SUPPORT - report (fans podpora na zápase 17. kola Gambrinus ligy SPARTA - Slovácko, Letná)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
majk1893 
Dělobuch

20.02.2012 09:05

Díky za report, ale chci se zeptat jestli si myslíš, že používání dělobuchů pomáhá fandění a přináší spestření jak píšeš?


Korenisko 
re: Dělobuch

20.02.2012 09:33

naprostej souhlas s delobuchem! At je dýmovnic a římskejch svící co nevíce, ale ty dělobuchy? nechapu. Asi si dotyčný myslí, že je frajer,když je pronesl přes tak ,,přísnou kontrolu"! možná že mezi ,,kamaradama" je ten největší machr, ale pro mě je to ubožáček.


pesfilipes 
re: re: Dělobuch

20.02.2012 09:47

a ta dýmovnice, co zakouří ochozy i přilehlé okolí, je přínosná čím?


jin69 
re: re: re: Dělobuch

20.02.2012 17:53

A jeste se tam v kotli kricelo,komu tim prospejete??Vzdyt se pesfilipes ani nemuze v klidu koukat na fotbal.


pesfilipes 
re: re: re: re: Dělobuch

20.02.2012 19:42

jin69: já v klidu koukat na fotbal? neměj péči vo můj zážitek z fotbalu. k tomu naštěstí nepotřebuju nějakýho přemoudřelýho íqvouna, kerejma se to tu jen hemží


pesfilipes 
Něco mou optikou

20.02.2012 09:18

1.plachtě s anti j+t moc (přesněji vůbec) nerozumim, hřebík ven totéž 2.k těm steskům nad návštěvou dodám jeden svůj, který zrovna v tomto zápase nedošel naplnění ale údajně se o něm uvažuje. o čem? že vlajky by se "nechodily" každej zápas, páč nejsou lidi... údajně se má vytvořit jen jakejsi seznam lepších zápasů, před nima se vlajky pudou, před ostatníma ne. poslovi této informace jsem už to řek, vyznám se i zde. absolutně je mimo mý chápání, že se vytvoří vlajka, a pak neni nikdo, kdo by s ní zakroužil na ploše. fakt jsem u vytržení. zatímco za normálních okolností by na to měl bejt pořadník, tady se snad někdo musí přemlouvat, znásilňovat... asi umím přijmout, že wien nebude na každym mači. ok. ale zbytek? nevim, nerozumim, nechápu. 3.stran nosičů a pořádku. te´d se poprvý šlo z novýho nástupiště, tak v tom asi neni až tak jasno... ale myslim si, že na půlící čáře by měla bejt ta nejprestižnější vlajka, teda "12". kolem ní sf a ultras, a tak dále... příde mi divný, dyž sf je u rohovýho praporku, 12ka vo kusy před ní atp. nicméně ceremoniály jsou docela věda, takže to holt musí projít nějakým přirozeným vývojem


Santino 
re: Něco mou optikou

20.02.2012 12:13

Už jsem se bál, že by ses nezastal tvé modly Hřebíka.....))


pesfilipes 
re: re: Něco mou optikou

20.02.2012 12:23

santino: Nevím čím jsem se zastal "své modly Hřebíka". Zmínil jsem jen nepochopení nad anti J+T a Hřebík, nota bene v prvním zápase. pakliže to stačilo k vyvolání tvé radosti, i já mám radost


jin69 
re: re: Něco mou optikou

20.02.2012 17:55

To ja se vubec nebal,ze by si nepoplakal.


pesfilipes 
re: re: re: Něco mou optikou

20.02.2012 19:43

ty máš slušnej mindrák čéče


vladka 
re: re: Něco mou optikou

21.02.2012 00:46

Dobrý večer. Hřebík není žádná modla, ale možná řešení pro Spartu. Celý rok byly články, že se na tu hru Sparty nedá koukat, Chovanec ven .... atd. Koho chcete za trenéra? Hřebík udělal chybu, možná ji chce napravit. Dejte mu šanci.


paz 
re: Něco mou optikou

20.02.2012 16:54

mě by docela zajímalo kdo tu plachtu s přeškrtnutým J&T vyvěsil... vadí mě že takové plachty zastupují vlastně celé publikum... ať si to napíše dotyčná osoba na tričko a nebo na čelo, ale ať si své názory necpe na plachty a nesnaží se mluvit za všechny fanoušky... super způsob jak se v současné době odvděčit majiteli, že jako jedni z mála nekrachujem


FootballFanatic 
re: re: Něco mou optikou

20.02.2012 19:04

Stačí se podívat, čí vlajky visely u toho transparentu. Ale možná se pletu. Každopádně mi to taky přijde trochu mimo. Těm co to vyvěsili je asi líto, že nejsme v řiti jako Baník či Slavie


vladka 
re: Něco mou optikou

21.02.2012 00:43

Děkuji za příspěvek. Nerozumím také Hřebík ven. Byly časy, kdy to bylo aktuální a správné. Ale měl odvahu přijít znovu a dokázat, že něco provede s týmem. Dejme mu nyní šanci. Vždyť se na tu hru nedalo koukat, i když výsledky ještě ušly. Takže ještě jednou souhlas a díky za názor.


kořala 
re: Něco mou optikou

22.02.2012 11:30

Ty si bleješ své bubliny, jinej nějakej názor vyjádří nápisem na plot. Tak drž hudu a respektuj ho. Další pokud se sereš do vlajek, bylo by záhodno kdyby si je taky fotil, to moc neděláš, tak necpi své názory těm co snima chodí, nebo to organizují. Taky ti zde nikdo nevyčítá, že se v Tvé galerii z promenády vlajek téměř nikdy žádné fotky neobjeví. A když už tak naprosté minimum.


pesfilipes 
re: re: Něco mou optikou

22.02.2012 11:57

děkuji za velmi konstruktivní názory typu - "drž hudu", "necpi své názory" :-)) A bylo by záhodno kdybych ty vlajky víc fotil? A co si jako představuješ pod takovým termínem "víc"? Tak od oka bych to viděl na ca.29 vlajek v 8 domácích zápasech sezóny 2011/12, tzn.že jsou v průměru víc jak 3 v každý galerii, což je pozoruhodný vyjádření "...téměř nikdy žádné fotky neobjeví". každýmu vlajkonosiči máme dělat všichni v každý galerii extra snímek? nebo rači dva? to bys toho chtěl myslim trochu moc, za ty prachy co za to od SF dostáváme...


jehlas 
re: re: Něco mou optikou

22.02.2012 21:16

Ale já myslím, že bubliny píše pesfilipes pouze za sebe. Veřejnost o něčem informuje, nebo přinucuje k malému zamyšlení, kdež to v tom nápise na té bílé plachtě to vyznělo za celou sparťanskou fanouškovskou veřejnost, což se nemusí nějakým lidem vůbec líbit a vůbec se jim nedivím. Já osobně jsem taky pro dát Hřebíkovi ještě jednu šanci a stím nápisem taky absolutně nesouhlasím. Nicméně ten názor ti neberu a respektuju ho, ale myslím, že pro příště by bylo šťástnější a lepší napsat to v první osobě, nebo tak aby to nevyznělo za všechny sparťany.


haklos 
Dělobuch

20.02.2012 10:10

Bylo mi jasný,že tady bude několik komentářů kvůl petardám (jako vždy,pořád stejný kolovrátek). Lidi nebuďte choulostivý - dřív to na každým zápase bouchalo,hořelo a já nevím co ještě a nikomu to nevadilo,sektory byly narvaný. Teď když už několik let probíhá všude okolo antifanouškovská kampaň,tak je každej vykulenej z jedný rány za poločas... A kdo se ptal, jestli to je opravdu zábava - tak to zábava je. V kotli to vždy dá nový impuls do fandění.


majlan 
re: Dělobuch

20.02.2012 10:14

Mám pocit, že se samotní hráči několikrát vyjádřili ve smyslu, že pyro je bezva, ale petarda je k ničemu, že je to akorát rozhodí.


káně 
re: Dělobuch

20.02.2012 10:49

Ještě bych "pochopil" situaci, který anstávali na Strahově s našimi kamarády, kde to lítalo všechno najednou ... ale když to hodí nějakej šila jednou na poločas, tak fakt nevim ...


majk1893 
re: Dělobuch

20.02.2012 10:53

Jasný, určitě je to tou antifanouškovskou kampaní. Hráči a my všichni na stadionu jsme tim ovlivněný a nepoznáme co se nám líbí a co ne. Hlavně, že je to pro pár lidí zábava. Podle mě by nějaký pořádný pyro mělo stokrát větší účinek než tyhlety dělobuchy. A přesně jak píše káně, když by toho bylo víc najednou, ale takle jedna rána za půl hodiny mi přijde spíš trapná než chuligánská.


j.holiday 
re: re: Dělobuch

20.02.2012 17:18

ty nejsi opravdovej majk, ty ses nakej falesnej vid?


majk1893 
re: re: re: Dělobuch

20.02.2012 19:42

Já jsem opravdovej majk1893...


majk 
re: re: re: Dělobuch

20.02.2012 20:03

falešnej, ale chytřejší :-)


Gabra 
re: Dělobuch

20.02.2012 12:38

Dokud je to zakázané a Spartě to přináší jen problémy a nemalé pokuty, tak se tu asi najde dost lidí, kteří proti petardám budou.


acskncl 
re: re: Dělobuch

20.02.2012 12:54

Jen houst a vetsi kapky a pyro v kazde podobe:o) Ty delobuchy sou pochopitelny, kdyz nekdo drzi raci, tak ho pak budou popotahovakt kdejaky buzeranti za terorismus, u delobuchu ta pravdepodobnost je mnohem mensi.


palec 
re: re: re: Dělobuch

20.02.2012 13:33

Je to tak. Kdyby byla povolená organizovaně odpalovaná pyrotechnika, tak věřím, že žádný dýmovnice rušící zápas a dělobuchy nebudou. Ale to je pořád dokola jedna a tatáž písnička.


Max99 
re: re: re: re: Dělobuch

20.02.2012 14:54

No ona když se odpálí barevná dýmovnice a kolem nějaký ohně, tak je to efekt taky krásnej. Ale když je odpálená jen jedna, tak efekt žádnej akorát jsou pak všichni nasraný. Dělobuchy ano, pokud hoří celej sektor. Jinak ne.


StarejHomolka 
re: Dělobuch - to Haklos

20.02.2012 18:39

Můžeš mi přiblížit a uvést konkrétní příklady tohoto tvého tvrzení "Teď když už několik let probíhá všude okolo antifanouškovská kampaň" ?


7kaka7 
re: re: Dělobuch - to Haklos

20.02.2012 20:17

?? připadá ti snad že v televizi a novinách nás oslavují jako hrdiny co podporují svůj klub v dobách dobrých i zlých,děkují nám za vytvořenou atmosféru a litují jak nás policie šikanuje ???


StarejHomolka 
re: re: re: Dělobuch - to Haklos

20.02.2012 21:57

Jo takhle, ty fandíš proto, abys byl v médiích oslavován, vynášen do nebe a dostával za to medaile:-))) Tím se vše vysvětluje :-) Máš pravdu, šílená kampaň...


haklos 
re: re: Dělobuch - to Haklos

20.02.2012 23:37

počkej,to si děláš prdel vid?:-D ?? Ty si myslíš že dnešní fotbal je dělanej pro fanoušky a ne pro kravaťáky a papaláše?? Na tyhle stránky píšeš velmi dobrý příspěvky,ale ted seš úplně mimo...:-))


StarejHomolka 
re: re: re: Dělobuch - to Haklos

21.02.2012 13:45

Nepřebíhej k jiným nesouvisejícím tématům :-) Tvrdil si, že je tu šílená dlouholetá silná kampaň zbrojící proti fotbalovým fanouškům. Já se ptal na příklad, který jsem zatím od tebe nezískal. Pak se můžeme bavit o dalším tématu jako je to, pro koho je dělaný fotbal.


haklos 
re: re: re: re: Dělobuch - to Haklos

21.02.2012 14:44

příklady - buzerace security na stadionech, buzerace fízlů na nádražích,v okolí stadionu,v hospodách atd. zákazy pyra,zákazy chorea,lístky na jméno,nesmyslný termíny výjezdů (ostrava tradičně v pondělí) atd atd atd atd..Mám pokračovat?:-)) Samozřejmě v novinách,v TV,na netu je každý hned chuligán nebo člen tvrdýho jádra,místo sportovních výsledků jsou na titulkách kdo kde odhodil petardu atd atd... To se ti zdá jako fotbal pro fanoušky?? A to mluvím jen o příkladech tady u nás,v ČR.. Sám víš,jak to pak vypadá v Evropských soutěžích (choreo z papíru by mohlo někoho zabít) atd... O letošním EURU ani nemluvě...


StarejHomolka 
re: re: re: re: re: Dělobuch - to Haklos

21.02.2012 19:35

Z jakého konce ti začít vyvracet faktické nesrovnalosti...ušetřeme si čas, stejně by to bylo marné :-) Tak to nechme tak.


dombas 
re: Dělobuch

22.02.2012 08:40

dělobuchy jsou o ničem..choreo nemáme, tka házíme dělobuchy pod nohy securiťáků nebo samotných fanoušků v kotli..radši bych tam viděl vlajky a fandění, než dělobuchy a dýmovnice..


akrij 
DS

20.02.2012 11:37

to berte jen jako zajímavost ^^ - v "lize fanoušků" sme dostali 5/10, slovácko 6/10....dále např. 5/10 dostali slavní fanoušci dukly, mladé boleslavi a teplic.....je to vtipný čtení ^^


Max99 
re: DS

20.02.2012 15:24

to je to nezávislé hodnocení jediného sportovního deníku v Čechách a na Moravě? Máš odkaz nebo to je jen v tištěné podobě?


akrij 
re: re: DS

20.02.2012 19:25

je to jen v tištěný podobě...


j.holiday 
re: DS

20.02.2012 17:14

no Dukláci teď na Derby se Žižkovem fandili/řádili/povzbuzovali jako pominutý, těm nesaháme ani po kotníky..


akrij 
re: re: DS

20.02.2012 19:21

a co teprve ty teplický ultras...


FootballFanatic 
cesta z hradce

20.02.2012 12:05

Je možný se dostat z Hradce zpět do Prahy dřív než v 5 ráno? Nebo všichni jedete SF busem popřípadě autem?


gero 
re: cesta z hradce

20.02.2012 17:02

FootballFanatic 
re: re: cesta z hradce

20.02.2012 19:01

díval jsem se, je tam jeden spoj ve 22:04, takže pánové, jenž mají za úkol POMÁHAT A CHRÁNIT nám budou muset pomoct a podržet ten vlak


j.holiday 
re: cesta z hradce

20.02.2012 17:11

vsichni jedeme SF busem. V jednote je sila! a kdyz se sejde dobra parta, tak ta cesta lepe utika :-)


FootballFanatic 
re: re: cesta z hradce

20.02.2012 19:02

těch zbývajících 20 míst je toho důkazem :)


Ludva 
re: re: re: cesta z hradce

20.02.2012 23:12

To už je v buse číslo 4:))


becici 
fandění 2.poločas

20.02.2012 20:59

Přišlo mi, že co popěvek/chorál, tak musel bejt s "fandí celá letná". Všeho moc škodí. Jinak dole u stupínku slušná práce.


gero 
re: fandění 2.poločas

20.02.2012 21:02

Pokus byl více zapojit celou Letnou,ale přiznávám asi toho bylo moc.


vladka 
Hřebík

21.02.2012 00:37

Nechápu. Dost příspěvků, ať Chovanec odejde.... nebude opakovat důvody. Pro mě vždycky velký Sparťan, všechna čest, ale hra Sparty se mi opravdu nelíbila, i když výsledky v lize byly dobré. Ale koukat se na to nedalo, komentáře to potvrzovaly. Teď máme možnost dát trenérovi a týmu novou šanci, chceme změnu, teroreticky to zní vše dobře. Tak proč hned proti Hřebíkovi? Štval mě, když nastoupil míto (....), ale to je pryč a věřím mu, že Spartu zlepší a my budeme všichni spokojení. To není fér, urážet někoho, kdo chce lepší hru a výsledky Sparty. Nechte ho pracovat a dejte mu čas.


Celticgirl 
support Slovácka

21.02.2012 08:15

Mně osobně se líbil. Na to, že jich byla stovka, byli slušně slyšet, mají pestré chorály. Ano, nebyl to ten support z jejich domácích zápasů, ale tak to se dalo čekat. Osobně na ně moc ráda koukám, protože mají invenci a i v málo lidech doopravdy řvou, takže to častokrát přehluší vícečlenné kotle..


r3putation 
Kotel

21.02.2012 18:35

Osobně jsem čekal ještě tak o 1000 diváků míň, zato ale větší fanatismus v kotli. První poločas byl dobrej, ale v duhým už bohužel nic moc. Myslel jsem, že po těch měsících bez fotbalu bude praskat ve švech a všichni se přetrhnou, aby si zase mohli zafandit. Škoda že se novej chorál neujal, ale věřím, se časem zapracuje :). Jenom mě napadla jedna věc - myslím, že jestli chceme pořádně zafandit s celou Letnou, měly by to bejt nějaký jednoduchý věci (Sparta! Praha!), který znaj všichni a spíš míň složitejch chorálů. (A "mrdáte ovce" aj. vulgárnější pokřiky bych taky nechal spíš do kotle, protože starší fanoušci, nebo třeba tátové s mladšíma dětma to skandovat nebudou.) Toť můj názor ;)


janecek 
Hrebik-Nehrebik,pyro-nepyro.

21.02.2012 22:49

Ja osobne temhle diskusim a konfrontacim moc nerozumim. Drive,nebyl internet a nikoho by ve ani ve snu nenapadlo diskutovat,tedy face to face o spravnosti nejakeho delobuchu. Tak ho tam proste nekdo jebnul a hotovo.Jede se dal. Pyro bylo,je a bude. Vcetne delbuchu. A Hrebik?Pokud ma nekdo potrebu veset transparenty,nechte mu jeho pravo na nazor. Jeho vec. Pro me je to daleko uzitecnejsi,nez sedet doma na gauci. Byt s negaci. Alespon se neco deje. Ja s tim nazorem az tak nesouhlasim,ale respektuju. Kazdemu se tretinavratilec libit nemusi.Shodou nahod jsem u toho transparentu sedel. Daleko smutnejsi mi prijde to,ze ho gaucaci,nefandici ,cast strhli,aniz by vedeli,co na nem je. Protoze jim ho vitr zvedal a oni nevideli na hriste. Ti at jdou do hajzlu,ne ti,co ho vytvorili. Ti totiz delaji alespon neco.


pesfilipes 
re: Hrebik-Nehrebik,pyro-nepyro.

21.02.2012 23:01

hmm, tak přiznám se bez mučení, že zejména poslední tři věty jsou zlatym fondem zdejších svobodných názorů...


janecek 
Pesfilipes demokrat???

22.02.2012 07:44

No milý Psefilepse. Jak zareagovat. Jednoduše. ROZHODNĚ neber má slova jako invektivu, či útok, jsi myslím dost chytrý na to, aby jsi se nad nimi dokázal zamyslet. Vrcholem demokracie je naslouchat a uznávat názory druhých. Je třeba respektovat soupeře, což bych Ti jako fotbalovému fandovi zrovna nemusel vysvětlovat. Pokud je Tvým životním krédem nikdynekončící a věčná oponentura, ač bez zjevné příčiny oponovat je určitě jen Tvá věc. Že tomu tak je, je zcela jistě jasné a evidentní, o tom není třeba diskutovat. Myslím, že Tvoji životní náplní je pořád jít proti proudu. Budiž, každý jsme nějaký. Já bych Tě jen rád upozornil na to, že Tvé mediální bubliny také nebývají vždy vrcholem intelektu a občas tam nasereš pěknou snůšku nesmylů...nicméně nikdo si nedovolí, Tě za to tepat. Za a) myslím, že bys to ve své ješitnosti snad ani nepřežil a za b) většina diskutujících na tomto foru je na rozdíl od Tebe demokraticky smýšlejících. Včetně mě. Proto se na Tebe také nezlobím. pakliže vidíš jako nesmyl můj názor v tom , že je lepší, když někdo něco dělá, produkuje, než ten kdo to bez zjevné příčiny zničí, moc to nechápu. Jinými slovy- jestliže Ti chlapci vyrobili transparent, byť s výrokem, který se nám nemusí líbit, je třeba je pochválit za to, že jsou akční. Naopak od těch, kteří si jednou za čas přijdou na tribunu zanadávat a jejich dílo jim ničí, aniž by věděli, co na něm stojí. Jen proto, že jim ho vítr zvedne před oči. Pokud v tom vidíš ten největší prohřešek mého svobodného vyjádření názoru-mohu napsat jen jedno. NECHÁPU TĚ. Je to snad proto, že Tě baví mít z principu jiný názor, než já. Není třeba mě ale za to ironicky hanit. Jako vrcholnému předtaviteli tohoto webu Ti chci napsat ještě jedno. Zajisté jsi si všiml, že v posledních týdnech a měsících sem už prakticky nepřispívám. Nesčetněkrát jsem pěl na tento web chvály a ódy a na lidi kolem něj rovněž. Za jeho, Tvé a vaše aktivity. Za to, co pro nás a Spartu děláte. Opačně to ale bohužel vůbec nefunguje. Pár zdejších webmastrů si zjevně myslí, že jsou mistry světa a nad jejich názory není. Tenhle web už bohužel není tou radostí, která byla komponentem , alepoň tedy té mé lásky ke Spartičce a věcí s tím souvisejících. vše, co není podle některých zdejších jedinců, kteří předtavují zástupce tohoto webu se neguje, ironizuje, zesměšňuje.To je ten důvod, proč už jsem pochopil, že je třeba se v psaní omezit.Není to demokratické a ty psefilipse NEJSI DEMOKRAT, ale totalista...je to tak kámo a to nemyslím ve zlém, vždyť každý jsme nějaký. Možná by bylo lepší, kdybys místo těch ironizujících řečí, směrovaných nejen ke mě, hodil v pátek šálu na krk, sedl do vlaku, jel do Hradce, dal pár piveček, odbouchl dva, tři dýmy, nějaký ohníček, zařádil, zabouřil a pak to třeba v hospodě probral s Janeckem u pifka. On není Tvůj soupeř , ale soukmenovec. Až tohle pochopíš, bude lépe...:-). Ještě mám k Tobě jednu prosbičku, ale tu Ti napíšu do SZ. P.s. Taky Tě miluju:-)))) Janecek.


pesfilipes 
re: Pesfilipes demokrat???

22.02.2012 08:22

tváří se to jako ústava, ale asi to nebude ústava...


janecek 
re: re: Pesfilipes demokrat???

22.02.2012 11:11

.-)))))))


pesfilipes 
re: Pesfilipes demokrat???

22.02.2012 08:31

a do hradce nejedu, páč mám tušení, že takoví jako ty tam zas budou hlučit, čmoudit, prášit, a mě by to rušilo. takže šálu vod bosse si vobtočim kolem krku doma v obejváku, páč šetřim na topení a pustim si s mikrofonem za fotbalem, u toho mě nikdo nebude vobtěžovat halekáním, hýkáním a plakátem ve výhledu


janecek 
re: re: Pesfilipes demokrat???

22.02.2012 11:12

:-))))))))))))))))))))


CapaTom 
re: Pesfilipes demokrat???

22.02.2012 13:02

Nesouhlasím s názorem,že když někdo vyjádří svůj názor ať je jakýkoliv je to dobře protože je akční a budeme ho chválit.Když je to transparent,kterej je proti Spartě(sice proti jedinci,ale ve finále se to týká celý Sparty) myslím,že už je lepší aby dotyčný nedělal radši nic než tohle.A chválit ho za to mi přijde už úplně nepochopitelný...PS:píšu jen názor k diskuzi,nikoliv impuls k hádce...:-))


janecek 
re: re: Pesfilipes demokrat???

22.02.2012 17:13

Taky se nikdo nehádá:-))Máme holt jen na věci jiný názor. Demokrati se nehádají. Demokrati jedou do Hradce:-)))


CapaTom 
re: Hrebik-Nehrebik,pyro-nepyro.

22.02.2012 12:43

Shodou okolností jsem se díval na ten transparent,když ho sundavali.A měl jsem z toho pocit,že to nebyli fanoušci ale pořadatelé kdo ho chtěl sundat...nebo minimálně byli u toho. Jinak s tím tranparentem nesouhlasím.Názor respektuju,ale přijde mi to nepochopitelný.Jak tím chtěl pomoct Spartě??


janecek 
re: re: Hrebik-Nehrebik,pyro-nepyro.

22.02.2012 17:14

byli to fanoušci, byl jsem metr od toho...


CapaTom 
re: re: re: Hrebik-Nehrebik,pyro-nepyro.

23.02.2012 12:50

já to viděl přes celý hřiště,tak mi to zmátlo..:-)


dombas 
..a to tam..

22.02.2012 08:51

..ještě ani těch 8 a půl tisíce lidí nebylo :-) což je teda spíš smutný, než vtipný..


dexicek 
re: ..a to tam..

22.02.2012 11:52

Jak dlouho chodíš na Letnou, že tě to překvapuje? Prozradim ti jeden tajný vzoreček: Nahlášený počet diváků=Skutečný počet diváků*1,33333333 periodicky :)


kancelarska_krysa 
Zpestreni atmosfery?

24.02.2012 14:10

To si delas prdel, ne???? Jak muze delbuch zpestrit atmosferu, pripadne dymovnice, pres kterou neni videt na hriste????