Reakce 12. HRÁČE na kroky vedení Sparty

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
recchi 
Válka musí bejt

14.08.2012 12:41

teď jde jen o to, kdo z ní vyjde vítězně a komu to prospěje.


becici 
re: Válka musí bejt

14.08.2012 13:16

Nikomu. Ještě, že ty výjezdy alespoň za něco stojí. Ale jak řikám, on ten pohár jednou přeteče, nemůžou jít donekonečna proti fanouškům :-)


jbee 
re: Válka musí bejt

14.08.2012 13:18

Nikdo, nikomu. Rozhodně ne v krátko- či střednědobém horizontu...


Kane1986 
Kroky vedeni

14.08.2012 14:29

Nemusim kroky vedení schvalovat a ani nechci. Nikomu se represe nelíbí a zvlášť pokud se jedná o fandící skupiny (kterých ubývá). Jedno ovšem musím napsat a tím jedním je věta - "však já se ani nedivim, že to udělali takhle". Kolikrát jsem za poslední dva roky viděl organizovanou pyro show? Jednou? Chorea byly kvalitní, ale pyro show spíš akce jednotlivců jako petardy apod. Holt se nemůžeme divit,že budou větší kontroly. Holt se nemůžeme divit,že bude pořadatelská služba fungovat jinak než v minulosti. Všichni ovšem víme, komu poděkovat - přesně těm, kteří udělali to boro na zápase s Budějkama - byť se to nedělo v kotli.


Ludva 
re: Kroky vedeni

14.08.2012 14:41

Musím ti vysvětlit jak je to s tou organizací pyra. Když byla organizovaná pyroshow naposledy (domácí derby na jaře 2011), tak se věci měly tak, že Sparta ty lidi natočila a udala a oni pak museli podstoupit trestní stíhání. Nemůžeš se divit nikomu, že se nechce nechat při organizovaném neškodném odpálení natočit, napráskat a pak platit náklady vzniklé v souvislosti s trestním stíháním. Jediným kdo má "zásluhu" na tom, že když už se odpaluje, tak "pokoutně", je klub.


Kane1986 
re: re: Kroky vedeni

14.08.2012 14:58

Dobrá. Tenhle argument beru a upozorňuju, že jsem to nevěděl. Otázkou samozřejmě je, proč když to udělali jak říkáš - lidi následně udali. Pokud se pak tedy odpaluje pyro takhle "ve stínu" děje, tak to pak chápu. Ale i tak - dýmovnice sice smrdí, ale to je detail, světlice jsou fajn, ale dělobuchy jsou zbytečný. A to mi nikdo nevymluvi. Jinak říkám,že souhlasím s váma, ale zároveň i chápu klub. Však těch pokut je taky až až, který kvůli některým lidem v minulosti zaplatili. Holt průserů tu bylo až moc a potom se nesmíme divit. To si pořád myslim a myslet budu. Pokud si někdo bude chtít stadion plést s bitevním polem dál, tak tyhle opatření klubu dál platit budou. Sám jsem docela zvědav jak to bude vypadat na zápase s Jihlavou, na kterej se mi po poslední zkušenosti s ČB fakt nechce :/


Kocek 
re: re: re: Kroky vedeni

30.08.2012 10:59

Zápas s Jihlavou bude uplně v pohodě. U ČB nešlo ani tak o podporu Řepovi jako o vyjádření odporu k Hřebíkovi.


Bart 
re: re: Kroky vedeni

14.08.2012 18:27

To si napsal výborně. Nesmíš se nikomu divit, že nechce platit náklady ...... přesně tohle nechce Sparta, akorát to už je některým lidem jedno. Nechceš platit za moje blbnutí = jsi represivní, jdeš proti mě a proti všem fanouškům


Venca 
Vůbec se nedivím

14.08.2012 14:56

a schvaluju. Petardy a dělbuchy lítají na vlastní hráče! Když si v kotli neumíte zjednat pořádek, tak se nedivte! Nehledě na to, že je prostě pyrotechnika zakázaná. A mně chybět nebude.


Kane1986 
re: Vůbec se nedivím

14.08.2012 15:02

Zkus pacifikovat ve dvou lidech hordu hovad, který si myslí,že jim patří. To taky neni tak jednoduchý.


LukasACS 
heh

14.08.2012 15:03

Opravdu nechápu, celej tenhle brekot 12. hráče. Komu vadí, že před vstupem ukáže občanku? Stejně pokud máte permice, tak je Vaše jméno zanesené někde v db, tak jí akorát ukážete joudovi u vstupu a je to. To samé kamery, dneska Vás natáčí na každém kroku na ulici, v nákupních centrech a metru a pár pomatenců se může zbláznit, že budou natáčeni. Stejně na některých stadionech i v některých místech na Spartě Vás natáčejí. Tohle fakt nemyslíte vážně, jediný komu tahle opatření můžou vadit jsou ti, co dělají bordel. Rozumný fanoušek chápe, že jsou tahle opatření potřebné. Kdo z Vás se diví klubu, že takhle zakročil? Kdyby se u nás nevyskytovalo pár exotů, co hážou dělbuchy po vlastních hráčích, hrájí si na války... nebo nedělali čoud během zápasu jako třeba s Baníkem a dýmovnice si zapálili, před zápasem/2. poločasem jako součást chorea nebo světlice, tak by to nikomu nevadilo a žádná opatření by nebyla potřeba, copak jsem jediný kdo to takhle vidí a nějaký bojkot či co, naprosto nechápe?


panpávek 
re: heh

15.08.2012 01:33

Absolutní souhlas s Tebou...do posledního písmenka.


celtic 
re: heh

15.08.2012 15:22

Promiň, ale už z principu, že mám permici a jsem uveden v db, pak nechápu, proč ukazovat ještě OP, zejména jak píšeš, nějakýmu Joudovi. Ostatně, pokud se nemýlím, tak Jouda na to nemá ani nárok, abych se před ním perlustroval, to nebylo ani za Komanče. Osztatně, aby to k něčemu bylo, pak by musel srovnat jméno na permici se jménem na OP, což nedělají......, zkušenost z prvního zápasu s Admirou.....Jo a myslíš, že čoromoro na zápase s Budějkama vytvořili vlastníci permanentek? No, nevim.....


Decinka 
re: heh

30.08.2012 15:19

Můžu Vám říct,že mě osobně to uráží !!!Chodím na Spartu velmi mnoho let a tohle mě fakt štve!!Řekla jsem jim,že letos to byli,poslední permice,které jsem si zakoupila !!


HansMiller 
Můj názor

14.08.2012 15:11

Co jsme si my (fanoušci jako celek) uvařili, to máme a jakýkoliv bojkot sice hezky vypadá, ale ničemu to stejně nepomůže, jen to přileje benzín do ohně. Uznejte sami, když 12. hráč odmítne případné peníze od Sparty na choreo, tak koho tím jako přemluví? Sparta bude jenom ráda že ušetří a škodný na tom bude opět fanoušek. Navrhuji, nedělejme si to horší než to máme...


n.ezn.amy 
re: Můj názor

14.08.2012 15:50

jasně, je lepší bejt jako ovce, ještě nám chybí zvoneček na krk. Vedení jde akorát proti fanouškům. Naprosto schvaluju, aby 12. hráč se klubem nenechal vydírat


Kane1986 
re: re: Můj názor

14.08.2012 16:48

Nikdo to po vás ani nechce. Myslím tím být jako ovce samozřejmě. Jen jde čistě o princip. Neustále jsou v kotli (či jinde na stadionu) blbci, který nejsou schopný pochopit, že pyro je prostě zakázaný, že házet dělobuchy pod nohy hráčů je zakázany, pořvávat rasistický pokřiky je zakázaný atd. Nemusíš s tím souhlasit, ale čekalo by se,že to budeš alespoň částečně dodržovat. Fotbalovej stadion má pravidla stejně jako má pravidla MHD či práce do který chodíš. Taky tam házíš dělobuchy a děláš bordel a ničíš tim majetek jiných a ohrožuješ ostatní fans Sparty? Sorry...fakt nemam k tomuhle tvýmu myšlení pochopení a nikdy mít nebudu. Pár jelimanů způsobilo uzavření stadionu na dva zápasy, finanční ztrátu klubu a vy očekáváte, že to nechá klub jen tak? Zasej vítr (byť jen pár jedincema) a sklidíš bouři (viz. opatření klubu). Co je na tom sakra k nepochopení....!


becici 
re: re: re: Můj názor

14.08.2012 17:54

Víš co se ale řiká ? Že zakázané ovoce nejlépe chutná :-). A čím víc bude zákazů, tím to bude horší. Zachvíli budeme dělat halooo z toho, když někdo "vrhne" na hřiště kelímek s pivem.


Máza 
re: re: re: Můj názor

16.08.2012 10:03

Tvůj příspěvek se mi líbí,protože má hlavu i patu.Postoj 12.hráče jsem nepochopil...Opatření klubu mají logiku a jsou jen reakcí na chování jedinců,kteří nerespektují nic a nikoho!!Jako fanoušek mám právo,po nákupu vstupenky či permanentky,zhlédnout utkání svého klubu,ale nikdo mi tím zároveň neudělil oprávnění chovat se na soukromém pozemku jako vandal!!I tady musí platit pravidla,tak jako všude jinde - jako doma,v zaměstnání,škole.....a kdo se chovat neumí a nechce,ten musí nést následky a represy.Jediné co mi na tom všem vadí je to,že to nejvíce odnášejí všichni ti slušní,kterých je nepoměrně více :-((


žokej 
re: re: re: re: Můj názor

21.08.2012 10:19

Pokud mi se vstupem na stadion bude náležet jenom právo sledovat fotbal, tak to si budou moct strčit do zadnice permanentku, kterou mám už 15 let. Chci se na fotbale bavit po svým a ne podle toho, jak mi někdo bude určovat čím dál tím užší mantinely. Neházím petardy a nejsem abnormálně sprostej, ale pořád mám v sobě FANOUŠKA, srdcaře, kovanýho Sparťana a nejsem žádnej d.i.v.á.k. co se jen dívá.


HansMiller 
re: re: Můj názor

14.08.2012 17:05

Káně má pravdu. Nejde o to se chovat jako ovce. Ale mám na tebe jeden dotaz: Představ si, že si na místě Křetinskýho. V jednom zápase jenom se štěstím Láďa dohrál utkání. V horším případě se mohlo stát, že by měl dosmrti problém s koordinací, neslyšel na ucho, a znamenalo by to konec s fotbalem. V druhém utkání "fanoušci" přeruší utkání, poškodí stadion, a odradí nemalou část fanoušků Sparty chodit na stadion a velkou část potencionálních chodičů na stadion odradí také. Výsledek je uzavření hřiště a pokuta. Ty, kdyby si byl na místě Křetinskýho by si dělal co? Povolil by si pyro? Odstranil plot u kotle? Jestli odpovíš ano, tak sám víš, že nemáš pravdu...


becici 
re: re: re: Můj názor

14.08.2012 17:50

Stadion nikdo nepoškozoval


Kocek 
re: re: re: re: Můj názor

30.08.2012 11:00

A co ty rozbitý mísy na hajzlu, ty se rozbily samy? jen se ptám, třeba to tak fakt bylo :))


Lukittos 
re: re: Můj názor

14.08.2012 17:13

Já to vidím trochu jinak. Skoro by se dalo říci, že to vidím přesně obráceně: to "fanoušci" jdou proti klubu, protože hází i přes několikeré napomínání na hřiště pyro, a tak musela Sparta několikrtá platit nemalou pokutu (naposled z toho bylo dokonce uzavření hřiště!, jak všichni dobře víme), což je jistě přímo proti zájmu klubu. Já naopak naprosto schvaluju, aby se Sparta nenechala vydírat od těchto pochybných individuí, kteří plivou Spartě přímo do ksichtu, a to opakovaně. Všechna opatření jsou naprosto logickou odpovědí na události z posledního kola (které byly jenom eskalací dřívějších drobných prohřešků). Snad jste nečekali, že vám Sparta poděkuje a koupí vám za to tucet beden pyra do zásoby? Postoj 12. hráče absolutně nechápu. Opatření se sice dotknou i těch slušných, ale to je bohužel nevyhnutelný důsledek snahy klubu o řešení celé situace. Po dobrém to nešlo, tak to musí jít po zlém.


žokej 
re: re: re: Můj názor

21.08.2012 10:12

Ten problém je bohužel součástí problému Sparty za Křetísnkého, co se pozice a síly klubu týká - mám na mysli na poli bafuňářském. Dřív (s nadsázkou) platilo 'co řekne Sparta, tomu se ostatní nějak přizpůsobí'. A tak to bylo správné, tak to má být. Ale doktor přišel s tím, že Sparta bude "jiná, lepší, krásnější" a to, že pak klub jenom papouškuje nařízení FAČRu a snaží se je plnit na 100% bez toho, aby mezitím v zákulisí rozjel hru na škatulata (např. v ORK i jinde), na tu už současná garnitura nezkušených mladých bafíků bohužel nemá lokty...


palics 
hmm

14.08.2012 16:44

jako clen i rozumny fanousek zaroven :) vase kroky plne podporuji...


Kane1986 
re: hmm

14.08.2012 16:49

Dotaz....podporoval jsi taky tu hurá akci, která způsobila uzavření zápasu na dva zápasy? Vzhledem k těm klub prostě přitáhnul oprátku....jaký si to uděláš...


Jirka Stupka 
Fakt čumím!

14.08.2012 19:19

Tady to je samej Mirek Dušín, supras unisono je váš vzor?


gero 
re: Fakt čumím!

14.08.2012 20:22

Většina z nich ani neví co to je :-).


meli1893 
Souhlas

14.08.2012 19:22

Naprosto chápu a podporuju postoj 12. Hráče. Proč to třeba v Plzni nebo v Ostravě může hořet na každym zápase? Ryba smrdí od hlavy....


acs.kaja 
re: Souhlas

14.08.2012 22:00

Hází tam někdo dělobuchy na svoje hráče, lezou na trávu a přerušují zápas?


meli1893 
re: re: Souhlas

15.08.2012 07:46

Přečti si co tu napsal Ludva. Já se fakt nedivim, že nikdo nechce bejt viděnej s ohněm. Tak se radši hážou dělobuchy, protože neni vidět od koho to je.


acs.kaja 
re: re: re: Souhlas

16.08.2012 06:46

aha tak teď už tomu rozumim, když si to nemůžu vzít tak to aspoň rozbiju. Přesně kvůli takovým lidem kteří mají takový argumenty jako ty, to SPARTA dělá a dělá dobře!!!


sodomak 
...

14.08.2012 19:51

Má to stejnou logiku, jako šacovat každýho zákazníka, kterej vychází ze sámošky. Některý totiž můžou bejt zloději!


Lukittos 
re: ...

14.08.2012 21:19

Stadión není sámoška...


Ludva 
re: re: ...

14.08.2012 21:30

Princip je ale úplně stejnej. Pokud někdo jezdí jak hovado a ohrožuje ostatní účastníky silničního provozu, sebereme řidičák taky všem??


gero 
re: re: re: ...

14.08.2012 22:00

Sebrat,zastřelit,vždyť každej se může ožrat a bourat ! Hrozné hovada Ti co maj ten řidičak !!! Všichni do veřejné dopravy !!! Jo,ale co když se ožere i ten mašinfyra :-).


Lukittos 
re: re: re: ...

14.08.2012 22:30

Sám víš, že to přirovnání dost pokulhává a princip stejný tedy rozhodně není. Nikdo ti nezakazuje chodit na stadión. Pokud použiju tvůj příměr, tak ti nikdo řidičák (vstupenku, pernamentku) nevezme, i když ostatní jezdí jako hovada. Jestliže by totiž ostatní na silnici jezdili jako hovada a překročilo by to určitou únosnou mez, tak by se musela především změnit pravidla silničního provozu, aby se ti neposlušní jedinci donutili jezdit podle pravidel a neohrožovali ty slušné. K tomu by se navíc musela zvýšit četnost kontrol na silnicích, neboť jinak by to zřejmě ta "hovada" nepochopila. Slušní účastníci jsou sice naštvaní, že na každém rohu stojí policajt, ale zároveň jsou rádi, že bude na silnicích bezpečněji....


Ludva 
re: re: re: re: ...

14.08.2012 23:40

Moje přirovnání je zcela odpovídající a nepokulhává ani trochu. To ty pleteš hrušky a jablka dohromady..tady se nikdo nebaví o odebírání permice, ale o zakazování (organizované a ničím neškodné) pyrotechniky VŠEM kvůli tomu, že někdo jí (pyrotechniku) neumí/nechce umět používat dle určitých pravidel. Takže znovu, tvůj soused jezdí jako kretén, ale seberou vám řidičák oběma, protože jste ze stejnýho vchodu (chodíte na Spartu). Navíc za situace, kdy sousedovi nebude vůbec vadit, že mu ho sebrali a stejně bude řídit (protože na řidičák jak známo auto nejezdí) a jenom ty jak blbec budeš jezdit mhd. Takže tyhle represe nikomu a ničemu nepomůžou (jako nikdy ještě), protože kdo bude chtít cokoli udělat stejně to udělá a naopak ti kdo by se chtěli na fotbale bavit a nesedět tam jak v kostele, budou postiženi nejvíce. Už tomu rozumíš nebo co je na tom k nepochopení?


Lukittos 
re: re: re: re: re: ...

15.08.2012 00:20

Já tomu rozumím, ale stále to nechápu. Obávám se však, že problém nebude na mém přijímači. Můžeme tady klidně dál vymýšlet nějaké konstrukce o řidičích a řidičkách, ale stejně budeme mít na věc zřejmě odlišný názor. K tomu, co jsi napsal naposled, si však neodpustím pár poznámek: 1) Souhlasím s tím, že když je někdo neponaučitelný ňouma, tak není žádný zákaz na světě, který by nebylo možné porušit. Jde o to, že za to ponese osobní zodpovědnost a pokutu za klub zacvaká dotyčný vrhač. 2) Ti, co se chtějí na fotbale bavit, k tomu rozhodně nepotřebují pyro. A pokud má někdo ohníčky, dýmy a jiskřičky ve velké oblibě, tak ať se tomu věnuje ve volném čase v nějakém pyromanském kroužku. 3) Chápu, že represe nejsou tou nejsprávnější cestou, ale jak jinak by to měla Sparta za současné situace řešit, když se to opakuje pořád dokola a žádné domluvy nepomohly? A incidentů už bylo dostatek k tomu, aby Spartě došla trpělivost. Nějaké kroky podniknout musela. Já tedy jiné rozumné řešení nevidím, a to i vzhledem k tomu, že dřívější "mírové" metody se jaksi míjely účinkem.


gero 
re: re: re: re: re: re: ...

15.08.2012 22:30

Promiň,ale jsi vedle :-).


Lukittos 
re: re: re: re: re: re: re: ...

15.08.2012 23:27

:))) Jasan, ty budeš určitě "in" ;)


Decinka 
re: re: re: ...

30.08.2012 15:24

Naprostý souhlas !Nejsou schopni vybrat ty raubíře,tak nás potrestají všechny.No a co ?Jim je to podle mě fuk,jestli nás tam je 1000 nebo 20000.Mám fakt vztek !Připadám si jak malý nesvéprávný fakan,kterého musí stále kontrolovat !Fuj!


Milous 
Svatá pravda

14.08.2012 19:52

Jak tu někdo trefně poznamenal,nevím čemu se někteří diví.Podle mě zbytečná histerie,protože bylo nad slunce jasné,že vedení nebude neustále platit pokuty za pár magoru,kteří hodí dělbuch na Krejčího.V kuži majitele by tohle udělal každý,pokud by měl všech pět pohromadě.A stavět se do ublížené role není řešení.Pokud si v tomhle fanoušci neumí udělat pořádek mezi sebou,nesmí se divit,že to udělá někdo za ně.


haklos 
.

14.08.2012 21:59

ona až lidem buzerace u vstupů začne lízt krkem a na domácích zápasech budou návštěvy cca 4000,tak si doktor Křetínský rychle spočítá,jestli není levnější jednou za půl roku zaplatit nějakou tu pokutku,místo toho aby byl průměr 10 000 na zápas..:-) "první" ; zápas v nové sezoně to jasně dokázal, když se na tiskovce pánové chlubili očekávanou návštěvou okolo 13 - 14 tisíci a ono hovno...


jbee 
re: .

15.08.2012 09:26

Tak já myslím, že vedení to má celkem spočítané. Na velké zápasy (derby, atraktivní soupeři v pohárech) si lidi cestu stejně najdou, na běžné ligové zápasy buď buzeraci omezí, nebo holt přijde místo 8 tisíc jen 6. Při průměrné ceně dejme to mu 200 za lístek dělá ten rozdíl směšnou částku, která je nejspíš skoro pod Křetínského rozlišovací schopnost... Fandění na Letné stojí stejně většinou při těch "tuctových" zápasech za starou bačkoru, takže hráči rozdíl už vůbec nepoznají (maximálně ubude pyra a vyhánění trenérů). Je to smutné, ale je to tak.


MirdaLS 
re: re: .

17.08.2012 23:53

jo, ono když to fandění na tuctovkách, stojí za starou bačkoru, jak řikáš, tak ti na derby příjde do kotle 2000 lidí a všichni pojedou chorály jak v polsku, ptž to cvičej doma ve sklepě a fandění bude užasný :)


Venca 
re: .

15.08.2012 12:56

jojo, Sparta je určitě závislá na příjmu ze vstupnýho :-)


Kocek 
re: .

30.08.2012 11:03

Když tu byl nedávno ten slavnej bojkot kotle, tak návštěvnost nikterak neutrpěla. A věř tomu, že je opravdu hodně lidí, co odmítá na Letnou chodit právě proto, co tam někteří z vás dneska předvádí.. Mně osobně buzerace u vstupu nevadí, a je mi jasný, že je nutná.


janecek 
Máte to, co jste chtěli..

15.08.2012 07:44

Veškerý tohle podivný bratříčkování se s klubem a vedením, vždycky bylo, je a bude na hovno. Nikdy jsem se nikoho neptal, kam si můžu pověsit vlajku a jestli si můžu zapálit prskavku. Nedělal jsem to 35 let chození na Spartu a nebudu to dělat ani teď. Aby mě někdo dirigoval co smím a co ne? A za to slíznout milodar? K smíchu. Stejně tak jako všechny ty názory o nějakých pravidlech. Fanoušek je ten, pro koho se to celé dělá a on je tím, kdo si sám bude rozhodovat, jak a čím se zabavit. Taky za to m.j. platí nemalé peníze. A jak tu kdosi napsal, velice trefně-chybí nám už jenom zvonečky. Zaplaťpánbůh, já taková ovce nejsem a nebudu.


Lukittos 
re: Máte to, co jste chtěli..

15.08.2012 10:06

Pokud jsem dobře pochopil tvůj příspěvek, tak z něho vyplývá, že by se fanoušci neměli snažit o dobré vztahy s vedením? Nebo by snad měli vést s vedením válku? Pokud ti jsou k smíchu "názory o nějakých pravidlech", tak jsi k smíchu popravdě ty. I malé děcko ví, že nemůže dělat všechno, co se mu zlíbí, protože jinak dostane nařezáno. Fanoušek je sice tím, pro koho se to dělá, dokonce se může i sám rozhodnout, čím se zabavit, ale všechno má své meze. A pokud to někdo nechápe, tak ať ty nemalé peníze do Sparty dál nevráží, a jde se radši projít do lesa na houby. Sparta nebude muset platit zase zbytečnou pokutu, stadión zůstane otevřenej, zápas se nebude muset přerušovat, bude na to vidět a nikdo se nebude muset bát, že mu přistane v klíně petarda. Mentálové, co opakovaně hází na hřiště pyro, i když vědí, že za to Sparta dostane pokutu, by zasloužili mokrou handrou přes hubu.


becici 
re: re: Máte to, co jste chtěli..

15.08.2012 12:29

Pouze silácké kecy. Těm "mentálům" tu hadru omlátíš ty ? Ale je fakt, že po tvých slovech se už budu cítit na Spartě bezpečněji :-)


Lukittos 
re: re: re: Máte to, co jste chtěli..

15.08.2012 12:55

Za "silácké kecy" bych spíš označil výkřiky těch, kteří tvrdí, že si budou stejně dělat, co se jim zlíbí. Ale to už je spíš otázka pohledu na věc. Proč bych jim měl handru o hubu omlátit já? Od toho tam přeci bude posílená pořadatelská služba, ne? :) PS: Jsem rád, že se budeš cítit na Letné bezpečněji. :)


janecek 
re: re: Máte to, co jste chtěli..

15.08.2012 13:06

To jsi pochopil velice správně. A jen těžko můžeš někomu nařizovat, jestli na Spartu smí, či nesmí. Kdo a jak přemýšlí, je jeho věc. To bys za chvíli taky mohl mít pravidla na to, čemu smím a čemu nesmím zatleskat. Základ, který jsi nepochopil chlapče je ten, že PYROTECHNIKA NENÍ ZLOČIN!! A fotbal se hraje pro lidi. A v neposlední řadě si rozhodně nemyslím, že má kdokoliv . jakékoliv právo, dělat ze sebe morálnějšího, než ostatní. Na Spartě bohužel chybí vzájemný respekt, ale to všichni víme. A zatím jsem si m.j. nevšiml, že by se klub nějak přetrhl s aktivitami pro fanoušky. Jen represe, represe a represe. Je mi jedno jak kdo, ale na tuhle notu já neslyším...Tohle má být ta spolupráce, o které se tu zmiňuješ? nebuď naivní. Jen víc pyra a věší kapky, jen víc všeho, co zlepší atmošku. Garantuju Ti, že letos nebude chodit na Spartu ani noha. A nikoliv kvůli chuligánům a pár světlicím. Ale kvůli těmhle zhovadilostem. Nebudu tam chodit ani já, ale to už je jiný příběh...


Lukittos 
re: re: re: Máte to, co jste chtěli..

15.08.2012 13:37

Evidentně se neshodneme. Čiň, jak uznáš za vhodné.


Venca 
re: re: re: Máte to, co jste chtěli..

16.08.2012 10:05

Furt jen dokola: pyrotechnika není zločin. Vzal by sis jí do kina nebo divadla? Prostě je zakázaná a basta. A neboj, lidi chodit budou :-)


žokej 
re: re: re: re: Máte to, co jste chtěli..

21.08.2012 10:07

No, lidi sice chodit budou, ale pyro k fotbalu patří. Chápu, že svítit nebo čoudit v divadle nebo v kině asi není to pravý ořechový. Jenže do kina nebo divadla se jdeš nechat bavit, nemáš možnost sám se na té zábavě podílet. Zatímco na fotbale je atmosféra jedním z faktorů, které lidi na stadion přitahují. A v hledišti ji lidi sami vytvářejí (a to mnohdy i bez toho, aby k tomu nějak přispěly výkonu pánů čutálistů). Zákaz pyra je zákazem zábavy, zákazem součásti fotbalu z fanouškovské stránky. Když mi zakážou něco, co pokládám za normální, adekvátní a přínosný, nebudu takový zákaz podporovat (pokud proti němu rovnou nebojuju). Nejsem totiž žádná ovce.


Kocek 
re: re: re: re: re: Máte to, co jste chtěli..

30.08.2012 11:12

Proč pyro patří k fotbalu jen u nás a pak v zemích kde se kvůli fotbalu dokážou vraždit?? Vidíš pyro s Německu, Francii, Anglii, Španělsku?? Já tedy ne, a troufám si tvrdit, že v drtivé většině tamních zápasů je daleko lepší atmoška než u nás..


Ludva 
re: re: re: re: re: re: Máte to, co jste chtěli..

30.08.2012 11:45

V Německu a Francii pyro je..v Anglii a Španělsku stojí atmosféra za starou belu:) ale nejde o to, že by to nešlo bez pyra, jde to..ale proč brát lidem nějakou zábavu, když to vůbec není nutný? Naopak těmahle zákazama, když to každej hází jinejm pod nohy apod. hrozí mnohem více škod na zdraví, než kdyby to bylo povolený.


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: Máte to, co jste chtěl

30.08.2012 13:12

S tim samozřejmě naprostej souhlas, já chci taky vidět bengálský ohně a světlice. Ale vadí mi, že to dneska na stadionu vypadá jak ve válce, a víceméně je to dělaný jakoby natruc, přitom Sparta sama nemůže za to, že svaz je proti tomu. Chce to najít kompromis, ale bohužel asi oba víme, že jakýkoli uvolnění pravidel se pokaždý vymklo konktrole :(


Kocek 
re: Máte to, co jste chtěli..

30.08.2012 11:08

Slušný :))) Možná si jen uvědom, že už nejsou 80. léta, kdy jste prostřednictvím fotbalu "vzdorovali" režimu. Klub je pořadatel akce a majitel stadionu, a je jen na něm koho si tam pustí a co mu dovolí. Chceš fandit, ok, fandi a chovej se jako člověk, nechceš fandit a chceš se chovat jako dobytek, ok, ale pak počítej a reakcí klubu.


Penek 
Represe

15.08.2012 12:54

Tyhle rádoby represe ze strany Sparty jsou dobrý jenom k tomu,aby odradili více fanoušků.Na jedné straně Sparta burcuje,aby bylo co nejméně gaučáků,na druhé straně jim cestu na stadion znepříjemňuje.Už jenom čekám,kdy na nás začnou stříkat močůvku z hadice,jako v Jablonci.Proto se plně ztotožňuji z prohlášením XII.hráče a má u mě jedno velké,významné plus..))


Kocek 
re: Represe

30.08.2012 10:57

Mě to nijak neodrazuje, na Spartu budu chodit dál a budu jedině rád, když mi na dlouhý tribuně nehodí nějakej debil petardu pod nohy... Jednou je prostě zákonem pyro zakázaný, tak nevim co furt někdo řeší, až to povolí svaz, pak se může řešit co a jak. Mně třeba mnohem víc, než nějakej zákaz dýmů, vadí birell na pohárech, tady by Sparta mohla trochu zabojovat.. Kdo chce bejt na stadionu nalitej, tak se zleje před zápasem, a ne během něj


Venca 
12. hráč

15.08.2012 13:02

Popravdě, když vidím, kolik členů a pak kolik lidí chodí na členský schůze, tak se nedivím, že se druženíčkem 12. hráč nikdo nechce bavit. Nic proti, myšlenka dobrá, ale nemyslete si, že máte nějakou sílu. A když těch pár stovek členů nebude chodit na Spartu, tak vedení to bude jedno.


žokej 
re: 12. hráč

16.08.2012 10:28

Podívej se, Venoušku, ty toho evidentně moc nevíš a ještě to takhle dáš pěkně najevo. Byť 12H možná nemá velké páky, rozhodně se alespoň snaží dělat něco pro to, aby to fungovalo jak doma, tak na výjezdech. Do toho přidává i mimostadionové aktivity, jako organizování výjezdů a právní pomoci pro nesmyslně stíhané fans. To, že si klub udělá vždycky nakonec všechno po svým, je jiná věc. Nejsme bohužel v situaci jako italské skupiny, kterých si vedení klubů opravdu váží. Ale to má i příčinu v přístupu fans - radši drží hubu krok, na rozdíl od zmiňovaných Italů, kteří si uvědomují, že fotbal je jejich zábava a klub jejich - v tom smyslu, že hráči a majitelé se mění, ale fans zůstávají... A.M.F.


Venca 
re: re: 12. hráč

16.08.2012 10:42

Tím si vlastně potvrdil moje slova ;-)


žokej 
re: re: re: 12. hráč

17.08.2012 15:38

No, abys z toho nebyl moc nadšenej a sebeuspokojenej, tak to upřesním. 12H nemá takovou sílu, jakou by si přál mít - a mít by jí mohl, nebejt lidí, kteří pouze brblaj. A za druhý - zrovna těhle pár set lidí kdyby nechodilo, tak to si tedy piš, že by vedení pěkně zaplakalo. Neříkám sice, že všichni aktivní fans jsou ve 12H, ale naopaksi troufám říct, že všichni členové jsou nějakým způsobem aktivní. A starají se o atmosféru a povzbuzování. Myslím, že, kdo si pamatuje zápasy typu Jablonec ve 3 nad nulou s návštěvou 3000 věrných, chápe činnost a smysl 12H jako velice dobře.


Ludva 
re: re: 12. hráč

16.08.2012 11:06

Vubec se ním nebav, asi další brblal:)...co nepřidá ruku k dílu a radši si nechá pověsit ten Janečkem zmiňovaný zvoneček na krk..nebo když už jo se mu něco nebude líbit, půjde fandit do židenu nebo jinam...nebo nepujde vubec..a vo tom to je, lidi jsou pohodlny, líný a radši držej hubu a krok než aby něco udělali..:)


CapaTom 
re: re: re: 12. hráč

21.08.2012 22:18

Přesně tak...mě by fakt zajímalo kolik tady těch "moralistů" a již zmiňovaných brblalů alespoň něco dělá? Případně co?:-) Tady psát skoro anonymě nějaký kecy umí každej....A když někdo píše takovýhle hovadiny o 12. hráči,tak to oněm ledacos ukazuje.Možná si teď nas... do bot:-) ale ikdyž sice ještě nejsme tak silný jako v Itálii,tak věřím,že ta doba kdy se jim přiblížeme přijde!Každopádně brblalové zůstanou dál...forever:-)


frajerluk 
Válka s Hřebíkem a floutkem prostě musí bejt.

15.08.2012 13:11

S těma doby*kama nemá cenu vůbec jednat a nijak jim ustupovat. Kdo chce tak si pyro přivese vždy a odpálit ho taky není problém. Když prostě při organizovaném udává Sparta fízlům, tak to nebude svítít, ale víc bouchat a čmoudit:o)


Venca 
re: Válka s Hřebíkem a floutkem prostě musí bejt.

15.08.2012 13:34

Ty čmoudíku, nebejt floutka, tak jsme v prdeli jako sešívky a ostraváci. Na vojáky si běž hrát do lesa!


frajerluk 
re: re: Válka s Hřebíkem a floutkem prostě musí be

15.08.2012 13:40

Floutek pouze cáluje své přehmaty, které jako diletant stále nepoučitělně opakuje a pak se snažíme pouze vrátit na jeho kroky ztracené pozice.


Lukittos 
re: Válka s Hřebíkem a floutkem prostě musí bejt.

15.08.2012 13:40

Jen, aby se ti to, frajere, neprodražilo.


kořala 
Represe

15.08.2012 14:54

Ať si strčí floutek do sedací části těla. Stejně to odrádí hlavně jen gaučáky a nepravidelné fanoušky. Sparta léta pro fanoušky nic nedělá, nikdy se jich nezastane, jen nám hází neustále klacky pod nohy. Proto tedy plná podpora 12 hráči.


Eddie.sparta 
...pyro...

25.08.2012 12:22

...tak proč Sparta nezkusí místo příspěvku na choreo koupit bezpečnou pyrotechniku ??...:D


aneta 
strach

03.09.2012 15:07

Nevím, myslela jsem, že 12.hráč Sparty je 12. háč Sparty. To, co se odehrálo při zápase s ČB bylo jednak proti Spartě, proti hráčům, nejvce ale proti jejím fanouškům..nechápu tedy podporu 12. hráče, ode mne ji nemají, protože do našeho sektru létala pyrtechnika, které se bojím...