Fotbal pro rodiny s dětmi je mýtus, říká Lukáš Přibyl přicházející na pozici místopředsedy představenstva Sparty

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
ACS-fan 
Díky

01.12.2011 08:53

za zajímavý rozhovor. Když Příba odcházel, popřál jsem mu hodně štěstí. Takže teď nezbývá, než přání zopakovat :-)


Bombito 
Lukáši, vítej!

01.12.2011 09:04

Dobrý rozhovor, díky za něj!


gumir 
re: Lukáši, vítej!

01.12.2011 10:39

Rozhovor velice dobrý, tak nějak z toho mám dobrý pocit a hřeje mě to u srdce. Teď jen doufat, že bude pan Přibyl tyto věci realizovat.


1893 
Výborný rozhovor !

01.12.2011 09:24

Výborný rozhovor. Díky za něj. Jenom se mi nelíbí vypíchnutí zrovna týhle věty do nadpisu. Měl snad "bulvárně" přilákat pozornost ? :-)


Rudej 
re: Výborný rozhovor !

01.12.2011 11:19

Vítej zpět Lukáši a ať se daří.


lucifer.pekelny 
re: Výborný rozhovor !

01.12.2011 11:19

K přilákání pozornosti by se dal vymyslet i lepší nadpis,ne? Tohle je takový "akorát" myslim :-)


1893 
re: re: Výborný rozhovor !

01.12.2011 14:20

Že by se dal vymyslet horší je jasný. Jasný taky je, že mohl být lepší. Nicméně mi tenhle nepřijde ani akorát, spíš horší. Já vím, že nadpis prodává, ale přesto.....


StarejHomolka 
re: Výborný rozhovor !

01.12.2011 12:32

:-) Dostalo se to do nadpisu především proto, že se to týká fans a jsme na fanouškovském webu, a v neposlední řadě proto, že mi to přišlo hodně zajímavé vyjádření. Poprvé totiž někdo z českého klubu veřejně řekl to, co si hodně fanoušků myslím. Navíc trochu převratné i v pojetí ACS. A bulvár? Zlaté pravidlo je "Sex Sells", takže brzy se přejde na nahotiny :-)


1893 
re: re: Výborný rozhovor !

01.12.2011 14:25

Homolko neobhajuj se. Rozhovor skvělej a nepodstatný nadpis na nic. Mně přijde, že ze mě takovejhle napovídající a lákající nadpis dělá nesvéprávnýho hlupáka. :-)


lucifer.pekelny 
re: re: re: Výborný rozhovor !

01.12.2011 14:34

Mně by se taky líbilo třeba "Doufám, že to celý nepotopím..." nebo tak něco, ale je tam tohle :-)))


StarejHomolka 
re: re: re: Výborný rozhovor !

01.12.2011 15:20

Však ono se ti tohle vrátí, až budeš kromě mé osoby vozit z fočusu i MiniHomolku a on ti rukama mastnýma od brambůrek a ulepenýma od limči zapatlá sedačky a vnitřek auta... :-) A nedej bože, až se mu nalemtanýmu litrem limonády někde v koloně bude chtít čurat :-) Byls na mě ošklivej, tak běž klečet do kouta! :-)


1893 
re: re: re: re: Výborný rozhovor !

01.12.2011 16:41

Rozhovor jsem pochválil a díky za něj. Bavíme se o nicotě a to jen tak pro pořádek. Určitě znáš reklamu na dobrý výrobek kdy si řekneš, že z tebe zbytečně dělají debila. :-) Nicméně nevyhrožuj, nebo se mnou půjdeš večer do parku a jak víme z parku se občas nevrátí ani policajt. :-)


looki 
dobrej rozhovor

01.12.2011 09:26

No, jsem na Příbu zvědavej..teď už opravdu musí dokázat, že k tomu všemu nepřišel jak slepej k houslím jen díky dobrým kontaktům. Všechno o čem mluvil je záležitost takových dvou let, než se to vůbec podaří nastartovat a výsledky přijdou ještě později. Ale jsem zvědavej na první výstupy (komunikace, preference permanentek atd.).


pohadkar 
Kam větříček, tam loďka má.

01.12.2011 09:41

Rozhovor se sparťanem viz. článek. "Nebudu mazat med kolem pusy, jsem bohemák. Přišel jsem to na Spartu zlepšit a nepočítám, že budu oblíbenej u fanoušků." Prostě profík se vším všudy. Rozhovor s kamarádem bohemákem. "Hele, mám nabídku od Sparty. Nehledej v tom nějakou srdcařinu, prostě musím platit složenky. Můžu tě vzít občas do vipka, tak tam nedělej kyselý ksichty a na zem plivej, aby tě nikdo neviděl." Rozhovor s koštětem kotle falešný Bohemky: "Ty vole, kdyby ti za stejnou práci někde nabídli víc, tak budeš váhat? Navíc ve vedení Bohemky to je samá mrdka, musíme je vyštípat a vrátím se. Já Bohemku miluju a když na Spartě něco zlepším, tak mi to trhá srdce, to do toho prostě ani nejde dávat a jsem tam nešťastnej. Už vidím, jak se potkám s někým od nich z kotle a budu s ním muset v klidu diskutovat, aby se cejtil trapně, že on je hysterickej, načež přejde ke smířlivějšímu tónu a řekne, že mě nakonec chápe, prostě rudá chátra. To víš, že bych mu to nejradši řekl jinak a do ksichtu mu naflusal" ... Prostě ho vnímám tak, že mu není proti srsti hrát to na všechny strany a to mě nebaví. Že to u nás zlepší a bude dělat maximum, dá se tomu věřit, ale...Ještě Hřebík do toho...Tam taky vím, že je určitá kvalita, ale budu chodit na fotbal asi jak to řekl Přibyl v článku - Klubu budu vždy fandit, ale když tam jdu, tak nemám již takové emoce jako dříve.


Tonda 
re: Kam větříček, tam loďka má.

02.12.2011 11:08

V zásadě se s tebou nepřu,nevím jestli bych to pojmenoval takhle peorativně,ale s některýma věcma lze i souhlasit.Nicméně berme to taky takhle.Každý z nás by šel za lepší,bo i my platíme složenky..Buďme upřímní...A jsou pozice,kde klubismus nemusí hrát zásadní roli.Samozřejmě,že by bylo lepší kdyby to byl Sparťan,ale nejdůležitější je dobře pracovat.Asi tak nějak jak píše recchi. Něco jiného by bylo,kdyby se byl v prsa a svolával Sparťany do boje...Pokud vymyslí stratégii,která vyzve Sparťany do boje a tu pak někdo ztvární,proč ne??Pokud bude dělat proti Spartě,půjde brzo do perdele...Jediný co bych mu omezil je jeho aktivita vůči Bohemce.Ne,že by mě to sralo,ale navenek to působí divně


HVK 
přibyle

01.12.2011 10:35

Sparta bude arogantní HOWGH


sodomak 
re: přibyle

01.12.2011 13:12

Di do prdele!


HVK 
re: re: přibyle

01.12.2011 13:24

přeplněno těma co sem tam arogantně poslal :)


kuchi 
Děkuji

01.12.2011 11:09

Pěkný rozhovor, pokud nezůstane jen u slov a plánů, tak to bude super nádhera ;)


mychal 
Slova jsou jedna věc.

01.12.2011 11:32

Tak uvidíme, jak to reálně přejde v činy. No, tak hodně stěstí, ať aspoň část toho, o čem v rozhovoru byla řeč, se nějakým způsoběm podaří zrealizovat.


dexicek 
slovní projev

01.12.2011 11:39

Lukáš má vrozenou schopnost (zároveň podpořenou praxí v médiích) řikat to, co posluchač (v danou chvíli fanoušek ACS, předtím náš CEO) chce slyšet. Nicméně Lukáši hodně štěstí a někdy naviděnou :)


Sektor 
Hezky se to čte

01.12.2011 11:46

Uvidíme... za dva roky by redakce mohla udělat stejný rozhovor a ke zmíněným plánům doplnit i skutečný stav. Pak se ukáže, jestli to pan Přibyl myslel vážně, nebo se to "jen hezky četlo"


Ludva 
hmm..

01.12.2011 11:59

Pěkně na to falešnej bohemák jde přes rozhovor zde na SF...vůbec nechápu, jak může být lháři (kterej se ke svý lži nikdy alespoň jako chlap nepřiznal)poskytnuto toto exkluzivní místo... je vidět, že se vůbec nezměnil.


majk 
re: hmm..

01.12.2011 12:17

místo už tady mělo individuí.... ale jinak souhlas. Povídání mu vždycky šlo, uvidíme jak mu pujdou činy.


Ludva 
re: re: hmm..

01.12.2011 12:28

Jo, to souhlas s těma individuama:))... Mě hold ten človek vadí z principu...bylo by mi i vlastně jedno, jestli by nosil třeba 5 šál s klokanem, když by skutečně makal pro Spartu, ale když to zapíral a ještě pak lhal, je to slaboch..jeho řeči mu vůbec nevěřím a přesvědčí mě jedině svou prací, nikoli rozhovory zde na SF. I když obecně je jasný, že pro realizaci svých zatím jen řečí má poměrně dobrý předpoklady, protože fanoušky zná, to je tak to jediný pozitivní na týhle věci. Bohužel jak už bylo řečeno, taky umí "manipulovat s lidma" (v současné době se tomu říká mediální prezentace:)


Ondra 
re: hmm..

01.12.2011 12:28

K jaké lži? Opravdu nevím, žádná pruda, jen abych byl v obraze...


Ludva 
re: re: hmm..

01.12.2011 12:30

Viz. odkazy dole pod rozhovorem. Je to sice stará věc, ale není třeba na takové věci zapomínat.


StarejHomolka 
re: hmm..

01.12.2011 12:39

Názorná ukázka pravidla "Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde" a nového "Kdo chce brblat, vždy si důvod najde" :-) SF web je o ACS a všem co se kolem klubu děje. Tohle je zásadní změna a SF a celé čtenářstvo by spíše mělo být rádo, že má informace jako první. Na druhé straně se dá předpokládat, že klub měl zájem komunikovat nejdříve přímo ke svým "zákazníkům" a ukazuje, že jsou pro klub důležití a důležitější než kdokoliv jiný a třeba i nad novinářstvem. Logicky mi pak z toho vyplývá, že rozhovor je zde. Obsah, osoba rozhovoru a názor na ní nechme stranou a je to na debatu. Pokud máš s tímhle problém, neschovávej názor za to, že byl zde rozhovor uveřejněn :-)


Ludva 
re: re: hmm..

01.12.2011 20:36

Kdybys byl zaměstnanec PR Sparty, pochopitelně bych tě za tento rozhovor velmi chválil být tvým šéfem, i z pohledu novinářského je to zdařilé a z pohledu SF je to taky exkluzivita, která je žádaná (čtivá) návštěvníkama. Tím, že "mu byl poskytnut prostor" jsem chtěl vyjádřit jak moc velké mé antipatie ten člověk má, jestli ti to stačí jako vysvětlení:)


Ondra 
díky za rozhovor a odvahu

01.12.2011 12:31

Fantastický exkluzivní rozhovor a zároveň pěkná vize staronové tváře Sparty, která tváří být nechce... Spoustou úkolů si na sebe Lukáš upletl bič, snad s ním bude umět i práskat.


inzaghi 
je to prostě klokan

01.12.2011 12:41

a nejlepší klokan je s rozsekanou hlavou nebo úplně bez hlavy... Bláboly sice pěkný, ale realita bude úplně jiná. V zoo se dá adoptovat zvíře za nějakej poplatek a člověk z toho má dobrej pocit jinak užitek žádnej. Tohle přesně teď udělal Křetínský - adoptoval příživníka klokana, má z toho dobrej pocit a Sparta z toho bude mít úplný ale úplný hovno....


Zigáč 
Marketing

01.12.2011 12:55

Pěkný marketingový řečičky s jednoduchou cílovkou. Neveřím nic a doufám, že rozhorvor nezapadne a redakce bude pruběžně sledovat a vyhodnocovat učiněné přísliby v rámci možností, které redakce má/může mít k dispozici.


lucifer.pekelny 
re: Marketing

01.12.2011 14:18

můžeš sledovat a vyhodnocovat a pak sepsat :-) Je to ale složitější, než vyzvat k něčemu nějakou redakci :)


StarejHomolka 
re: re: Marketing

01.12.2011 15:22

:-D


Zigáč 
re: re: Marketing

01.12.2011 17:10

Máš pravdu, ale já s ním rozhovor nedělal, z jeho příchodu nadšenej nejsem a několik jednání jsem s ním v minulosti zažil a vždy bez výsledku rozuměj bez dodržení daného slova apod. Takže já jsem vůči jeho osobě naladěn negativně, takže moje vyhodnocení by ani v nejmenším objektivní být nemohlo.


StarejHomolka 
Lukáš Přibyl

01.12.2011 13:00

Záměrem byla snaha samotný rozhovor nechat bez osobního názoru na Lukáše Přibyla, nesnažit se utvářet čtenářům jejich a nehodnotit tento krok vedení. Proto je pro mě prostor v komentáři. Je zvláštní, možná až schizofremní, když mluvíte s člověkem, který má směřovat váš milovaný klub, a vy o něm víte, že je srdcem v jiném a netají se tím. Pak si však uvědomíte, že největší bič si na sebe upletl on sám přijmutím nabídky a sebemenší chyba se mu vrátí s větší silnou. Bude totiž pod o dost větším drobnohledem a tlakem fanoušků, než kdokoliv jiný. Tuto roli si zvolil. Řada jeho názorů a vizí mě osobně zaujala, mám z nich dobrý pocit a cítím, že jdou směrem, kterým jako fanoušci chceme, či řeší oblasti v minulosti námi kritizované. Nyní jsem asi jako všichni zvědavý, zda se Lukášovi Přibylovi alespoň něco podaří realizovat a pak se budou skládat účty. Osobně jsem nedůvěřivý k jeho menším zkušenostem a znalostem k významu pozice. To ale muselo zhodnotit vedení a Daniel Křetínský, který má právo si dosadit lidi, kterým důvěřuje. Naopak velmi sympatické mi jsou mnohé vize Lukáše Přibyla a to i směrem klubu k fanouškům. Uvidíme, čas ukáže :-) To jsem si ale vylil srdíčko, což?! :-D


inzaghi 
re: Lukáš Přibyl

01.12.2011 13:11

Rozhovor je dobrej, to že je na SF a že je bez zaujetí je taky dobře. Ale špatně je, že se tenhle klokanomrd vůbec dostal opět do Sparty. Jeho odpovědi v rozhovoru jsou totiž takový sračky, který mele jenom kvůli tomu abychom ho měli v rámci možností "rádi", že se to pomalu ani nedá číst. Už jen čekám, kdy řekne, že ho každýmu fanouškovi bude na hajzlu držet a okapávat... A naopak si myslím, že by se tu v komentářích měl objevit názor lidí na jeho osobu samotnou, já s tím například mám obrovskej problém, když vim že je ve vedení Sparty klokan. (a jeho líbivé odpovědi tento můj názor nezmění a nezmění ho ani případný výsledek jeho práce, pokud skutečně nějakou dělat bude)


CapaTom 
re: Lukáš Přibyl

01.12.2011 13:19

Když dodrží svoje vize a Sparta se opravdu posune dál,tak budu samozřejmě rád.Ale pořád budu mít smíšený pocity...Já osobně nechápu,že když někdo fandí od mala nějakýmu klubu jak může v klidu pracovat pro velkýho rivala - neřeknu kdyby šel třeba do Budějic.Ale já když jsem se narodil Sparťanem tak kurva nebudu ani v nejmeším pomáhat někomu jinýmu natož rivalu jako prase!! Ale holt jsou lidi,kteří na to mají žaludek(a dělaj svůj "džob"....),nebo jen s tim velkým fandovstvím to tak horký nebude...Je to jeho věc a jak říkám,když Spartě opravdu pomůže,tak určitě budu rád.


Tomis 
Jedna Sparta..

01.12.2011 13:09

Díky za zajímavej rozhovor, ta novinařina vám jde.. :-) Osobně z Přibyla nijak nadšenej nejsem, ale uvidíme, třeba se předvede a přesvědčí nás, že nejde jen o kecy.. Jsem zvědavej, když jde o jednu Spartu jako celek, jestli se dočkáme i ženský Ligy Mistrů na Letný a vůbec lepší propagace našich holek.. (vím, už to tady dlouho nebylo) :-)


sodomak 
re: Jedna Sparta..

01.12.2011 13:16

To by chtělo článek :D


HVK 
re: Jedna Sparta..

01.12.2011 13:22

Sparta by měla mluvit jednotným hlasem od mládeže po A tým. // čteš tam někde ženy?? ..já tam slyšim pyčo.


DAPDO 
re: re: Jedna Sparta..

01.12.2011 14:29

:-)))


recchi 
Srdcař nebo naplavenina?

01.12.2011 15:12

myslím, že nemá vůbec žádnou cenu rozebírat tady, kdo by měl být na špici managementu SPARTY. Na mnoha příkladech v nedávné minulosti lze ukázat, že tento absolutně bezkonkurenčně nejlepší, nejpopulárnější a nejtradičnější klub je od samého příchodu Daniela Křetínského veden naprosto diletantskýmu způsobem. Je proto úplně jedno, jak dospěl pan Křetínský k tomu, že současný stav je již neudržitelný a rozhodl se celou strukturu managementu změnit. Musíme doufat, že k lepšímu. Nepůjde to řečmi, jakkoli líbivými, protože ukázaná platí. Osobně jsem za každou takovou snahu o změnu rád, bez ohledu na kádrové složení, samozřejmě s výjimkou slátané špíny Řeháka. Lukáš mi nevadí, když mu to nepůjde, dostane kopačky a přijde jiný:-) Hlavní je konečně něco začít dělat. A protože jde svým způsobem o osobu, mezi sparťanskými fanoušky, kontroverzní, přimlouval bych se za to, aby ti, kteří nechtějí pomoci, alespoň neškodili.


Wega 
Sparta se hlavně chová arogantně k fanouškům

01.12.2011 16:43

Sparta se hlavně chová arogantně k fanouškům. Budu rád věřit, že s náma bude klub konečně pořádně komunikovat, protože Přibyl je duší fanoušek. Jen se bojím, aby to nebylo nejdřív každých 14 dnů, pak měsíc a pak zase nikdy a aby to nedopadlo jako s Kasíkem a Křivdou, protože u nich mi to připadá jako "jedním uchem dovnitř a druhým ven".


Wega 
Jednotně od žáků po áčko.

01.12.2011 16:45

Jednotně od žáků po áčko, takže to smrdí Hřebíkem


B1N60 
Slova jsou jedna věc, činy druhá.

01.12.2011 17:22

Doufám, že nejde o další ze série planých slibů.


Bud1893 
Pěknej článek

01.12.2011 17:22

Přibyl chce přilákat fanoušky a hned si přihřeje polívčičku u spartaforever. Doufám, že svojí chytrost využije i ve věcech o kterých mluvil


palec 
posunutí sektoru

01.12.2011 19:58

Když byl prvně ve Spartě, tak "nám" vzal roh kotle u protilehlý a slíbil, že se kotel posune víc za bránu směrem k hlavní tribuně, tak jsem zvědavej, kdy ten slib zrealizuje...:-)


pan fotbalista 
Veš v kožichu

01.12.2011 21:46

Pro mně je to jasny PŘIBYL JE VEŠ V KOŽICHU.


Celticgirl 
Trošku v rozpacích

01.12.2011 21:55

Nevadí mi, že je fanoušek Bohemky. Fandovství jinému klubu neznamená, že bude špatně pracovat pro jiný tým. Doteď ale nevím, proč na tak důležitou funkci byl přijat zrovna on, podle čeho Křéťa vybíral.. asi mu věří, narozdíl od fanoušků. Já po pravdě na poslední jeho angažmá u nás už trošku zapomněla, takže pro mě je to jako kdyby začínal kdokoliv jinej, nechám se překvapit a hodnotit budu po delší době na základě činů. A ještě mám takový vzkaz pro Lukáše: Sparta arogantní byla, je a bude. Nebo alespoň její fanoušci. Máme na to právo a postavení :P. Zároveň chci poděkovat redakci SF, protože tohle je opravdu dobrý počin, super otázky, dozvěděli jsme se celkem dost a jsme první. Bezvadný. Přeju nám i Spartě, aby Lukáš naplnil aspoň 80% toho, o čem mluví..


drapek z lasicky 
Ves v kozichu!!

01.12.2011 22:24

Dobrej klokan = mrtvej klokan:o)


dombas 
..blafat umí hezky..

02.12.2011 08:43

..kvalita rozhovoru je parádní ale já mam k osobě Lukáše Přibyla osobní averzi a upřímně nevidím ho rád zpátky na Spartě, navíc mi ty všechny jeho kecy přijdou jen jako pozlátko pro nás fanoušky..teď chce tmelit Spartu a za dva roky, pokud by se rekonstruoval Ďolíček, tak bude tmelit tu bandu zase tam..no hnus, nechápu jeho angažování a rozhodně ho nepodporuji.. Forza Sparta!!


Herrer 
Fajn článek

02.12.2011 08:56

Čte se to pěkně, tak jen ať se to podaří přenést do reality;-)


R.B. 
VEN s ním

02.12.2011 11:57

Samý blábol, co se naučil drmolit někde na novinařině.Vrcholem je Sparta bude chtít přitáhnout sparťany - zřejmě proto je tam bude tahat lůza fandící klubu, co nás kdysi poslal do druhé ligy. Absurdní.


Mikey 
Třeba je to dobře?

02.12.2011 12:09

Já osobně si myslím, že je možná dobře, že se jedná o fanouška z jiného klubu - za prvé je z fanouškovského prostředí (i když feťáků prolezlýho) a za druhé v důležitejch věcěch se bude řídit vždycky rozumem a ne srdcem nebo dokonce tím, jak on by si to sám přál nebo představoval...


brutuss 
ach ty slova

02.12.2011 12:54

jen jedna věc mě vadí, že od začátku lže !!!!! Prej se nezapojuje do fans kolchozu. A že jim na dnešek zaplatil autobus do Plzně je co??? Jen taková malá věcička!!!!


DarkCook 
re: ach ty slova

02.12.2011 13:04

Kdyby jen to. On je dokonce stále členem nově zvoleného vedení toho jejich kolchoznického DFB, jednoho z akcionářů Bohemians 1905. Konkrétně je členem Kontrolní a revizní komise DFB. Schíza a hnus.


DarkCook 
re: re: ach ty slova

02.12.2011 13:04

panta 
Křetínský a Sparťani

02.12.2011 21:40

Když vidím jakýma se Křetínský obklopuje lidma a kteří jsou jeho "krevní skupina" tak je mi smutno. Potíž je, že Křetínského manažerské přednosti převyšují osobnostní nedostatky které mu dovolují vyhodit Poborského sms-kou, Sigiho zprávou po kurýrovi, Řepku, Blažka atd.Kdy naposled někdo kdo končil vystřídal minutu před koncem aby mu mohli lidi zatleskat a za lajnou dostal dres,dort? Prostě odchod na úrovni. Loni jsem byl v Mnichově na Bayernu na posledním podzimním kole a po zápase dostal Schweinsteiger mikrofon, aby oznámil těm 60tis platících, že Bayern je jeho život a proto podepsal smlouvu na další 3 roky.A chvíli potom co dozněl jásot rozbalili hráči velký transparent kde děkovali fanouškům za podporu v podzimní části a popřáli pěkný vánoce. Stačí se nechat inspirovat tam kde s fanoušky opravdu počítají a nejen o tom mluví....


Santino 
re: Křetínský a Sparťani

03.12.2011 09:39

Taky mě přechází chuť na fotbal, když slyším jména Hřebík, Psotka, Přibyl atd....jestli to takhle všechno opravdu dopadne, tak si dám od fotbalu odpočinek, už to nemíním zažívat.


panta 
re: re: Křetínský a Sparťani

03.12.2011 09:54

A to já zase ne-vem to tak-Hřebík ani nikdo jiný není Sparta.Sparta je historie,Sparta jsou legendy,Sparta je všechno to co jsem tady zažil,Sparta je vášeň při gólu, při oslavě titulu......A to mi nevzal ani Zachar, ani Oberhel, ani Hřebík a nevezme mi to kdokoli...Protože SPARTA FOREVER !!!


Santino 
re: re: re: Křetínský a Sparťani

03.12.2011 22:35

Zachara éru taky pamatuji (Zachar bude viset)....jinak mi přijde, že má Křetínský takové doby temna, když už si myslím, že něco z fotbalového fanouška pochopil, vždycky udělá naprostý opak..... no něco mi to připomíná, vedeme po dnéšním krásném fotbálku v Jablonci ligu o 6 bodů, to je asi ideal aby nastoupili teoretik Hřebík, srdcař klokan a nebo třeba i ten Psotka....


leonpa 
re: re: Křetínský a Sparťani

03.12.2011 11:14

Já stále ještě věřim, že potřetí už Hřebík do Sparty nevstoupí.


Santino 
re: re: re: Křetínský a Sparťani

03.12.2011 23:14

Já moc nevěřím, jen se jako správný ateista za to modlím )))