Ring volný! - zdražení permanentek na Spartu v sezoně 2010/2011

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
jjjannie 
...

04.07.2010 08:24

že pan Drábek není skutečná osoba?? :D


taborita1 
re: ...

04.07.2010 08:31

Tento názor, přišel na redakční mail, zveřejnili jsme ho v kompletním znění, včetně podpisu. Jestli je to skutečná postava, či ne, fakt nebudeme zkoumat.


gero 
re: ...

04.07.2010 09:05

Taky jsem si myslel,že to je fiktivní článek :-).


mkaymer 
re: re: ...

19.08.2010 01:07

5DM1JV <a href="http://ezexqrahjdit .com/">ezexqrahjdit< ;/a>, [url=http://xdscewjjbxhj.com/] xdscewjjbxhj[/url], [link=http://dabjtygidxvn.com/ ]dabjtygidxvn[/link],http://tfbtfhheidch.com/ ...


Rajky 
re: ...

04.07.2010 11:09

Chválím redakci za nový počin v možnosti nastolení polemiky ohledně témat vztahující k našemu srdcovému klubu,ale přesto si dovolím podotknout,že nebyl moc dobrý nápad začít novou rubriku imaginárním příspěvkem,ještě tak do očí bijícího:))


Patejl 
re: ...

04.07.2010 11:38

Drabek je senioruv dalsi pseudonym :-) Uz jich ma skoro vic, nez Jara Cimrman.


luckyboy 
re: ...

06.07.2010 10:59

Nevěřím, že tento článek je autentický. Beru ho jako podnět k vyprovokování diskuze, což splnilo účel... Jestli opravdu žije tenhle trouba, tak mi je ho líto.


Barney Gumble 
re: ...

06.07.2010 11:32

Já si myslím, že takových lidí je ve společnosti spoustu. Stačí si přečíst různé internetové diskuze, například pod některými nejen sportovními články. Já osobně na takové typy taky občas narazím v reálném životě. A tudíž je dost procentuálně pravděpodobné, že se takový pacient najde i mezi fanoušky Sparty. Člověk jen neví, zda se má smát, či plakat :)


káně 
Zdražení...

04.07.2010 08:35

... je poměrně markantní, ale také s tím nemám problém. Dlouho ty ceny byly šměsné ... já si permici koupím!


pohadkar 
pro permici...

04.07.2010 08:49

Z prvního příspěvku jsem měl pocit, že ho napsal nějakej vynervovanej dědek, co ve volnejch chvílích střílí na svý zahradě vzduchovkou ptáky. Don Corleone je patrně zaměstnancem Sparty, kterej napsal i článek o vyhřívanejch tribunách na webu Sparty, protože ve stejným sledu vypsal kluby, který maj topení taky. Každopádně pro permici jsem, protože se bezesporu vyplatí všem častějším návštěvníkům, slevy a výhody jsou vypsaný na ofiko stránkách...Pokud by celá Letná byla jen pod permicema, tak při průměrný ceně 2 litry na flek by Spartě přibylo nějakých 40 mega, což je 10% z ročního rozpočtu, takže i když Daniela nemusím, tak mu těch pár kil navíc klidně pošlu. Jinak ty hajzly mi zase tolik nevadí, ale občerstvení je děsný. Don přesně odhadl minutu, kdy si já jdu pro klobásu v gumovým pečivu.


Don Corleone 
re: pro permici...

04.07.2010 10:32

No jistěže jsem při psání čerpal z informací, které byly zveřejněny na sparta.cz, co je na tom divného? Pokud chci, aby moje argumenty měly hlavu a patu, považuji za naprosto logické, že si nejprve zjistím nějaké informace o dané problematice, abych se k tomu mohl následně vyjádřit a neplácal kraviny, jako například pan Drábek...mysli, člověče...:-) Nebo ty bys snad byl raději, kdybych zde argumentoval snůškou nesmyslů, které jsem sice nepřevzal z oficiálního webu ACS, ale co by neměly ani hlavu ani patu? :-)


pohadkar 
re: re: pro permici...

04.07.2010 12:28

No dyť máš recht, tvůj příspěvek je náhodou, narozdíl od Drábka, v pohodě. Nechtěl jsem rejpat. Já jen, že je X jinejch velkoklubů a klubů, který maj vyhřívání v hledišti...ale to je jedno.


Don Corleone 
re: re: re: pro permici...

04.07.2010 13:45

Však v pohodě :-) Ale jo, určitě toto vyhřívání má více klubů, než které jsem uvedl. Já z hlavy ale věděl pouze o Realu Madrid, proto jsem se nechal inspirovat na ofiko webu... :-)


martinp 
re: re: re: re: pro permici...

14.07.2010 13:54

kdybys jezdil na výjezdy tak z hlavy víš, že vyhřívání měli třeba v Leverkusenu, v prosinci to bxyla bomba :-)


mkaymer 
re: re: pro permici...

18.08.2010 19:40

bhXDUx <a href="http://ikjusxcatdzd .com/">ikjusxcatdzd< ;/a>, [url=http://xbdvtfnkuwmz.com/] xbdvtfnkuwmz[/url], [link=http://roohoynkauhv.com/ ]roohoynkauhv[/link],http://tbtzihhoqmob.com/ ...


Nelius 
dyť píše

04.07.2010 08:57

že loni zaplatil se skřípáním zubů 1840 korun a dole je napsáno že ji dostal k 60tinám od manželky....? Kecá a navíc je uplně blbej


gero 
Dotaz

04.07.2010 09:08

V minulé sezoně jsem měl zlatou permici na D54,když budu chtít letos zlatou do kotle,budu mít taky slevu ? Dík.


vojtah22 
re: Dotaz

04.07.2010 10:28

ano, do toho 20.7. máš 10% na permici kamkoliv... alespoň loni to tak bylo, když jsem měnil místo..


abdul 
Názor pana Drábka

04.07.2010 09:25

Jakej smysl má tady zveřejňovat takovej blábol? Ať už to psal někdo vážně nebo s úmyslem výsmát se těm, kteří se zdražením nesouhlasí. Je jasný, že platit by chtěl každej co nejmíně, o tom se asi ani nemá cenu bavit. Důležitější je jestli to přinese vůbec něco Spartě. V tom smyslu jestli při ceně x se prodá y permanentek nebo při ceně a se prodá b permanentek. Tady si totiž nejsem vůbec jistej jestli bude mít pro Spartu nějakej ekonomickej přínos. Sice nejsem ekonom, ale selskej rozum mi říká, že jakýkoliv produkt by se měl zdražovat teprve tehdy když je o něj zájem takový, že převyšuje nabídku. A to se na mě nezlobte, ale 3500 loni prodaných permanentek, mi něco takovýho nepřipomíná. Další a nemálo důležitější součástí zdražení je zdražení i samotných cen vstupenek, kde zvýšená cena může odradit od návštěvy stadionu ještě víc lidí(permanentkáři jsou většinou srdcaři a těch pár stovek navíc skousnou). Obávám se, že pro příští sezonu akorát klesne průměrná návštěva a tržby bude mít Sparta stejný. A nakonec ještě při každym druhym zápase budu nasranej, že jsem si permici koupil, protože Sparta bude na všechny strany rozdávat lístky zadarmo nebo se bude hrát v pondělí a na zápas se nedostanu.


Karlos 
re: Názor pana Drábka

04.07.2010 12:18

pokud jde o tu rovnici tak si dovolim nesouhlasit, stredoevropska kotlina je nejaka divna. dejme tomu ze by zde byla nasledujici nabidka: Sparta venuje ZDARMA permanentku kazdemu kdo z 15 ligovych zapasu doma navstivi nejmene 13(tedy jeden vynechany na jare a jeden na podzim). Myslite ze by pak bylo porad plno? Podle te vasi rovnice by bylo nutne davat permice zdarma protoze by nebyl duvod zdrazovat protoze by se jich stejne neprodalo 20000 a tudiz by poptavka nepresahla nabidku.


abdul 
re: re: Názor pana Drábka

04.07.2010 14:45

To ti můžu stejně tak oponovat, že můžou permici zdražit na milion a protože je česká kotlina divná, tak se furt prodá stejně, takže si tvojí argumentaci strč za klobouk, protože je to stejná blbost jako jsem teď napsal já. Jde mi o to, že zdražení vstupného podle mýho názoru sníží návštěvnost a to je to co mě mrzí. Věřím tomu, že prodej permic to zas až tolik neovlivní, ale podívej se na ceny jednotlivých lístků, tam už to bude při spoustě zápasů docela problém. Dá se očekávat, že na soupeře typu Budějovice, Hradec, Slovácko nebo Kladno, tam kromě permanentkářů moc dalších nebude. Ty by si za takovej zápas dal 200 a víc? I kdyby se permic prodalo stejně, tak na tom trhnou tak o 1,5 milionu víc jak loni. Divim se, že Spartě stojí za to riskovat kvůli tomu, že se propadne návštěvnost.


VaclavV 
re: re: re: Názor pana Drábka

04.07.2010 16:29

Sparta kalkuluje, že si permici koupí prostě přibližně stejnej počet lidí, nebo dokonce víc namlsanejch titulem po pauze. Ubytek lidí asi na lístky nebude, protože po prvním zápase kdy to nastane buď hlasatel diváky nadhodnotí a nebo začnou zase rozdávat lístky za čtení deníku zlo, vsazenej tiket ve fortuně a nebo zakoupení té americké hamburgrové sračky. Já zdražení své permice o ca 700 překousnul, kámoš na to ale po X letech dlabe, dělá kratkej dlouhej týden a tak prostě všechny zápasy nezvládal a při 4 variantách tv zápasů se mu i zmenší šance si občas něco prohodit. Permice se po zdražení pro něj stává nezajímavá a počítám, že při cenách lístků na jednotlivé zápasy půjde už jen na derby, Baník a poháry, případně na nějakej"akční"zá pas s deníkem zlo.


Karlos 
re: re: re: Názor pana Drábka

04.07.2010 23:19

ja mluvim o tom ze pro toho kdo permici chce a chce chodit pravidelne tak pro nej je cena(dokud jsou to max tisice na rok) zanedbatelna - stejne vic propije a proji(mysleno v souvislosti se zapasy). protoze SPARTA! kdyby byla za milion tak prijde mozna tak Danecek a Sparta by nemela nic. kdybych si ten fotbal prosadil, tak je mi jedno jestli za 100,- nebo za 300,- stejne jako jestli Budejice nebo zidi.


Bombito 
Pane Drábek,

04.07.2010 09:46

poradím Vám. Vezměte se s Jirkou Paroubkem za ruku a choďte do Edenu! Nebo můžete jít oba i jinam! A doktora Ratha si vezměte na klín, ještě ušetříte. Ceny vstupného, i přes poslední úpravu, jsou pro mne přijatelné! Proč? Protože SPARTA!!!


martinp 
re: Pane Drábek,

04.07.2010 10:23

Myslel jsem, že Bombito je inteligentní pan novinář a přece neuvěří tomu, že tohle je skutečnej článek jakéhosi pana Drábka, je to moc okatý, nedělejte z nás blbce Vážená redakce, i kdyby tohle přišlo do redakce, nezveřejnili byste to a nebo zveřejnili s nadpisem "Kokot z Edenu brečí nad cenou permice"... Každopádně co se musí změnit, je úroveň občerstvení, jsme v české republice az de patří na fotbal dobré pivo a klobása s chlebem a ne v gumovém rohlíku!!! Afričanům taky neberou jejich otravný troubení, tak nevím, proč nám berou náš dobrej českej chleba a pokud si chce někdo hrát na Ameriku s tím rohlíkem, začněte od záchodů, kterejch je málo a ze 4 umyvadel funguje jedno, fanshopem, kde vládne jako vedoucí zamindrákovaná neochotná plnoštíhlá furie, která se chová, jako by suvenýry dávala zdarma a ze svého a konče zákaznickým centrem, kde se mi v pracovní době zvednou telefon 1x z padesáti pokusů (sám jsem jednou byl osobně v ZC a byl jsem tam jediný zákazník, zvonil telefon a chlapci jako by ho neslyšeli... :-) Celkově máme co dohánět, co se týče vztahu ke svým věrným fanouškům... Co se týče ceny permice, je stále za přijatelnou cenu, těch pár stovek za rok navíc oželím, za jeden zápas jen na občerstvení utratím několik stovek, tak proč brečet nad šesti stovkami za rok? Martin


Karlos 
re: Pane Drábek,

04.07.2010 12:21

Nemel to byt pan Drapek? :O) Jinak ad Bombito: a co pan Tvrdik? chudak by zustal bez fotbalu sam... :-)


recchi 
re: Pane Drábek,

06.07.2010 10:50

No Bombi, že bys fakt tenhle lógr sežral???:-)))Ten Drábkův příspěvek mi přijde jako na zakázku vytvořený mediální názor "zdroje z dobře informovaných kruhů", ještě preventivně okořeněný zmínkou o socanech, aby to vzájemné srovnání vyznělo vedle příspěvku o obhajobě zdražení permic, jako názor debila. Úsměvné v obhajovacím článku je závěrečné přirovnávání cen ke dvoum meníčkům v Mekáči.Příští rok bych cenu permice zvednul o 3 litry.Vždyť by to obnášelo maximálně dvě meníčka z Ambiente nebo jedno z restaurace La Degustation Bohême Bourgeoise v Praze, tak vo co de???:-)


mkaymer 
re: Pane Drábek,

18.08.2010 17:20

7KgcW1 <a href="http://ubbunxzwbffk .com/">ubbunxzwbffk< ;/a>, [url=http://qedfqdvehmyt.com/] qedfqdvehmyt[/url], [link=http://vlbvrxhnqrmp.com/ ]vlbvrxhnqrmp[/link],http://bnfpkzznyoai.com/ ...


buckstab 
re: Pane Drábek,

03.09.2010 03:01

http://www.hlpharmacy.net ... propecia :-OOOhttp://www.controlaxiety. ... valium order europe omujhttp://www.puremeds.net/ ... Prednisone btcuhttp://www.levitra-meds.n ... levitra viagra crufjhttp://www.myrxweb.net/ ... order phentermine skl


buckstab 
re: Pane Drábek,

03.09.2010 07:03

http://www.autosinsurance ... auto insurance quotes 535054http://www.autosinsurance ... low car insurance 8-DDhttp://www.findcarinsuran ... car insurance rates 8P


ffontan 
ceny permic

04.07.2010 10:10

Zdražení je sice relativně velký, ale zas reálně to není tolik, pokud si člověk tu přirážku rozpočítá na jednotlivý zápasy (ligáčů domácích 15, což je řekněme 40 či 50 průměrná přirážka na jeden baj očko, k tomu ještě případný béčko, případný slevy na europoháry a možná další věci)... A obecně holt jdou podle mě evidentně na to, aby se permice vyplatila o hodně víc těm, co opravdu choděj pravidelně, což teda je správně - nebo snad ne?:-P.


Ludva 
:)

04.07.2010 10:20

Pan Drábek je homosexuál, hej, homosexuál, hej, homosexuál:))))


Marthin6 
re: :)

04.07.2010 11:08

To by odpovídalo :))


Marthin6 
Srdce

04.07.2010 10:40

Já si myslím, že ten, kdo má Spartu v srdci, tak si tu permici koupí i za takových cenových podmínek... A pořád je to lepší cena než do Edenu k židům, kde lístek do kotle hostů stojí NA POHÁR 200,- Kč...a když si spočtu, kolik stojí jeden vstup na moje místo v sektoru H42, tak mi vyjde pěkných 132,- Kč,... takže si myslím, že s těma cenama se dělá jen pořádnej binec, neříkám, že by nemohly bejt levnější, o tom žádná, ale prostě tak to je a hotovo. SPARTĚ A VLASTI ZDAR!


DanSparta 
Pro 2.

04.07.2010 10:52

Samozřejmě, za kvalitu se platí. Proto sem se ani nerozmýšlel jestli si permici půjdu nebo nepůjdu koupit. Možná je to tim, že letos mám svůj vlastní přívod peněz z brigády, ale i tak bych si tu permici někde vyškudlil. PS: Je Don Corleone ten samý Don Corleone co na ČSFD.cz dává ke každýmu filmu nespočet zajímavostí?


Don Corleone 
re: Pro 2.

04.07.2010 11:07

Musím tě zklamat, to nejsem já :-) Dobré filmy mám sice rád, buď se mi líbí, nebo ne, ale rozhodně nejsem nějaký erudovaný odborník či kritik...:-) Mojí parketou jsou "nabídky, které nelze odmítnout..." :-)


Eddie.sparta 
...permice do kotle...

04.07.2010 11:23

...za 900,- Kč... ...co tady kdo má co brečet ??!...v dnešní době je to stále směšná cena ?!!!...


haklos 
Drábek

04.07.2010 11:34

Ten článek musí bejt snad prdel ne?:-)))


predseda 
permice

04.07.2010 12:08

Nikdo asi neni spokojenej se zdrazenim,ja mam spoustu let sektor H 44 letos pudu a koupim si permici na svoje misto zase , ale nejvic mi vadi ze se pred sezonou kazdej vypocitava kolik se usetri kdyz mas permici nez chodit na listek a potom se listky na zapasy rozdavaj zadarmo napr. SFS , FORTUNA ,KUPON V NOVINACH nebo si das nejaky sasaburger menu a mas ho zadara a to nemluvim o prekupnicich kteri maj lupeny nejakym podvodem zadara a muzou si je prodavat pod oficialni cenou,tim chci rict ze pernamentkari si zaplatej vlastne nejvic. Ale jak sem napsal ja si tu svoji koupim jako kazdy rok zase.


nobie 
re: permice

04.07.2010 14:14

nojo, ale přičti slevu na pohárová utkání, a přijdeš na to, že se to vyplatí velmi.


predseda 
re: re: permice

04.07.2010 14:23

Asi tu nebude na prvnim miste jestly se vyplati nebo nevyplati,700,- necham stejne za chvilku posezeni v hospode. Kdyz mas Spartu v srdci , neni co resit.


nobie 
re: re: re: permice

04.07.2010 16:10

jasný, tak já myslim, že pravej fanoušek ocení udržení kucky s bonnym, spíše než levné vstupné.


mkaymer 
re: re: re: permice

19.08.2010 03:36

x0KuQx <a href="http://tloectfzljwp .com/">tloectfzljwp< ;/a>, [url=http://rjhuoozgbeyk.com/] rjhuoozgbeyk[/url], [link=http://oqowijjlcpvz.com/ ]oqowijjlcpvz[/link],http://mdfytwusexmi.com/ ...


dlrudisha 
re: re: re: permice

02.09.2010 01:54

http://www.fantagebetas.c ... home insurance 1137http://www.fantagebetas.c ... best life insurance 3704http://www.firmtrust.net/ ... auto insurance crchttp://www.fantagebetas.c ... free health insurance >:PPhttp://www.steppingintoth ... auto owners insurance :DDD


dlrudisha 
re: re: re: permice

02.09.2010 04:44

http://www.liquidkids.org ... ativan stronger than xanax >:-)http://www.kalio.info/ ... ambien tdzhttp://www.nakuhin.com/ ... buy prednisone 8-[[[http://www.tennismaschile ... buy ms site tramadol %-OO


buckstab 
re: re: re: permice

03.09.2010 12:07

http://www.maddonnasnashv ... 2003 cialis levitra market sales viagra 828143


buckstab 
re: re: re: permice

09.09.2010 02:02

http://www.levitrapharmac ... levitra :-)http://www.mensmedicalpil ... taking cialis and viagra together yjl


mkaymer 
re: re: permice

18.08.2010 23:22

MNWRDR <a href="http://ihnnufzayntl .com/">ihnnufzayntl< ;/a>, [url=http://ezuwqcumsjlj.com/] ezuwqcumsjlj[/url], [link=http://qdekpfuycxqk.com/ ]qdekpfuycxqk[/link],http://luwrosdzbmyh.com/ ...


dlrudisha 
re: re: permice

01.09.2010 08:36

http://www.thai-rama-az.c ... no exam life insurance =(


Kocek 
re: permice

07.07.2010 07:59

Až si koupí permici 18 tisíc lidí, tohle zmizí. Na druhou stranu, pokud Spartu "vyprodáme" pouze na derby a poslední kolo, chápu vedení, že dělá všechno proto, aby tam bylo víc, než nás cca 8 tisíc věrných, co jsme na každým zápase.. Je to jen v lidech...


dombas 
v zásadě asi...

04.07.2010 14:05

...do ZC se nedovoláš,ve fan shopu tragickej výběr oblečení a na hajzlu trávíš celou přestávku a když si chceš dát hnusnou klobásu v rohliku tak přijdeš v šedesátý minutě, zdražit o 7OO na horní protilehnou to je prostě podle mě až moc...navíc si myslim,že spoustu lidí co nemaj permice odraděj samostatné ceny lístků..asi chtěj dostat všechny parmanentáře do kotle nebo nevim :) Dál bych chtěl říct, že je od redakce docela ubohé takhle na oko ukázat na který je straně protože článek od pana Drábka mi přijde jak z jinýho světa.. Permici sem si koupil ale bohužel na horší fleky za míň chechtáků a jen doufám,že na mě bude v listopadu sněžit při lize mistrů... FORZA SPARTA!!


mkaymer 
re: v zásadě asi...

18.08.2010 18:42

rPn26S <a href="http://fagbkkrmhumr .com/">fagbkkrmhumr< ;/a>, [url=http://egfxwdahtfnb.com/] egfxwdahtfnb[/url], [link=http://wxksxutcasmk.com/ ]wxksxutcasmk[/link],http://rmuzqjapmbkw.com/ ...


dlrudisha 
re: v zásadě asi...

01.09.2010 07:12

http://www.thai-rama-az.c ... life insurance quotes 90593


buckstab 
re: v zásadě asi...

03.09.2010 03:31

filipkaran 
Peckovej první názor :D

04.07.2010 17:17

Zdražení je dosti znatelné, ale ne takové, aby mi znemožnilo koupi permice. Není všechno ideální, ale po malejch krůčkách se to lepší a já doufám, že to bude pokračovat a jednou se dočkáme hajzlů bez fronty a lepšího bufíku, lepšího sortimentu ve fanshopu atd atd. Jinak autor prvního názoru je pro mně typická ukázka českého "fandy" který má největší radost když je na co nadávat a na co se vymluvit. Pak tam ještě opěvuje Prasoubka a Sratha...bych blil vážení :)


becici 
Klasika no:)

04.07.2010 18:29

Typická naše vlastnost. Nejraději bychom chodili zadarmo ne??:D A ted vazně. Měli bychom si uvědomit, že naši dlouholetí rivalové z Edenu a Ostravy mají permice ještě dražší! A co jejich mužstva hrajou..Já jsem třeba rád, že zrovna do kotle se zdražilo nejvíc. Alepson to odradí částečně ty "fanoušky", kteří tam přišli jen čumět a zahrát si pak v pondělí ve škole na frajera, že byli v kotli. A do budoucna bych se nebál jít ještě dál. Např zavést vstup do kotle pouze na permice. A pro ty, kteří fnukají nad cenou. At se zamyslí, kolik penez běhěm roku utratí za větší kraviny..Permici už mám v kapse a už se jen mohu těšit.....Spartička je za dveřmi!:-*


Bruska 
Proč ?

04.07.2010 19:11

Podstatné zdražení permanentky je pro řadu fanoušků podstatná záležitost. Reagovat na to směsí parodie asertivní podpory, kdo nekoupí není Sparťan odvádí pozornost od hlavního problému. Proč zdražovat právě nyní. Osobně si myslím, že k tomu není důvod. Stadion bývá vyprodaný na minimální množství zápasů. Zdražení návštěvnost nepodpoří. Ti, co příjdou, budou logicky kritičtější k hráčům, realizačnímu týmu, proč má jeden víc platit, když ještě stále dost hráčů není ochotno rvát se se soupeřem celých devadesát minut ( rvát se neznamená automaticky každého porážet rozdílem třídy, ale prostě se nezastavit u 1:0, dát si pauzu a pak s čím dál větší nervozit bránit hubený výsledek). Když se podíváme na složení týmu, který se v ofenzivní fázi neposílil a délku sezóny od července doufejme do prosince, tak se jistě ůvodů k "vypuštění" ligových zápasů najde dost. Bylo opravdu potřeba vytvořit na mladé hráče další tlak ? Stojí ten finanční efekt za to ? Podle mne je zdražení krok vedle. Navíc bez podstatného efektu pokud se opět pořídí na hostování Střeštíci nebo Kaloudové.


ivoshek 
Zdražení

04.07.2010 21:41

No v zásedě se zdražením já osobně problém nemám, podle mého názoru byly v minulosti ceny za permici až směšný, takže jsem po této úspěšné sezóně toto celkem i očekával. Najde se samozřejmě hodně důvodů proč tomu tak je: postupné zvyšování komfortu v hledišti, titul, možnost hrát LM a tomu teda rozumím, zejména pak když si připočtete všechny ty výhody co permice nabizí, tak pravidelnej návštěvník našeho san sira opravdu neváhá. Jestli to nemáte ve finančních možnostech, existuje dostatek sektorů i s nižší cenou ;) Asi zřejmě ke snížení počtu permic nedojde, ale čeho se obávám to je zdražení normálních lítsků, což zaručeně povede ke snížení návštěvnosti a divím se vedení, že se tohoto faktu nebojí. Divím se i tomu, že nemáme odstupňované vstupné podle atraktivity soupeře, tak aby se dalo s cenama flexibilně hýbat, protože na nějakou Příbram, Ústí a Slovácko moc lidí za 200 teda nepřijde, oproti tomu na derby by přišlo dostatek lidí i za 300


becici 
re: Zdražení

04.07.2010 21:57

To jak jsi napsal na závěr s těma úrovněma jednotlivých zápasů já plně souhlasím! Je rozdíl dát 240 kč na Příbram, než na vyprodaný zápas se Slavii či Baníkem. Jo, zase se najdou tací, kteří budou tvrdit, že když jde o Spartu, na peníze se nedívají. Ti, co toto tvrdí se na ty prachy dívají dvojnásob!:)


acskncl 
re: re: Zdražení

04.07.2010 23:38

Chodi se preci na Spartu a ne na bandu lemplu co prijede z horni dolni. Takze smrt nejakemu stupnovani vstupnyho jako maj zidi.


looki 
re: re: re: Zdražení

05.07.2010 09:57

to má ale i většina Evropských klubů, to neni nic židovskýho...


káně 
re: re: Zdražení

05.07.2010 10:15

A ono pak Příbram bude hrát o titul a žid o 9 flek a cenově tobude jak ... už mám pocit vloni, když žid vyhrál titul, tak měli drahý lístky na ČB, protože v sezóně na soupeře to nastavit nemohli /výkonnost/ ... a že dopředu počítali v rozpočtu s x zápasama v Z1, x v Z2 a x v Z3 ... ono se to určuje taky těžko ...


Gabra 
Oni zdražili permice? :)

04.07.2010 22:06

Byla jsem si koupit v pátek permici. Stejně jako vloni jsem se rozhodla pořídit si permici zlatou na své oblíbené místo (i když souhlasím s autorem prvního článku, že je smutné, že sparta nesplnila slib, a neuspořádala za celou sezonu setkání s hráči). A světe div se, po odečtení všech slev mám tento rok permici o celých 300 Kč levnější proti minulému ročníku. A to díky členství v SFS a soutěži, která probíhala celé jaro. :-P


becici 
re: Oni zdražili permice? :)

04.07.2010 22:29

SFS bych se moc nechlubil:D Jinak v poho. Já si na svojí cenu permice taky nestezuji:D:D:D


looki 
re: Oni zdražili permice? :)

05.07.2010 10:00

do SFS jsem se zkusmo přihlásil, abych věděl o co jde a tak (proč ne) a) ty jejich registrační známky mi vůbec nepřišly b) newslettery prakticky nechoděj a když už nějakej "velezajímavej" přijde, tak i třikrát.. c) souvisí s předchozim..o tom sbírání kuponů třeba nic nepřišlo..je to prostě bordel d) co jsem zažil z vlastní zkušenosti, tak organizačně je ten "projekt" absolutně nezvládnutej a praá ruka neví co dělá levá.


DarkCook 
re: Oni zdražili permice? :)

05.07.2010 10:21

Já už z principu s projektem SFS nesouhlasím ( neberu ovšem nikomu možnost se k tomu přihlásit, každého věc ), nemám rád tzv " moderní styl fandění ", nechci být součástí nějaké klubem organizované skupiny a jejich projektů, je mi zle z těch různých bejčích a disko tribun atd. Proto by mne hanba fackovala, využít jakýchkoli výhod tohoto projektu, nebo se do něj nedejbože přihlásit jen kvůli tomu, abych měl levnější permanentku. Jak jsem psal výše, neberu ale nikomu jeho volbu, můžu to třeba i u někoho pochopit, např. u studentů či školáků apod. Jen jsem chtěl k tomu napsat svůj pohled, já bych se určitě " nezaprodal ".


mkaymer 
re: re: Oni zdražili permice? :)

18.08.2010 21:21

g70f7v <a href="http://maotoxqihpub .com/">maotoxqihpub< ;/a>, [url=http://ucxprxzxpuiw.com/] ucxprxzxpuiw[/url], [link=http://kedksdqyltdq.com/ ]kedksdqyltdq[/link],http://ibrxgjbnfvfz.com/ ...


HonzaH 
re: Oni zdražili permice? :)

05.07.2010 10:37

Dej si pár facek ty vychcaná čubko se psí známkou:-/ Pokud bych nebyl chudej student, který obrací každou korunu, tak bych se hambou propadl zaprodat se takovému nákupu permanentky.


bohdalka 
re: re: Oni zdražili permice? :)

05.07.2010 13:16

co má chudoba společnýho s principem, gentlemane??


Hulmiho Ukolen 
na nic

04.07.2010 22:11

Pan Drábek je nespokojený s cenou vstupenek, a to právem! Podle toho co tady píše, tak dá nehorázné peníze za to samé, co může mít doma zadarmo u televize. Takový "fanoušek" který se sotva zvedne (jestli vůbec) když padne gól je nám vyloženě na nic. Jestli se mu tato cena zdá příliš vysoká, ať nechodí. Díky prázdnému místu se budou víc rozléhat chorály našich Ultras, a nikdo se z toho neposere.


pesfilipes 
re: na nic

05.07.2010 06:56

aha, tak o to asi šlo... aby víc lidí nechodilo a ve volném prostoru se tak mohly víc rozléhat chorály


dombas 
re: na nic

06.07.2010 13:06

..kotel bude poloprázdnej jako po většinu roku..tak nevim ale ty chorály budou muset dávat asi ultras na protilehlé :)


mkaymer 
re: re: na nic

19.08.2010 00:48

rjZWs7 <a href="http://gqospucjklnx .com/">gqospucjklnx< ;/a>, [url=http://einqfnwybwyh.com/] einqfnwybwyh[/url], [link=http://skmrdqbbcjdn.com/ ]skmrdqbbcjdn[/link],http://ogfyldlfyaub.com/ ...


Stanislav 
Diskuze s oblíbeným českým tématem?

04.07.2010 22:38

U nás je všechno mizerné a předražené,jinde je to lacinější a daleko kvalitnější!Při návštěvě kolegy z londýnské kliniky,jsem pro něj a jeho manželku zakoupil velmi kvalitní místa do Národního divadla.Při jeho delším zkoumání ceny se zeptal jestli je v ND galerie na stání,protože cena lístku odpovídala v jeho zemi poplatku za šatnu.Jedno je jisté.Permice na naší Spartu kupují neobyčejní lidé,protože Ti "obyčejní" ji přes Provident nedostanou.A to je přeci dobře!-)))


StarejHomolka 
re: Diskuze s oblíbeným českým tématem?

05.07.2010 09:09

To by mě zajímalo, co by řekl tvůj přítel z londýnské kliniky, kdybys mu řekl průměrný lékařský plat v ČR. Nezeptal by se náhodou, zda to není plat pomocného dělníka? Tak asi tak :-)


Stanislav 
re: re: Diskuze s oblíbeným českým tématem?

05.07.2010 12:52

Příteli Homolko,nesmíš věřit zprávám LOK.Skutečně dobří lékaři si vedou finančně i u nás velice slušně!Hlavně Ti kteří v zájmu pacienta nelimitují svoji činnost kontrolou odpracovaných hodin!


StarejHomolka 
re: re: re: Diskuze s oblíbeným českým tématem?

05.07.2010 13:04

Kamaráde, srovnával si lístky na zábavu v ČR a v Anglii a obávám se, že stejný nepoměr by to bylo se srovnáním platů tuzemskch i zahraničních lékařů či čemkoli dalším. Zakopaný pes je právě v rozdílých cenových relacích a vnímání obecně ČR vs. Anglie. Nebo máš pocit, že partičky českých mladíků se vydávají po statisicích jen tak na víkendové paření a pivko do Anglie? :-D Možná tak na Slapy a Novou Živohošť :-)


Kocek 
re: re: re: re: Diskuze s oblíbeným českým tématem

07.07.2010 08:03

Co si budeme povídat, pravdou je, že poměr "průměrný plat / cena vstupenek na fotbal" je u nás skoro nejpříznivější v celé Evropě. Jinak s tím platem doktorů je to samozřejmě blábol, jestli je průměr 40-50 k, tak to dělaj hlavně lidi jako Pirk a další, průměrnej lékař má tak 30, což má v UK i uklízečka...


Karlos 
re: re: re: Diskuze s oblíbeným českým tématem?

05.07.2010 14:25

pane Stanislave, podivejte se nekdy na inzeraty na pracáku nebo vyvesky nemocnic. atestovany lekar nastupni plat max 18000,- hrubeho - to by me kdybych byl lekar hrube urazilo.


Stanislav 
re: re: re: re: Diskuze s oblíbeným českým tématem

05.07.2010 18:58

Karlosi,možná nebudeš věřit,ale řada z nastupujících (mluvím pouze za chirurgy) k nám na fakultu je schopna Ti pořídit jizvu po apendixu velkou jako zip na pytli pro exitus!Pár let je to stále jen učení.Přeji příjemný den..)))


mkaymer 
re: re: re: re: Diskuze s oblíbeným českým té

19.08.2010 01:58

XodMEX <a href="http://bggktpuxuvqu .com/">bggktpuxuvqu< ;/a>, [url=http://dsiusrnsqfnz.com/] dsiusrnsqfnz[/url], [link=http://jcztkunwggqk.com/ ]jcztkunwggqk[/link],http://mswlroapbjln.com/ ...


mkaymer 
re: re: re: Diskuze s oblíbeným českým témate

18.08.2010 18:25

ho55Ej <a href="http://zfrezmcpfjwv .com/">zfrezmcpfjwv< ;/a>, [url=http://dtayzkmvlbqf.com/] dtayzkmvlbqf[/url], [link=http://wryztofhxoku.com/ ]wryztofhxoku[/link],http://whmfijjsehgq.com/ ...


HonzaH 
Cena permic a lístků

05.07.2010 10:30

Ten pohled nato je dost složitej, ty cenové skoky jsou dost odlišné a podle toho i reakce na to. Pravdou je, že nejvíc peněz stejně každej nechá v hospodě před, nebo po zápase, případně za cestu. Osobně mně ten nárust i když se my zrovna moc nelíbí problém nedělá. Chápu ty kterým se nelíbí, u někoho to je možná i dvojnásobek a to se při představě 4 variant tv přenosů a tím i spoustě potenciálních znemožnění návštěvy mnoha zápasů na té ceně zohlední. Přeci jen každej není z Prahy a okolí a né v každé práci mají pochopení pro braní půlčíků dovolené. Výraznej pokles v počtu permic, ale nepředpokládám, to zřejmě nastane u lístků, kde to po zjištění ceny ve srovnání s loňskem mnohé odradí obzvlášť v případě trefy do nějaké odchozené úžasné domácí kotrby s týmem ze dna tabulky. Pak hrozí, že návštěvu vedení začne zase kompenzovat různejma lístkama zadarmo při koupení bulvární propagandy a nebo tiketu u Fortuny. Pokud toto nastane, tak to teprve nasere ty lidi co se skřípěním zubů přešli cenovou úpravu permic.


mkaymer 
re: Cena permic a lístků

18.08.2010 20:08

pQFz2C <a href="http://ezwvndugehmf .com/">ezwvndugehmf< ;/a>, [url=http://roexdelysqjh.com/] roexdelysqjh[/url], [link=http://uecsyvlkatje.com/ ]uecsyvlkatje[/link],http://aosxfsihujfu.com/ ...


dlrudisha 
re: Cena permic a lístků

01.09.2010 08:17

http://www.thai-rama-az.c ... life insurance quotes 34102


buckstab 
re: Cena permic a lístků

06.09.2010 03:25

Jumbo1 
Nevadí mi

06.07.2010 19:24

Zdražení mi nevadí, uzvnávám však, že je to i díky tomu, že je mi skutečně skoro jedno, jestli dám za permici 600 nebo 1000 (myslím do kotle). Občerstvení na stadionu kupuju výjimečně (moc mi nechutná), většinou jen pivo, a to mi vždy ve frontě nějaký známý, co je skoro u okýnka koupí. Záchody nic moc, to je fakt....Na druhou stranu sundaný ploty ve spodních sektorech - rapidní zvýšení viditelnosti, dvě velké obrazovky, a to vyhřívání. Sice to vyhřívání pro jednu skupinu fanoušků zaplatí ve zvýšených permicích všichni, kdo si jí koupí. Což ale nevadí všichni jsme bratři ve zbrani, vždyť jde o Spartu...


Kocek 
U mě dobrý

07.07.2010 07:56

Jakožto pravidelnej návštěvník domácích zápasů jsem na jaře sbíral poctivě samolepky, takže permice, která mne loni stála 1350,-, mě letos i po zdražení vyjde na 900,-. Snad letos konečně většině gaučáků dojde, že permice se kurwa vyplatí, a že je lepší mít permici, než pak každej zápas nadávat na fronty u pokladen :)


Jumbo1 
re: U mě dobrý

07.07.2010 09:37

Tak o samolepkách nic nevím, to bych je kldině sbíral taky (a pak je případně někomu dal, může využít tu slevu on... o čem je řeč?


Kocek 
re: re: U mě dobrý

07.07.2010 10:56

Byla to akce pro lidi v SFS, první akce, která mi přišla dobrá. Před jarem si si vyzvedl takovej leták, a do něj sis lepil samolepky, co dávaly hostesky před každým ligovým mačem. Po 3 kusech si díky tomu měl zdarma lístek na pohár s antikristem, a když si nasbíral aspoň 6 kousků ze sedmi, tak na novou sezonu je na tohle sleva na permici 50%. Permice se tedy vyplatí fakt dost.


Jumbo1 
re: re: re: U mě dobrý

07.07.2010 13:12

No to jo...jáá ty SFS aktivity ale v podstatě nesleduju, čili mi to uniklo.


Kocek 
re: re: re: re: U mě dobrý

07.07.2010 13:33

Tak já to taky nikterak neprožívám, ale když už tam jsem, tak proč nevyužít možnosti, že?


pajík 
Neuvěřitelný

07.07.2010 13:26

To je děs, někteří jedinci se tu vytahujou vymoženostma SFS, místo aby si někde tiše v koutě dali pár facek, že do takové zrůdnosti vlezli. Mám chuť jít z takovej sparťanů blejt.


Kocek 
re: Neuvěřitelný

07.07.2010 13:36

:)))))))) pokud máš na mysli mě, tak ti rád odpovím. Tak, jako se založil XII. hráč nebo teď občanský sdružení stejného jména, kam může vstoupit každej, kdo má Spartu rád, tak naprosto stejným způsobem se může ke slušným fans hlásit každej, kdo se za ně považuje.. Nevidim jedinej důvod cca 18 tisíc fans kritizovat jen proto, že jsou spjati s klubem víc, než jiní...


Barney Gumble 
re: re: Neuvěřitelný

07.07.2010 14:08

Je jen věčná škoda, že všech těch 18 tisíc fans, CO JSOU SPJATI S KLUBEM VÍC než my, obyčejní smrtelníci bez známek, na ten fotbal na Letnou nechodí, či na výjezdy nejezdí. Asi mají lepší program, srdcaři :)


Kocek 
re: re: re: Neuvěřitelný

07.07.2010 14:18

Tak to samozřejmě souhlas..


mkaymer 
re: re: re: Neuvěřitelný

18.08.2010 17:41

dfIHtj <a href="http://wkrtponmqzye .com/">wkrtponmqzye< ;/a>, [url=http://jjqfmdvwwfgm.com/] jjqfmdvwwfgm[/url], [link=http://luvdnwocasuk.com/ ]luvdnwocasuk[/link],http://xefibmubpout.com/ ...


dlrudisha 
re: re: re: Neuvěřitelný

02.09.2010 03:08

http://www.fantagebetas.c ... home insurance hvrihttp://www.firmtrust.net/ ... auto insurance quotes :PPhttp://www.steppingintoth ... auto owners insurance 97871http://www.fantagebetas.c ... temporary health insurance 925428http://www.fantagebetas.c ... auto owners insurance jcazm


dlrudisha 
re: re: re: Neuvěřitelný

02.09.2010 05:37

http://www.pragmablog.com ... acomplia emotional eating 752018http://www.ussui.com/ ... valium 48448http://www.kalio.info/ ... buy ambien ships to ky 784147


jiri 
re: re: Neuvěřitelný

07.07.2010 15:39

Kdo není členem SFS rychle pro permice! Kapacita stadionu mínus cca 18tisíc víc spjatejch... no moc už jich asi volnejch nebude :-)))


Ludva 
re: re: re: Neuvěřitelný

07.07.2010 16:42

18 tisíc SFS permanentkářů:)))...a pořád přibejvaj nebo jak že bylo to heslo:))))


velkámikinka 
re: re: re: re: Neuvěřitelný

07.07.2010 18:55

Již je nás 18174... ...a stále přibývá... ...přidejte se i Vy!


Senior 
re: re: Neuvěřitelný

08.07.2010 17:10

Kocku, to, že členové sdružení Sparta fandí slušně (SFS) jsou spjati s klubem víc než ti ostatní, myslíš smrtelně vážně?


Kocek 
re: re: re: Neuvěřitelný

09.07.2010 13:35

Schválně, co myslíš? :)) Napovim, byla to jen taková udička na ty, co si myslí, že sou větší sparťani než my z dlouhý :)


mee 
první článek

27.07.2010 00:10

ten první příspěvek nemohl myslet nikdo doopravdy .c)


mkaymer 
WrBLaIKtbQfsD

18.08.2010 16:47

qQduWU <a href="http://wpljylywgtfx .com/">wpljylywgtfx< ;/a>, [url=http://utvvnuscqlfl.com/] utvvnuscqlfl[/url], [link=http://phuzvmcpfizk.com/ ]phuzvmcpfizk[/link],http://udsitvzuuxok.com/ ...


dlrudisha 
XRafAMjoLQPaCUuY

01.09.2010 08:39

http://www.thai-rama-az.c ... national service life insurance :]]


buckstab 
YZAOFvUXpatYfMHapXX

03.09.2010 04:36

http://www.hlpharmacy.net ... buy propecia online 139http://www.levitra-meds.n ... levitra qseghttp://www.mensmedicalpil ... compare viagra cialis levitra 4949http://www.myrxweb.net/ ... phentermine ingredients :Ohttp://www.cheapestrx.net ... viagra ttllx


buckstab 
oDUqYWpwdUDLDi

06.09.2010 04:40

buckstab 
LhXHzadHgmQFQQHun

06.09.2010 07:06

http://www.buycheaphomein ... home owners insurance xthmohttp://www.slotsguidance. ... slots :-[http://www.autosinsurance ... auto insurance rates >:(