Polský ku*vy! (FC Baník Ostrava - AC SPARTA PRAHA, 15. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Jumbo1 
Super článek

03.12.2007 12:57

a navíc, pokud ani Bombito naše hráče nekritizuje, je to znamení, že hráli opravdu dobře. Mám doma babičku po operaci, nemohl jsem se tudíž výjezdu zúčastnit. Když slyším ty pozitivní reakce na náš výkon, začínám litovat. Snad i tu sprchu sedaček bych přežil...No nic, tak snad za rok. Bombito, děkujem, i ti co se na Bazaly nedostali, si mohli díky tobě udělat slušný obrázek o tom jak to tam vypadalo, bez různých deformací faktů pisálky z nejrůznějších plátků.


Bombito 
Oprava.

03.12.2007 13:10

Baník prohrál 3:0 na Kladně, nikoliv v Budějovicích. Sypu si popel na hlavu! ;-(


taborita1 
re: Oprava.

03.12.2007 15:30

To není podstatné, hlavní je opět Tvůj výborný článek ....ostatně, v Budweis chachaři 3:0 dostali také....;-)))


boy_of_russia 
bombito zadrz...

03.12.2007 13:55

..a usetri svou hlavu od popela..banik prohral jak na kaldne tak v budejicich..shodne 0:3:))


BigBOSS 
Upřesnění

03.12.2007 15:23

Některé věci byly i ze sektoru hostů vidět trochu jinak než z plochy,Bombito!Tak předně,zásah policie rozhodně nebyl "klidný",jak píšeš;"klidně"je n do sebe nechali řezat vytrhanými sedačkami,kameny,viděl jsem i letět nerez-sud od piva(podle nízké výšky letu asi plný,nebo poloplný),prostě vším,co bylo po ruce,od žlutočepičářů,kteří se po rozvinutí šiků policie v obranném tvaru na chvíli ztáhli a po ztažení PČR opět vyráželi do ataků,což se opakovalo celou tu půlhodinu.Během té řežby na horním ochozu těžkooděnci nikoho nesebrali a ani si nevšímali zespoda útočících jedinců.Zajímavé bylo pozorovat třeba jednoho"bojovníka"z řad hool´s,který si sešel vždy z ochozu dolů,kde už byly vytrhané sedačky až do míst,kde ještě byli,utrhl další,vyšel nahoru a hodil jí do těžkooděnců a opět šel pro další a to pořád dokola.Nikdo z řad PČR ani Security si pro něj nedošel.Bylo to trochu tragikomické,pro jedny byl možná hrdina,pro druhé blázen a magor,ale nebyl jsem jediný,kdo si toho všiml.Definitivně bojůvku rozehnali opravdu až koně.V tu chvíli už hlavní a protilehlá skandovala my chceme fotbal a polské kur*y(jak vtipné,v Ostravě)a tleskala zatčení jednotlivců.Žlutočepičář i,těžko říct,kolik z nich bylo poláků a kolik baníkovců,se pak jednotlivě vrhali na norm.fanoušky na protilehlé tribuně a to už také začala zasahovat Security a některé jedince pacifikovala a odváděla pryč. Dále píšeš že domácí Ultras se přidali ke slušným divákům a "chtěli fotbal".Asi se shodneme,že domácí Ultras se nacházeli většinou v sektoru "domácích vlajkonošů".Ti ovšem skandovali "GKS"(Katovice),na což jim zbytek stadionu odpovídal pískotem. A teď ke hře.Snahu našich primadon nemohu upřít a chválím.Řekl bych,že jsme i měli víc šancí,než FCB,ale zkoušet na tomto oraništi hrát technický fotbal a ve vápně si přihrávat patičkou či podobný"finesy"je dost blbost a hraničí s nekopovstvím!Zvlášť exceloval Rezek,jako už poněkolikáté a nechápu,jak může mít stále u trenéra takovou protekci.Ve druhé půli to už bylo nahoru dolů a čekal jsem,že kdo dá gól,vyhraje.Tolik můj názor ke hře. K faktům jen dodám,že FCB fans ani jednou za zápas neskandovali Sparta,Sparta,buz...s výjimkou jednoho diváka na hlavní,který si to ale odříkal sám-nikdo se k němu nepřidal,což je překvapující,zvlášť v Ostravě! Nechci tady chválit ostravské diváky,ani policisty za zásah,ani chuligány za bitku,ať si každý udělá svůj obrázek sám,kromě mého názoru na hru,přidávám jen to,co jsem viděl na vlastní oči.V ostatních popisech ale lze s Tebou Bombito souhlasit.


Rudej 
re: Upřesnění

03.12.2007 15:37

Tak toho kluka,co vytrhával ty sedačky jsem si všiml taky.Byl v pohodě,vytrhal nejméně 30 sedaček sám a nikdo si ho nevšímal.


vejvič 
re: Upřesnění

03.12.2007 16:07

Máš pravdu, takhle nějak to bylo, dokonce jsem viděl letět i jiný věci než sud,asi rozebrali ten stánek nahoře. Možná proto jsem si tolik nevšiml naší skvělé hry mezi 20-45 min. Jen Tě trochu opravím ve střetech s fanoušky na protilehlé: Podle mne to vypadalo tak,že když to fízlové rozehnali do lidí, tak si vždy několik chacharů podalo jednoho poláka a dali mu co proto. Viděl jsem i případ, kdy ho sejmuli a srazili o 7-8 řad níže! To si asi nabacal :-)) Jinak s Tebou lze souhlasit.


BigBOSS 
re: re: Upřesnění

03.12.2007 16:39

jo, asi máš i Ty pravdu,nekoukal jsem přes objektiv ani dalekohled,takže možná to bylo tak i tak,obě varianty,podle toho,kam jsme zrovna koukali a kdy vyhrával..:-).Teď si vzpomínám i na úprk žlutočepičáře spodem podél lajny směrem k FCB kotli se securiťákem v patách.


vejvič 
re: re: re: Upřesnění

03.12.2007 17:35

Přesně ! Záleží na tom,kam se kdo koukal, protilehlá je velká a naskytla množství variant...


Bowyer29 
Válka

03.12.2007 16:28

To, co se vcera odehralo na Bazalech, snad ani jiny nazev mit nemuze. Tento web sleduju hodne casto( ackoliv preju Baniku) a vzdy byl maximalne objektivni. Bambito popsal vcerejsi rezbu skvele. Kdyz si urciti lidi chteji rozbit huby, dobra, at si je rozbijou. Ale aby se za penize danovych poplatniku dovezlo do Ostravy 500 "fans" a dost z nich nam posleze zaclo nicit stadion, to nejak nechapu. Dale absolutne nepochopim PCR. Tech vln utoku bylo snad 20. Jedine co delali, byla pouze obrana ve formaci. Absolutne nepochopim proc ty polske zmrdy poradne neosolili. Az to museli udelat normalni lide v sektorech, kteri nektere hovada z Polska dokonale zlincovali. A dnesni vyjadreni na hooligans.cz, kdy ti dementi z kotle vyhlasuji podporu GKS a valku proti normalnim fans, nad tim zustava rozum stat. Pokud ted neprijde zmena zakona, tvrda opatreni a naprosta stopka temto udalostem, muze se GL hrat klidne i nejriznivejsich klimatickych podminkach na svete, ale normalni lide uz na stadiony chodit nebudou.


Celticgirl 
re: Válka

04.12.2007 10:00

Koukám, že máte válku i vy... naši fanoušci mají s vedením, vy mezi sebou.. Jinak dodám, že ten "atak" policistů nepochopil nikdo, celá hlavní tribuna nadávala, proč už je nesejmuli.. jestli měli strategii vyházet všechny race a pak zasáhnout, nebo čekali na povolení z vrchu,který nepřicházel, těžko říct..


Bruska 
Co tohle je proboha za lidi ?

03.12.2007 17:01

píše ve své knize Fotbalová horečka Nick Hornby a dodavá :"Tragédie na Heyselově stadionu se blížila stejně neodvratně jako Vánoce." Při čtení článku o událostech na Bazalech jsem si vzpomněl na smrt 38 převážně příznivců Juventusu, kteří zemřeli kvůli tomu, že fotrbaloví funkcionáři, pořadatalé a policie nebyli připraveni na chování fanoušků z jiné země. Hornby charakterizuje hraný výpad, jako rituál, který se v Anglii provozuje běžně. Italové však vzali masu rozběhnutých fanoušků natalik vážně, že díky panice na sebe strhli stěnu tribuny a ve zmatku se v sektoru umačkali. Masakru předcházela řada kritických situací na stadionech v Anglii, které však nikdo neřešil. Jedno však ví Hornby jistě: "Bruselská tragédie byla zkrátka organickou součástí kultury, kníž jsme mnozí včetně mě přispívali." Po utkání v Brně, se Spartakem a na Bazalech se nelze ubránit pocitu, že české stadiony obchází smrt. Nemusí čekat, až si někdo jako hlavní problém vyjasní, jak to je s udělováním žlutých karet. Utkání na Bazalech se nemělo dohrát.


Bombito 
re: Co tohle je proboha za lidi ?

03.12.2007 18:50

Nejhorší je, že u nás umíme jen kecat, nic nedokážeme dotáhnout do konce. Čekáme, až někoho ponesou z fotbalového stadiónu nohama dopředu, teprve pak se začně něco řešit. I když pochybuji, že s nějakým efektem. Je to asi tři dny, co jsem poslouchal přenos z Parlamentu. Ti lidé snad žijí v naprosto jiném světě. Oni se zabývali takovými pí*ovinami, že i mně přecházel zrak i sluch. Naprosto ničemná debata o nesmrtelnosti chrousta, ale diskutovalo se ostošest. Nevěřil jsem uším, něvěřil jsem očím, jak mrhají svojí pracovní dobou. Když jsem na Bazalech viděl ty hordy Poláků, snažící se prolomit plot, nikde žádný policajt, jen pár členů ochranky, modlil jsem se v duchu, aby policisté dorazili co nejdříve. Ti kluci v našem sektoru by neměli žádnou šanci, oni by je zmasakrovali. Já o ty lidi z našeho sektoru měl nefalšovaný strach. Konečně dorazily posily a já s úžasem sledoval, že těm klukům je to jedno. Přišli bojovat, a bylo jim srdečně jedno, s kým. Až na malé výjimky, byli policajti jako fackovací panáci. Ti kluci do nich kopali, házeli po nich sedačky a to, co se jim dostalo pod ruku a policajti jen odráželi útoky. Ale tak to přece nejde. Já taky nemohu jít po ulici a napálit ji prvnímu poldovi, kterého potkám. Teda můžu, ale musím počítat s následky. Ti Poláci je tam měli jako fackovací panáky. Když si poldové přivedli psy, tak jim prý nesměli sundat košíky. Teprve, když přijeli na koních, tak je rozehnali. Pokud je pravda, že je nechali napospas ostatním fanouškům, tak to také není nejlepší řešení. Zcela výjimečně jsem viděl policajta/sekuriťáka, který jednoho z těch šmejdů zahodil přes dvě řady sedaček a ostatní ho museli odnést. To však byla jen výjimka. Nemůžu si pomoct, ale na hrubý pytel patří hrubá záplata. Měli je nejen zpacifikovat, odsoudit, nechat zaplatit škody, ale i vyhostit a zamezit jim přístup do republiky na několik let. V jiných státech se s tím také neserou. A ani nemusíš napadnout policistu. Tak proč to nejde u nás? Uprostřed té bitvy jsem si vzpomněl na Brusel 1985. Dodnes vidím ty desítky rakví za brankou a na hřišti se hrálo, jako by se nic nestalo. Je to morbidní, ale v tu chvíli jsem si očima přeměřoval ten prostor za hřištěm a říkal jsem si, že sem se vejde tolik rakví, že místní krematorium může jet na tři směny. A za těmi reklamami nebudou ani vidět a může se v klidu hrát do té doby, dokud budou v hledišti živí diváci. Hnus!!!


Bruska 
re: re: Co tohle je proboha za lidi ?

03.12.2007 19:28

Na stadionu jsem nebyl, ale strach z toho, co by se dělo, kdyby se rváči z Polska dostali přes plot do sektoru, jsem dostal stejně. Prostě nepochopím, proč rozhodčí nechal utkání dohrát. Nakonec mohl po dohodě s delegátem navrhnout jeho opakování, i když podíl pořadatelů na situci byl, lze v tomto směru přijmout snad jako omluvu, že s něčím podobným jsme se zde prostě nesetkali. Jedno pozitivum však vidím, Horváth nešel uklidňovat fanoušky. Jaká bude pokuta ? Srovnatelná za jednu ránu pěstí do kameramana ?


looki 
re: re: Co tohle je proboha za lidi ?

04.12.2007 12:35

tesat do kamene!!! paráda Bombito....jak to děláš, že vždycky vystihneš problém a nezamotáš se jako se to daří mě? :-)


vejvič 
re: Co tohle je proboha za lidi ?

04.12.2007 08:25

Trochu odbočím, tu knížku jsem několikrát četl, je fakt vynikající !


Vevi 
Polsky ku*vy

03.12.2007 17:41

Si snad dělaj prdel ne.... ta jejich liga stoji za hovno a ještě tady budou kazit pověst český ligy... Death of GKS Katowice


acskncl 
Z plochy to asi vypadalo jinak.

03.12.2007 18:51

Nesouhlasil bych stim, ze slo i hole zivoty, tak dramaticke bych to nevidel a ty uvahy o ukonceni zapasu byli myslim take zbytecne.


Rudej 
re: Z plochy to asi vypadalo jinak.

03.12.2007 19:20

acskncl:My jsme to z plochy viděli jinak než ty v sektoru hostí.Věř,že kdyby tu bránu prolomili,tak by jste v tom sektoru dopadli velmi špatně.


acskncl 
re: re: Z plochy to asi vypadalo jinak.

03.12.2007 19:47

To si rozhodně nemyslim, byli tam dalsi dva delici ploty a tech GKS a FCB neutocilo zase tolik, aby se sektor nedal ubranit!


Jumbo1 
re: re: re: Z plochy to asi vypadalo jinak.

03.12.2007 20:31

tak je fakt, že 150 se ubrání proti 200-250 pokud jsou tam samý bojeschopný a maj se čím bránit. Potíž je, že v sekktoru ACS byli asi i normálové a munice tam taky moc nebylo myslím. I já bych se bál a to mám dva metry a 1OO kg a nějakou ránu snesu.... Dráty v hubě nepočítám, o zuby bych asi přišel, ale to je vedlejší. Nechci tím říkat, že šlo o životy a nevím kolik útočilo těch pšonků posr...ale to ubránění by bylo tak na hraně imho


acskncl 
re: re: re: re: Z plochy to asi vypadalo jinak.

03.12.2007 21:49

Na ten plot jich utocilo jen par desitek, vic nez kilco to v nejvetsim naporu nebylo ani omylem a v postate jen hazeli sedacky, tadla mala bojuvka by se proste odrazila hrave. Jumbo divil by ses co tam bylo z normalnich fanousku boje schopnejch to bylo krasne videt pri predzapasove sarvatce u kiosku. http://www.youtube.co m/watch?v=gomcDi2Ls80


Průcha 
re: re: re: re: re: Z plochy to asi vypadalo jinak

03.12.2007 22:00

acskncl: Člověče ty jseš ouplně mimo mísu - tady přece vůbec nejde o to jestli se někdo ubrání nebo ne:-(((!!


acskncl 
re: re: re: re: re: re: Z plochy to asi vypadalo j

03.12.2007 22:41

Jde o to, jak je tu tvrzeno, ze bychom dopadli strasne spatne a ono to nijak zle nevypadalo!


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: re: Z plochy to asi vypada

04.12.2007 07:56

No tak jestli jich útočilo kilo, tak by se to pravda asi ubránit dalo. Je ale fakt, že musím souhlasit s Průchou a všema ostatníma že je to posr... zvěř, která nemá na stadionu co dělat. Je jasný, že pokud by mě napadl takovejhle ksindl, udělám všechno, aby dostal po držce on a ne já. Ale zároveň nemám prblém přiznat, že bych se bál...ne třeba o život, to asi ne, ale minimálně o rypák, to stačí...


BigBOSS 
re: re: re: re: Z plochy to asi vypadalo jinak.

04.12.2007 10:36

Jumbo1: zbytečně teoretizuješ o něčem,o čem víš jen z doslechu,když si tam nebyl!


RVS. 
a u nás stále bojkot?

03.12.2007 20:09

Nedá se to srovnávat,ale nestávkuje náš kotel proti tomu po čem tady Bombito a spol. volají?Znova zdůraznuji-ani v nejmenším nechci srovnávat včerejšek a náš kotel,ale.....? Jo a nešlo by nějak rozvést tu hostitelku?:)


Vader 
re: a u nás stále bojkot?

04.12.2007 03:27

Ja myslim, ze rozvadet ji nebude...Vdany panicky jsou nejlepsi:-)))


UFON1893 
dej si facku

04.12.2007 09:49

bombito dej si facku a nebo radsi dve, kdyz uz chces psat nejaky clanky tak si pis o tom, jak te obtezoval pruvodci ve vlaku, jak sparta hrala,ze ses bal o zivot ale neser se do fanousku, jak muzes napsat ze ostravsti ultras byli z chovani Katovic v soku, vis o tom hovno tak radsi komentuj veci o kterych neco vis


pesfilipes 
re: dej si facku

04.12.2007 10:23

Proč chceě někomu radit, vo čem má psát? Radí třeba někdo tobě, aby ses dal radši na vaření? Tak nech laskavě názor i jinejm... Nesouhlasíš s někym? Fajn. Ale nevnucuj nikomu, že tvůj názor-pohled musí bejt jedinej správnej... Nebo myslíš, že Bombito nemůže znát někoho z ultras FCB, kterýmu se to zajídalo?


Bruska 
re: dej si facku

04.12.2007 10:36

to UFON1893 - Fackuj si koho chceš, to je tvoje svobodný rozhodnutí, ale laskavě respektuj i názor jiných skupin příznivců Sparty, že my takový dobytek, který na Letnou přijel z Moskvy nebo na Bazaly z Katowic prostě na stadionu nechceme. Zajímá nás fotbal. Myslíš si, že se o nich chtělo Bombitovi psát ? Vůbec by ho nezajímali, kdyby svým chováním neovlivňovali utkání v neprospěch Sparty.


looki 
re: dej si facku

04.12.2007 12:43

Ufone, nezlob se na mě, ale nemáš patent na rozum a nejsi jedinej ani nejlepší fanoušek Sparty. Jsou nás statisíce, skalních něco kolem 10tis. a kdo je nejlepší se nedá změřit. A mít právo na názor mají všichni fanoušci kteří sem chodí. A zrovna Bombitovy články, to je třešinka tohodle webu. Já tam nebyl (ano, provinění, na výjezdy z různých důvodů prostě nejezdim), ale i tak z toho co jsem viděl je jasný, že to co se tam dělo nemělo s dobrou a fotbalovou atmosférou nic společnýho! Já chodim na fotbal, prát se můžu jinde.. Toť můj názor a fackovat se za něj budu jedině, když se mi rozleží v hlavě a sám usoudim, že je to blbost..jinak ne:-) SPARTA FOREVER!


Jumbo1 
re: dej si facku

04.12.2007 13:08

Křičíme z plných plic, dobytek z Katovic, dobytek to je a bude, vždycky a všude :-DDDD


Bombito 
re: dej si facku

04.12.2007 13:53

Piš si co chceš, ale radit mě nemusíš. Notabene, jestli si mám dát jednu nebo dvě facky. Netuším, jestli si v té Ostravě byl, ale já měl možnost po zápase mluvit s několika chachary a ujišťuji Tě, že ani jeden nesouhlasil s chováním Poláků a všichni na ně byli nasraní. Nikdo z nich takové řádění nečekal. To je asi tak všechno, radit Ti nebudu. Čus ;-)


Fotr 
re: dej si facku

04.12.2007 15:54

Prosím tě, a mohl bys nám to teda nějak vysvětlit? Tohle je atmosféra, kterou bys chtěl mít na fotbale? Opravdu toužíš po tom, aby se něco takového dělo i na Spartě? Zatím sem jen pokaždé šplouchnete, napadnete autora článku, vynadáte mu a zase vypadnete. Tak o tom něco napiš třeba sem, nebo na Ultrassparta. Mimochodem, takovéhle excesy budou nutně mít dopad i na to, jak se budou vyvíjet jednání mezi vámi a vedením Sparty.


palec 
RVS

04.12.2007 13:18

Jaký ale? Co má chování GieKSy a Spartaku společnýho s Ultras Sparta? A sice sem bohužel na bazalech nebyl, ale nedělal bych z toho takovou senzaci... Myslím, že v mistrovský sezóně FCB byl mnohem větší bugr, když snad dobrá tisícovka chacharů na ploše vrhala vše co měla po ruce na nás do sektoru...


acskncl 
re: RVS

04.12.2007 17:50

Naprostej douhlas, pri chacharske korunovaci tam litalo z plochy uplne vse, vcetne zapalenejch ohňů.


Rudej 
re: re: RVS

04.12.2007 18:42

To sice lítalo,ale byl mezi náma plot a kordon policie.Teď se mě to zdálo horší z toho důvodu,že to byl cílený útok a ne jen házení všeho co jim tenkrát přišlo pod ruku.


acskncl 
re: re: re: RVS

04.12.2007 21:25

Tentokrat tam byl vic nez 1 plot a 2 kordony policajtu....


ANTIBANÍK 
zkurvená verbež

04.12.2007 19:43

Všechno je to zkurvená Polská verbež. POLSKÝ KUR*Y


palec 
re: zkurvená verbež

05.12.2007 00:15

však budeš mít možnost jim to říct do očí, jaký to sou kurwy ty hrdino, kvalifikace s nima se blíží...


ANTIBANÍK 
re: re: zkurvená verbež

05.12.2007 13:06

eště řekni že nejsou...


davesp 
FOTO Bystron:D:D

05.12.2007 10:17

skvela fotka Zatepleni Bystron-spojitost:-D


tomaš řepka 
tomaš řepka

06.12.2007 00:24

Titulek: acs ultras sráči ! ! ! Ta vaše acs partyzancká akce byla na hovno když jste šly v 16 na 7 to jste frajeři !!! Takový borci jsou acs !!! Co kdyby ste vy ostudy už někdy přijali fér výzvu chacharu fcb a utkali se s něma 100 na 100 a vyheáli ,ale ne jako posledně v pha 9 kde ste doostali po pražských papulách a utekly jak děti co si hrajou na schovku.Děláte nám hráčum jen ostudu , příklad v neděli na bazalech kdy se na vás vyřitila skupinka chcharů fcb posílena o chebáky a gks chuligány a slavná acs se schovavala za fízlama lomcovala s plotem a řvala na ně polsky židi ,hm to byla partyzáncká akce ultras v počtu 100 housek. Hlavně když přijedou chchaři fcb do pha tak jich je pokaždé tisíce, stydte se acs ultras a co uděláte postříkate nám sprejem lavičky hrdinové acs. Už se spamatujte kurva a dejte chachrum na butku , protože tady každý hráč sparty ví kdo ma největši a nejlepší rvače a fandy, acs ultras TO NENÍ !!! asi začnem na vás křičet baník pičooooo a by ste začli konat ! fotbal je agresivní sport jako já !


vejvič 
re: tomaš řepka

07.12.2007 08:25

Už by jsi měl zavřít tu plechovku s toluenem,nebo se z toho zblázníš !


Tomixon 
Před 30ti lety?

06.12.2007 09:45

Neni to moc? Petara Nováka uprostřed 80. let, tak jdejme tomu 20, dvacet a něco.


Bombito 
re: Před 30ti lety?

07.12.2007 20:48

Jak pozorně jsi to četl? Já psal něco o 30 ti letech? ;-))))