Nápady na nové chorály + video.

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Requiem 
Chorály

06.02.2012 09:40

Do pořadí to dát nezvládnu, ale líbí se mi tyhle: 1,4,6,9,11,12


abruzzi 
re: Chorály

06.02.2012 16:32

http://www.youtube.com/wa ... "o Leo Leo, Leo Leo Leo Kweuke",http://www.youtube.com/wa ... místo "hey Eintracht Frankfurt" "hey Sparta Praha",http://www.youtube.com/wa ... od 1:40 "na na ná na heey Sparta PRAHA (s tim Praha na konci to líp splyne) a nakonechttp://www.youtube.com/wa ... od 1:10 "Sparta Praha he é Sparta Praha ho o Sparta Praha he é Sparta nejlepší v Praze!


Targo 
re: re: Chorály

06.02.2012 20:29

S chorálem na Kweukeho jdi do prdele.


abruzzi 
re: re: re: Chorály

07.02.2012 09:00

až po tobě


pohadkar 
re: re: re: re: Chorály

07.02.2012 09:36

Bez urážky, ale Targo má podle mýho názoru pravdu, JESTLI HO DOBŘE CHÁPU :-)) v tom, že na Spartě ještě vůbec nic nedokázal, je tady chvíli a už by se mu dělaly hymny? To tady byly jiní plejeři a nemají je...


pohadkar 
re: re: re: re: re: Chorály

07.02.2012 09:36

byli


abruzzi 
re: re: re: re: re: re: Chorály

07.02.2012 10:45

To může být po vstřelenym golu například


brutuss 
re: re: re: re: re: re: re: Chorály

07.02.2012 12:06

Leeeo je jen jeden choral a to kdyz ho rozeřvává Robert. Proto ted na Spartě neni!!!! A každej ví Proč!!!


brutuss 
re: re: re: re: re: re: re: re: Chorály

07.02.2012 12:09

Myslim tím ten chorál


abruzzi 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Chorály

08.02.2012 15:53

Tak určitě by se to dalo použít i na jinýho hráče ;)


karell 
re: re: re: Chorály

09.02.2012 10:18

dokud budete v kotli rasisti, tak to bude stát za vyliž prdel s každym chorálem.


Ludva 
re: re: Chorály

08.02.2012 22:02

Chorál na někoho jenom proto, že je černej jak bota nebo jak si to představuješ???


j.holiday 
re: re: re: Chorály

15.02.2012 16:39

jeden choral uz na nej je (V Africe si ...), neni potreba vymejslet dalsi.


W4S3K 
pěkné

06.02.2012 10:00

6,9,11,8


Bender 
Choraly

06.02.2012 10:01

Nevadil by mi ani jeden, hlavne, kdyz se aspon jeden uchyti. 7. je nejchytlavejsi, ta by mela projit. Nelibily se mi akorat 3, 4, jinak ostatni jo. Takze skoro vsechny. Podle poradi 1.-7,2.-11, 3.-10. Proti Bystrici by rovnou mohl byt trenink choralu:)


Herrer 
Pěkný

06.02.2012 10:06

Zlatej bludišťák pro č. 11!


Požár 
moje dva nejoblíbenější

06.02.2012 10:28

1. a 3.


ffontan 
los chorálos

06.02.2012 10:33

Jasně vyhrává číslo 11 a i ta 12 by šla:-) P.S. V žádném případě se nejedná o majkolezismus - čísla byla vybrána demokratickým hlasováním:-P


jehlidav 
body

06.02.2012 10:34

Jediný čemu bych dal body je chorál č.11. Většina z ostatních je zpívaná moc rychle např. dvojka, což je daný zemí původu, v češtině by to PODLE MĚ skončilo drmolenim...Ale i tak tleskám za snahu


drumbun 
re: body

06.02.2012 10:43

...že by se zkusilo je zpívat pomaleji, tak aby všemu bylo rozumět? nejsme Italové, to snad ví každej... :)


jehlidav 
re: re: body

06.02.2012 10:57

Zkusit se má všechno ;)


CapaTom 
re: re: re: body

06.02.2012 15:04

Taky si myslím,že to stojí za to.Když to bude rychlejší a svižější,myslím že se přidá víc lidí alespoň tleskání...:-) a pak je to třeba vtáhne a začnou i zpívat s náma....


drumbun 
Dobrá práce!

06.02.2012 10:40

za mě 6, 3, 9, 1, 4...


Kovanej 
Záslužný počin

06.02.2012 10:48

zaujal prakticky každý chorál, taky bych vyzdvihl č. 11. Uvidíme, jestli se to povede nacvičit v originále...


akrij 
mě se líbí

06.02.2012 10:57

nejvíc číslo 12 ...akorát bych začátku místo toho "Spartóó" dal "Spartičko" - myslím že by se to tam hodilo víc. ještě č.11 je fajn. ^^


kuchi 
Těším se na druhej díl

06.02.2012 10:59

Těším se na druhej díl chorálů, kde budou pohadkař a majk vybrané chorály zpívat :-))


pohadkar 
re: Těším se na druhej díl

06.02.2012 11:47

Můžeme na SF Cupu. To by vypadalo asi jako v jednom dílu Family Guy, kde manželé Griffinovi vystupovali vyhulení se svou skladbou a mysleli si, že mají úspěch a doma viděli video, po kterém prozřeli, protože vedle otřesného zpěvu Peter poblil publikum a pak z něj spadl... a další perličky :-))


brutuss 
re: re: Těším se na druhej díl

06.02.2012 14:07

Jo jo tchýně, ty rádi slyšej pravdu )))) Hlavně když je rudá )))) . Ještě sháníš ten prostor??


pohadkar 
re: re: re: Těším se na druhej díl

06.02.2012 14:10

Už ne, pořešeno, ale díky...V sobotu doraž na turnaj, bude tam majk olé božkov, zavzpomínáte :-))


brutuss 
re: re: re: re: Těším se na druhej díl

06.02.2012 14:31

Ty vole škoda, ale v pátek jedu do Německa na fotbal Dortmund vs Leverkusen. Sem to dostal od mlydý k narozeninám.


majk 
re: re: re: re: re: Těším se na druhej díl

06.02.2012 18:03

brrrr, dostat doofmund k narozeninám..... božkovskej rum ! :-)


brutuss 
re: re: re: re: re: re: Těším se na druhej díl

07.02.2012 12:30

to my povídej. Taky sháním to topení do bot :-). jinak si sebou vezu Božkovskej VODKA !!!!


majk 
re: re: re: re: re: re: re: Těším se na druhej díl

07.02.2012 12:51

ty si fakt nepoučitelnej. Hele, kdybys tam narazil na slušnej, levnej hotýlek, dej mi pak echo do SZ. Asi se chystám do blízkého okolí v dalším kole.....


ukasek 
Nejvíc nejlepší

06.02.2012 11:46

je 11. :)


ukasek 
btw

06.02.2012 11:50

strašně rád bych se dočkal toho, že si se Spartičkou zazpíváme "Questa é una malattia" od FC Torino: http://www.youtube.co m/watch?v=UBstd-yXPko


ukasek 
re: btw

06.02.2012 11:54

http://www.youtube.com/wa ... blbne link, tak ještě jednou


M@rek 
re: re: btw

06.02.2012 20:07

kua to mi pripomelo liverpoolhttp://www.youtube.com/wa ... , lehky zpivatelny, nedochazi dech, proste paradise


sin34 
Jeden zasadni postreh

06.02.2012 11:54

Naprosto skvela prace, to rikam predem. Ale mam jeden zasadni postreh. Nejvice se mi zatim libi choral 1, ale Sparticka bych nahradil normalne Spartou. Tenhle choral znam a vim, ze to jde normalne vyzpivat (Spaaaaarto nase drahaaaaa). Osobne se mi ta zdrobnelina Sparty nelibi skoro vubec, ale ok, v nekterych pokricich to jde. Ale mit to vsude? Diky za video kluci!


Herrer 
re: Jeden zasadni postreh

06.02.2012 12:06

S těma zdrobnělinama naprostej souhlas:-)


tucnak 
Super nápad, díky za to

06.02.2012 12:06

Mé pořadí je - 11, 3, 4, 6. Pro začátek bych dal třeba jeden delší(více slov) chorál 11 a jeden nebo dva kratší 3,4. A pokud se to chytne, tak časem zapojoval další chorály. Nabízím ještě menší úpravu textů (snad se neurazíte). Samozřejmě i ty nabízené jsou fajn :). 11) super, jen místo toho: "co na něm sejde" bych dal "žít bez ní nejde" 3) klidně nechat, jen mě napadlo tohle: To jsme my, Sparťani, je nás hódně, výhrájem, tak se bój. Jsme tady, slyšet nás, bude hódně, Sparťani vyhrajou 4) Sparta šampión, dáme dáme gól, Sparta šampión, dáme gól 6) tam bych jen prohodil je a jedině, podle mě to pak půjde o trošku líp zpívat, takže: Praha jedině je, Spartá


Milosch 
Všechny chorály

06.02.2012 12:26

jsou fakt hrozný. Nedovedu si představit, že by jsme tyhle kraviny zpívali...


lukyACS 
3, 11, 12, 9

06.02.2012 12:55

:)


gero 
Není to špatný

06.02.2012 12:56

Ale má to jeden menší problém,skoro u včech se používá jeden,nebo více bubnů pro udržení rytmu,nevím jak by to bylo u nás,bez těch bubnů by to šlo asi do kopru.Můj favorit je ale úplně jinej a to tenhle,je to jednoduchý,výstižný a dobře zpívatelny :-).http://www.youtube.com/wa ...


Pride1893 
re: Není to špatný

06.02.2012 14:12

Bubeník v Janblonci byl dobrej, mohl by přijít i na letnou do kotle:)


gero 
re: re: Není to špatný

06.02.2012 16:39

Ale to je jen na něm,jestli chce :-).


Karel1992 
..

06.02.2012 13:45

Dobrá práce ;) 11 by šla...jinak mi tam přijde moc bezslovných částí...samé "ooo, eee, nanana apod." nemám svůj návrh ale řek bych že by se to mělo mít třeba jen 2 věty a pořád dokola aby se to chytlo...muj názor ;)


akrij 
re: ..

06.02.2012 14:42

souhlas


CapaTom 
Je SUPER

06.02.2012 15:26

že s tímhle někdo přišel.Takže kluci skvělá práce!!! Podle mě je to přesně to co scházelo.Něco trochu rychlešího.Fakt je ten,že pro tyhle chorály je důležitej buben a ten nám trochu hapruje...:-)Ale třeba na silvestrovskym derby byl docela šikovnej bubeník,myslím že by stálo za to kdyby se přihlásil a zkusil to.Leší by samozřejmě bylo jich mít víc-jednak lepší efekt a potom kdyby jeden nebyl,mohl by druhej...já bych třeba náhradníka:-) zkusil.Jinak určit pořadí je dost těžký,ale asi tak:9,2,11,3,6,7,8. - ikdyž je to spíš vypsání těch co se mi líbí...


Leviathan 
dobry

06.02.2012 15:28

3., 4., 7.


Targo 
Nevím, nevím.

06.02.2012 15:38

Je mi jasný, že tu zas budu za remcala, kterej je furt se všim nespokojenej, ale stejně se k těm chorálům z klipu vyjádřím. Podle mě to není dobrý a nelíbí se mi ten směr, kterým by to Spartu posunulo, zařadit tyhle chorály do repertoáru. Spíš než německý,tak mi přijde většina italsko-řeckej styl a nemyslím si, že by tudy měla Sparta jít, to je tak vhodný pro Slovácký Fanaticos nebo ty pošahaný Liberečáky Supras Unisono Calcio Grande, nebo jak se jmenujou..Itálie řecko tu nikdy nebude, tohle je střední Evropa a nesedí mi to sem. Navíc mi to přijde dost neobratně většina otextovaných, nejde ani tak o slova - z hlediska rytmu a počtu slabik třeba. Na tom umřel vynikající Jos jedna pobeda i titula, kterej se u nás absolutně nechytnul, podle mě z toho samýho důvodu. A nejen u nás, ani na Slávii nebo jinde v česku. Podle mě je třeba super chorál "Ooo pavle horvátheee, rádi tě nemámé... " to by chtělo nějak otextovat a znělo by to výborně. Prostě tohle přejímání chorálů mě nevoní, vím že je to těžký a do jistý míry asi nutnost, ale mě se třeba líbily dávno zavátý časy, kdy se v koli zpívalo "hledám dům holubí", "když se zamiluje kůň".. :-D a jiné. Zkusit vzít nějaký český originální melodie nějak. Ale jsem hudební skladatelskej antitalent , takže přispět bohužel neumím.


Targo 
re: Nevím, nevím.

06.02.2012 15:41

Jinak jsem zapomněl dodat, že klobouk dolů, že se zase někdo snaží s tím něco udělat a rozjet nějaký změny. A nemyslím si, že s chorálama Sparty je to nějaký extra tragický, před časem už se tu udělala od pár lidí dobrá práce a přišly nějaký nový, který se ted dost používaly, třeba tohle repertoár ještě obohatí.


pohadkar 
re: re: Nevím, nevím.

06.02.2012 15:51

Tak jak jsi mi dopředu říkal, že asi svým komentářem rozjedeš diskuzi, tak věřím, že určitě :-)) Jde o to, že už přišlo i několik, podle mě dobrých, českých textů na uvedenej email a o to jde, prostě se někam posunout. Jestli z toho nakonec nic nebude, to ukáže čas. Zase tohle nejsou Horto magico a tyhle profláklý, který přebírá trapný Slovácko. Především jde o to, že nikde není psaný, že tyhle italský jsou vážně italský a německý jsou doopravdy německý. Dám krk za to, že AC Milano, Parma, Schalke, na který jsme dělali tohle video, taky od někoho tyhle přebrali. Jinak ty víš, kdo mi tu Parmu doporučil...Závěrem...Když jsem si projížděl všechny Cori zmiňovaný Parmy, tak jsem zjistil, že od ní už máme minimálně dva a že bysis myslel, že jde o český...


Bud1893 
re: Nevím, nevím.

06.02.2012 17:32

Ani mne žádný z nich pořádně nechytl. Líbí se mi například č.3 ale nedovedu si představit jak bychom tento chorál dokázali zpívat. My nejsme schopni ani správně tleskat na alé železná Sparta je. Č. 11 má pěnou melodii ale zase se mi nelíbí text a to platí obráceně o č. 12. Navíc se bojím toho, že teď se na Spartě vytvoří skupinky a každý si bude zpívat svůj oblíbenej chorál. Já se snažil také vytvořit slova na chorál od fc Porto:http://www.youtube.com/wa ... ale ten mi byl tenkrát zamítnut. Není to opravdu nic lehkého vytvořit opravdu dobrý chorál. Jinak děkuji autorům za snahu. a volím č 3,12,11


CapaTom 
re: Nevím, nevím.

06.02.2012 19:22

Zajímavej je určitě názor udělat chorál z český písničky,ale myslím,že není vůbec nic špatnýho na převzatym chorálu.Nevím jestli by se našel nějakej klub,kterej něco nepřevzal...Co se týká tleskání,tak je to opravdu někdy dost rozladění,ale chorál Alé železná Sparta je si myslím,že patří mezi ty kde se tleská nejlíp..A podle mě je to proto(jak už jsem tady psal)že je rychlejší rytmus a tím pádem je chytlavější alespoň na tleskání...takže se mi líbí směr,kterým jsou chorály navržený.


CapaTom 
re: re: Nevím, nevím.

06.02.2012 19:25

a nad tím,že někdo není schopnej tleskat do rytmu by se měl asi každý zamyslet sám....:-))


Targo 
re: re: Nevím, nevím.

06.02.2012 20:05

To je právě ono, každej přejímá od každýho. Každej klub začíná vypadat jak Slávie, narychlo vyzbrojená tím co sesbírala v Německu, Turecku, Chorvatsku a bůhvíkde. Přijde mi, že se to šíří jak mor a zanikají tváře jednotlivých scén. Kromě tech slavných a hrdých, neumím si představit, že by ve Skotsku převzali řeckej chorál a jen si ho otextovali, vypadalo by to uplně komicky. Zajímavý scény si drží svůj rukopis, kterej je dělá jedinečnými (vyjma nějakých družebních přebírání třeba PAOK-Partizan) , u nás se kopíruje, jak to jde. Pamatuju doby, kdy i u nás měl prakticky každej českej klub svý relativně jedinečný chorály a trochu charakteristickej repertoár. Dneska je to samý Supras Unisono, Fanaticos, všichni stejný melodie nejslavnějších zahraničních chorálů otextovaný česky. Hnus.


Bud1893 
re: re: re: Nevím, nevím.

06.02.2012 20:13

Dobrý příklad toho je chorál jen jeden klub já znám. Na českou melodii se ty slova dají i lépe naučit a zapamatovat protože to má tu melodii zažitou


Targo 
re: re: re: re: Nevím, nevím.

06.02.2012 20:23

Jo přesně. Ale tohle přejímání by mělo vadit i nám samotným. Prostě přístup přijít, to zní dobře, berem, česky otextujem a hurá zpívámě, jsme Ultras a máme čupr chorály... Mně to přijde na hovno, pak někam Sparta třeba přijede, bouří a místní v kotli třeba v zahraničí si jen říkaj "Hele teď jedou Dinamo Záhřeb", "tohle jsem na youtube slyšel, to je to chorál PAOK", "A ted zas spustili britskou melodii a hned po ní AC milán, ten tohle zpívá už od 80. let". Přijde mi to jako škoda a ztráta identity.


CapaTom 
re: re: re: re: re: Nevím, nevím.

08.02.2012 11:40

v tom s tebou souhlasím...A i mě by se líbilo víc,kdyby jsme měli origo chorály jen naše Sparťanský.Myslel jsem to spíš tak,že když nějakej "přeberem" tak to nebude nic neobvyklýho - ale samozřejmě jich nesmí bejt moc a zakládat to na nich.


Bud1893 
re: re: Nevím, nevím.

06.02.2012 20:16

Pravdu máš v tom že na rychlejší melodii se lépe tleská. Moje zkušenost na železná Sparta je že většina tleská pořád stejným tempem a ten chorál poté úplně zaniká(můj názor).Jinak myslím že dobrej bubeník by byla velká pomoc


CapaTom 
re: re: re: Nevím, nevím.

08.02.2012 11:49

jo jo,nechci nikoho urazit ale fakt je,že občas lidi tleskaj jako ovce bez ohledu na to,že se třeba změnila melodie viz. Sparta Praha alealealale .... a pak když se má zpomalit tak jedou furt.Ale to je přesně o tom,že když jdu fandit,tak bych ty chorály jako správnej Sparťan měl znát(alespoň ty základní)....bohužel mám pocit,že takovejch moc není


Filousssss 
návrh

06.02.2012 15:51

http://www.youtube.com/wa ... tenhle chorál na tu melodii: slova: Sparto ty v našich srdcích si, jedna jediná sparta vítězná, sparta železná...náánááánáá náááá sloka druhá, nebo druhý chorál: největší špína jééééé zkurvená(strakova)slávijéé éé, největší špína jééééé zkurvená slávije, největší špína jééééééé sloka třetí, nebo třetí chorál: v edenu za tratíííí, rodí se potrati, v edenu za tratíííí rodi se potrati, v edenu za tratíííí


meli1893 
re: návrh

06.02.2012 17:18

Tohle by se mohlo ujmout, ikdyž někdo bude píčovat, že je to ze Srbska. No jestli se nějak poperu s Vegasem, tak na to udělam video s tim textem.


Korenisko 
re: návrh

07.02.2012 12:17

Filoussi ty jsi měl vždy dobré nápady o tom žádná:)..jeden choral co jsi začal někdy min. sezonu mi ale chybí - a to jest: Sparta, Sparta, Sparta Spartička- ta je v naších srdcích jednička....Ten je celkem chytlavej a i melodickej. Jinak z onoho videa dávám hlas č3.


Tomis 
re: re: návrh

07.02.2012 14:50

hodně chytlavej.. a jak se chytí, tak se nechce pustit.. :-)


Tomis 
re: návrh

07.02.2012 14:45

už se těším, až si to zas zahulákáme :-) tenhle článek je vhozená rukavice pro tvoje nápady, tak jim to koukej všechno naposílat :-))


Filousssss 
re: re: návrh

07.02.2012 16:23

http://www.youtube.com/wa ... to máte chlapci, posílal jsem to klukům na ten email. Od 0:46 co zpívají ten chorál, tak jednoduchý text: Sparta Sparta Sparta Spartička, ta je v našich srdcích jednička, Sparta Spartička, Sparta Spartička, ta je v našich srdcích jednička, náááánáááánááááá. Tak doufám, že se ty chorály, i ty co jsem dali kluci chytnou a začne nová éra sparťanského fandění :o)))


Tomis 
re: re: re: návrh

07.02.2012 20:43

pak už jen od táty pučit ty činely :-))


j.holiday 
re: re: re: re: návrh

15.02.2012 16:48

at zije muz s cinely!! :-)


dave78 
re: návrh

08.02.2012 10:36

taky mě napadl jeden na derby je na námět (kdyby nám v hledišti.....):CIRKUSÁK Z EDENU VEDE BANDU KRETÉNŮ JEŽIŠI TO JE RADOST A ŽÁDNEJ PLÁČ,CIRKUSÁK Z EDENU VEDE BANDU KRETÉNŮ JEŽIŠI TO JE RADOST VŽDYT JE TO SRÁČ A REFRÉN:TVOJE BÍDA NAŠE RADOST TVOJE BÍDA NAŠE RADOST (URČENO TOMU JEHOŽ JMÉNO NESMÍME VYSLOVIT)


karell 
re: návrh

09.02.2012 10:24

tenhle je dobrej..chce to přesně něco zpívatelnýho a důraznýho, aby se to chytlo..


tucnak 
re: re: návrh

09.02.2012 10:54

Něco zpívatelnýho a důraznýho to chce, ale né něco tak profláklýho.. Jinak bych se spíš soustředil na chorály podporující naší Spartu a ne vymýšlet chorály na nadávání slávii. Příjde mi to jako zbytečná ztráta času na něco tak bezvýznamnýho..


vavra5 
podle mě

06.02.2012 16:26

11,7,6 :) tyto jsou asi nejlehčí a mohli by se chytit


abruzzi 
Chorály

06.02.2012 16:27

http://www.youtube.com/wa ... "o Leo Leo, Leo Leo Leo Kweuke" ,http://www.youtube.com/wa ... místo "hey Eintracht Frankfurt" "hey Sparta Praha",http://www.youtube.com/wa ... od 1:40 "na na ná na heey Sparta PRAHA (s tim Praha na konci to líp splyne) a nakonechttp://www.youtube.com/wa ... od 1:10 "Sparta Praha he é Sparta Praha ho o Sparta Praha he é Sparta nejlepší v Praze!


Filousssss 
chorály

06.02.2012 16:43

výborná práce chlapci!!!! 3,5,6,7,8,9,11


rast.y 
Dobrý nápady

06.02.2012 17:08

jj, nápady č. 10, 11 jsou hodně dobrý. Můj oblíbenej chorál je tenhle:http://www.youtube.com/wa ... - krásně by tam znělo fááák of slávie...:-)


Filousssss 
re: Dobrý nápady

06.02.2012 17:14

fááák of slávije, ať se straka poblije :o)))


gero 
A co tento text

06.02.2012 17:08

"Se Spartou v dobrém i zlém,vždycky ji fandit budem, nikdy ji nezradíme,vždycky ji podpoříme".


tucnak 
re: A co tento text

07.02.2012 08:49

Super, ještě melodii a je to. Mimochodem to by přece nemělo být tak těžký vymyslet vlastní..


pohadkar 
re: A co tento text

07.02.2012 10:26

Se Spartou projezdíme celý svět, v mládí ve stáří, po mnoho let. My vždycky budem tam, kde Sparta bude hrát, Spartička nikdy nebude sama...je to možná dost o tom samým, nevím.


Dweregon 
TOP 3

06.02.2012 17:11

11,10,4


meli1893 
Skvělá práce...

06.02.2012 17:19

3, 4, 6, 9, 11 hned naučit!!


Gabra 
..

06.02.2012 17:20

1, 6. 11, 12


PekyACS 
...

06.02.2012 17:22

11,9,12,6,3


Kitson 
Chce to realizaci!

06.02.2012 17:22

2., 11.,


Volf1893 
..

06.02.2012 17:28

Líbí se mi č.5, 6 a 11. Bylo by supr kdyby se to nacvičilo, aspoň něco kdyby se chytlo.


Echs 
Dobrá práce

06.02.2012 17:48

Nejvíc se mi líbí asi 6, ale i ostatní jsou dobrý.


Sparta-Klatovy 
Většina

06.02.2012 18:02

Většina nic moc, ale ta 11 je opravdu dobrá!!!


100.michal 
Vše :)

06.02.2012 18:08

Všechno se mi líbí, ale nejlepší je 11 a pak 12 :) jinak já sem ten bubeník z Jablonce, takže nebojte, BUBENÍK bude !! asi ne na všech zápasech, ale na většině ano :) snad se mi podaří dostat buben do kotle hned na Bystricu. Ještě radši napíšu na email spartaforever jestli by zařídili vpuštění bubnu do kotle :)


Štamgast 
Anglický vzor

06.02.2012 18:39

Jsem ze starý školy, takže beru jako vzor všech vzorů Anglii. Hodně dobrej a naprosto neokoukanej chorál fandů je z Crystal Palace. Je to čerstvé video z 10. ledna 2012, a najdete ho na odkaze:http://www.youtube.com/wa ... To co mám na mysli začíná sice až od 7.30 minuty, ale již v 2.15 je chorál který taky kdysi zněl Letnou. Jedině Spááárta, jedině Spááárta, jedině Sparta, dooo - tooo - hooo, to by pro začátek taky šlo ne?


CapaTom 
re: Anglický vzor

06.02.2012 19:31

Tak ten se mi líbí hodně!!!! A dal bych tam slova: sparta Praha SPARTA SPARTA SPARTA sparta Praha SPARTA SPARTA SPARTA


CapaTom 
re: re: Anglický vzor

06.02.2012 19:31

myslím teda taky od těch 7:30


Kitson 
re: re: re: Anglický vzor

06.02.2012 21:09

ted uz jen chybi napsat na to nejaky chytlavy a uderny slova a hlavne zacit pouzivat...!


Bud1893 
re: Anglický vzor

06.02.2012 21:39

Jo ten je dobrej. Akorát mě štve když tu vidím spousty skvělech chorálů že nemáme taky svoje vlastní


Filousssss 
re: Anglický vzor

07.02.2012 16:32

ten pamatuju, ten byl výbornej!!!! Měl by se použít


Hokejistamaty 
Chorály

06.02.2012 18:53

Většina chorálů je super, ale pár jich je tam až moc krátkejch (dvě tři slova opakující se..) což nepovažuju za chorál. 11. chorál - 3 body, 9. chorál - 2 body, 2. chorál - 1. bod. Jinak se to fakt povedlo ;-)


Dynamo 
Autor se zřejmě inspiroval AC Milan

06.02.2012 19:46

jen tak dál


kotlik16 
super napad...

06.02.2012 20:53

me nejvice oslovili 6,8,10 diky


Bender 
Kdybys tak náhodou

06.02.2012 21:07

Na spartafover je uz dost dlouho v choralech text od Zokeje na melodii Pratele ze zeleneho udoli. Myslim, ze je skoda, ze se to jeste neujalo, prijde mi to docela originalni a hlavne cesky, jak nekdo preferuje. Tady je ta melodie:http://www.youtube.com/wa ... od 0:58. Dat to treba dvakrat za sebou, se salama nad hlavou.


Targo 
re: Kdybys tak náhodou

06.02.2012 21:26

To s tím zeleným údolím už zpívá Bohemka nějak, ne? Ale tohle je podle mě správná cesta, minimálně za pokus to stojí. Kopírovat zahraniční chorály to se může kdykoliv a dělat to může kdo chce. Podle mě by se mělo začít - chcem víc chorálů. Posílejte nápady na český melodie nebo už otextovaný melodie, cokoliv od pražskejch hospodskejch vodrhovaček, lidových melodií, písniček z jakýchkoliv filmů, seriálů, z nějakých zpěvníků , jakýhokoliv českýho písničkáře, interpreta...co koho napadne, jakákoliv zapadlá písnička od táboráku :-D ... Třeba z toho vznikne zajímavá vec, mnohem cennější než vzít nejslavnější chorál Delije a otextovat si to jako slávie.


Bender 
re: re: Kdybys tak náhodou

06.02.2012 21:37

Jo, to nevim jestli to ma Bohemka, ja je moc nesleduju, ale treba "at ziji duchove" taky zpiva kdekdo, a nikdo si na to nemuze delat svy naroky:). Jsou melodie, ktery si nikdo nemuze privlastnit.


sana 
uhlíř a svěrák

06.02.2012 21:13

nejlepší je 3 a 11 :) mam nápad na super chorál. na tuhle písničkuhttp://www.youtube.com/wa ... .šlo by to dělat jak s celou letnou nebo jen půlka. kotla by zpíval třeba RUDÍ RUDÍ TAK SI VŠICHNU ZAZPÍVAME RUDÍ RUDÍ TAK SI ZAŘVEME Letná by odpovídala nananan,lalala,oooo jak,Kdyby se to sehrálo,myslim že by to byla pecka a jde udělat hodně těch refrénu.


tucnak 
re: uhlíř a svěrák

07.02.2012 08:56

Super nápad na melodii.


sana 
re: re: uhlíř a svěrák

07.02.2012 19:41

děkuju za pochvalu :)


tucnak 
re: uhlíř a svěrák

07.02.2012 09:08

I slova by šla použít, jen si myslim, že by ze začátku měl všechno zpívat kotel, kterej tim snad nakazí i protilehlou a třeba až se to bude umět, tak se to může rozdělit. To platí u všech chorálů.


Radek 
Krkolomná slova

06.02.2012 21:46

Nápady to jsou dobré, inovace je potřeba, ale v řadě případů tam jsou až hrůzná slova. V té rychlosti to tam prakticky nejde vyslovit. Já, jako zpěvátk, o tom něco vím. Takže bych radil pohrát si ještě lépe s texty :-)


Shater258 
Vote for

06.02.2012 21:59

8 10 7 1 4 11 + http://www.youtube.com/ watch?v=8oFa_QCyn1M


tucnak 
re: Vote for

07.02.2012 09:01

Odkaz se mi líbí.


jehlas 
chorály

06.02.2012 23:11

3, 2, 6, 11, 9


kuchi 
la la la la...

07.02.2012 09:20

Herrer 
český melodie

07.02.2012 11:14

Včera jsem poslal návrh na melodii z filmů Slunce, seno, něco... Je to takový to pápapápápápápápápápáp á, co zpívá každý ráno Jirásková, když má bejt pěkný počasí:-) včera jsem měl ze svýho textu fakt dobrej pocit, ale dneska jsem si to přečetl znovu a přijde mi to najednou dlouhý a neúderný, lepil jsem to jako básničku... Nicméně ta melodie by se využít měla, bo na takovej ten né povzbuzující, ale spíš oslavnej chorál je jako stvořená a každej ji zná. Mohlo by to bejt prostě jen ve stylu Spártapráhábláblábláblá bláblábláblá...:-) Kvalitní textař by si s tím poradil;-)


pohadkar 
re: český melodie

07.02.2012 11:23

Neboj, vymazanej ten mejl není...


majk 
re: re: český melodie

07.02.2012 11:37

a kvalitní textaři se s tím poperou :-)


tucnak 
re: re: re: český melodie

07.02.2012 12:02

Dnes vás naše Sparta stejně rozseká, dnes vás naše Sparta stejně rozseká, dnes vás naše Sparta stejně rozseká, prohra bude veliká, na na na. Dnes vás naše Sparta stejně rozseká, dnes vás naše Sparta stejně rozseká, dnes vás naše Sparta stejně rozseká, prohra bude veliká. Na na na. (dohromady třeba 3x)


majk 
re: re: re: re: český melodie

07.02.2012 12:23

to je bomba :-)


Herrer 
re: re: re: re: český melodie

07.02.2012 12:34

Jako dobrý, jednoduchý, ale možná bych si s tím ještě pohrál;-)


Herrer 
re: re: re: re: český melodie

07.02.2012 12:39

Co třeba: Sparta Praha mistr, to se musí stát, Sparto my tě budeme za vítězstvím hnát, Sparta Praha mistr,to se musí stát, žid či chachar v cestě nebude nám stát...:-)


Herrer 
re: re: re: re: re: český melodie

07.02.2012 12:40

oprava: budem


tucnak 
re: re: re: re: re: re: český melodie

07.02.2012 12:58

Majku, dík. Herrer: Teď jde o to, jestli jednodušší nebo složitější verzi.., ale jinak se mi tvoje taky líbí, až teda na poslední: žid či chachar v cestě nebude nám stát se tam nehodí. Zkus to ještě nějak upravit ;). A kdyby tam nebylo konkrétně kdo (žid či chachar), bylo by to podle mě univerzálnější. (kdo ví, jestli nebudou brzy oba ve 2.lize :)


Herrer 
re: re: re: re: re: re: re: český melodie

07.02.2012 13:01

Můžem to klidně spojit, těch pápá je tam dost:-) To "či" je na hovno, já vim:-) Majk už mi poslal vylepšenej konec a zní to dobře;-)


tucnak 
re: re: re: re: re: re: re: re: český melodie

07.02.2012 13:10

Proč ne a jak je ten konec, nenapínej te mě.. :)


Herrer 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: český melodie

07.02.2012 13:14

majk se pochlubí, ale ten konečnej rým je stejně furt můj:-)))


majk 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: český melo

07.02.2012 13:19

já bych tam dal v cestě nesmí nikdo stát.


Herrer 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: český

07.02.2012 13:35

Perfektní. Dmul bych se pýchou, kdybych si prosadil jen tu melodii;-)


tucnak 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: če

07.02.2012 13:39

Super, takže třeba takhle? Dnes vás naše Sparta stejně rozseká, dnes vás naše Sparta stejně rozseká, dnes vás naše Sparta stejně rozseká, prohra bude veliká, na na na. Sparta Praha mistr, to se musí stát, Sparto my tě budem za vítězstvím hnát, Sparta Praha mistr,to se musí stát, v cestě nesmí nikdo stát, na na na. Dnes vás naše Sparta stejně rozseká, dnes vás naše Sparta stejně rozseká, dnes vás naše Sparta stejně rozseká, prohra bude veliká, na na na. Sparta Praha mistr, to se musí stát, Sparto my tě budem za vítězstvím hnát, Sparta Praha mistr,to se musí stát, v cestě nesmí nikdo stát. Teď jen nevim, jeslti to neni moc složitý tahle kombinace, co myslíte? Klidně jen to Herrera..


Herrer 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

07.02.2012 13:51

Těžko říct, chtělo by to odzpívat, takhle se v tom trochu ztrácim:-) Třeba někdo vymyslí něco geniálního, ta melodie na to potenciál má!;-)


Carrissa 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

07.02.2012 20:13

na mým názoru teda už vůbec nezáleží, ale malá poznámka: ten nápad na melodii je skvělej, ale všimni si, že to začíná pÁpApÁ... a navrhovaný text má první slabiku krátkou a druhou dlouhou. není problém zazpívat "dneeees", ale "vás" krátce mi vůbec nejde, furt se mi automaticky chce vás a naše slučovat na "vaše", aby se tam dodržela ta krátká:)


tucnak 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

07.02.2012 22:04

Tak trochu mas pravdu, ale pokud se nebudem tak striktne drzet delky slabik, tak to lze odrikat a s kratkym Dnes a vas a podle me to i tak bude pekne :). Ale uvidime co se nakonec vybere.


Radek 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

07.02.2012 21:15

Tak tohle je bomba!!!!! Melodie je pomalá, to znamená, že každý dokáže bez problémů text zazpívat a navíc, a to je myslím největší pozitivum, tomu bude dobře rozumět. To znamená, že všichni uslyší, co vlastně zpíváme. Text se dvěma slokami se mi líbí.


majk 
re: re: re: re: re: český melodie

07.02.2012 12:43

v tý jednoduchosti bych viděl sílu. Tohle bych nevyzpíval ani po litrovce božího oleje :)


Herrer 
re: re: re: re: re: re: český melodie

07.02.2012 12:45

když zvládneš Princeznu ze mlejna, tak bys zvládnul i Slunce, seno...:-)


Spartan223 
můj názor

07.02.2012 11:48

pokud chcete pořádí prvních tři, který se mi líbí nejvíc, tak tady je: 1.klip č.11 2.klip č.9 3.klip č.1 a ještě si dovolím říct můj názor na některé další návrhy chorály u klipů 7 a 8 jsou jednoduchý, ale dali by se použít, chorál u 10.klipu je dobrej pro pochod na derby a corál u 12.klipu je taky, hlavně na to, že pokud to hráči slyší, tak si uvědomí, že hrajou fotbal pro nás..:) ostatní chorály se mě osobně moc nelíbí..ale i tak smekám před těma, kdo to vymysleli :) je to super nápad a snad se nějáký chorály uchytí...a mám jeden návrh, za kterej mě možná odsoudíte, ale mně se to líbí..co kdyby byla děkovačka ve stylu děkovačky po zápasech hokejový sparty?příjde mi to dobrý a možná by se to dalo i poupravit a podle mě trochu zkrátit, ale nemusí...klidně mě sepsujte, rád si přečtu názory


lason 
Chorály

07.02.2012 11:53

Hlavně ať se vybere něco zpěvného a né něco co umí jen hrstka lidí a ostatní v hledišti budou sedět a čumět! Chce to něco jednoduchého. třeba č.9


pohadkar 
Průběžné info.

07.02.2012 14:11

Do této chvíle přišlo do komentářů a na email nějakých 60 nápadů. Děkujeme za ně. Z nich jsme vybrali cca 10 kusů, které jsme předložili na schválení. Poté, pokud bude mít autor videa zájem na spolupráci, se z Vašich nápadů vytvoří video a Vy poté oddělíte zase zrno od plev jako v těch "našich". Potom by se dalo jasné stanovisko, co se učit a co ne. Průběžné pořadí je zatím takové - 11, 3, 6, 9 atd...zaujal nás nápad, že č.10 by byl dobrý při pochodech, nebo po změně slova "jde" na "bé" při podporování rezervy Sparty :-))Tímto textem jsme Vás všechny chtěli seznámit s nějakým plánovaným postupem, abyste byli v obraze. My dva jsme malí páni na to, abychom si rozhodovali, co se bude zpívat. Nakonec třeba neprojde vůbec žádný, co my víme? Ale aspoň se to trochu někam hnulo. Ještě malá prosba. Máme stejný názor na přebírání cizích chorálů jako někteří tady, takže do emailu preferujeme české melodie. Určitě nezasílejte různé Eintrachty Frankfurt, nejznámější hymnu Liverpoolu a Celticu, Ajax, St.Pauli a podobně, nejsme Slovácko. Nápady na texty jsou také lepší do emailu, už takhle s tím je dost práce...pohadkar a majk


majk 
re: Průběžné info.

07.02.2012 14:18

připodepisuju :-)


tucnak 
re: Průběžné info.

07.02.2012 14:49

Super chlapy, díky.


SanchoPancha86 
re: Průběžné info.

07.02.2012 19:32

Můžu se zeptat, odkud jsou melodie chorálů "Se Spartou projezdíme celý svět", "Kdo neskáče, není sparťan", "Sparta Praha šampión", "Železná Sparta", dnes již nepoužívané "Sparta Pra ale ale"? Já jsem prakticky identické melodie našel v repertoáru chorálů Delije. Chorál na melodii "Železná Sparta" jsem vypozoroval i u fanoušků Rapidu a Austrie Vídeň, nebo také u AS a Lazia Řím. Jinak nápad pracovat na chorálech podle českých písniček a melodií se mi také líbí.


palec 
re: re: Průběžné info.

08.02.2012 09:40

Železná Sparta je podle fanoušků PSG, když jsme tam byli, slyšeli to a líbilo se nám to. Je možný, že to má i Zvezda. Sparta praha a le ale a lé jsem slyšel asi před deseti lety od Parma Boys a prvně se to zpívalo když jsme jeli do Bernu na zápas s Thunem ale tu melodii má asi víc Evropských skupin a zbytek je asi vesměs z Balkánu.


mychal 
Super!

07.02.2012 14:37

6, 1, 8


pegos 
chorály

07.02.2012 15:23

Dobrá práce chlapi.Já dávám 1,3,7,10.La la la,oe,oo se nikdy moc v kotli nedaří.Já bych zkusil nezpívat potichu nejlepší,je nejlepší,Spartička... jenom kotel,ale stejně jako v Anglii polohlasně celý stadion,protože když to brouká jenom kotel,tak to není slyšet ani na protilehlé.Vyzní to pak opravdu parádně.


venca29 
choraly

07.02.2012 17:48

8,10,11 rek bych ze jenom tyhle maj sanci jak svou narocnosti tak melodii, jinak si myslim ze je velka skoda ze se moc nerozjizdi tohlehttp://www.youtube.com/wa ... a kdyz uz se to rozjede tak to vydrzi maximalne minutu, pri tom by to mohlo bejt nekolika minutovy, mozna by se k tomu hodil buben, aby se to furt nezrychlovalo jak byva zvykem


100.michal 
re: choraly

07.02.2012 20:43

Ano souhlasím s tebou. Taky mě mrzí že tento chorál nerozjíždíme častěji. Moc se mi líbí a doufám že to hned na Bystrici napravíme :) Káca ( bubeník )


Filousssss 
re: choraly

08.02.2012 16:32

tak tak, škoda, že se to nevydrží zpívat dýl


Filousssss 
re: choraly

08.02.2012 16:32

tak tak, škoda, že se to nevydrží zpívat dýl


lason 
9. JE DOBRÁ

07.02.2012 18:03

Ta 11 nebude tak zpěvná! Dopadne to jako s pokřikem "30tis nás tu je" zná to jen hrstka lidí a nikdo to moc nezpívá - přitom je to pěkný chorál


becici 
Hlasování

07.02.2012 21:41

1.místo klip č.3, 2.místo klip č. 1, 3.místo klip č.11


Matthi 
Super iniciativa Chlapi!!!

07.02.2012 22:37

Za me 1, 3, 6, 7, 8, 9, 11 bez poradi, takze po bodiku :D


kuchi 
pec nám spadla :-)))))

07.02.2012 23:07

Sparta Praha, Sparta Praha, dneska zase zvítězí... dál nevím :-)))


Herrer 
re: pec nám spadla :-)))))

08.02.2012 04:28

...starej pecař není doma, kuchi udí hovězí:-) Ale jo, na Pec nám spadla by o šlo!;-)


Luda99 
RE:Chorály

08.02.2012 09:12

1.-11. 2.-3 3.-6 4.-2 5.-7 PS:Akorát u dvojky a trojky bych místo lalala... dal nanana.


akrij 
re: RE:Chorály

08.02.2012 20:08

:D


DAPDO 
chorál

08.02.2012 09:52

12 , 1 , 11 , 3


dave78 
chorály

08.02.2012 10:29

určitě 11 ta se zdá nejlepší


Mio Verbatim 
dobrý

08.02.2012 12:15

Super. Díky majkovi a pohádkářovi. U mě jednoznačně vede číslo 11! Čtyrka má hezkou melodii, šestka je fajn. Trojka má parádní začátek, ale upřímně – myslím, že zpívat po „tak se BOJ“ slaďoučký „lalalalalala“ je trochu mimo.:) I ten štamgastův se mi líbí. (Sparta, Sparta, Sparta, železná je Sparta, Sparta, Sparta... nebo tak něco jednoduchýho asi.) V Čechách se to už s úspěchem řvalo na hokeji, ale to je šumák. V diskuzi navrhovanej chorál na Kweukeho nechápu. Ale až dá tři góly v LM Barce, proč ne...:) Zrobněliny mi moc nevaděj, když teda nebude všude „přespartičkováno“. Ale divně na mě působí v kombinaci v jednom verši „železná“ a v druhým „spartička“.


Mio Verbatim 
re: dobrý

08.02.2012 12:51

Osobně mám raději anglický chorály. Škoda, že už nehraje Řepa. Když hrál, mohlo se změnit lampárdovský SuperFrank na SuperToma.. (http://www.youtube.com/wa ... ) 1:17. škoda:) Nebo moje milovaný:http://www.youtube.com/wa ... "Vy jste ti.. věčně druhý.." ale to jsou jen takové začátečnické pokusy.:)


drumbun 
re: re: dobrý

08.02.2012 15:24

choral Super Tomas Repka neni nic novyho, viz video :) http://www.youtube.com/wat ch?v=c-BpDdNab6o


SejrACS 
chorály

08.02.2012 12:30

3., 9. a 6.


Filousssss 
chorály

08.02.2012 16:26

http://www.youtube.com/wa ... chcem sparto, my chcem góoool my chcem góool my chcem góooooool, ať si můžem zařvat góoool, zařvat góooool, zařvat góooooooool


Filousssss 
re: chorály

08.02.2012 16:27

my chcem sparto, my chcem góoool my chcem góool my chcem góooooool, ať si můžem zařvat góoool, zařvat góooool, zařvat góooooooool


Filousssss 
chorály

08.02.2012 16:35

chtělo by to vymyslet slova na ať žijí duchové http://www.youtube.c om/watch?v=EVRIDwxfENs


Filousssss 
re: chorály

08.02.2012 16:35

dombas 
Chorály

09.02.2012 10:35

..pěkný chorály jsou 6, 9, 8, 1..Forza Sparta!!


toroman 
3,4,8,11

09.02.2012 15:31

:)


Maverick65 
Bodování

09.02.2012 17:33

3 body - 6. 2 body - 5. 1 bod - 3.,8.


Korenisko 
Chorál

10.02.2012 12:08

Vím, že se tu řeší především česke melodie, že nechceme nic přebírat. ALe vzpoměl jsem si na Ludvíka B. a jeho odu na radost:) žádný text mě bohužel nenapadá, ale ta melodie...viz:http://www.youtube.com/wa ... nebohttp://www.youtube.com/wa ...


tucnak 
re: Chorál

10.02.2012 13:44

Inspirace vážnou hudbou mi příjde jako výbornej nápad. A třeba takový Antonín Dvořák, např.:http://www.youtube.com/wa ... ..


tucnak 
re: re: Chorál

10.02.2012 14:24

Pro příklad: Na na na na ná, na na na na ná, na na na na ná, na na na na ná. Spartu milujem, to říkáme všem, Spartu milujem, to říkáme všem. Na na na na ná, na na na na ná, na na na na ná, na na na na ná. Sparta vládne všem, dnes to dokážem, Sparta vládne všem, dnes to dokážem. atd..


Pride1893 
Chorál

10.02.2012 19:08

3, 11, 10 (ale místo "jdé" bych dal "gool!!", 7 a 9... http://www.youtube.com/w atch?v=J6FqPMcT0ik Škoda že se moc nepoužívá tenhle chorál, ten je dobrej :-)


jarinvdf 
Paráda

11.02.2012 17:19

Celá dvanáctka se mi líbila,v podání Italů by zněla pěkně i Erbenova Kytice :-)Měl jsem tu čest je slyšet na MS 2006 v Hamburku,když slavili vítězství s našima a měl jsem z toho husí kůži!Ale abych se vrátil k našim chorálům : nejvíc se mi líbila jednička,jednoduchá,zpěvná ,už teď si jí donekonečna broukám...Pak se mi líbila sedmička,v jednoduchosti je síla,a nakonec něco trochu složitějšího,třetí místo dávám jedenáctce.Chce to ale zapojit stovky hlasů a držet rytmus bubeníkem...Jinak skvělá práce!!! a moje pořadí je 1,7,11.


superman 
Bubeníci

12.02.2012 10:37

Když jste tady mluvili o těch bubenících....co se zeptat bubeníku který choděj na hokej ? Jsou tam tři,třeba by chodili :)


mattysion 
10, 8, 11

13.02.2012 00:30

Díky za snahu. Na první místo dávám 10, sice moc hlasů nemá, ale je to jednoduchý a to mi potřebujem. Stejně tak je na tom 8. Na třetím místě 11, ta je jasná, bylo by to super, kdyby se něco chytlo.


Max99 
11. chorál jiný text

19.02.2012 22:33

Na tu 11. mě napadlo tohle: Není nám líto, že prohráváte// Se Spartou Praha je to tak(jak jinak)// Vetší kopyta to už bejt nejde //Pravda bolí, když na ni přijde