Ring volný! (5) - Měla by Sparta usilovat o angažování Jiřího Jarošíka?

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
boy_of_russia 
Doplním

09.07.2011 22:07

Jen doplním Majka - Jarošík byl v těchto dnech citován v nejmenovaném bulváru s tím, že už dostal od Sparty předběžný návrh smlouvu a její podmínky se samotnému hráči dle jeho slov velice zamlouvaly. Takže pokud by přišel, můžeme čekat smlouvu s ročním mzdou 5 mega a víc. Tak, jako to mají nejlépe placení borci v týmu (kromě Řepy dále Blažek, Brabec, Zápotočný, Sionko a Matěják)..nedivme se pak, že jsme každý rok ve ztrátě, když na mzdu jen těchto sedmi hráčů (6 + Jarošík) vydáme desítky milionů korun. Majk také zmiňoval potenciální nástupce ve jménech Brabec a Adamec. Jak bych jen podotknul, že pokud se dá znovu dokupy Daniel Krch, tak tyhle dva kluky strčí do kapsy. A to velice suverénním způsobem :-)


martinS19 
Nevím...

09.07.2011 22:19

Názory obou přispěvatelů mají něco do sebe, oba mají v něčem pravdu. Popravdě se v tomto případě nedokážu přiklonit na žádnou stranu. Jarošík je pro mě jeden ze symbolů Železné Sparty před 10 lety, kdy jsme fakt hráli pěknej fotbal v LM a já jako mladý ucho na tu generaci koukal jak na svatej obrázek a mám pro ní slabost, protože v tý době jsem začínal aktivně s fanděním a nedám na ni dopustit. Takže třeba ať takovej Sionko bude hrát jakkoliv, kritika mi na něj z pusy půjde mnohem obtížněji než na kohokoliv jiného. Na jednu stranu bych tady Jirku viděl z nostalgie rád a věřím že by dva roky byl přínosem, docela škodí tím váháním jestli se vrátit, nebo zůstat ještě venku. Na druhou si zase myslím že opravdový čas jeho návratu byl právě rokem a půl kdy nás odmítnul... Je to na vedení klubu a na Jirkovi.


martinS19 
re: Nevím...

10.07.2011 09:02

Chybí mi tam "si" a "před". Tak to dopadá když si to po sobě člověk nepřečte... Ale snad si to tam každý doplní. :-))


acskncl 
Hrac

09.07.2011 23:11

Kterej k nam chce jit jen az kdyz ho venku nebudou chtit uz ani v zadne hornidolni, tak at jde do vole prdele i pres to vse co u nas driv odkopal. Tedy souhlas s Majkem.


rufus 
re: Hrac

09.07.2011 23:28

co říkáš na příchody Vidličky, Juhara, Slepičky, Mareše a dalších? :) kdyby dostali lepší nabídku než od Sparty, tak u nás nejsou.. tohle je naprosto standardní postup, hráči si vybírají pro sebe nejlepší nabídku.. to že Sparta už nemá takové jméno jako před několika lety je fakt, nemůžeme se divit, že by Jarošík nejradši odehrál rok ještě mimo ČR


acskncl 
re: re: Hrac

09.07.2011 23:43

Tohle je o Jarosikovi, tak sem neplet nekoho dalsiho a z tebou jmenovanejch se me libi prichod jen jednoho znich.


rufus 
re: re: re: Hrac

10.07.2011 14:39

tak to je fajn, že ti tenhle přístup vadí jen u Jarošíka, který se jinak vůbec netají tím, že je Sparťan..


acskncl 
re: re: re: re: Hrac

10.07.2011 17:45

Vadi me u kohokoliv kdo do Sparty chce jit az az kdyz ho jinde nechtej, momentalne to je aktualni u Jarosika, ze by to nekdo jinej z tebou jmenovanejch prohlasil si vedom nejsem.


rufus 
re: re: re: re: re: Hrac

10.07.2011 19:23

Mareš to zmínil nepřímo, chtěl jít do zahraničí už dřív, teď ho nikdo v cizině nechce, tak je pro něj nelepší Sparta.. ale to není až tak podstatný.. jde mi o to, že většina hráčů by zvolila zahraničí před Spartou, Jarošík se o tom nebojí mluvit, to naopak beru jako plus, že to řekne na rovinu.. a vůbec mi nevadí, že Sparta není jeho první volba, když by mohl hrát někde v cizině


acskncl 
re: re: re: re: re: re: Hrac

10.07.2011 20:32

Ja souhlasim s Majkem, ty s tim druhym, takze tim bych to uzavrel. PS: Psal sem ze z tebou vyjmenovanych prichodu souhlasim jen s jedinym....


Tonda 
Ni

13.07.2011 06:49

A v tom je ten rozdíl,tobě se líbí,že to řekl (podle tebe na rovinu,podle mě ne.Jen si na to hraje.)Nemám rád hráče,kteří se takhle vyjadřují,považuji to za nekorektní hlavně k nám (fanouškům).Jak už to mockrát padlo,kdyby řekl,nabídku od Sparty mám,ale o návratu v tuto chvíli neuvažuji,ok tvoje věc.Ale říct to co řekl zní dost podobně jako slovní průjmy pánů Trojana a Fořta a tyhle postoje mě totálně serou...Nepovažuju je za plus,ale za nevychovanost a neúctu.Navíc mám neodbytný pocit,že jeho láska ke Spartě je taková vlažná,byť se snaží,aby to vypadalo jinak...Zkrátka nejde ani tak o to,že k nám nechce,ale jak to podává.Uvědomuji si,že to je jeho nátura,podobně se choval i při problémech v repre.Nicméně opakuji volil bych jiná slova.Tahle zní v uších kovaných sparťanů divně,a proto NE


Acs-SF 
Trochu jinak

09.07.2011 23:12

Podle me nejde o to jestli Jarosika ano nebo ne, ale jestli obecne brat takhle stareho hrace na jednu maximalne dve sezony. V pripade Vachouska to jako zaskok ve snaze o LM (v kriticke situaci zpusobene zranenimi) melo snad urcity smysl (i kdyz to i tehdy dost kulhalo). V pripade Jarosika to podle me smysl nema. Ligu - domaci i evropskou - bychom meli prednostne kopat s hraci, kteri maji urcitou perspektivu. Tuhle prestupovou politiku, kterou praktikujeme uz radu let (nejen angazma prestarlych hracu, ale take hostovacky u kterych je jasne, ze hrace stejne za (pul)rok mit nebudeme), uprimne moc nechapu a nepodporuju.


Celticgirl 
Spíš souhlas s Majkem

09.07.2011 23:46

Pro mě byl Jarošík prioritou od té doby, co přestoupil ze Celticu do Ruska. Strašně jsem se těšila, až ho uvidím opět ve Sparťanském dresu. Byl to můj oblíbený hráč, navíc se později objevil v mém nejoblíbenějším zahraničním klubu. Ale před rokem a půl místo bujarých oslav přišlo velké zklamání. Nejde o to, že šel do Španělské ligy. Člověk to chápe. Nebylo by o čem KDYBY tenkrát nevyřvával do novin, že v zahraničí bude hrát POUZE za klub, který se může porvat o mistrovský titul. Moc bych mu přála titul v šesté zemí a nezazlívala bych mu vůbec nic. Ovšem pak přišla Zaragoza.. kdyby už tenkrát řekl, že půjde jen tam, kde bude bojovat o titul A nebo do jedné z nejkvalitnějších lig na světě, bylo by to všechno v pořádku. Mrzí mě i to, jak se nyní vyjadřuje o Spartě. Za rok ho zde opravdu nechci, bude mu 36 let a zkušeného stopera budeme mít v Brábovi i Zápotočném, navíc by bylo konečně na čase zapracovat někoho mladšího. Dnes, když se kouknu na svůj celticskej dres s Jarošíkem a číslem 20 na zádech, tak mi trošku zhořkne úsměv.. Už si nevybavím tank, ale kluka, který místo aby splatil Spartě dluh, přemýšlí, kde by si vydělal.. Vzhledem k jeho kariéře v Rusku si nemyslím, že je to tak potřeba.. a číst od něj, že je Sparta záložní variantou, je pro mě osobně největší zklamání za poslední dobu..


Radek-G1 
re: Spíš souhlas s Majkem

11.07.2011 11:07

Zde musím připojit svůj souhlas. Jako záložník byl ve Spartě super a tky mám pro něj slabost. Ale slovní spojení "Sparta jako záložní varianta" ve mě pění krev. Jít do Sparty musí být čest. Prostě buď chci, nebo nechci. Pokud budeme hráče pro náš klub prosit a přemlouvat, pak se nemůžeme divit, že srdíčko na hřišti budou hledat těžko.


káně 
absolutní souhlas s Majkem

09.07.2011 23:53

Pokud by Jarošík opravdu přestoupil do týmu, kde by měl šanci získat titul /tak, jak o tom tenkrát mluvil/, tak bych nyní neřekl ani slovo. Ale s tou Zaragozou. Chápu, Španělsko a podobně, ale ať si vidí trochu do huby. A nyní to samé! Za mě rozhodně říkám JAROŠÍK NE!


bohdalka 
Moc velkej vyznam tlamocvikum v mediich

10.07.2011 01:04

pridavati, nedobře situaci posuzovati...;-) Kam byste chtěli aby Jarošík po navratu do cech šel? Do Plzně?? A taky bych prosil pány znalce o výčet "nezoldaku" ve Spartě...;-)))


StarejHomolka 
re: Moc velkej vyznam tlamocvikum v mediich

10.07.2011 08:42

Možná ještě lépe by měli poslouchati všechny tlamocviky a nevybírati jen něco z toho co Jiri povidati :-) On též povidati, že Sparta je ten klub nejmilejši v jeho srdci, a též vždy býti.


majk 
re: re: Moc velkej vyznam tlamocvikum v mediich

10.07.2011 15:43

myslím, že jsem uvedl víc argumentů....


bohdalka 
re: re: re: Moc velkej vyznam tlamocvikum v mediic

10.07.2011 17:13

Tenhle vede v diskuzi...;-) vlastne jsem spis reagoval na diskuzi, tobě muzu brnknout...;-) postoj chápu, ale protože mám JJ v oblíbených, reaguju jak reaguju...;-)


gogo 
re: re: Moc velkej vyznam tlamocvikum v mediich

11.07.2011 20:21

JJ si to žehlí dobře že? Ale pravda je kde? Bojí se, že by mu to někde nevyšlo a tak by rád vyžehlil co pos...


Milous 
Souhlas s Majkem

10.07.2011 08:04

Pokud se jedna o prichod Jarosika zastavam nazor jako Majk,Jarosika ne.Na vec je treba nahlizet ze dvou pohledu.Sportovniho a "moralniho".Co se tyka sportovni stranky,byl by Jarosik bezpochyby posila.Jako stoper,i kdyz ja osobne bych ho spis v pripade prichodu videl jako defenzivni stit.Umi vyborne branit,hra hlavou patri mezi jeho prednosti,umi i po zemi a rozehravka by mu nedelala problem a take umi skvele vyvest mic,podporit ofenzivu a ma skvelou strelu z vetsi vzdalenosti.Samozrejme je mu 33 let,takze jeho angazma by asi bylo na 3,4 roky,ale i presto by momentalne byl posilou.Druhy pohled je jiny.Asi by mu nikdo nezazlival,ze minule uprednostnil zahranici,ale zpusob jakym to udelal se mi prici.Prisel,zacal na Letne trenovat,dokonce odjel na soustredeni,navic neustale vykladal,ze je se Spartou domluveny a ze uz jen chybi jeho podpis na smlouve.A potom utekl do Zaragozy.Dnes je pouceny,rika,ze Spartu bere jen kdyz o nej nikde jinde v zahranici nebudou stat.To je sice mnohem ferovejsi pristup nez minule,ale na veci nic nemeni.Mit ve Sparte hrace,ktery je tu jen proto ze ho venku nechteji a tak si tady v klidecku dva roky pripelsi k duchodu lukrativni smlouvou nema cenu.Navic to jakym zpusobem se minule ke Sparte zachoval je treba nezapominat.Ja rikam ne.


Shater258 
Je to vzájemné

10.07.2011 09:50

On nás nepotřebuje a my jeho taky ne... Ať si de hrát druhou něměckou. Sparta by neměla bejt smeťák zasloužilejch hráčů. Jakou bude mít 35 letej pán motivaci do zápasů... ?? Bude chtít ještě něco dokázat, co je pro takovýho hráče postup třeba do EL. Potřebujeme trochu dravosti bych řekl a ne laxsní dědky, který dřív něco dokázali... ty už nic dokazovat nebudou.


gogo 
re: Je to vzájemné

11.07.2011 20:14

Jo pod to se podepíšu. Poslouchat tu některé názory fandové z dob opravdu železné Sparty, tak zapláčou, kam až jsme klesli.Ponižovat se a prosit se Spartě nesluší.Kroutím tu hlavou.


ACS-fan 
NE!

10.07.2011 10:02

Duvod je prosty, kdyz ho Sparta potrebovala a byli jiz predbezne domluveni, nakonec odmitl, protoze se objevila sance na zahranicni angazma. Ted, kdyz ji uz nema, byla by mu Sparta dobra. Takze musi logicky nasledovat odmitnuti ze strany Sparty. A v jejim dresu opravdu uz jen na Silvestra.


Tomie 
Já říkám ano...

10.07.2011 10:26

Jarošíkovi je 33let, může ve Spartě v pohodě odehrát 2-3 sezony na vysoké úrovni..Ano, souhlasím s některými příspěvky, že ta situace kolem Jarošíka před rokem a půl byla vúči Spartě řekněme neštastná..ale uvedomte si jednu věc, jakou dneska mají motivaci dneska tyhle kluci jít do Sparty? Jasně, je to dejme tomu jejich srdcovka v tom, že v Čechách by jinám nešli (zázemí, peníze, boj o titul každý rok, evropské poháry..), ale jinak? Možnost hrát nejlepší ligy v Evropě, ty kluci vědí, že jejich čas se krátí..proto říkám,Jirko, pokud Ti nevyjde v Evropě nic zajímavého, pojd si to ještě užít do Spartičky a oslav s ní pár titulů!!


Ondra 
neprožívám to, jednou stačilo

10.07.2011 10:31

Když se před rokem a půl šustla informace, že by měl Jirka končit v Samaře, ihned jsem inicioval skupinu "Jirko Jarošíku, vrať se do Sparty!" Jakmile začal se Spartou trénovat, byl jsem šťastný a měl jsem před sebou vidinu pětiletého kapitána Sparty po SuperTomovi. Zaragoza všechno to nadšení spláchla. Moc se mi líbí majkův názor o precedentním příkladu pro další navrátilce, i když každý hráč má svou hlavu. Pokud Jirku Sparta přeci jen podepíše, přivítám ho i přes všechno s otevřenou náručí, ale jestli už sparťanský dres neoblékne, zdrcený z toho nebudu, dvakrát do jedné řeky nevstoupíš. Navíc se těším na renesanční návrat Luboše Huška, kterého většina fandů už dávno odepsala.


sin34 
Jednoznacne ano!

10.07.2011 10:47

Videl jsem ho nekolikrat loni v Zaragoze a myslim, ze na zaklad Sparty ma a jeste par let bude mit s prstem v nose. Porad se tu omila nazor, ze mluvil o 6. titulu. Ano, mozna to tak fakt chtel, ale dostal nabidku, o ktere ani trosku neuvazoval - moznost zahrat si Primera division!!! Cely rok nastupovat proti a branit Messiho, Ronalda, Forlana..atd. Jirko vrat se!!! Nedokazu si predstavit, ze bychom takoveho hrace nechali hrat nekde v Plzni nebo treba Liberci...


bruno_rossini 
ad Brožek

10.07.2011 11:14

Ten článek s Brožkem z webových stránek Deníku Zlo mám dodneška ofocený a směju se tomu. :) Myslím, že to tenkrát napsal nějaký snaživý kašpar na základě diskuse právě tady na fóru na Sparta Forever. Bylo to založené na nějaké spekulaci, ta informace o příchodu Brožka k nám se objevila snad jenom na jednom zahraničním webu, od toho se odvíjela ta debata tady a pravděpodobně i ten článek na stránkách Deníku Zlo... Prostě to od začátku byla kravina, i když ten hráč se mi v té době líbil moc a vždycky jsem snil o tom, že by se ve Spartě objevil.


bruno_rossini 
názor na Jarošíkův příchod

10.07.2011 11:23

Jinak s majkem tu podle mě souhlasí většina lidí v zásadě pouze proto, že je to osobnost místní komunity a velkovlaječkář. :) Toho druhého přispěvatele neznám, ale souhlasím s ním spíš (i když mě zaráží ten jeho nápad stavět Jarošíka do útoku - ve svém věku bude rád, když by občas zaskočil na DZ, na stopera má ale bez problémů). Ve fotbale není prostor na to být uražený a zhrzený... Jarošík by byl dle mého názoru stoper kvalit Romana Hubníka (doufám, že tu nikdo nebude psát, jak hrál blbě jenom proto, že se po ukončení hostování ve Spartě rozhodl pro zahraničí - byl to jednoznačně nejlepší parťák, co kdy Řepa ve Spartě měl, v mnoha ohledech ho i předčil...), který by mohl na dvě sezóny Spartě slušně posloužit do té doby, než se vrátí ze Švýcarska Kováč (a to ještě můžou dorazit Hübschman, Sivok). Řeči o tom, že Sparta by měla čtyři nadstandartně placené stopery a že je to zbytečný luxus, neberu. Můžou přijít nějaká zranění, někdo se vykartuje a až potom v klíčovém zápase v evropských pohárech bude na stoperu muset naskočit Hušek, tak si to povíme, jak se nám to nakonec vyplatilo, nebo ne. Tu hrůzu, co jsem viděl doma proti Kodani na Letné předminulou sezónu s Huškem a Niklasem na stoperu, už zažít víckrát nechci (jinak byl Hušek vždy dobrý defenzivní záložník a na tomhle postu proti němu neříkám ani popel)...


czert85 
re: názor na Jarošíkův příchod

18.07.2011 20:00

Hušek s Niklasem, to byla bída. Ale nechápu proč bychom měli mít kvůli možnosti zranění na jeden, ale třeba také na žádný zápas protože se nic takového stát nemusí, připraveny 4 zkušené stopery, z nichž každý bere minimálně 6 mega + 2 další mladé hráče. To zbytečný luxus je. Jako bys řekl, že je potřeba koupit 3 pravé záložníky + jednoho mladého kvůli tomu co kdyby se všichni zranili. A nereálné to není, stačí vzpomenout jak proti Žilině běhal na pozici krajního záložníka Lačný, v odvetě Krejčí kterej by jinak rozhodně nehrál, jindy tam byl Jeslínek atd.


Wega 
Uražená ješitnost

10.07.2011 17:28

Já, stejně jako i vy ostatní, jsem se těšil, že se nám postupně budou do Sparty vracet naši zlatí hoši, které jsme před lety vypustili do světa. Moc se nám jich nevrátilo. A teď tady máme možnost zažít jeden velký návrat a my ohrnujeme nos. Přitom stejně starý je Grygera, Kováč a další, ale těch se nikdo z novinářů každý 2 měsíce neptá na návrat do Sparty a ti nám nevadí, ale Jarošík to bude mít u nás furt na talíři - tomu se říká uražená ješitnost.


czert85 
re: Uražená ješitnost

18.07.2011 19:56

tebou jmenovaný Kováč anebo Grygera nejsou odchovanci Sparty. A ač Kováč stejně jako Grygera a třeba i Pospěch nejsou ze Sparty ale z Moravy, tak u něj se spekulovalo docela dost. Nevím jak tihle hráči, ale Jirka když odcházel, tak jasně řek, že se do Sparty jednou vrátí.


paolo.maldini 
rosa

10.07.2011 22:13

možná, že si většina bude myslet, že sýčkuju, ale pokud se jednou rosa vrátí tak to bude něco jako patrik berger. už takhle víc marodí než hraje...


majk 
re: rosa

11.07.2011 08:41

a oba víme, ža za to může škraloup z působení v doofmundu


FroZEN 
Souhlas s Dominikem

11.07.2011 16:58

Jarosik muze hrat jak na stoperu tak v zaloze a argument ohledne jeho stari je podle me dost mimo. Ten clovek zahral v Zaragoze dobre a to je uplne jina soutez nez gambac liga, na tu bude mit (jak bylo vyse zmineno) "s prstem v nose" jeste nekolik let. Urcite bych ho ve Sparte bral at uz na stopera nebo do zalohy. Nikde neni psano, ze Husek nebo Brabec (a konec koncu i Tomas Repka) budou ve Sparte pokracovat.


j.holiday 
ANO

11.07.2011 17:04

z Majkovejch argumentu uznavam castecne pouze ten o nebezpecnem precedentu. ten s tim vekem "Tak tedy Jiříku, v říjnu ti bude 35" mi prijde ponekud nefer a zavadejici. Co se tyce jeho prestupu do Zaragozy, tak bych mu nevycital ani "n" s hackem. Kvalita ligy, plat a (nejen jazykove) znalosti ze Spanelska by presvedcily i toho nejzarytejsiho Spartana. Vyjadreni v mediich neresim, nasi pisalkove jsou schopny prekroutit cokoliv. Co se tyce sportovni stranky, tak beru, ze v soucasnosti mame na stopery a DZ pretlak, ale kdybysme vyhodili Brabce seniora a Abenu, tak se misto bude a sportovni kvalita vzroste.


gogo 
A co Sparta ?

11.07.2011 20:03

Oba příspěvky mají něco do sebe, ale jedno bych chtěl připomenout. Všem nám tu jde především o Spartu. Tím jak si minule Jirka se Spartou vytřel pr.. už nemá u mě žádné plusové body.Sparta ho někam vytáhla a on se jí nakonec vysmál.Jsme jak ubožáci, kteří žebrají.Kde je ta síla Sparty? Tohle by se dříve ve Spartě ani neprojednávalo a měl by palec dole.Buďme hrdí na svůj klub a neprosme jako ubožáci. Druhá věc která mě vadí je, že se tu Pepa plácal do prsou jak se málo dává šance mladým a kde jsou jeho slova? Za mě velké NE.


bohdalka 
re: A co Sparta ?

12.07.2011 01:01

Na Spartu muže bejt a měl by bejt hrdej fanoušek...fotbalista je zboží a v soucasny době je i Sparta zboží... Hledisko, ktery by mělo rozhodnout je to, jestli muže Spartě pomoct... Ty další veci jsou věcí osobních sympatií a na ty nakonec vždycky sere pes...;-)


jiri 
re: re: A co Sparta ?

12.07.2011 08:01

Bohužel...


gogo 
re: re: A co Sparta ?

12.07.2011 11:44

Fotbalista může být zboží pro majitele. Majitelé přicházejí a odcházejí, ale fandové mají Spartu v srdci. Tím chci říci, že pro majitele je to zboží, ale pro fanouška je hráč Sparta.Sparťan buď je a nebo není. Dnes mu je Sparta u ... a řeší peníze.


gogo 
re: re: re: A co Sparta ?

12.07.2011 11:50

Jo ještě jsem chtěl napsat, že na osobní sympatie určitě pes nesere.To jsi úplně někde jinde.


dombas 
Spíše ne...

12.07.2011 08:06

..nechce se mu k nám, bere nás jen jako zadní vrátka a to mě v jeho letech sere..navíc defensivních hráčů máme dost, dle pepika taktiky jedenáct každý zápas..já řikám kupujme ofensivu a chtějme dávat góly a vyhrávat ne o jeden ale o dva tři góly..Forza Sparta!!


pohadkar 
Jirka

12.07.2011 09:13

Pravda je někde uprostřed. Pokud by přišel, tak si pár jedinců bude brblat pod knírek, kterej si nechali od Liverpoolu, ale to bude tak všechno. Že šel hrát ven mi je úplně jedno. Skutečně moc bych se těšil na zápasy, kde by se daly zase očekávat bomby ze střední vzdálenosti. Pokud by na něj nakonec nějaký dítko z plna hrdla křičelo, tak se Jiříka kurevsky zastanu. Přijde mi, že někteří pohodu v hledišti přímo nesnáší a chtějí pořád nadávat, nebaví mě to už. Navíc má sympatický iniciály - moje :-)


pesfilipes 
Pěkně jsi to napsal

12.07.2011 11:15

majku


majk 
re: Pěkně jsi to napsal

12.07.2011 21:26

dík, od psa bubliny to těší.


looki 
nebrat

12.07.2011 11:23

tři staří stopeři stačí, už teď je to na český poměry luxus a Jedle by žádnou almužnu nedostal, spíš naopak. Naopak je už vážně potřeba hodit do vody nějakýho mlaďase. Dřív to šlo běžně, tak proč ne teď, zvlášť když už by se měl prosazovat "zázračnej ročník" ´92.. A vážně pochybuju, že by najednou po X letech hrál štíta..takže NE (radši ušetřit penízky, ať je za rok na oba Tomáše).


martinS19 
re: nebrat

12.07.2011 17:51

Na které přesně? :-))


Canizares 
Jednoznačně ANO!!

12.07.2011 18:57

1. Na Spartu neustále má, věk u něj není problém, může hrát vrcholově klidně ještě 4 a více let. Tenhle poznatek opírám o to, jak hrál v Zaragoze, kde dokonce vedl statistiku odebírání míčů celé Primera Division. ( předčil Puyola, Pigueho, Carvalha, ......). Takový hráč, že na to nemá? 2. Je dosti spekulativní, zda v přípravě řekl, že přestoupí JEN do klubu, který může vyhrát titul. Tahle slova mu "do úst vložili" MM, navíc ve Spartě nic nepodepsal, byla tu jen ústní dohoda, že když nebude nic jiného, tak zůstane. 3. Jen toto z něj nedělá menšího Sparťana, než ostatní. Právě jeho stavím na žebříčku "sparťanství" dost vysoko. Nikdy o Spartě nemluvil špatně, mohl odejít mnohem dřív, popřípadě už v mládí si "postavit hlavu" a chtít natruc pryč, jak je to běžné dnes. Neudělal to, vždy se ke sparťanství hlásil a to, že vzal nabídku v Zaragoze jej neodlišuje od ostatních navrátilců. Ti by ji totiž vzali taky, jenže jim v té době žádná nepřišla a tak je takový navrátilec za hrdinu, že se vrátil do mateřského klubu ( ale v podstatě jen proto, že neměl jinou možnost). 4. Mnozí naříkají nad odchodem univerzála Kladrubského, přitom příchod možná ještě univerzálnějšího Jarošíka nechtějí. Poněkud podivné. 5. Argument vysokého platu. Hráč jej má mít podle kvalit a výkonů a ty Jirka v zahraničí i dříve u nás předváděl. Proč by tedy neměl nadále a neměl za to pobírat i odpovídající peníze? Nehledě na odchod extrémně drahého Hohenedera. ( když k tomu vezmeme ještě Kladrubského a Zemana, tak i přes všechny příchody jsme na tom platově natolik dobře, že si Jirku klidně dovolit můžeme a oproti minulé sezóně bychom o moc víc neplatili).


bohdalka 
re: Jednoznačně ANO!!

12.07.2011 19:09

Jupiii...děkuji za rozvinutí mého instinktivniho, emocemi zabarveneho pomyšlení o kauze JJ...;-))


pesfilipes 
re: Jednoznačně ANO!!

12.07.2011 23:19

vrcholově ještě 4 a více let? takže třeba klidně i ve 40? hm, to pak asi teda budeme směřovat opravdu na hodně hluboké dno...


Canizares 
re: re: Jednoznačně ANO!!

12.07.2011 23:49

Za 4 roky mu bude 38, tak proč ne? Když ve 34 dokázal odebírat míč Messimu nebo CR7, tak proč ne Škodovi, Nezmarovi, ..... . Řepka je toho důkazem, že i v takovém věku lze minimálně post stopera uhrát.


majk 
re: re: re: Jednoznačně ANO!!

13.07.2011 08:33

pořád se nějak nechci smířit s tím, že naše ambice budou končit u odebrání míče škodovi


bohdalka 
re: re: re: re: Jednoznačně ANO!!

13.07.2011 13:10

Prokristovydrahyrany...trochu víc nadhledu a min demagogie...ctyricetiletejch stoperů s výkonnosti nadmíru uspokojujici behalo po světe a běhá halabaladej...;-) neschovavejte za tzv.argumenty fakt, ze vás proste ten chlap z nějakýho důvodu sere...:-)


majk 
re: re: re: re: re: Jednoznačně ANO!!

14.07.2011 10:39

s touhle logikou nemá cenu řešit nic, že jo.....


pesfilipes 
re: re: re: re: re: Jednoznačně ANO!!

14.07.2011 17:45

a může mě třebas srát jen to, že by tu běhal další "štyrycátník"?


bohdalka 
re: re: re: re: re: re: Jednoznačně ANO!!

14.07.2011 18:08

musíš bejt hodně šťastná nátura, když tě už teď má srát něco, co tě bude srát za pět let... byla to třeba mylná domněnka, ale že je to hodně o oblíbencích je nasnadě...:-P


czert85 
re: Jednoznačně ANO!!

18.07.2011 19:57

proč by měl kdy nadávat na Spartu? Sparta jej vytáhla, odešel v dobrém za velké peníze, ne jako Žofčák a další looseři, takže fakt nevím proč by měl na Spartu nadávat. ad. 3 kolik navrátilců se vrátilo a šlo by do Zaragozy kdyby mohlo? Velké návraty do Sparty za posledních cca 10 let, mezi ně řadím leda Poborskýho, Řepu, Bergra, Sionka a s přivřenýma očima i Blážu a ani jeden by v případě takové nabídky nikam nešel – Řepa a Sion měli dokonce ještě platnou smlouvu, Poborský mohl ještě klidně 4 sezony hrát venku, Berger přicházel už docela starej a takovou nabídku by nedostal a Bláža po svých výkonech z Norimberku mohl být taky rád aspoň za nabídku od Sparty.


czert85 
ne za těchto podmínek

18.07.2011 19:54

Já bych mu dal časově omezenou nabídku, buď podepíše do nějakýho data anebo ne a pak ať si jde kam chce. K čemu nám bude hráč který podepíše týden před ligou s kdovíjakou fyzičkou a nestačí se sehrát s ostatníma, kór když se jedná o defenzivního hráče? A pak, já neznám klub v západní Evropě, který by se sebou nechal takhle orat ikdyž by měl o hráče sebevětší zájem. Prostě buď chceš anebo ne, takhle to platí všude. Tak nechápu proč zrovna my bychom se měli ponižovat před někým kdo tvrdí jakej je Sparťan, ale nabídka od Sparty je pro něj na posledním místě? Ať ukáže jestli chce mít svý jistý v klubu svého srdce anebo radši zvolí nejistotu toho, že mu někdo něco může nabídnout, ale taky nemusí. Co se týče sportovního hlediska, určitě by pomohl na pozici defenzivního záložníka. Na pozici obránce jej podle mě vůbec nepotřebujeme, měli bychom 4 stopery, z nichž každej by bral minimálně 6 mega a 2 z nich by nehráli. To bych radši koupil nějakýho pořádnýho útočníka a tyhle prachy bych mu nasypal místo něj. Už takhle máme 3 zkušené stopery + 2 mladé, které jsme koupili v tomto přestupovém okně a kteří stejně hrát nebudou. Prostě mládí vzad.


czert85 
a prachy?

18.07.2011 20:02

Jen tak mimochodem, když si spočítám kolik by ti borci brali, tak to vidím na 10 (Řepa)+6 (Brabec)+6 (Zápo)+8 (odhaduju plat Jarošíka, sám řekl, že ta nabídka je dost dobrá), což je 30 mega jen za stopery. Za 2 roky Sparta zaplatí jen na pozicích 2 hráčů 60 mega (když bude Řepa jen rok, tak 50). To je, myslim si, kurva dost na hráče kteří jsou do budoucna neprodejní. Takže ať mi nikdo netvrdí, že mít 4 stopery NENÍ zbytečný luxus.


gero 
Jsem rád...

13.08.2011 17:20

...že je Jirka tady.Howg !!! :-).


Bombito 
Jirko, vítej doma!

13.08.2011 17:47

Těším se, až Tě zase uvidím v rudém dresu. Takových hráčů, jako jsi Ty, zase po našich trávnících moc neběhá. A co jsi někdy řekl, nebo i neřekl, je mě srdečně jedno. A těch slintů tady okolo, tak těch si nevšímej. Udělal jsi dobře, že ses vrátil domů. Dokaž to všem svým výkonem na hřišti!