sparta forever homepage
Jméno: heslo: ?
FB - Sparta ForeverTwitter: Sparta Forever (@spartaforever)Instagram: spartaforever_cz
zaregistruj se hledej

reklama

Komentáře k článku:

Sparto, hraj fér II. (verze 2020)


Spousta fanoušků byla zvědavá, jak se Sparta pochlapí s permicemi na novou sezonu vzhledem ke "korona krizi" a tím spojené možnosti návštěvy domácích utkání? Obstála?

<< zpět na článek

Diskuze k článku

Přidej nový komentář

Změna místa (komentář vložen 05.08.2020 10:20)

Škoda, že klub umí nabídnout změnu místa kotelníkům (do nových sektorů) a lidem ze sektorů nového kotle ... ale neumí to nabídnout všem, přitom volných míst je na stadionu spousta

reagovat

Utažené opasky (komentář vložen 05.08.2020 12:36)

Už několik měsíců (i před Covidem) na mě působí mnoho kroků Sparty tak, že za každou cenu chtějí šetřit a snižovat náklady, a naopak co nejvíce monetizovat vše, co jde. Neříkám, že musíme rozhazovat, jak za Stramaccioniho, ale fakt, že k nám nepřišla žádná posila za vyšší desítky milionů (vše většinou po konci smlouvy, Hancko prodloužení hostování) a drahý Kanga se radši nepodepsal dál, na mě dělá dojem, že Křéťa velmi silně utáhl kohouty a Čupr to následně odeskává, kde to jen jde. Už v podcastu Sparťanských novin vlastně zaznělo od Kamila Veselého, že je pro něj těžké obhajovat peníze na svůj tým v momentě, kdy nehrajeme zápasy s diváky - přitom je Sparta velmi oceňovaná právě za marketingové výstupy směrem k fanouškům (troufám s říci, že v tomto s přehledem vyhrává ligu). Prosté kupecké uvažování vyplatí/nevyplatí, vrátí/nevrátí je právě zde cesta do pekel. Ve fotbalovém byznyse se pracuje s emocemi, sentimentem, dlouho se buduje značka a právě podobnými ukvapenými kroky (zvlášť, když z hlediska Křetínského cash flow nejsou nezbytně nutné), se toto může na dlouhou dobu zničit. Přístup k permanentkám je vlastně analogický. Ani mně nejde o to, že zaplatím víc, ale o princip - zažili jsme prakticky jednu z nejhorších sezon z hlediska umístění, pohárů i předváděné hry (s výjimkou samotného závěru), takže zdražení permanentky více než o inflaci (2-3 procenta) se mi zdá neobhajitelné (teď záměrně pomíjím kompenzaci COVID). Chápal bych zdražení po sezoně, kdy vyhrajeme titul, máme téměř stoprocentní šanci do základních skupin pohárů - klidně o 15-20 procent. Nyní ale fakt ne. Snad tyto hlasy dojdou na patřičná místa, a alespoň se nad tím zamyslí. Je to škoda, protože jinak pro fanoušky Sparta dělá fakt hodně.

reagovat

vidíme to uplně stejně ... (komentář vložen 05.08.2020 16:16)

..já bych byl v komentáři ještě ostřejší, nicméně moc pěkně sepsáno. Snad si to nějakej vejbor přečte VSJBČ

reagovat

Přidej nový komentář

  Novinky na internetu
hrac

Jiráček Petr

známka:

8 2

zápasy: 1
góly: 0
ž. karty: 0
č. karty: 0

hrac

Hložek Adam

známka:

7 5

zápasy: 4
góly: 0
ž. karty: 0
č. karty: 0

hrac

Dočkal Bořek

známka:

6 7

zápasy: 4
góly: 0
ž. karty: 0
č. karty: 0

hrac

Moberg Karlsson David

známka:

6 6

zápasy: 1
góly: 0
ž. karty: 0
č. karty: 0

hrac

Juliš Lukáš

známka:

6 5

zápasy: 4
góly: 0
ž. karty: 0
č. karty: 0

1.  Vencano  Vencano  126

2.  BFG  BFG  123

3.  Průcha  Průcha  121

4.  tony68  tony68  116

5.  Richtric  Richtric  112

6.  Pacos  Pacos  111

6.  lubosdvorak77  lubosdvorak77  111

8.  haklos  haklos  110

9.  sigi 132  sigi 132  109

9.  akcizur  akcizur  109

11.  bbs  bbs  108

reklama
reklama
Facebook
Toto jsou stránky, které si tvoří samotní fanoušci fotbalové Sparty. Za jednotlivé příspěvky odpovídá jejich autor a nemusí vyjadřovat názory a stanovisko redakce.
Pokud chceš přispět i ty, neváhej a kontaktuj nás na fanousci@spartaforever.cz .
Zasláním jakéhokoli materiálu dává jeho odesílatel redakci automaticky svolení k jeho publikování na tomto webu a právo k případnému dalšímu využití.
Zároveň tím potvrzuje, že je jeho autorem. Jakékoliv užití obsahu těchto stránek včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků, videí a fotografií je bez písemného souhlasu Sparta Forever zakázáno.
2004 - 2020 (c) Sparta Forever (fanousci@spartaforever.cz) Follow spartaforever on Twitter
reklama
reklama