sparta forever homepage
Jméno: heslo: ?
zaregistruj se hledej

reklama

Komentáře k článku:

SUPPORT - report (fans podpora na zápase 30. kola Gambrinus ligy SPARTA - České Budějovice, Letná)


Vážení fandové Spartičky, je mi smutno, velice smutno... Minulý týden se pod taktovkou našeho skvělého GSM prohrál český pohár, tento týden se prohrál na Dukle i titul. Mé pocity byly takovéto - zklamání, frustrace, vztek.... Dnes, 12.5. 2012 se hrál na Letné konečně poslední zápas totálně prosrané jarní části této sezony. Mé pocity jsou takovéto - smutek, smutek, smutek... Do matičky měst přijely Budějovice s naším bývalým (nebo stále ještě přítomným?) kapitánem SuperTomem Řepou. Na stadion si našlo cestu cca 6 a půl tisíce diváků, z jihu Čech nepřijel nikdo.

<< zpět na článek

Diskuze k článku

Přidej nový komentář

no comment (komentář vložen 13.05.2012 09:29)

haha, na Spartě jim záleží a proto zajistí uzavření stadionu na x zápasů vzhledem k tomu, že Sparta byla v podmínce...

reagovat

Pyro (komentář vložen 13.05.2012 09:32)

Chápal bych tu akci, kdyby se zaházelo hřiště světlicema. Ale, že to někdo hodí do lidí fakt nepochopim. Když už to byla připravená akce, tak měla bejt připravená tak, aby to nepadalo na lidi dole. Jinak Haklosi určitě pokračuj, děláš to dobře. Dík.

reagovat

hnus (komentář vložen 13.05.2012 09:39)

Co se stalo včera na Spartě je hnus. Totální pachuť po sezóně. Vůbec bych se nedivil kdyby nás na svazu vosolili a hrálo se bez diváků buhví kde, což je podpora Sparty jak svině a pro začátek další sezóny ideální start v jízdě za dalšim titulem. Než tyhle "fanoušci", to radši nikdo. A jestli je to sere, tak ať vezmou pár stovek miliónů a všem ukážou jak se to dá dělat líp.

reagovat

Support reporty (komentář vložen 13.05.2012 09:42)

Své názory, podněty a postřehy k fandění a článkům jsem psal průběžně pod každý... Po posledních 3-4 dílech napíšu tedy už jen následující - tento typ článků by dle měl měl POUZE MAPOVAT, SHRNOVAT, HODNOTIT A POROVNÁVAT fandění, chorea, počty, a nikoliv se zabývat vlastními názory na dění v klubu. Od jejich prezentování tu je možnost napsat článek do jiných příslušných rubrik, pokud má autor tu potřebu. Pokud se to montuje do support reportů, tak je to akorát devalvuje... Nicméně bych osobně byl rád, aby tu support reporty byly-ovšem odproštěné od osobních sympatií a nesympatií. ACS!

reagovat

re: Support reporty (komentář vložen 13.05.2012 10:25)

snažím se to dělat tak jak sám píšeš, ale bohužel, tentokrát to snad ani jinak nešlo a jako zhrzený Sparťan jsem musel napsat své pocity...

reagovat

re: Support reporty (komentář vložen 14.05.2012 09:04)

Dovolim si nesouhlasit, neb i tohle je součást "supportu", bohužel zrovna ta negativní :(

reagovat

To snad ne (komentář vložen 13.05.2012 09:46)

"Support - report" - to co má shrnovat tu sračku co se děla včera? A je to plný osobních názorů a více či méně schvalování kroků hooligans, které byli včera k vidění? Nemůže snad autor myslet vážně.

reagovat

re: To snad ne (komentář vložen 13.05.2012 10:26)

Myslím, z článku jde jednoznačně pochopit, že všechny akce chuligánů neschvaluju...

reagovat

re: To snad ne (komentář vložen 13.05.2012 11:10)

Kdyby měl stejnej názor jako ty a odsoudil to, nenapsal bys ani čárku. Tak proč píšeš teď

reagovat

Reporty+včerejšek (komentář vložen 13.05.2012 09:51)

Pokračuj dál :-).Je třeba aby tady něco takového bylo.Spousta lidí to čte,zajímá je Tvůj pohled.Jinak ke včerejšku:po Dukle jsem byl tak znechucen,že jsem ani nechtěl jít.Nakonec jsem se hecl a šel.Upřímně přiznávám,že jsem se musel napřed lehce opít,jinak bych to ze svou povahou neustál:Takhle prodrbat sezonu,to se jen tak nevidí ! Ad:Fandění:myslím,že za fandění v kotli se nikdo stydět nemusí,fandilo se Řepovy,Odvolával se Hřebík,občas se jely chorály,občas stupidity.Na stupínku včera dobrej spíkr,mělo to hlavu a patu.Ad.k protestům,někteří tady moralizují,že lidi nemají právo někoho odvolávat apod.,ale asi zapomínají,že fotbal se hraje pro lidi,Ti lidi za to platí nemálo peněz,obětují tomu spoustu času,někteří rodinnej život,tak taky mají právo vyjádřit svůj názor,hlasivkama,transparenty ,nápisy na stadionu.Nicméně druhá věc je házet pyrotechniku mezi sebe,to se nelibí ani mě.A sere mě,že se rozjebáváme tady mezi sebou,to už je úplně hnus...Prostě se mi chce s toho blejt a ještě že je té "Príma sezony" konec.

reagovat

re: Reporty+včerejšek (komentář vložen 13.05.2012 09:59)

Jako jestli nekdo hodi delobuch,kde jsou lidi a jeste k tomu deti,je demence nejvetsiho kalibru o tom se nemusime bavit,jinak co jsem videl vcera z protilehly,tak te Jumbo zastoupil vyborne.

reagovat

re: re: Reporty+včerejšek (komentář vložen 13.05.2012 10:02)

Je to tak,říkám že je to hnus.Jinak Jumbo skvělej,aspoň můžu odejít do důchodu :-).

reagovat

re: re: re: Reporty+včerejšek (komentář vložen 13.05.2012 10:48)

Jumbo byl skvělej. Po úvodní spršce nadávek a odvolávání, se i jeho zásluhou alespoň první poločas začalo fandit tak nějak normálně. Po pauze už nebylo v jeho silách to ukočírovat. Ale je potřeba připomenout, že veškeré pyro a dělbuchy přiletěli z protilehlé. Často kritizovaný kotel včera fandil celkem solidně ( na naše poměry ).

reagovat

re: re: re: Reporty+včerejšek (komentář vložen 13.05.2012 11:29)

Víš co mi můžeš, dědku? :-) Jsi o nějaký 3-4 roky starší, já navíc mám malinký dítě, čili se zdaleka nedostanu na každej zápas. Důchod nebude, budeš tam stát do 70ti, cype :-P Teď ale vážně. Včera to byl můj poslední. Pakliže je Křetínský slaboch, kterej se Lekne hrstky uřvanců, a degraduje GSM na čističe hajzlů (proč to neudělal až v létě, nebo dneska, to bych pochopil, na to má právo), tak já to aktivně v o ochozech podporovat nebudu. Včera to bylo poprvé a naposled. A ne kvůli tomu, co se dělo s tím pyrem, jakkoli s tím nesouhlasím. JE TO VÝHRADNĚ KVŮLI SLABOSTI DK, KTEREJ SE LEKL TUPÝHO STÁDA. Já se ho nebojím, proto jsem si tam včera vlezl, bylo mi jasný, že pokud budu fandit Řepovi a Spartě, mám slušnou šanci, že tupý stádo nebude celej zápas kvičet. Což se mi, myslím podařilo. Permici si koupím, synovi taky, budu sledovat zápasy v TV a na netu. Chodit ale nebudu, jakkoli mi to bude chybět, a bude mi smutno, že tam nejsem. Ale podporovat slabocha, to nejde. Snad až bude syn ve věku, kdy už pochopí, o čem je fotbal, na stadin ho vezmu, aby mohl zažít to, že jde s tátou na fotbal (já to nikdy nezažil). Třeba do té doby DK změní názor, a tupýmu stádu se dokáže postavit, a ukázat mu, kdo je na Letný pánem.

reagovat

re: re: re: re: Reporty+včerejšek (komentář vložen 13.05.2012 12:41)

Jumbo,ja mám maly deti 2 a sám vis,ze to mám na Letnou dal :-).Byla by skoda kdybys prestal chodit.Na spoustu veci mám podobnej nazor na nektery opacnej a to je ing.Ja mu sanci dal,ale vysledek nikde.Je me jasny,ze nejde všechno hned,ale takhle znicit sezonu je proste unikum.Takze odpocin a brzy se snad uvidime.

reagovat

re: re: re: re: Reporty+včerejšek (komentář vložen 13.05.2012 17:13)

výsledky hovoří a ne kecy. Křetínský a Hřebík jen kecají, ty jejich "objektivní vysvětlení" a "předrealizační nadšení" a "realizační vystřízlivění" jsou jak z dob komunistických ředitelů. Řepkův názor na tyhle dva je i mým názorem a to již řadu let, od druhého Hřebíkova působení ve Spartě. Jen blbec opakuje stejnou chybu dvakrát, DK přitáhl Hřebíka do Sparty potřetí. Dnes je Sparta v situaci, že do ní uvažující trenér i hráč bude váhat přijít (leda za velký prachy), aby si pod DK a jeho oblíbenci nekazil jméno, jako řada jiných viz teď Jarošík a předtím řada jiných. Raději půjdou do Plzně či LBC , kde si udělají jméno.

reagovat

re: re: re: re: Reporty+včerejšek (komentář vložen 13.05.2012 21:59)

Takže až se DK(a bude to už ten spravný DK podle tebe) rozhodne že zbourá letnou nemá cenu protestovat?

reagovat

re: re: re: re: Reporty+včerejšek (komentář vložen 13.05.2012 22:09)

Ne podle mně je DK největší slaboch v tom že si 3X nechal nakecat že Hřebík je dobrá věc

reagovat

re: re: re: re: Reporty+včerejšek (komentář vložen 14.05.2012 16:45)

Jumbo, vazim si te jako nadprumerne aktivniho Spartana, respektuju tvuj nazor na ing. Hrebika (ackoliv ho nesdilim), ale nechapu proc by mel byt DK slaboch. V zime ucinil nejake rozhodnuti, ktere vedlo k nesplneni tri hlavnich cilu a jako chladne kalkulujici manazer udelal personalni zmeny. Dost pochybuji, ze by se rozklepal z "hrstky kriklounu". Naopak to beru jako chlapske zhodnoceni nevydareneho rozhodnuti. Bylo by smutny, kdyby zrovna tahle pricina postavena na hlinenejch nohach mela zapricinit tvoji neucast na zapasech Sparty. Radsi ti to hodim i do SZ, nerad bych prisel o Tvoji odpoved.

reagovat

mno ... (komentář vložen 13.05.2012 11:02)

tak kde budeme hrát domácí zápasy v úvodu sezóny? Vy taky fanoušci ... Jinak článek jsem ani nedočetl. Napiš něco o fandění, ale osobní věci tam nepleť. Pak to postrádá smysl, aby se to jmenovalo SUPPORT REPORT ....

reagovat

Spíkr (komentář vložen 13.05.2012 11:14)

Myslim že Jambo byl včera přesně to, co jsme po týhle prosraný sezoně potřebovali. Support byl vtipnej a dobrej, a skvělej Gero si mohl aspoň odpočinout :-)) Snad příští sezonu na stupínku setrváš Gero, a někdy tam zase Jumba pustíš :-D

reagovat

Piš dál (komentář vložen 13.05.2012 12:26)

Články Support - report čtu na spartaforever nejraději, hlavně kvůli následným komentářům pod článkem. Dá se podle mě díky těmto článkům fandění posunout o trochu výše. Na druhou stranu mě nezajímají tvoje osobní názory

reagovat

Krátce (komentář vložen 13.05.2012 12:30)

tak jenom krátká omluvička vůči všem kterým sem tady nasliboval choreo na podporu bojovníka Pamiče. Choreo je hotové, mám na to několik svědků, kdo chce ať mi napíše do SZ a pošlu fotku. Proč se nepoužilo je asi jasné. Tento zápas měl patřit jinému Sparťanskému bojovníkovi - Tomášovi Řepkovi, aby bylo choreo na Pamiče by bylo zbytečné, zvlášť když se údajně se SuperTomem moc nemuseli. Prostě uznejte sami, že do tohodle zápasu by se to nehodilo. Nicméně jak říkám choreo je hotové a já upřímně doufám, že se použije příští sezónu. (např. až bude hrát Pami stý lihový zápas)

reagovat

re: Krátce (komentář vložen 13.05.2012 12:35)

:-))) Už si probendil dvě příležitosti. Jak jsem psal minule, očekávám, že příště bude moc vedro, pak moci zima, pak se to nepovejde na ochoz, následně to zapomeneš doma a nakonec z toho vyleze, že to vlastně použiješ až se Pami po odskočení si do jiného klubu do Sparty vrátí :-)

reagovat

re: re: Krátce (komentář vložen 13.05.2012 12:42)

ano ano teď to vypadá jako že sem jeden z mnoha třináctiletých gaučáků co maj kecy kecy a skutek utek... taky mě to se*e, že když sem se s tim dělal že se to zatim nepoužilo. Doufám že jednou sem budeš moct napsat, že už mi věříš a že se ti choreo líbilo...:-)

reagovat

re: re: re: Krátce (komentář vložen 13.05.2012 12:45)

Nepřestávej ve svém snažení, věřím ti, máš mou podporu! :-)

reagovat

re: re: Krátce (komentář vložen 13.05.2012 12:43)

To choreo existuje,ja ho videl :-).

reagovat

re: re: re: Krátce (komentář vložen 13.05.2012 12:44)

:-) Existuje v hlavě autora, na papíře, v návrhu na PC, nebo reálně uložené doma? :-)

reagovat

re: re: re: re: Krátce (komentář vložen 13.05.2012 12:48)

existuje reálně na papíře v podobě 5 papírových rolí... a odpočívá velmi blízko Letné připraveno k použití...

reagovat

re: Krátce (komentář vložen 13.05.2012 12:37)

a co když Pami odejde? To by byla Tvá práce zbytečná ... mno

reagovat

re: re: Krátce (komentář vložen 13.05.2012 12:44)

ano nad tím už sem taky přemejšlel...no když Pami odejde (jako že doufám že zůstane) tak holt to choreo bude rozlučkový no... akorát blbý bude až nám zavřou ten stadion tak aby to nebylo rozlučkový choreo s Pamim kterej už bude hrát půlroku někde jinde...:-D ne já sem optimista a věřim že to choreo dopadne...

reagovat

pokračuj ... (komentář vložen 13.05.2012 12:39)

mě se taky takovýdle články čtou dobře, takže pokračuj :)

reagovat

Pokračuj (komentář vložen 13.05.2012 13:01)

Určitě s článkama pokračuj, i když s některejma věcma co tam píšeš občas nesouhlasim, ale aspoň je prostor k diskusi. A chtěl bych se zeptat, jestli mi může mi někdo zodpovědný za fandění v kotli vysvětlit, proč se při zápase Sparty s Budějovicema řve: polský židi, cirkus eden, božkovskej rum, jude slavie a podobný? Myslíte si, že to pomáhá Spartě? Jsem rád, že se snažili ject i nějaký jiný chorály než o Řepkovi, nebo Hřebík ven, ale nevim jestli zrovna tohle bylo to pravý…

reagovat

re: Pokračuj (komentář vložen 13.05.2012 13:27)

Tak Rum snad máme radi,tak proc mu nevyjadrit podporu :-).Včera to byl proste den,kdy spousta lidi projevila svoje emoce,at uz pozitivni,nebo negativni.A ty pokriky proste jsou jen vyustenim,ze nas to proste sere,nerikam ze to ma vzdy logiku,ale tu dnes ma na Sparte malo veci...

reagovat

Hezký (komentář vložen 13.05.2012 13:11)

Článek se mi líbil, pokračuj ve svém stylu. Jsem o pět let mladší než to individuum z Benešova, takže se snad dožiju Sparty bez něj. To je ale jediný co mi dnes dělá, ve spojení se Spartou, radost.

reagovat

Antisupport report (komentář vložen 13.05.2012 13:56)

článek by se měl jmenovat antisupport report...jděte do háje s těma nadávkama...

reagovat

Kotel (komentář vložen 13.05.2012 14:03)

Proč někteří nadávají na kotel nechápu, házel odtud někdo něco na plochu? Začali snad vyhánět hřebíka?. Do včerejšího zápasu, kotel nikdy neřval "Hřebík ven" a i když se prohrávalo snažil se podporovat do poslední minuty a zato osobně za jarní část děkuji Gerovi, který to na stupínku vydržel a fanatizoval jak to jen šlo i v malém počtu. Teď jsem zpět v roce 2005, škoda...

reagovat

NESOUHLAS (komentář vložen 13.05.2012 14:27)

tak tekové reporty jsou absolutně k ničemu stejně jako chování "fanoušků" na zápase. To byla naprostá tragédie a jděte s tím někam. Vezměte tam 10ti letýho kluka nebo snad holku, jak se tam bojí. Jestli nechápete, že jde hlavně o Spartu, tak jděte do pr*ele a nechoďte na Letnou. Takový "fanoušci" tam potřeba opravdu nejsou!!! Jezdím 120km, a radši uvidím porážku než takový psycho akce. Jste totálně ubohý!!! Je spousta jiných klubů v GL a i jinde, kde můžete fandit, tak to prosím udělejte!!! díky

reagovat

Support + pyro (komentář vložen 13.05.2012 14:57)

Včerejšek byl opravdu vrchol této prosrané sezóny. V kotli jsme myslím fandili celkem slušně, Jumbo na stupínku výbornej, je škoda jestli přestane chodit. Ale to, co se dělo od 68.minuty(nebo kolikátá to byla)bylo moc i na mě. Pokud to házení pyra na hřiště byla připravená akce, byť naprosto stupidní, tak nechápu, proč pyro létalo i dolů mezi obyčejné lidi. Jediným vystvětlením je, že házející byl kretén nejvyššího řádu, který by zasloužil narvat celou krabici dělbuchů do prdele.Něco podobného se koneckonců dělo i při středečním pochodu na Duklu, kdy taky nějací dementi házeli dělbuchy přímo mezi pochodující lidi, kteří na poslední chvíli uskakovali. Při pohledu na pyro, které se bezprizorně povalovalo mezi sedačkami v našem sektoru na Dukle a po včerejšku se dá říct jedině: Když pyro neumíte používat, tak ho nepoužívejte! Je opravdu super, že se začátek příští sezóny bude hrát na zavřeném nebo neutrálním stadionu. Házející prostě ukázali, jak moc jim na Spartě záleží a jací jsou srdcaři. Vlastně by si zasloužili medaili a čestná VIP místa, že.Prostě hrdinové, zvlášť když se většina (aspoń ta část, kterou jsem viděl) bez bázně a hany maskovala kuklami a kapucemi.Po včerejšku ve mně převládal jediný pocit-smutek. Smutek nad tím, čeho jsme schopni vůči vlastnímu klubu udělat.V emocích mě napadlo, jestli má ještě cenu na Spartu chodit. Samozřejmě že má, do kotle budu chodit dál, ale doufám, že už nikdy nebudu muset sledovat takouvou nenávist a zlobu, jakou jsem viděl včera. A teď mě ukamenujte, jak je můj příspěvek patetický :) P.S. ,,Vidličky a nože" nemělo chybu :D

reagovat

PRÁZDNÁ LETNÁ (komentář vložen 13.05.2012 14:59)

PŘESNĚ KVŮLI TAKOVÝM FANOUŠKŮM JE LETNÁ CELÝ ROK POLOPRÁZDNÁ. A MÍSTO TOHO ABY FANOUŠCI DĚLALI VŠE PROTO ABY CHODILO VÍC LIDÍ - TAK TO JDE DO KELU!!! CHODIL JSEM VŽDY DO KOTLE I S PŘÍTELKYNÍ ALE TEĎ ANI NÁPAD. A KDO VYMYSLEL TO "CHOREO" TAK VELMI "CHYTRÝ"!!!

reagovat

re: PRÁZDNÁ LETNÁ (komentář vložen 15.05.2012 22:51)

Vysvětli mi prosím, proč nebudeš nadále chodit do kotle? i s přítelkyní... :)

reagovat

Válka??? (komentář vložen 13.05.2012 15:09)

ty lidi co včera udělali ten bordel tak v podstatě nejsou na domácích zápasech celej rok k vidění a pak udělaj tohle.Na netu začnou rozjíždět bojkoty, války a podobný sračky.jak jsme viděli v minulosti takovýhle akce spartě opravdu pomáhaj, kotel to dohnalo na pokraj vymření... Myslím, že Hřebík má celkem čuch na posily, takže nová pozice, pokud bude přiveden trenér se silnou osobností a ne jen tupej nohsled, tak by mohla být celkem tolerovatelná i pro jeho odpůrce, jako jsem já. zakázal bych mu přístup k mužstvu, tím jeho vzteklounstvím do kabiny mnoho pozitivního nepřináší.

reagovat

Díky. (komentář vložen 13.05.2012 15:51)

Reporty piš určitě dál, rád si je vždy přečtu. Jen jak už tady někteří zmínili, je jasný, že ne vždy se lze oprostit od subjektivních názorů, ale zkus to omezit..v poslední době jsi do toho více zabředl (ja jasný kdo byl toho příčinou:)) a jsou tady od toho jiné rubriky:) Ale hlavně díky a těším se na další sezónu tvých článků:)

reagovat

To je zas (komentář vložen 13.05.2012 16:37)

ostuda.. jaká válka? Ty lidi jsou k smíchu, a vůbec nechápu na co si jako hrajou, na nějaký odboj?? Stydim se, že se vůbec nazývají sparťany.

reagovat

Jsem pro zrušení kotle.. (komentář vložen 13.05.2012 17:12)

někteří lidé to už organizují a já jsem pro. Přidám se k nim. Zdaleka tak Spartě neškodí nějaký Hřebík jako primitivové, většinou z kotle. Vy Spartu neživíte.. to si uvědomte, těch 200 lidí v kotli ne.

reagovat

re: Jsem pro zrušení kotle.. (komentář vložen 13.05.2012 17:23)

Ty si na zápase evidentně nebyl a píšeš jen podle nějakejch výblitků. Co , že včera kotel tak hrozného provedl, že by si ho rušil?

reagovat

re: re: Jsem pro zrušení kotle.. (komentář vložen 13.05.2012 17:28)

To není jen včerejší zápas. To je zápasů víc. Na zapáse jsem byl. A proto se k nim přidávám. Jde celkově, o pískání na hráče, nadávání na hráče, nadávání na trenéry, světlice, která přiletěla na protilehlou.. Tohle nebylo o fotbale.

reagovat

re: re: re: Jsem pro zrušení kotle.. (komentář vložen 13.05.2012 17:38)

Ty debile, náš momentální kotel je naprosto neškodnej a celé jaro Spartu podporoval a až n aposlední zápas Hřebíka nevyháněl.

reagovat

re: re: re: re: Jsem pro zrušení kotle.. (komentář vložen 13.05.2012 17:40)

Děkuji za oslovení. Akorát my dva se stejně nejmenujeme.. A podpora? Když větší "brajgl" dělá protilehlá jak nějakej kotel.

reagovat

re: Jsem pro zrušení kotle.. (komentář vložen 13.05.2012 17:24)

Promin,ale ted jsem to vazne nepochopil,ale asi jjsem tupy hovado.Kdyz tak SZ mně pro mě vysvetleni.

reagovat

re: Jsem pro zrušení kotle.. (komentář vložen 13.05.2012 17:28)

Kdyby 200 lidí, kotel ovládá skupina 20-30 holohlavejch dementů a mi ostatní se jim nejsme schopni postavit.pokáždé když dojde k takovým execesům tak je mi hlavně smutno z toho, že se tomu nikdo nepostaví.Musíme s tím něco udělat.Bohužel já na zápasy chodím ve dvou max. ve třech a vlastní zdraví je mi milejší.

reagovat

re: re: Jsem pro zrušení kotle.. (komentář vložen 13.05.2012 17:41)

A i kvuli takovym prispevkum tam lidi nechodi,byl jsi tam za posledni pulrok aspon jednou ? Ze ma nekdo holou hlvavu,to je jejich vec,ale ze o nich pises ze jsou dementi,je zvlastni,kdyz je osobne neznas a nechodis tam.Naopak kotel az do posledni chvile fandil i v tom malym poctu Sparte a veril v titul.A ze nekdo vyhlasi svůj nesouhlas fandenim,vesmes bez urazek,to je jeho pravo,kdyz si za to zaplati.

reagovat

re: re: re: Jsem pro zrušení kotle.. (komentář vložen 13.05.2012 18:22)

Jsem jinýho politickýho názoru tudíž se je(vás) poznat nesnažím a držím se stranou dění, co mi taky zbývá.Spartu mám rád, rád fandím, proto chodím do kotle, ale už dlouhou dobu mi vadí, že se tam neustále tahá politika.když někdo nevyhovuje tak na něj naběhne kolos z NO, který tam vykonává politický dozor.

reagovat

re: re: re: re: Jsem pro zrušení kotle.. (komentář vložen 15.05.2012 22:56)

Já třeba nezastávám žádný politický názor, holou hlavu určitě nemám, a nemyslím si, že by kotel 'ovládala' skupinka 20-30 holohlavých...myslím, že bych tam 30 holohlavých ani nenašel :)

reagovat

re: Jsem pro zrušení kotle.. (komentář vložen 13.05.2012 20:53)

Jsi absolutně mimo a neznáš základní fakta. Ti zlí fanoušci - dle tebe se sdružují na protilehlé pravidelně v menším či větším počtu již několik let a ne v kotly. Samotný kotel je 2 roky již plně zasíťovanej a až na nešťastný incident, kdy dělbuch přistál vedle Ládi Krejčího kotel nic "hrozného" nevyvedl. Také po tom incidentu nám to vedení ACS pěkně osolilo a jsme tam v neskutečném režimu. Jen namátkou ti řeknu, že hned u vstupu se spolu s permanentkou předkládá i OP. Až budeš příště zase vyvolávat nějaký akce na zrušení kotle, zjisti si aspon základní fakta, ať nejsi za kašpara.

reagovat

re: re: Jsem pro zrušení kotle.. (komentář vložen 13.05.2012 21:16)

Tak,Tak pane kolego,svata pravda :-).Ale včera přímo u vstupu do sektoru šacovaly takové 2 mladé slečny,až jsem se ve svým věku zastyděl :-).

reagovat

re: re: re: Jsem pro zrušení kotle.. (komentář vložen 13.05.2012 22:03)

Copak, copak, ozval se ti po letech spodek? :-D

reagovat

re: re: re: re: Jsem pro zrušení kotle.. (komentář vložen 13.05.2012 22:51)

Pane kolego,je spousta jiných věcí,které by sme spolu měli probrat a né můj zatim ješte funfující spodek :-).

reagovat

re: Jsem pro zrušení kotle.. (komentář vložen 13.05.2012 22:05)

Do kotle už chulouší dááávno nechodí.....

reagovat

re: re: Jsem pro zrušení kotle.. (komentář vložen 13.05.2012 22:53)

Co bys chtěl ? Vždyť to říkali na Nově a psali v Blesku ! :-),

reagovat

Parádní práce (komentář vložen 13.05.2012 17:24)

Od nás antihřebíkovců to byl slušnej protest proti tomu škůdci, jen tak dál!

reagovat

re: Parádní práce (komentář vložen 13.05.2012 17:40)

ten byl teda slušnej. Jedinej kdo je škůdce jsou fanošci jako vy.

reagovat

re: re: Parádní práce (komentář vložen 13.05.2012 22:06)

Konkrétně čemu uškodili v této sezoně ?

reagovat

VÁLKA (komentář vložen 13.05.2012 19:14)

Mně spíš připadá, že válku dávno vyhlásili hráči nám a to svojí špatnou hrou za náš tragický support na domácích zápasech. Ještěže výsledky nejsou přímo úměrné našemu fandění, to bychom byli rádi za 10. místo.

reagovat

re: VÁLKA (komentář vložen 13.05.2012 20:05)

souhlas

reagovat

POKRAČUJ (komentář vložen 13.05.2012 20:06)

A nenech se otrávit občas nějakýma negacema. To víš, všem se prostě nezavděčíš :-)

reagovat

Na ten počet diváků (komentář vložen 13.05.2012 23:32)

To byl parádní fanatismus:-)Dobrá rozlučka s Tomem a výborné poděkování tomu trdlu z Benešova za jeho"skvělou "práci. Hřebík ven!!!

reagovat

Reporty (komentář vložen 14.05.2012 08:57)

Určitě piš reporty dál.

reagovat

Určitě (komentář vložen 14.05.2012 08:57)

.. v tom co děláš pokračuj :). Tvoje články se mi líbí a čtu je poměrně pravidelně. To, že někdo pod ten článek napíše nějákou sračku, za to ty nemůžeš. Aspoň se u toho i zasměju ( :D ). Ale vynech své emoce a piš jen o statistikách a dění. A né že se ti nelíbí tohle a tohle, to je na jiných a kazí to ten správný "náboj" reportu z fans scény. Dík

reagovat

Výjezd (komentář vložen 14.05.2012 09:01)

Jestli budeme hrát domácí zápasy začátek ligy někde v Teplicích,tak jsem zvědavý,koho nám dá los na první kola.Jestli dostaneme např.Slávii,tak pojedeme všichni společně...

reagovat

re: Výjezd (komentář vložen 14.05.2012 18:12)

S židama to v posledních letech bývá okolo 9 kola. Fajn by byl zápas s chacharama, ale strach bych z toho neměl, dají to bez diváků.

reagovat

re: re: Výjezd (komentář vložen 14.05.2012 19:48)

Mám ti ten pocit, že buď můžou dát zápas na domácím stadionu bez diváků (pak se bdue fandit všude kolem Letný, kde se dá), nebo na jiným stadionu, pak tam ale musej pustit diváky, kombinace myslím nejde. Je sice jasný, žw by neprodávali lístky na Spartě, jak chtěj ale zabránit tomu, aby si lidi pro ty lístky normálně dojeli, popř. je zabukovali z netu? To v případě, že by se hrálo např. v Plzni či Liberci. Mohou blokovat pražský IP adresy, bo nejvíc ACS je z Prahy, ale dneska má mobil s internetem každej, a přes bluetooth se zvládne připojit i dkejakej právník. No a přinejhorším se pojede inkognito, bez klubových barev, a udělá se kotel uprostřed tribuny.

reagovat

re: re: re: Výjezd (komentář vložen 15.05.2012 23:08)

Správně, náš svět nikdy nezníčej :)

reagovat

Přidej nový komentář

  Novinky na internetu
hrac

12. hráč

známka:

6 9

zápasy: 21
góly: 0
ž. karty: 0
č. karty: 0

hrac

Holek Mario

známka:

6 8

zápasy: 10
góly: 2
ž. karty: 3
č. karty: 0

hrac

Lavička Vítězslav

známka:

6 8

zápasy: 21
góly: 0
ž. karty: 0
č. karty: 0

hrac

Kadlec Václav

známka:

6 6

zápasy: 19
góly: 22
ž. karty: 7
č. karty: 0

hrac

Vaclík Tomáš

známka:

6 6

zápasy: 16
góly: 0
ž. karty: 2
č. karty: 0

1.  taušatunga  taušatunga  376

2.  HVK  HVK  363

3.  docik  docik  352

4.  MrSpartan  MrSpartan  329

5.  Bobeš Mates  Bobeš Mates  325

6.  taborita1  taborita1  322

7.  novas  novas  315

8.  pepespartan  pepespartan  312

9.  vladiček  vladiček  307

10.  mistr.honza  mistr.honza  305

11.  ajosek  ajosek  301

reklama
reklama
Toto jsou stránky, které si tvoří samotní fanoušci fotbalové Sparty. Za jednotlivé příspěvky odpovídá jejich autor a nemusí vyjadřovat názory a stanovisko redakce.
Pokud chceš přispět i ty, neváhej a kontaktuj nás na fanousci@spartaforever.cz .
Zasláním jakéhokoli materiálu dává jeho odesílatel redakci automaticky svolení k jeho publikování na tomto webu a právo k případnému dalšímu využití.
Zároveň tím potvrzuje, že je jeho autorem. Jakékoliv užití obsahu těchto stránek včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků, videí a fotografií je bez písemného souhlasu Sparta Forever zakázáno.
2004 - 2013 (c) Sparta Forever (fanousci@spartaforever.cz) Follow spartaforever on Twitter
reklama
reklama