sparta forever homepage
Jméno: heslo: ?
zaregistruj se hledej

reklama

Komentáře k článku:

Zpátky na zem....(SPARTA - FK Teplice, 25. kolo Gambrinus ligy 2011/2012)


Po hodech často přichází sračka, napadlo mne po skončení zápasu Sparty s Teplicemi na Letné, něco je špatně. Po skvělém představení v Liberci, kdy jsme si vytřeli zadek s modrými uplakánky, kdy jsem konečně po dlouhé době viděl tu správnou, bojovnou Spartu, kde hráči jezdí po zadku celých devadesát minut a nedají soupeři k ničemu čuchnout, kdy fanoušci celý zápas podporují své hráče a vytvářejí jim doslova domácí prostředí na cizím stadionu a po pohárové vsuvce s Jabloncem na Letné, kde si další severočeský tým Jablonec ani neťukl, jsme zpátky na zemi a ve stejném herním marastu, který výrazně ohraničují nepochopitelné individuální chyby. Fakt už mne trošku tato sinusoida začíná štvát a kromě samotného závěru zápasu mne žádná pozitiva nenapadají. Proč sakra hrajeme jen posledních patnáct minut? Já se chci „bavit“ celý zápas.

<< zpět na článek

Diskuze k článku

Přidej nový komentář

pivni klub (komentář vložen 15.04.2012 19:44)

jo v pivním klubu byl slušnej fanatismus :o)

reagovat

re: pivni klub (komentář vložen 15.04.2012 21:37)

pěkná divočina :-))

reagovat

Děkuji... (komentář vložen 15.04.2012 19:56)

Taborito, za pěkný report. Nějak jsem se k tomu tentokrát zrovna třeba i já, nějak nedokopal, abych něco sepsal... :-(

reagovat

Odvolávání (komentář vložen 15.04.2012 20:12)

Mám to stejně jako ty. Sám neodvolávám, ale kámoši okolo mě jo. Každopádně rozbroje mezi sebou kvůli tomu taky nemáme, na co...Jarošík moje srdeční záležitost není, to je asi jediný, co nemáme ve tvým článku společný. I ten valetol žeru. Kam se hrabe paralen a ibalgin :-)

reagovat

re: Odvolávání (komentář vložen 15.04.2012 21:45)

Já mám pro změnu mezi kámoši pár vyznavačů geometra. Jejich důvěra vněj, ale mizi jak jarní sníh a jestě jedna, dvě ostudy a poženou ho taky:o)

reagovat

... (komentář vložen 15.04.2012 20:19)

Jsem rád, že alespoň u nás se pískačům nedařilo a díky dvěma fanatikům co šli dolu, se to pak pěkně rozfandilo a snad to mělo vliv i na dvě vstřelené branky :)

reagovat

cikánství (komentář vložen 15.04.2012 20:20)

Jak je to s těma novejma vlajkama na tyčích? Kdo je má na starosti? Včera jsem při odchodu viděl tři lidi, kteří vlajky odnášeli ven, každej jednu. Poté dva z nich zamířili v davu směr tramvaj. Jeden "rapper" tam s ní ještě chvíli postával u kotle. To je ti lidi brali domů na vyprání nebo je prostě zkrojili?

reagovat

re: cikánství (komentář vložen 15.04.2012 20:29)

Hezký že to sem píšeš,ale mohl si jim něco říct..

reagovat

re: re: cikánství (komentář vložen 15.04.2012 20:51)

Dweregon: Přesně takovouhle chytrou reakci jsem čekal. Už na začátku jsem dal jasně najevo, že nevím, kdo a jak se o vlajky stará, tudíž nevím zda-li to byly kompetentní osoby či nikoliv. Když se pak vydali V DAVU směrem k tramvaji, tak mi došlo, že je prostě čorli. Neboj, příště je všechny pochytám.

reagovat

re: re: re: cikánství (komentář vložen 15.04.2012 20:55)

stará se o to life style ....Viktore, víš jak já vypadám, takže vždycky když jde někdo umě s vlajkama je to ok, když jdou v davu, je to čorka, příště mi je kdyžtak ukážeš :-)

reagovat

re: cikánství (komentář vložen 15.04.2012 20:31)

čus, hele je těžký uhlídat sto vlajek, jinak pokud ty lidi uvidíš příště v kotli, budu dole, tak mi je ukaž, a pořeší se to. Díky :-)

reagovat

re: re: cikánství (komentář vložen 15.04.2012 21:00)

Já chápu, že je to těžký. Nikomu určitě nic nevyčítám. Jen jsem se chtěl ujistit, zda-li máme opravdu mezi sebou takové cikány. Příště už na to lidi, kteří si tohle přečtou dají bacha a tyhle šmejdy ven nepustí.

reagovat

re: cikánství (komentář vložen 15.04.2012 20:32)

Taky mě překvapilo, když jsem viděl, že po zápase nějaký čtyři "drsňáci" ve firemnim autě fonuc robotics mávali hrdě tou novou vlajkou...

reagovat

re: cikánství (komentář vložen 15.04.2012 21:07)

Tak to dopadá, když se o to chce starat někdo co nic neuhlídá...nechápu na co si ty z LS hrajou,hlavně že bude fotečka:-) jebać...zlatá protilehlá (teď) a zlatý starý časy :(((( , který timto tempem už asi nikdy NEBUDOU

reagovat

re: re: cikánství (komentář vložen 15.04.2012 21:33)

na co si hrajou, když si to myslíš, tak jo, serem na vlajky, a na dělání chorea, stejně by si mi sem napsal, že stálo za hovno.

reagovat

re: re: re: cikánství (komentář vložen 15.04.2012 21:43)

Na mentosky:-) ono je pěkný že se někomu líbí když sedí na plechu a jebe do něj 90minut, ale ostatní (normální lidi co jezděj na výjezdy atd) , tak choděj kvůli tomu na protilehlou a to je dobrých 80% fanatiků co ten KOTEl dělali a vypadalo to tam aspoň jako kotel. tohle co tam děláte je ostuda jak kráva,jednim slovem HUMUS

reagovat

re: re: re: re: cikánství (komentář vložen 15.04.2012 23:59)

Proč nejdeš udělat něco lepšího?

reagovat

re: re: cikánství (komentář vložen 15.04.2012 21:42)

Starají se o to Ti,co mají zájem se o to starat.Buďte rádi,že se aspoň někdo snaží starat o chorea a atmosféru na Letný.A že se občas něco nepovede ? Kdo je neomylnej,každej se jednou spálí.Ti mlaďoši nemají v podstatě žádné zkušenosti,ale snaží se.Pokukd je to bude bavit a získají zkušenosti,tak máme na pár let postaráno o lidi,kteří mají snahu něco v reálu dělat a ne jen blbě tlachat na netu.Každý je může kontakovat a nabídnout jim pomoc,popř.poradit.Místo toho tady raději nadávají,zesměšňují je atd.Ale to je klasická česká vlastnost,zhazovat něčí "práci",ale sám nic neudělat.Ono se dobře nadává,ale ruku k dílu dá málokdo.S takovou to opravdu někam nedotáhnem ! Už se kurva proberte ! A že se fotí,no a co.Fotí se i jiné skupiny na Spartě,tak proč né oni.Jsou ještě mladí,Vy jste v jejich letech (teda pokud jste starší) byli bez chyb ?

reagovat

re: re: re: cikánství (komentář vložen 15.04.2012 21:44)

O jaký chorea prosim tě?Balonky umí i každej žid to enni žádný choreo!

reagovat

re: re: re: re: cikánství (komentář vložen 15.04.2012 21:48)

Na Plzeň pruhy v kotli,na Baník plachta v kotli,teď nápis.To je fakt,když někdo nechce vidět nevidí :-).

reagovat

Krádež vlajek (komentář vložen 15.04.2012 20:45)

Prosím, pokud si při dalším zápasu všimnete někoho, koho jste viděli minule s vlajkou jít domu, skočte dolu ke stupínku, a řekněte to megafonistovi, já pak pujdu s váma a ukážete mi o koho jde a vyřeší se to

reagovat

re: Krádež vlajek (komentář vložen 15.04.2012 20:53)

To je nereálný, já je viděl už za turnikety u pokladny 1A. Než bych vyběhl nahoru proti valícímu se davu a zase zpět, byli by už stejně v Chánově.

reagovat

re: re: Krádež vlajek (komentář vložen 15.04.2012 20:56)

pokud si pamatuješ ksichty, tak mi je příště ukážeš, tak jsem to myslel

reagovat

re: re: re: Krádež vlajek (komentář vložen 15.04.2012 21:06)

Je to hnus :( viděl tak 15-letý kluky, jak si jí nesou. Stejně to jsou takový, co jdou poprví do kotle, po celou dobu neotevřou hubu, ale hlavně že mají vlajku...Je to škoda, do konce sezony jich tam bude tak 30.

reagovat

Bod 2 (komentář vložen 15.04.2012 21:15)

Ještě nechápu proč vlajka US je někde v hajzlu a ve prostřed kotle je černá plachta?Myslel jsem že vlajka US je hlavní a né nějakej černej flek

reagovat

re: Bod 2 (komentář vložen 15.04.2012 22:23)

To je dáno vedením ne náma

reagovat

to už snad ani neni možný (komentář vložen 15.04.2012 21:32)

co se v tom našem kotlíčku děje. Pár lidí se snaží něco udělat s naší nepříliš dobrou atmosférou na Letný, koupí krásné nové vlajky, ale naproti tomu pár debílků všechno pokazí a vlajky si vemou domů nebo kam. Takhle by to nešlo. Cením si těch pár lidí co se snaží s tím něco dělat.

reagovat

re: to už snad ani neni možný (komentář vložen 15.04.2012 21:35)

když se podíváš nahoru, tak si asi jediný kdo si toho váží, a to že se snažíme dělat chorea na každý zápas, taky nikdo neocení, nejde mi oto aby mě každej chválil jak je to pěkný, ale alspon to nadávání, by si mohli někteří nechat

reagovat

re: re: to už snad ani neni možný (komentář vložen 15.04.2012 21:36)

:-DDDD na každej zápas? Že jsem tam ani jedno neviděl (DOUFÁM, že nemyslíš ty trapný balonky)

reagovat

re: re: re: to už snad ani neni možný (komentář vložen 15.04.2012 21:42)

ACAB18 - to si asi děláš srandu ne??? co děláš ty, že to kritizuješ??? můžeš klidně udělat nějaký choreo, myslim, že by to nikomu nevadilo. A i kdyby dělali jenom ty balonky, tak aspoň se snažeji něco udělat.

reagovat

re: re: re: re: to už snad ani neni možný (komentář vložen 15.04.2012 21:47)

Nevíš kdo jsem ani co jsem dělal před timadle kinderama , tak radši nepiš.

reagovat

re: re: re: re: re: to už snad ani neni možný (komentář vložen 15.04.2012 21:49)

Výborně,tak jim můžeš pomoct,popř.poradit,každej zkušenej se hodí.

reagovat

re: re: re: re: re: re: to už snad ani neni možný (komentář vložen 15.04.2012 21:52)

Nechci se moc míchat mezi Fanatiky

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: to už snad ani neni mo (komentář vložen 16.04.2012 09:36)

dobrej alibismus

reagovat

re: re: re: to už snad ani neni možný (komentář vložen 15.04.2012 21:42)

balonky, vubec mi neděláme...třeba pásy s Plzní, Ostrava a teď zápas s Teplicema...Ale jak jsem řekl, nemá to cenu, stejně na to jen nadáváte.

reagovat

re: re: re: re: to už snad ani neni možný (komentář vložen 15.04.2012 21:45)

Na teplice bylo co?Ani jsem nerazegistroval nebo jsem se tam ani nechtěl dívat.

reagovat

re: re: re: re: to už snad ani neni možný (komentář vložen 15.04.2012 21:52)

mě se líbily všechny chorea co ste udělali, protože chorea na plachtu neudělal na Letný (kromě vás), už dlouho nikdo. Vy s tím teprve začínate ne (pokud se nepletu) ?? A je jasný, že ze začátku bude mít každej druhej kecy. A proto je musíte přesvědčit (že ste v tom dobrý, že vás to baví a hlavně ste asi jediný co to tedka dělj), a to tak, že v tom budete pokračovat !!!

reagovat

re: re: re: to už snad ani neni možný (komentář vložen 15.04.2012 21:46)

Plzeň,Baník,teď Teplice.Prodávaj samolepky prostě se snaží.Na Slávii a do Liberce nebylo choreo dovoleno.Jo a Ty jak říkáš trapný balonky na výjezdech měli na starosti Ti "zkušení",tak asi tak :-).

reagovat

re: re: re: re: to už snad ani neni možný (komentář vložen 15.04.2012 21:48)

Jasný výjezdy...Myslel jsem spíš doma,kde se toho dá dost udělat a nemusí se to někde tahat třeba vlakem:-) pás umí koupit každej,jde mi o malování.

reagovat

re: re: re: re: re: to už snad ani neni možný (komentář vložen 15.04.2012 21:50)

Malovali taky,na Baníku,ale to jsi jistě neviděl.

reagovat

re: re: re: re: re: re: to už snad ani neni možný (komentář vložen 15.04.2012 21:54)

Jasný. Neviděl no, je to vyfoceno?:-))

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: to už snad ani neni mo (komentář vložen 15.04.2012 22:14)

Vyfoceno jest,Mrkni tady do galerie z toho zápasu :-).

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: to už snad ani neni mo (komentář vložen 15.04.2012 22:21)

Tady si to najdi :-).http://www.spartaforever. ...

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: re: to už snad ani nen (komentář vložen 15.04.2012 22:24)

No a co bylo teď?By mě zajímalo:-)

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: re: re: to už snad ani (komentář vložen 15.04.2012 22:27)

Prosímte oco ti ted jde?

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: to už snad (komentář vložen 15.04.2012 22:28)

Se ptám co bylo za nápis teď na teplicích ne?Protože to nikde NENI

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: to už  (komentář vložen 15.04.2012 22:32)

Máš to v prvním videu v článku, pod kterým nyní zuřivě komentuješ :-)

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: to už  (komentář vložen 15.04.2012 22:32)

V článku to máš,ale ušetřím Ti hledaní.Tady je ona stať:před výkopem proběhlo choreo nad kotlem „Společně za jedním cílem“,

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: to už  (komentář vložen 15.04.2012 22:43)

Co takhle místo držkování na zápas příště zajít abys viděl co bylo a nebylo a neplácal blbosti někde z kanape.

reagovat

re: re: re: re: re: to už snad ani neni možný (komentář vložen 15.04.2012 21:52)

sem rád, že si nám dal najevo, jaký jsme haranti :-)

reagovat

re: re: re: re: re: re: to už snad ani neni možný (komentář vložen 15.04.2012 21:57)

nenechte se rozhodit (když psal, že si nevšim ani toho chorea na zápase s teplicema, tak tam asi ani nebyl no). Jak říkám, musíte takoví lidi přetrpět a pokračovat !!

reagovat

re: re: re: re: re: re: to už snad ani neni možný (komentář vložen 16.04.2012 11:36)

I kdyz je kotel nepocetnej, tak se mi poslednich par zapasu hodne libi. Jen tak dal. Kecama se nenechte rozhodit. H43 jede taky skvele.

reagovat

Nechápu.. (komentář vložen 15.04.2012 21:49)

..jaký maj lidi důvody odsuzovat tadytu partu mladejch fanatiků, přijde mi, že kdyby jejich aktivity nebylo, kotel by mohl jít ke třem větvím. :) Fandím vám, klucí.

reagovat

re: Nechápu.. (komentář vložen 15.04.2012 22:00)

přesně tak, já sem to říkal, že nejsem jedinej komu se libí to co děláte. ;)

reagovat

vlajka (komentář vložen 15.04.2012 22:04)

Co to bylo za vlajku?? asi napíšu blbost, ale nebyla to vlajka bývalé Jugoslávie?? a co tam proboha dělala?? chápal bych Chorvatskou na podporu Pamiče... Jinak ACABE18 ty musíš bejt celkem hovádko, radši se ukliď do prdele a neslintej tady svý sračky. hláška roku: nechci se motat mezi fanatiky.

reagovat

re: vlajka (komentář vložen 15.04.2012 22:10)

Jo, jugoslavie, těžký najít na netu?

reagovat

re: vlajka (komentář vložen 15.04.2012 22:10)

Jo a jště co tam dělala...to vidíš na fotce ne?

reagovat

re: vlajka (komentář vložen 15.04.2012 22:55)

forza roma ale roma ale...prostě rimani.....zajímalo by mě, kdo je pozval... nevíte někdo něco bližšího?

reagovat

Zavedl bych pravidlo (komentář vložen 15.04.2012 22:12)

Zavedl bych pravidlo, že dávat sem komentáře k dění v kotli a celkově atmosféře na tomto zápase jest povoleno pouze jedincům, kteří fanaticky podporovali Spartu i za stavu 0:2. Vzhledem k tomu, že (aspoň v kotli) bylo těch lidí tak 25 a většinu z nich znám myslim že by se diskuse trošku pročistila. (P.S.: nadávejte si na skupinu Life Style jak chcete ale já sem svědkem, že lidi z týhle skupiny jako jedni z mála OPRAVDU fandili i v tý 70.minutě kdy to s náma vypadalo fakt zle...)

reagovat

Paralela (komentář vložen 15.04.2012 22:36)

To, co se teď děje v kotli, bych přirovnal k naší nový Spartě. Noví lidé, nový elán, nové postupy, snaha o nové a lepší. Ne vše jde najednou. Chválím opět vlajky, choreo. Nelíbilo se mi: balónky, vlajky přes velkou UltrasSparta a spatne zpívání choralu ale ale alea oo sparta praha do toho místo toho bylo jen rychle sparta praha ale ale le ale ale le.

reagovat

re: Paralela (komentář vložen 15.04.2012 22:41)

Vlajky přes Ultrasku tentokrát nebyly.

reagovat

re: re: Paralela (komentář vložen 15.04.2012 22:43)

Ale byla mimo,takže vypadala jako podřadná vlajka a ve prostřed byla nějaká černá vlajka nebo co to bylo

reagovat

re: re: re: Paralela (komentář vložen 15.04.2012 22:44)

Asi na fotbal moc často nechodíš, i v minulosti nebyla pokaždý hlavní vlajka na středu kotle.

reagovat

re: re: re: re: Paralela (komentář vložen 15.04.2012 22:46)

Jasný,ale právě by tam měla být...jasný,teď se ten kotel asi těžko hledá no:)

reagovat

re: re: re: re: re: Paralela (komentář vložen 15.04.2012 22:56)

To je dáno vedením ze je vlevo

reagovat

re: re: re: re: re: re: Paralela (komentář vložen 15.04.2012 22:59)

Nesmí se kouřit péra vedení,pak si jí můžeš dát klidně na střechu AMF.

reagovat

re: re: re: re: re: Paralela (komentář vložen 15.04.2012 23:00)

Vlajka Ultras Sparta byla na kraji proto, že to řeklo vedení sparty.

reagovat

re: re: re: re: re: re: Paralela (komentář vložen 15.04.2012 23:01)

Od kdy si to určuje vedení?To se jich tolik bojíte?!Jebat je

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: Paralela (komentář vložen 15.04.2012 23:02)

Ono je to těžký , jak choreo tak vlajku us tam nosí ochranka z důvodu ze by v tom mohlo byt pyro.

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: Paralela (komentář vložen 15.04.2012 23:04)

Vedení nám dává přístup k největší vlajce, to jí radši pověsím tam kam chtěj, než aby tam nebyla vůbec.

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: re: Paralela (komentář vložen 15.04.2012 23:05)

Takže nakonec tu vlajku má u sebe vedení nebo oc?:-DDD to mě poser kam se to dostalo :-/

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: re: re: Paralela (komentář vložen 15.04.2012 23:08)

My jsme to tam nedostali, chcem to tam odtud dostat...jestli ti to ještě nedošlo...

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Paralela (komentář vložen 15.04.2012 23:11)

Myslím, že problémy a podrobnosti by se měly řešit doma a neveřejně, než rozvíjet diskuze na webu.

reagovat

re: re: re: re: re: re: Paralela (komentář vložen 15.04.2012 23:03)

Jestli skáčete tak jak vedení píská,tak gratuluji jste jejich první loutky:)

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: Paralela (komentář vložen 15.04.2012 23:36)

opravdu nevím, co ti tohle dává a co tím dáváš spartě. jak se říká, kritizovat umí každej, pokud máš co říct, tak mi napiš tvůj email a můžem to vyřešit někde osobně, někdo z LS tě rád vyslechne, tvoje skušenosti, apod. Nebráníme se negativním ohlasům, ale nemám rád když nevím, s kým komunikuju.

reagovat

Hřebíkovci.. (komentář vložen 15.04.2012 22:43)

Nechápu, jak někdo mohl řvát Hřebík ven. Fotbal to nebyl nejhorší, ale po kiksu Jaroše (pokud někdo individuální chyby hází na trenéra, tak je vůl) se báli všichni přípočaře rozehrát.. Proto z toho pak byl takový guláš. Já vedení neodepisuji a po dnešní plichtě Plzně jde vidět, že liga je prostě vyrovnaná a jen teď se ukáže, jestli jsme Sparta a vydřem to nebo jestli jsme na odpis. Králíky počítejme až po lovu.. Zítra Chachaři remízujou s Libercem a půjdeme si pro titul.

reagovat

re: Hřebíkovci.. (komentář vložen 15.04.2012 22:50)

Jen lehce poupravím pane kolego,Zajíce,né králíky :-).Nicméně to na Tvůj příspěvek nemá vliv :-).

reagovat

re: re: Hřebíkovci.. (komentář vložen 15.04.2012 23:06)

Děkuji pane Kolego.

reagovat

re: Hřebíkovci.. (komentář vložen 15.04.2012 22:57)

Protože pan inženýr to zase celé rozjebal! Hřebík VEN!!

reagovat

re: re: Hřebíkovci.. (komentář vložen 15.04.2012 23:05)

Spartu rozjebávají lidi, jako jsi ty.

reagovat

re: re: re: Hřebíkovci.. (komentář vložen 15.04.2012 23:06)

Hřebík ven!:) myslim že měl dlouho dobu se adaptovat,neměl se vůbec vracet.

reagovat

re: re: re: re: Hřebíkovci.. (komentář vložen 15.04.2012 23:10)

Jo, a víš jak dlouho potřebuje takovej trenér na adaptaci čas? Schválně se nechám překvapit..

reagovat

re: re: re: re: re: Hřebíkovci.. (komentář vložen 15.04.2012 23:10)

Třeba celou přípravu?:-)

reagovat

re: re: re: re: re: re: Hřebíkovci.. (komentář vložen 15.04.2012 23:16)

Pokud Vím, tak hřebík přišel v půlce přípravy..

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: Hřebíkovci.. (komentář vložen 15.04.2012 23:18)

Půlka bohatě stačí,teda jestli to je zkušenej trenér, ale asi neni:-)

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: Hřebíkovci.. (komentář vložen 15.04.2012 23:22)

Ani nevíš kdy Hřebík přišel, ale je bůh. Přišel před vánoci a příprava začla v lednu.

reagovat

re: re: Hřebíkovci.. (komentář vložen 15.04.2012 23:06)

Nevěřím tomu, že to rozjebal Hřebík. Pokud titul uhrajeme, jako že jo, tak uvidíme dobré nákupy zapadající do systému a příští rok nemáme konkurenci.

reagovat

re: re: Hřebíkovci.. (komentář vložen 15.04.2012 23:14)

Chlapi,nemá cenu se tady hádat a nadávat si,stejně jeden druhého nepřesvědčíte.Počkejte po sezoně a pak se uvidí,kdo měl pravdu.Takhle to vážně nemá cenu.

reagovat

Na zápas jebu (komentář vložen 15.04.2012 22:52)

Jediné co jsem si ze zápasu odnesl, bylo smutné zjištění, že je naše sparťanská rodina rozdělena na dva tábory. Chtěl bych taky dokázat napsat, že tu frustraci o mnozích chápu,ale sorry - to nejde. Těm odvolávačům a ostatním, co jsou schopni pískat na vlastní hráče, bych naordinoval smyčku Sparťanského manifestu. Nevím co to vzbuzuje u ostatních - u mě neskutečnou hrdost, že jsem SPARŤANEM A ŽE BUDU TEN KTERÝ V KAŽDOU CHVÍLI I V TU ŠPATNOU BUDE KURVA FANDIT.Nikdy jsem se nesnížil k tomu, abych řval na hráče, když se nedaří (né tak, když vypustí souboj, nebo balon). Sedím "bohužel" vedle odvolávače. Toho chlapa si moc vážím-obětoval Spartě mnoho dní svého života a o to víc mě mrzí, že nejen on,ale i spousta jiných nedají Hřebíkovi šanci. Jednou je ve Spartě a je na nás abychom táhli za jeden provaz. SERE MĚ, JAK JSOU MNOZÍ Z NÁS NEDOČKAVÍ. Taky mě bude srát, když ten titul projedeme,ale nejsem idiot, abych si myslel, že mávnutím kouzelného proutku se vše otočí...Nejsem žádný fanatický Hřebíkovec - jeho příchod jsem bral neutrálně. Já mu ale dám prostě šanci!!!Ti ostatní prostě jenom škodí Spartě - nikomu neberu názor na danou situaci - ale tím, že budu řvát Hřebík ven je všechno možný jen né podpora SPARTY.

reagovat

re: Na zápas jebu (komentář vložen 15.04.2012 23:01)

Hřebík to rozjebal 2x, a bylo nám to málo, tak to jebe i potřetí a někteří by mu dávali času habakuk.čim kračí dobu zde bude, tím míň škod napáchá.

reagovat

re: re: Na zápas jebu (komentář vložen 15.04.2012 23:08)

Rozjebal? Kamaráde, já si na něho pamatuji, když mě táta brával na zápasy v lize mistrů a nic nerozjebal. Pamatuji si dobrý fotbal a hlavně výsledky! A to i venku! Rozjebali to tenkrát manželky, které sepsaly petici, protože hráči byli doma unavení!

reagovat

re: re: re: Na zápas jebu (komentář vložen 15.04.2012 23:17)

Povedly se mu 4 zápasy v LM před 10 lety a v lize to byla stejná bída jako je teď. Je to vrchní dojebávač Sparty:-(

reagovat

re: re: re: re: Na zápas jebu (komentář vložen 15.04.2012 23:37)

Problém je v tom, že za tři roky s Chovancem jsme se do té základní části ani nedostali. Takže už jen proto je Hřebík lepší.. A proti Chovancovi nic nemám, mám k němu respekt.

reagovat

re: re: re: Na zápas jebu (komentář vložen 16.04.2012 15:32)

No to je právě ono. Byl jsi jen na lize mistrů. V lize to byla strašidelná bída - to bylo tak něco nefotbalovýho.. Hřebík nikdy neuměl hrát do plných.

reagovat

re: re: re: re: Na zápas jebu (komentář vložen 16.04.2012 15:41)

Já si třeba naopak taky pamatuju v lize deset výher v kuse, to taky byla strašidelná bída, to ti povím :) Každý má holt paměť na jiné věci :)

reagovat

LS1893 (komentář vložen 15.04.2012 22:52)

Skupině Lifestyle držím palce a doufám že vám to vydrží co nejdýl.Jinak jedna rada je hezký mít fotku na facebooku,ale když celej zápas držíte v ruce mobil a fotíte(točíte) co se dá,tak vám to na respektu moc nepřidá.Jinak chválím všechny speakry co se snažili na stupínku !!

reagovat

re: LS1893 (komentář vložen 15.04.2012 22:55)

Jeden točí to mas pravdu ale Zbitek fandí

reagovat

re: re: LS1893 (komentář vložen 15.04.2012 23:09)

Už jsem myslel že ZBYTEk taky točí:)

reagovat

re: LS1893 (komentář vložen 15.04.2012 22:59)

Každý, kdo se v dnešní době snaží něco dělat pro atmosféru, zaslouží podporu a v případě mladých mějme i trpělivost. Škoda, že starší generace zatím příliš nepředává veškeré podstatné zkušenosti, rady a tipy, které by se nastupující generaci zajisté hodili a urychlili jejich rozvoj. Pokud to tak je, tak beru zpět.

reagovat

re: re: LS1893 (komentář vložen 15.04.2012 23:01)

Zatím neporadil nikdo.

reagovat

re: re: LS1893 (komentář vložen 15.04.2012 23:03)

starší generace která ještě před pár lety organizovala chod kotle šla už do důchodu?! mě připadá že tam jsem v 18 letech nejstarší..

reagovat

re: re: LS1893 (komentář vložen 15.04.2012 23:04)

Přesně tak,samo se nic neudělá.Jen je třeba aby vydrželi a poučili se z chyb a naopak každá podařená věc jim nalila pořádný doušek chuti se zlepšovat.

reagovat

re: re: re: LS1893 (komentář vložen 15.04.2012 23:12)

hele, k těm vlajkam. požádejte standu, ať nikdo ze sektoru ty vlajku neodnasi, ať na to ochranka dohledne. stejně nemaj, co delat. tohle je fakt cikánství.

reagovat

re: re: re: re: LS1893 (komentář vložen 15.04.2012 23:16)

Jak píšu výše. Nechci se vám do toho míchat, ale myslím, že problémy a podrobnosti by se měly řešit doma a neveřejně, než rozvíjet diskuze na webu. Stejně tak byste se měli domlouvat přímo mezi sebou a ne někde na webu.

reagovat

re: re: re: re: re: LS1893 (komentář vložen 15.04.2012 23:20)

Starej Homolka, máš pravdu. Max99 s tou ochrankou je to dobrej nápad, ale pochybuju.

reagovat

re: re: re: re: re: LS1893 (komentář vložen 15.04.2012 23:20)

jo máš pravdu. průser je, ze nikoho z těch mladých LS neznám. ale to, že si nedokážou ohlídat vlajky je amaterstvi, který s k ty jejich snaze opravdu nehodí.

reagovat

re: re: re: re: re: re: LS1893 (komentář vložen 15.04.2012 23:24)

Promin, ale jak to chceš uhlídat, když to někde stáhne z tý tyče, zmuchlá a šoupne do kapsy?

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: LS1893 (komentář vložen 15.04.2012 23:29)

Max99 běž na SZ.Mirdo už nemá cenu reagovat.Řešte si to přes SZ.

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: LS1893 (komentář vložen 15.04.2012 23:31)

to už je těžší. to už si kazdej musí sáhnout do svědomí a zeptat se mám tohle dovolit, aby se na spartě dělo? Prostě, ten kdo to krade není sparťan a ten, kdo tomu jen nečinně přihlíží je srabek a není hodnej sparty. A kdybys měl dostat přes drzku, aspoň tím povykem upozornsí ostatní, kteří te v tom nenechaj. těžký je pak něco ukrást, když té někdo baronet z krádeže. a tím koncim. cuz

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: re: LS1893 (komentář vložen 15.04.2012 23:32)

místo baronet má být obviní. slovník v mobilu píše občas hovna.

reagovat

Teď mě napadlo.. (komentář vložen 15.04.2012 23:16)

Nebylo by celkem dobré.. Když třeba inkasujeme a prohráváme, tak se většinou ozve hrobové ticho, než ta malá část nás věrných opět začne tlesk tlesk tlesk.. Sparta! .. Tak místo toho řvát třeba něco na způsob "Věrní zůstáváme!" něco takového, jednoduchého.. Dodat té většině trochu optimismu pod kůži..

reagovat

re: Teď mě napadlo.. (komentář vložen 16.04.2012 00:16)

Po každém inkasovaném gólu poženeme pana inženýra;-) Hřebík VEN!!!

reagovat

Čorky vlajek (komentář vložen 15.04.2012 23:20)

Jednoduché řešení. Místo keců po netu a brekotu, takového cikána příště rozjebat nasračky a ono ho to příště znovu nenapadne. Fungovalo to tak vždy, jak byl někdo chycenej, že něco odnáší dostal nakládačku a víckrát už nic takového nezkusil.

reagovat

LS (komentář vložen 15.04.2012 23:33)

Kašlete na ty keci, konečně se kotel zase začíná zvedat, tak pokračujte dále :) ACS!

reagovat

Rekord ? (komentář vložen 15.04.2012 23:47)

S přívalem zítřejších diskutérů to vypadá,že možná padne rekord v počtu příspěvků.Dočkáme se zajisté kvalitních komentů,stejně tak očekávám i příval sraček (ač bych se rád pletl).Každpoádně bude "veselo".Těm co ještě ponocují přeji dobrou noc :-).

reagovat

Velké vlajky (komentář vložen 16.04.2012 00:12)

Ještě se chci zeptat, jestli je tu někdo zasvěcený, kdo by věděl, co je s velkejma mávacíma vlajkama US, 12. Hráč apod.? Hrozně dlouho jsem je neviděl v akci, pokud vím, tak jen jednu na zápase se Slováckem. Myslím, že k tadytěm našim kotlíčkovejm počtům by to bylo docela dobrý zpestření, třeba by kotel nevypdal tak prázdnej. :)

reagovat

re: Velké vlajky (komentář vložen 16.04.2012 07:53)

Ty sleduješ zápasy jen prostřednictvím onlinu, nebo TV? Pak bych dotazu rozuměl a odkázal tě na fotogalerie ze zápasů, ve kterých máš odpovědi. Pokud chodíš na stadion, tak si tento druh otázky nedokážu vysvětlit :-) kde by asi byly, před zápasem na ploše... to je materiál, to je materiál :-)

reagovat

re: re: Velké vlajky (komentář vložen 16.04.2012 08:16)

Já mám dojem, že mícháš jablka s hruškama :) Marthin6 měl jistě na mysli mávací vlajky v kotli, které tam určitě jeden čas byly, ne Velké vlajky z plochy viz můj odkaz: http://www.spartaforever. ...

reagovat

re: re: re: Velké vlajky (komentář vložen 16.04.2012 08:36)

Cus , Martine vím jaky myslíš , dneska se na to zeptám , tenkrát je odtáhla securitka

reagovat

re: re: Velké vlajky (komentář vložen 16.04.2012 09:25)

měl jsem na mysli ty "kotelnické", ne ty na plochu,asi jsem to špatně napsal :-)

reagovat

re: re: re: Velké vlajky (komentář vložen 16.04.2012 13:53)

Pokud vim,tak to jsou Ty,co mám ukradli zidi ze skladu.

reagovat

.... (komentář vložen 16.04.2012 00:34)

Ve druhém poločase se uprostřed protilehlé dole dva kluci snažili rozfandit přilehlé sektory. Pokud to tihle kluci čtou, tak ať v jejich snaze vytrvají a třeba se toho ujmou hned od začátku zápasu a přidávají se ke kotli. :)

reagovat

Vyjádření za LS (komentář vložen 16.04.2012 07:55)

Zdar lidi. Já osobně organizuji choreo atd. Zde je email kam můžete posílat rady a nápady co se tyče chorea, nebo, ze chcete třeba pomoc. email: choreoacs@seznam.cz A ted k tomu co se tu odehrálo včera . Acab18- možna si dělal dřív choreo, ale pokud sis všiml tak to ted nikdo dělat nechce, zamnou přišel člověk jestli to chceme dělat a my se toho chytli a baví nás to , zkus to brát tak, ze jsme mladi a do budoucna prospěšní, ze občas uděláme jeste chybu se stava, proto si nám mohl poradit a ne nás totálně schodit. Já ti tvůj názor samozřejmě neberu, jen ti chci říct ze to jak si to napsal fakt zamrzelo, protože se fakt snažíme . Vlajky: je těžké uhlídat 100 vlajek , jasny kdyz to nese někdo na tyči tak si toho všimnem, ale oni tyč zahodí a daj ji do kapsy, takovýchto lidi je mi líto , OKRADATE SPARTU, JE MI Z VÁS ŠPATNĚ A DOUFÁM ZE Z TOHO MATE DOBREJ POCIT , ZE JSTE UKRADLI VLAJKU NA KTEROU JSTE NEDALI ANI HALIŘ!!! Příště bude stát někdo u brány kdyz sou mezi náma zloději . Uz se v kotli neukazujte a kdyz uz Jo tak s vlajkou kterou ste ukradli a hezký se přiznejte !!! A to hovado co říká ze za ni dalo 400 tak doufám ze dostane brzy po hube!!! Vlajka US a vedeni: Vedeni po Polsku se rozhodlo, ze nám to bude dělat těžší , US vlajku dávají do leva aby ji neprekryvali jiné vlajky , snažili jsme se prosadit aby se dávala dolu na sit, ale pry by nebyli vidět reklamy . Děkuju všem kteří se nás zastalu

reagovat

re: Vyjádření za LS (komentář vložen 16.04.2012 08:06)

Omlouvám se ten email je : choreoultrasacs@seznam.cz

reagovat

re: Vyjádření za LS (komentář vložen 16.04.2012 09:50)

Dobre jsi to napsal,akorat doufam,ze mate neomezenou mailovou schranku,protoze urcite spousta lidi bude chtit pomoct a prilozit ruku k dilu ! :-).

reagovat

buben H43 (komentář vložen 16.04.2012 10:24)

Dekuji majiteli bubnu :o) za zapůjčení na H43 a dik všem z H43 a okolních sektorů (samozřejmě i kotli) za celkem kvalitní support i za nepříznivého stavu,tak to má být!! Příští domácí zápas,buben zase rád uvítám :o)

reagovat

re: buben H43 (komentář vložen 17.04.2012 07:42)

v jednu chvíli mi přišlo, že si ho protrhnul :-D

reagovat

re: re: buben H43 (komentář vložen 17.04.2012 15:09)

jen urval spodní obruč :-)

reagovat

re: re: re: buben H43 (komentář vložen 17.04.2012 16:21)

On ho chtěl narvat Ondrovi na hlavu! :)

reagovat

Hřebík (komentář vložen 16.04.2012 10:32)

zajímavá diskuse jestli to pan inženýr rozjebal nebo ne. Ale sakra on přece přišel proto aby nás někam posunul. A pokud se bavíme o tom jestli je to rozjebaný nebo ne, pak z toho vychází, že buď je to horší anebo jsme maximálně zůstali na místě. Podle mě nezůstali protože teď mam skoro z každýho i domácího zápasu obavu co zas bude. Další zdejší myšlenka – jak dlouho to bude trvat než se něco změní? Hřebík dostal prostor a lidi o které si řekl, takové podmínky by jen tak někdo nedostal. S „19“ fungoval možná 2-3 roky, ale pouze v době jejich reprezentačních srazů a soustředění, jindy neměl vliv na změnu stylu hry celého týmu, takže z mého pohledu je to naučil hodně rychle. Kolik takových srazů a soustředění mohlo být, kolik času s nimi strávil? A viděl z vás někdo za tu dobu co je Hřebík ve Spartě nějakou změnu v rozestavení, napadání, agresivitě, přechodové fázi či presink stejný jako předváděli ti „mladí“, se kterými měl ten sukces a kvůli kterému ho do Sparty vzali? (to mi nikdo nevymluví). Takže otázka: pakliže se tu rodí nová Sparta, viděl tu už někdo za ty 4 měsíce a cca 10 zápasů alespoň zárodky něčeho nového progresivního? Pokud ano, tak by mě zajímalo co konkrétně

reagovat

re: Hřebík (komentář vložen 16.04.2012 11:38)

zajímavej příspěvek - v zásadě korektní, tak na něj zkusim stručně, z mýho pohledu, odpovědět. koupíš barák. starej, ale obyvatelnej. chceš ho zrekonstruovat. aby byl lepší. zavoláš architekta, aby ti vymyslel, jak to udělat. ten udělá projekt. vyndáš vokna, sundáš střechu, vykopeš instalaci... měls sice starej, ale obyvatelnej barák. teď ti prší do postele, ráno chodíš před rachotou do vymrzlý kadibudky na zahradě, mejt se do potoka... je to očividně horší než to bylo, sotva stejný. začneš nadávat architektovi, že je to idiot, kterej neví co dělá, protože máš obavu pokaždý dyž se vracíš z práce, co zas na tom baráku, kerej byl sice starej, ale vlastně tak nějak fungoval, bude zas vymlácenýho a teda fungovat přestane... ? a předem upozornim svůj roztomilý fanklub, že moje láska k panu hřebíkovi je opravdová, nehynoucí a teda věčná. takže jakékoli invektivy k mé osobě na tom nic nezmění, ba můj obdiv k JH ještě prohloubí. děkuji za pozornost.

reagovat

re: re: Hřebík (komentář vložen 16.04.2012 12:12)

ještě bych doplnil, že náš útočník teď sklepává do středu, nikoliv do stran, jako za minulého trenéra Haška.

reagovat

re: re: re: Hřebík (komentář vložen 16.04.2012 12:33)

Kweuke to je taky případ sám pro sebe. Nevim, přijde mi, že teď hraje víc do hloubky, což ale u jedinýho útočníka v sestavě je dost blbost. Nevim jestli to po něm chtěj nebo jestli je to jeho vlastní iniciativa, ale rozum mi nad tím zůstává stát. Kromě toho všim jsem si, že ty souboje kdy je zády k bráně, to co dřív vždycky ustál, tak teď už si na něj obránci jakoby zvykli a Lea v tomhle pokryjou. Ale jinak mě docela štve, že po každým zápase se řeší že je z formy když nedá gól, pak zas ve formě když ho dá, prostě řeší se kraviny. Víc takových jako je Leo, snad se brzy prosadí ten Griffiths (nebo jak se to píše)

reagovat

re: re: Hřebík (komentář vložen 16.04.2012 12:26)

heh zajímavé připodobnění. Ale architekt ti dá aspoň nějaký model jak to bude vypadat nebo by to aspoň měl umět vysvětlit jakou má představu. Od pana Hřebíka jsme se zatím doščkali zmateného vyjádření, že chce být jako Barcelona a poté úpravy, že myslel Real. To mi přijde nanejvýš symbolické. Ale aby nedošlo k omylu, já si myslím, že Jarda je obrovský odborník, který nějakou vizi asi i má, řekl bych, že má k tomu co říct a že toho má co říct hodně. Ale zatím není vidět vůbec nic. Po 4 měsících práce bych očekával, že aspoň někde ta změna vidět bude, ale já nevidím posun vůbec v ničem. Vlastně ano, vidím posun k horšímu u obrany, ta je naprosto zoufalá. A teď si říkám, že těžký zápasy pro nás krom těch tradičních budou i špíly s Olomoucí doma nebo na Dukle. To přece vůbec není hodno jména Sparty ať už je tým v přestavbě či není. Nebo naše béčko. Uhrálo na jaře vůbec už bod? Zareagovalo se na to nějak? Nevim jak to trénuje Svoboda, ale podle reportů zde na stránkách je to bída.

reagovat

re: re: re: Hřebík (komentář vložen 16.04.2012 12:33)

:-) tys tu nakous témata asi tak na 6 A4... nicméně - že to pude vo chlup líp, si mysleli (očekávali) asi i všichni

reagovat

re: re: re: re: Hřebík (komentář vložen 16.04.2012 13:03)

Je potřeba si položit jednu zásadní otázku, kam jsme se během jara dostali. Teplice to je taková česká Vaslui. Pohledem soboty nikam, hraje se jeden z klíčových zápasů sezóny, mužstvo nebojuje, nedokáže si se soupeřem poradit, i když jeho taktika je jako v řadě předchozích zápasů čitelná a Rada není žádný Brückner. U Sparty nevidím nic nového, kromě toho, že kdysi solidní Pamič neví,co má hrát, Jarošík fatálně chybuje a v záloze se doslova trápí nová posila štítový záložník Holek, post pravého obránce zůstává nevyřešen a hrajeme na jednoho útočníka. Podtrženo sečteno je to horší než za Chovance a s ním to proti Vasluii nestálo za nic. Za jediné plus lze označit, že v závěru mužstvo ukázalo charakter. Za podstatné mínus stav B týmu, pokud vím hovořilo se velmi vzletně o tom, že nový GSM bude dbát o všechna mužstva, B tým je ostudou klubu. Sparta zoufale potřebuje trenéra typu Vrby, trenéra, který z hráčů co máme dostane to co je potřeba, další nákupy kromě útoku a pravého obránce netřeba. Trenér ve Spartě nikdy nemá nárok na hájení a čas něco tři roky předělávat, to patřilo v minulosti k Ostravě a koncepce ke Slávii. Chápu, že tragicka událost na začátku sezóny hodně narušila plány, respektuji, že do Sparty dnes nikdo neprodá kvalitní hráče, smířil jsem se s omezenými výdají na nákup hráčů, ale nemohu se smířit s tím, že mužstvo se nervalo 90 minut o výsledek.

reagovat

re: re: re: re: re: Hřebík (komentář vložen 16.04.2012 13:13)

todle asi fakt neni téma na debatu prostřednictvim příspěvků pod článkem. teda podle mě, protože to má asi 150 boddů - tendle stav... nicméně ty si bereš zápas s teplicema jako hodnotící měřítko celýho období - což mi nepřijde jako úplně spravedlivý. lze souhlasit s tim, že to co bylo 70 s teplicema se odehrálo v hradci, částečně u trati,... nicméně že jsme schopni "něco" hrát dokazuje třeba liberec, či pasáže jiných zápasů. suma sumárum to podle mě ukazuje v první řadě na celkovou nevyzrálost. ten útvar - tým je prostě natolik syrovej, že v sobě nemá tu jakousi automatickou víru že s tim v případě potíží dycky "něco" udělá/zvládne to... p.s.v čem se 100% bez emocí shodneme je holek.

reagovat

re: re: re: re: re: re: Hřebík (komentář vložen 16.04.2012 13:41)

souhlasím, že to je téma na dlooooouhý hovor, ale neodpustím si ještě jednu poznámku: když přišel, tak v rozhovoru řikal, že s kymkoliv může diskutovat o fotbale a každýho utluče svými argumenty (ne doslova, ale takhle nějak). Co to sakra je? Neomylnej Jarda Hřebík. Beru ho jako odborníka, ale tou svou sebestředností to celý kazí a pokud nemá žádnou sebereflexi, nikdy nás nevytáhne tam co si přejem my i on. Toť můj názor na Jardu Hřebíka. Jinak co se týče současné situace, mam obavu, že po tom co se děje kolem Ládi Krejčího, ho teď budou hlídat osobně. Už Teplice to zkusily a celkem se jim to dařilo. A kromě Ládika asi nemáme v současný době hráče, který by sám rozhodl zápasy, možná leda Hušbauer když mu to sedne, to je hráč kterej se mi fakt herně fakt líbí.

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: Hřebík (komentář vložen 16.04.2012 13:59)

ne doslova, ale takhle nějak :-)) sorry ale to je jak z díla - nevim přesně co se stalo, ale rozhodně je to špatně... vod pana zadarmo

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: re: Hřebík (komentář vložen 16.04.2012 14:24)

co se ti na tom nezdá? Nechtěl jsem citovat protože si tu větu přesně nepamatuju, ale význam byl ten co jsem napsal

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: re: re: Hřebík (komentář vložen 16.04.2012 14:27)

:-) nevim. já nikdy nic takovýho významu od něj neslyšel...

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Hřebík (komentář vložen 16.04.2012 14:38)

Že jsi to ty, tak jsem si to našel. Na otázku čím to je, že ho každý buď má rád anebo ho nesnáší odpověděl "Já pouze říkám svůj názor, nikomu ho nenutím, jsem ochoten konzultovat, diskutovat a někdy se mi stane, že diskutující nemá argumenty."Jinými slovy argumenty nemá ten kdo má jiný názor. Zdroj online rozhovor na idnes

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Hřebík (komentář vložen 16.04.2012 15:13)

aha - tim se to vysvětluje... každý chápeme trochu jinak ten psaný text.

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Hř (komentář vložen 16.04.2012 17:08)

tak to uz se u tebe tak nejak stalo pravidlem ne??

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Hřebík (komentář vložen 16.04.2012 17:46)

Taky v tom nevidim ten význam, kterej píšeš.

reagovat

re: re: re: re: re: Hřebík (komentář vložen 16.04.2012 13:38)

Když si tak zmínil toho vrbu.. Nezapomínejte že pan Vrba v klidu, v tichosti dával ten tým co vyhrál ligu dva roky. Měl klid od médií, fanoušků a všeho možného, takový klid který ve Spartě není. A spekulovat o tom, zda by trenér typu Vrba dokázal ve Spartě nastolit to, co nastolil v Plzni? To je opravdu odvážné.

reagovat

re: re: re: re: re: re: Hřebík (komentář vložen 16.04.2012 13:43)

souhlas! Je obrovský rozdíl v tom budovat něco ve Spartě, která musí pořád vyhrávat a v nějaké Plzni, která měla před těma 2 roky ambici tak akorát nesestoupit.

reagovat

re: re: re: re: Hřebík (komentář vložen 16.04.2012 13:28)

Vsichni ne:-)) Ty rozumny sou s pruserem smireny uz od navratu pana inzenyra.

reagovat

re: re: re: re: re: Hřebík (komentář vložen 16.04.2012 13:38)

v tom případě ty mi v těch škatulkách trochu falíruješ...

reagovat

re: re: re: re: re: Hřebík (komentář vložen 17.04.2012 12:04)

Přesně tak!! Navíc jsme tak nějak zapoměli na Tomáše Řepku, od tý doby, co tam není, to jde do hajzlu celá obrana a Jarošík? Bída!!

reagovat

re: Hřebík (komentář vložen 16.04.2012 16:19)

Na téma Hřebík tady toho bylo už napsáno strašně moc. Svým způsobem má každý diskutující část pravdy. Pravda ale také je, že řada úspěchů v minulosti byla ovlivněna celou řadou okolností a drobností, které už z dnešního pohledu zapadly a všichni se odvolávají pouze na ten úspěch jako takový a nikdo neřeší detaily. Určitě nic není černo-bílé a je potřeba počítat s tím, že pokud Hřebík zůstane, tak to bude opravdu trvat třeba ještě jednu sezónu, než bude hra kompaktní, efektivní, bez lajdáckých výkonů a výsledkových kotrmelců. Na druhou stranu, pokud Hřebík odejde, tak se tu na stejné téma bude diskutovat úplně stejně, protože dle mého názoru se nic jako mávnutím kouzelného proutku nezmění, akorát nebude nikdo tomu novému trenérovi vyčítat, že už to dvakrát rozjebal (tento názor diskutujících nekomentuji). Ale do háje budou nového trenéra posílat úplně stejně a místo Vrby budou chtít, aby nás trénoval třeba Murinho nebo Guardiola. Podle mě se to chce nyní uklidnit, vydýchat se, připravit se na hubenější časy, a že nám v této fázi sem tam někdo vypráší kožich, ale hlavně věřit a doufat, že jdeme správnou cestou a výsledky se dostaví co nejdříve a zejména podporovat svůj klub ze všech sil, chodit na každý zápas, fandit a být s klubem i v časech, kdy se zrovna nedaří. To je totiž asi to jediné, co můžeme efektivně dělat. A snad už brzy budeme pravidelně zažívat takové zápasy a atmosféru, jako byla v Liberci nebo před dvěma lety na posledním zápase s Teplicemi nebo třeba na zápasech s Barcelonou nebo Realem Madrid.

reagovat

Příhrávka (komentář vložen 16.04.2012 16:03)

Ta přihrávka na první gól byla od Krejčího. Kerič byl neviditelnej a podle mě nejhorší na place ...

reagovat

Hřebík (komentář vložen 16.04.2012 17:51)

Nejvíc mě serou ty nakopávaný balony,ta hra bez zálohy.

reagovat

hra a výskĺedky doma.. (komentář vložen 17.04.2012 07:50)

..začínají být noční můrou ale doktor hašek si doma určitě říká, tak jsme druhý no a co..hra dobrá, zlepšujeme se přece ale to, že opakovaně hazardujeme s titulem, to už asi nevidí kluk ušatej..Liberec nám ten titul nebude do nekonečna vracet, viz jeho včereješí jasná výhra u chachara..podle mě se herně nezměnilo vůbec nic, hrajeme usraně na jednoho hrota a nejsme schopný si vytvořit souvislej tlak a ježdění po prdeli s pohybem, našim borcům taky nic neříká a že někoho herně přejedem v to už jsem přestal věřit dávno.. Já jen doufám v zázrak protože další sezonu bez titulu a LM nechceme nikdo z nás ale bojim se, že budeme tak dlouho hazardovat, až nám ten titul unikne mezi prsty.. Forza Sparta!!

reagovat

Velmi výstižné (bohužel) (komentář vložen 17.04.2012 10:47)

http://skramlik.blog.idne ...

reagovat

re: Velmi výstižné (bohužel) (komentář vložen 17.04.2012 11:58)

Jj vyborne napsany,akorat tam ve vyctu jeho ''uspechu'' chybi ,jak jsme to tenkrat nadherne prohrali s RM.Absolutni souhlas s oznacenim media-trener,staci se podivat co jeden rozhovor udelal se zde nejmenovanym dopisovatelem.

reagovat

re: re: Velmi výstižné (bohužel) (komentář vložen 17.04.2012 12:04)

hlavně sledujeme co to dělá s tebou

reagovat

re: re: re: Velmi výstižné (bohužel) (komentář vložen 17.04.2012 12:09)

Neuveritelny!!Zakejhal jsi presne po sesti minutach...:-D

reagovat

re: re: re: re: Velmi výstižné (bohužel) (komentář vložen 17.04.2012 12:12)

a ty po pěti... takže?

reagovat

re: Velmi výstižné (bohužel) (komentář vložen 17.04.2012 12:00)

Jj vyborne napsany,akorat tam ve vyctu jeho ''uspechu'' chybi ,jak jsme to tenkrat nadherne prohrali s RM.Absolutni souhlas s oznacenim media-trener,staci se podivat co jeden rozhovor udelal se zde nejmenovanym dopisovatelem.

reagovat

re: re: Velmi výstižné (bohužel) (komentář vložen 17.04.2012 12:06)

Ale ucel ten rozhovor samozrejme splnil,pripravil pudu pro nepochopitelny treti teoretikuv prichod na Letnou. Omlouvam se za ten duplicitni predchozi prispevek,pisu to z mobilu a asi se to 2x refreshlo.

reagovat

re: Velmi výstižné (bohužel) (komentář vložen 17.04.2012 12:57)

Tak pro mě je to teda blábol...

reagovat

re: re: Velmi výstižné (bohužel) (komentář vložen 17.04.2012 13:55)

Co konkretně je tam blábol, když je to pouze konstatování faktů?

reagovat

re: re: re: Velmi výstižné (bohužel) (komentář vložen 17.04.2012 15:06)

Nechce se mi to rozebirat, protoze blabolu je tam opravdu hodne, ale jeden me velmi zaujal:"Ve světě špičkového profesionálního fotbalu se nenosí klišé, že se obmění část kádru a bude "se čekat, až si to sedne" Ve vyspelem fotbalovem svete to preci funguje presne naopak. Dortmund, Barcela, MU, Arsenal atd, atd... Kadr si totiz vzdycky musi sednout. Nic neni hned. A neustala zmena treneru je nesmysl ... Podivejte se na nektere bohate kluby. Nevyhraji titul, presto nemeni trenera... Je to proste sport a uspesni chteji byt vsichni. A Sparta proste nemuze a nebude pokazde vyhravat titul. Tak to proste je...

reagovat

re: re: re: re: Velmi výstižné (bohužel) (komentář vložen 17.04.2012 21:33)

zrovna Dortmund hrál ještě před pár lety o záchranu..... jsem rád, že jsou tu i lidi, co používaj mozek a nenechaj si navsugerovat kdejakej blábol. Škoda, že jich je tak málo.

reagovat

re: re: re: re: Velmi výstižné (bohužel) (komentář vložen 18.04.2012 10:32)

V kterém vyspělém fotbalovém klubu vzali potřetí trenéra, který jim předtím dvakrát totálně zmrvil mužstvo a ještě by ho polovina fanoušků vyzdvihovala i kdyby s ním sestoupil? Stačí se podívat na jarní tabulku, ale ta bude asi taky blábol.

reagovat

re: re: re: re: re: Velmi výstižné (bohužel) (komentář vložen 18.04.2012 10:56)

Ne. Jarní tabulka není blábol. Ale 1, špatné výsledky doma začali už za Chovance, 2, za pár měsíců nemůže trenér udělat změny, které chce realizovat. Aby bylo jasno. Nejsem Hřebíkovec ani antiHřebíkovec. Můj názor je, že když už majitel přivede nový realizační tým, má se mu dát čas. A i kdyby ne, představa, že teď Křetínský odvolá Hřebíka, je silně naivní. Tzn, pokud jsem Sparťan, fandím Spartě a tím i přeju úspěch jejímu trenérovi, ať je tam kdo chce. Protože úspěšný trenér znamená úspěšná Sparta.

reagovat

re: re: re: re: re: re: Velmi výstižné (bohužel) (komentář vložen 18.04.2012 12:00)

Spartě jsem fandil a fandím neustále, nikdy jsem si nepřál špatnej výsledek jen aby vyhodili tohle individum a to ani za Zachara což byl podobný typ. JInak souhlas s tím, že se nedá za 4 měsíce nic moc udělat, ale taky ne to o 100% zhoršit, aby s naším kádrem před náma byla i Dukla, Olomouc a Budějky.

reagovat

re: re: re: re: re: re: re: Velmi výstižné (bohuže (komentář vložen 18.04.2012 13:57)

Však já jsem taky nasranej, když sedím na tribuně a pukneme s Příbramí 0:2... Ale každej fanoušek má nějakého oblíbeného a neoblíbeného trenéra... Jeden nadáva na Hřebíka, druhej na Chovance, třetí na Straku... Tohle nikam nevede ...

reagovat

re: re: re: re: re: Velmi výstižné (bohužel) (komentář vložen 18.04.2012 10:57)

"totálně zmrvil mužstvo" je samo o sobě moc oblíbenej blábol. Protože se nehodlám opět pouštět do stokrát otočeného kolotoče, dovoluji si jen upozornit, že tím pro mne tato diskuse končí. :-))

reagovat

re: re: re: re: re: re: Velmi výstižné (bohužel) (komentář vložen 18.04.2012 13:11)

Že, to Hřebík rozjebal i potřetí je víc než evidentní. Ačko každej druhej zápas ostuda a béčko je na tom taky zoufalejc, než bylo. Kam inženýr šlápne 7 let neštěstí.

reagovat

Přidej nový komentář

  Novinky na internetu
hrac

12. hráč

známka:

6 9

zápasy: 21
góly: 0
ž. karty: 0
č. karty: 0

hrac

Holek Mario

známka:

6 8

zápasy: 10
góly: 2
ž. karty: 3
č. karty: 0

hrac

Lavička Vítězslav

známka:

6 8

zápasy: 21
góly: 0
ž. karty: 0
č. karty: 0

hrac

Kadlec Václav

známka:

6 6

zápasy: 19
góly: 22
ž. karty: 7
č. karty: 0

hrac

Vaclík Tomáš

známka:

6 6

zápasy: 16
góly: 0
ž. karty: 2
č. karty: 0

1.  taušatunga  taušatunga  376

2.  HVK  HVK  363

3.  docik  docik  352

4.  MrSpartan  MrSpartan  329

5.  Bobeš Mates  Bobeš Mates  325

6.  taborita1  taborita1  322

7.  novas  novas  315

8.  pepespartan  pepespartan  312

9.  vladiček  vladiček  307

10.  mistr.honza  mistr.honza  305

11.  ajosek  ajosek  301

reklama
reklama
Toto jsou stránky, které si tvoří samotní fanoušci fotbalové Sparty. Za jednotlivé příspěvky odpovídá jejich autor a nemusí vyjadřovat názory a stanovisko redakce.
Pokud chceš přispět i ty, neváhej a kontaktuj nás na fanousci@spartaforever.cz .
Zasláním jakéhokoli materiálu dává jeho odesílatel redakci automaticky svolení k jeho publikování na tomto webu a právo k případnému dalšímu využití.
Zároveň tím potvrzuje, že je jeho autorem. Jakékoliv užití obsahu těchto stránek včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků, videí a fotografií je bez písemného souhlasu Sparta Forever zakázáno.
2004 - 2013 (c) Sparta Forever (fanousci@spartaforever.cz) Follow spartaforever on Twitter
reklama
reklama