Cesta za snemSF CupFanoušek týdneACS knihovničkaFotbalová horečkaChorályChoreofondAnketyOdkazySlovo redakceO.S. 12. HRÁČ
SF jako homepage | Přidat do oblíbených | Textová verze

Téma: JOZEF CHOVANECMěl by Jozef Chovanec zůstat na pozici GSM/trenéra ve Spartě?
Ano, radikální změna by ničemu nepomohla (429)
Ano, radikální změna by ničemu nepomohla
Ano, je odborník a má pořád Spartě co dát (37)
Ano, je odborník a má pořád Spartě co dát
Ano, ale jen proto, že za něj není náhrada (32)
Ano, ale jen proto, že za něj není náhrada
Nevím (29)
Nevím
Ne, svou roli nezvládá (364)
Ne, svou roli nezvládá
Ne, Sparta potřebuje někoho přísnějšího (65)
Ne, Sparta potřebuje někoho přísnějšího
Ne, jakýkoliv nový impuls bude prospěšný (26)
Ne, jakýkoliv nový impuls bude prospěšný
Počet hlasů: 982

Přihlášení na SF


Komentáře k článku:

Opětovné uplatnění principu kolektivní viny!!

Rád bych Vám předestřel autentické svědectví o " bezchybném " zákroku PČR a opětovném uplatnění principu kolektivní viny z Hradce Králové. Po naprosto bezproblémové jízdě vlakem do Hradce a absolvování zápasu jsem přesně dodržel pokyny Policie ČR před stadionem a nastoupil do autobusu, který nás vezl na nádraží. A to se ukázalo jeko velká chyba. Přemýšlel jsem sice, jestli raději nejet taxíkem, ale autobus tam stál připravený, tak jsem nastoupil a jel. Autobus byl tak nacpaný, stál jsem uplně vzadu, že jsem neměl absolutně šanci vůbec vidět, že někdo něco poničil a také jsem to neviděl. Nechci tady hájit chování některých jedinců, s tím se musí vyrovnat oni sami. Jde o něco jiného.

 

<< zpět na článek

Přidej nový komentář

Souhlas

Naprosto souhlasím s článkem,protože jsem byl v Ostravě a to co se tam dělo,nemá obdoby a ted jak čtu co se dělo v Hradci opět.Štěstí že jsem jel autem a nemusel jsem se hádat s našima méně inteligentníma spoluobčany,kteří se narodili,aby mohli vykonávat pouze práci u řad PČR.Hanba policii!!!

vložil: Sparta24 dne: 19.07.2010 07:38  reagovat


re: Souhlas

ještě bych doplnil plzeňskou Spilku

vložil: Dub dne: 19.07.2010 17:43  reagovat


Šmejdi!

To, co si dovolujou, to je neuvěřitelný! Naštěstí sem byl autem, ale sou to pěkný mrdky!

vložil: káně dne: 19.07.2010 07:45  reagovat


re: Šmejdi!

přišel jsem na výbornej způsob, jak jim inteligentně a příjemně ten teror vrátit. Začněme přátelé hromadně nasazovat policistům parohy :-)). Ale pak asi bychom měli jezdit na fotbal se suspenzorama.

vložil: Dub dne: 19.07.2010 21:41  reagovat


re: re: Šmejdi!

jo to bude bodrý... a oni ti začnou sypat olovo do kožichu..hádej kdo to vydrží dýl...

vložil: hkpc dne: 22.07.2010 15:19  reagovat


Pošlete...

Nahoře nad článkem je nápis "Poslat článek", jakožto funkce, která umožňuje jednoduše tento výstižný článek zaslat na jakoukoliv emailovou adresu a do médií..prosím učiňme tak v dostatečně širokém množství. Pokud budete dávat dovětky, prosím zůstaňme slušní a již bez jakýchkoliv emocí, jen tak ho alespoň některá média zaznamenají.

vložil: StarejHomolka dne: 19.07.2010 08:04  reagovat


re: Pošlete...

Přesně na tohle sem myslel,takovýhle články tady jsou hezký a určitě mají svůj význam,ale občas je potřeba na ně upozornit širší veřejnost.Sám jsem za to,rozeslat to co možná ponejvíc.Ale apeluji stejně jako Starej Homolka,buďte za každou cenu slušní

vložil: Tonda dne: 19.07.2010 09:55  reagovat


Co z toho plyne ?

Dík za článek,ja v busu nebyl a viděl jen video z toho "zásahu",ale tak nějak jsem čekal že to bylo.Ale nemyslím si,že to je cílené jen proti fanouškům Sparty,vemte sï jak dopadli SKS v OV,Baník v Přibrami.Spíš je to ukázka PČR aby se ukázali v "dobrém světle před veřejností ve stylu "však mi s nima zatočíme".Samozřejmě se snaží omezit i počet výjezďaků ven.Kdybych tam byl a nic bych neudělal,tak bych asi podal stížnost,nebo rovnou žalobu.Ale teď se dostanu k věci,kterou jsem chtěl hlavně říct.Byl jsem v OV i HK a na stadion se dostal,nebo neměl problémy-byli jsme totiž autem.Chápu,že ježdění vlakem má své kouzlo,ale PČR by jsme přechcali,pokud začnem jezdit hromadně autama,nebo fans busy,nebo zajistit busy ofiko přímo přes klub.To pak ubývají možnosti PČR nás buzerovat.Prostě přijedeš autem,nebo busem přímo před stadion a máš klid.Chápu,že každý nemá auto,nebo řidičák,ale ten bus by se mohl zkusit na nějaký větší výjezd v rámci ligy.Co Vy na to ?

vložil: gero dne: 19.07.2010 08:22  reagovat


re: Co z toho plyne ?

Je to utopie.Kdo by nám půjčil autobus? A i kdyby se někdo našel,tak po prvním výjezdu až mu ho vrátíme bez oken,bez střechy a s řidičem v kufru,tak si to rozmyslí.

vložil: Penek dne: 19.07.2010 08:53  reagovat


re: re: Co z toho plyne ?

Já myslim, že by to bylo v pohodě ... a doufám, že s busama začne sdružení XII. hráč ....

vložil: káně dne: 19.07.2010 09:08  reagovat


re: re: re: Co z toho plyne ?

Právě,tohle by měla být jedna s myšlenek 12 hráče.

vložil: gero dne: 19.07.2010 09:10  reagovat


re: re: re: re: Co z toho plyne ?

Myšlenka to je hezká, ale nemyslím si, že realizovatelná. Nevěřím, že si 12. hráč vezme na sebe tu odpovědnost, organizovat výjezdy busem, protože je hodně veliké riziko, poničení samotného autobusu. A pokud nechytíš nikoho za ruku přímo při činu (a jakože nechytíš), tak se ti k tomu nikdo nepřizná, tudíž škodu nikdo neuhradí a nakonec to bude na 12. hráči, respektive zástupcích SF.

vložil: boy_of_russia dne: 19.07.2010 10:55  reagovat


re: re: re: re: re: Co z toho plyne ?

cd9dNy <a href="http://cnlyjwuazqab .com/">cnlyjwuazqab< ;/a>, [url=http://ouswddfthluf.com/] ouswddfthluf[/url], [link=http://rekpcwxixmpt.com/ ]rekpcwxixmpt[/link],http://jsysakqnjnjb.com/ ...

vložil: mkaymer dne: 18.08.2010 17:16  reagovat


re: re: re: Co z toho plyne ?

Gz5sOR <a href="http://nrbsqsskiuzt .com/">nrbsqsskiuzt< ;/a>, [url=http://slofiuqlehqt.com/] slofiuqlehqt[/url], [link=http://fsreehpigjuf.com/ ]fsreehpigjuf[/link],http://grlosrftgacb.com/ ...

vložil: mkaymer dne: 18.08.2010 19:14  reagovat


re: re: re: Co z toho plyne ?

http://www.hlpharmacy.net ... internet pharmacy propecia soma zoloft 8]]http://www.dietgenus.com/ ... buy phentermine online =-PPPhttp://www.cheapestrx.net ... viagra jrphttp://www.mensmeds.net/ ... purchase cialis >:DDD

vložil: buckstab dne: 03.09.2010 03:17  reagovat


re: Co z toho plyne ?

Je fakt, že kdyby busy vysílal sám klub, tak by možná nepřišly k újmě, protože i ten největší idiot by si mohl uvědomit, že by šel proti svému klubu, kdyby se jal vykopávání oken a tak podobně...Ovšem na uvědomění všech fandů se nelze spoléhat, já osobně za to ruku do ohně nedám. Je to dost zapeklitá záležitost, ale řešit by se to mělo, jinak se opravdu našim pomahačům a chráničům povede snížit naše počty na výjezdech...

vložil: filipkaran dne: 19.07.2010 09:09  reagovat


re: re: Co z toho plyne ?

Nemyslím si, že by si to někdo dovolil ... když nic jinýho, věděli yb, kdo kde sedí a měli yb jména ... nikdy by si to nedovolil ... horší je, že kouzlo vlakových výjezdů se vytrácí ...

vložil: káně dne: 19.07.2010 09:21  reagovat


re: re: re: Co z toho plyne ?

Ale tak víme co dokáže alkohol a zklamání z prohry. Na druhou stranu je fakt, že by se jelo podle seznamů a tak, takže by šlo všechno případně vypátrat. Ono kouzlo vlakových výjezdů je věc druhá...

vložil: filipkaran dne: 19.07.2010 09:42  reagovat


re: re: re: re: Co z toho plyne ?

no já jsem slyšel, že hodně toho v tom busu udělali ti, co na výjezdy jinak vůbec nejezdí, tak nevim

vložil: Dub dne: 19.07.2010 17:45  reagovat


re: re: re: re: re: Co z toho plyne ?

Nemůžu soudit, já se na výjezd dostanu párkrát za sezonu přičemž nemám vůbec pamatováka na xichty a autobus jsem naštěstí zmeškal...ale je to možnost, nicméně bych se ani nedivil, kdyby oni dotyční byli nastrčení lidé z PČR...je to docela odvážná myšlenka, ale dokud mi jí někdo nevyvrátí, bude v mé hlavě.

vložil: filipkaran dne: 19.07.2010 19:24  reagovat


re: re: re: re: re: re: Co z toho plyne ?

ty davy těžkooděnců na nádraží svědčily o tom, že jdou na jisto, to je fakt

vložil: Dub dne: 19.07.2010 19:49  reagovat


re: re: re: re: re: re: re: Co z toho plyne ?

Davy tezkoodencu nas predjizdeli antonama, kdyz videli co se deje...

vložil: honeysek dne: 19.07.2010 21:42  reagovat


re: re: Co z toho plyne ?

cZwd9l <a href="http://nkdssapxhvzh .com/">nkdssapxhvzh< ;/a>, [url=http://eblffyqxhsrm.com/] eblffyqxhsrm[/url], [link=http://kjtoxsdefvev.com/ ]kjtoxsdefvev[/link],http://kblxjdvkazal.com/ ...

vložil: mkaymer dne: 18.08.2010 20:36  reagovat


re: re: Co z toho plyne ?

http://www.thai-rama-az.c ... life insurance quotes 1124

vložil: dlrudisha dne: 01.09.2010 08:53  reagovat


re: re: Co z toho plyne ?

vložil: buckstab dne: 03.09.2010 03:02  reagovat


re: re: Co z toho plyne ?

http://www.buycheaphomein ... cheap home insurance 8-OOOhttp://www.autosinsurance ... auto insurance 1985http://www.findcarinsuran ... car insurance quotes %PPP

vložil: buckstab dne: 03.09.2010 07:05  reagovat


Začněme jezdit "sólo"

Pokud by na příští výjezd nevyjela žádná organizovaná skupina, ale spousta aut přičemž by se "fandilo" na různých místech, byl by to jasný vzkaz "orgánům", že pokud proti nám chtějí zasahovat tak jako v Jižním Polsku nebo Hradci, musí se připravit na větší problémy se zvládnutím podobných utkání. Žádný vlak = žádný autobus, či doprovod na nádraží = více prostoru pro nás.

vložil: Sektor dne: 19.07.2010 08:28  reagovat


re: Začněme jezdit "sólo"

Viz.můj příspěvek výše :-).

vložil: gero dne: 19.07.2010 08:31  reagovat


re: re: Začněme jezdit "sólo"

zp1jh1 <a href="http://exjqcjjsobck .com/">exjqcjjsobck< ;/a>, [url=http://jizbjlnclolj.com/] jizbjlnclolj[/url], [link=http://vanujrssmujf.com/ ]vanujrssmujf[/link],http://edcmfekijbtu.com/ ...

vložil: mkaymer dne: 18.08.2010 19:39  reagovat


Je mi na blití

Jak dlouho ještě tahle buzerace fans bude trvat?!!! Nedivil bych se, kdyby se jednou dohodli fans Sparty, Baníku, apod., a společně na tyhle zmetky zaútočili. Respekt všem, co tam byli a udrželi nervy...

vložil: Kocek dne: 19.07.2010 08:32  reagovat


re: Je mi na blití

viděl jsem to video na YouTube a je to fakt na poblití. Nejsem právník, ale snad mezi fandy nějaký je, aby posoudil zda by nebylo možné podat na PČR trestní oznámení za omezování osobní svobody, atp. Myslím, že to by byla nejschůdnější cesta, jak na ty šmejdy jít. V klidu a bez provokací.

vložil: čéza dne: 19.07.2010 08:57  reagovat


re: re: Je mi na blití

Problém je, že zákon jim tohle obhájí. Ze zákona tě můžou sebrat s tím, že jsi "podezřelej", a pokud tě nezadržej na víc než 48 hodin, neuděláš nic :(( Spíš by se muselo někomu něco stát, např. zlomená ruka apod., pak by to u soudu asi prošlo.

vložil: Kocek dne: 19.07.2010 09:20  reagovat


re: re: Je mi na blití

já to jen tak nenechám a zkusím cokoliv aby se mi dostalo omluvy...což sice nevyjde jak to znam, ale pokust se musím....

vložil: Kane1986 dne: 19.07.2010 09:35  reagovat


re: Je mi na blití

a proč bych se stresoval když vím, že já jsem například nic neudělal,nic nezničil a jen jsem uposlech pokynů :)) to by museli mít igráčci sakra důvod mě praštit....

vložil: Kane1986 dne: 19.07.2010 09:34  reagovat


re: re: Je mi na blití

3ZA0fh <a href="http://jmpcefkenjqk .com/">jmpcefkenjqk< ;/a>, [url=http://jglesfqtrhbj.com/] jglesfqtrhbj[/url], [link=http://iuittpawayup.com/ ]iuittpawayup[/link],http://esxjxqbrqkfc.com/ ...

vložil: mkaymer dne: 19.08.2010 00:47  reagovat


re: re: Je mi na blití

http://www.lovemez.com/ ... compare levitra viagra cvzlwkhttp://www.puremeds.net/ ... Prednisone wblwdmhttp://www.dietgenus.com/ ... diet pills phentermine qhqklhttp://www.levitra-meds.n ... levitra regwe

vložil: buckstab dne: 03.09.2010 03:18  reagovat


re: re: Je mi na blití

http://www.buycheaphomein ... cheap home insurance 8]http://www.slotsguidance. ... slots >:(((http://www.autosinsurance ... auto insurance quotes >:-OOO

vložil: buckstab dne: 03.09.2010 07:20  reagovat


re: Je mi na blití

účel buzerace je jasný: odradit co největší množství fans od ježdění na zápasy venku.

vložil: Dub dne: 19.07.2010 17:46  reagovat


re: Je mi na blití

ano, to je přesně vypatlanej názor takyfandy... stačí když se budete chovat slušně...

vložil: hkpc dne: 22.07.2010 15:20  reagovat


Něco málo z pochodu..

vložil: Penek dne: 19.07.2010 09:06  reagovat


Fanoušci

vložil: amradek dne: 19.07.2010 09:23  reagovat


Právní kroky

Právě také kvůli takovýmto věcem občanské sdružení vzniklo. Dnes budou dohodnuty konkrétní právní kroky o kterých bude zde na webu informováno. Nejsme tedy naivkové a bohužel jakékoli jednání PČR se dá obhájit různými právními předpisy, ale alespoň chceme upozornit na tento problém. Překračování pravomoci veřejného činitele, uplatňování kolektivní viny a zejména pošlapávání lidské důstojnosti, vulgární a neprofesionální chování příslušníku PČR už překročilo nějaké meze a je třeba se s tím pokusit něco udělat.

vložil: 12.HRAC dne: 19.07.2010 09:25  reagovat


re: Právní kroky

Každý takový krok chválím!

vložil: káně dne: 19.07.2010 09:48  reagovat


re: re: Právní kroky

QWSiiM <a href="http://hcvgnwirtpmy .com/">hcvgnwirtpmy< ;/a>, [url=http://lcykvvimjzaw.com/] lcykvvimjzaw[/url], [link=http://saeqgadergsa.com/ ]saeqgadergsa[/link],http://seaeafddfkjr.com/ ...

vložil: mkaymer dne: 18.08.2010 23:03  reagovat


re: re: Právní kroky

http://www.medstoday.net/ ... buy valium online cheap kipolphttp://www.puremeds.net/ ... Prednisone >:[http://www.levitra-meds.n ... levitra delivered 8PPhttp://www.dietgenus.com/ ... phentermine =-)http://www.myrxweb.net/ ... cheapest phentermine gur

vložil: buckstab dne: 03.09.2010 03:19  reagovat


re: Právní kroky

díky

vložil: Dub dne: 19.07.2010 20:36  reagovat


re: Právní kroky

Fandím Vám v tom!

vložil: kubri dne: 19.07.2010 20:48  reagovat


byl jsem tam a článek je absolutně pravdivej

já byl, ale pro změnu v prvním autobusu. Když jsem viděl vypadnout první okno tak mi bylo jasný co se bude dít. V tom bordelu jakej tam byl jsem nebyl ani schopnej vidět kdo ten bordel dělal a to nehledě na to,že autobus byl narvanej k prasknutí. Po zastavení autobusu kdy sem vystoupil absolutně v klidu sem byl po chvilce sraženej k zemi a jen díky tomu,že jsem neměl v tý chvíli ruce za zádama jsem mohl ten pád zbrzdit. Potom nás spoutali a nechali ležet skoro dvě hodiny. Já měl to štěstí,že se ke mě chovali "slušně" a nijak mě nepraštili či neuráželi, ale i tak pošlu stížnost na inspekci Ministerstva Vnitra..jako spousta dalších lidí jsem nic neudělal a jen jsem uposlechl pokynů antikonflitního týmu..CHYBA!!

vložil: Kane1986 dne: 19.07.2010 09:31  reagovat


re: byl jsem tam a článek je absolutně pravdivej

Co sem koukal na videa, tak je jasny, ze ty autobusy byly preplneny vic, nez maji homologaci. Nutil vas nekdo do tech autobusu nastupovat? Byla to PCR? Vypadle okno je dusledkem preplneni. Nechapu, jak mohl vubec ten autobusak odjet. Mozna by stalo za uvahu rozjet trestni stihani proti MHD HK, pro podezreni z trestneho cinu obecneho ohrozeni. Ti, co byli v autobusu jsou diky PCR lustrovani, takze by nemelo byt tezke je dohledat. Jestlize PCR nutila lidi nastoupit do busu a ten nasledne musel na pokyn PCR odjet, mel by se dohledat vinik.

vložil: lebzna dne: 19.07.2010 10:33  reagovat


re: re: byl jsem tam a článek je absolutně pravdiv

to bych kecal, já tam seděl jako jeden z prvních v tom autobuse, ale někdo říkal, že prej některý lidi byli donuceni tam vstoupit

vložil: Dub dne: 19.07.2010 17:48  reagovat


re: byl jsem tam a článek je absolutně pravdive

t1yllZ <a href="http://cfwicmeailkg .com/">cfwicmeailkg< ;/a>, [url=http://ytatugldtqvy.com/] ytatugldtqvy[/url], [link=http://smqhhjenoajf.com/ ]smqhhjenoajf[/link],http://koxcrthkhqbs.com/ ...

vložil: mkaymer dne: 18.08.2010 19:22  reagovat


re: byl jsem tam a článek je absolutně pravdive

http://www.hlpharmacy.net ... propecia :PPhttp://www.pricedmedics.c ... phentermine meqahhttp://www.levitra-meds.n ... levitra 8(http://www.tramad0l.com/ ... tramadol zhartuhttp://www.medleader.net/ ... 2003 cialis levitra market sales viagra :-[[[

vložil: buckstab dne: 03.09.2010 03:22  reagovat


A to má ještě autor článk štěstí

že mohl v klidu vystoupit. Nás co jsme byli v prvním autobuse mlátili a kopali hlava nehlava...

vložil: Hulmiho Ukolen dne: 19.07.2010 09:36  reagovat


re: A to má ještě autor článk štěstí

já sem tomu uniknul...jen mě "pomohl" si lehnout...

vložil: Kane1986 dne: 19.07.2010 09:38  reagovat


P.S. k výkonu

já jsem unikl nějakýmu vyloženě hnusnýmu jednání, ale kamarád co ho chtěli poutat i přesto,že byl v absolutním klidu končil v tu chvíli s kolenem vraženym někam v oblasti zad až sem ho slyšel skučet bolestí a odpověď igráčka? "jste přece železná sparta tak co skučíš"....!!!!

vložil: Kane1986 dne: 19.07.2010 09:54  reagovat


.

jen by mi zajímalo jestli postupovali policisté tak jak mají postupovat, byli řečeny povinné výzvy? jménem zákona, učinte to a to a kdyřž to neučiníte budou použity donucovací prostředky? na jaký paragraf hodí to že byli omezeny na svobodě desítky nevinných lidí? a ty pouta dle §54 zák.č.273/2008 Sb.policista je oprávněn použit pouta a prostředek k zamezení prostorové orientace také ke spoutání osoby-zajištěné,zadržené, zatčené,dodávané do výkonu trestu odnětí svobody nebo převzaté policistou k provedení procesních úkonů z vazby nebo výkonu trestu odnetí svobody. fanoušek(človek) který jede z fotbalu autobusem a žádným způsobem neporušuje zákon - nemůže být ani zajištěn ani zadržen a tím pádem nemůže být omezen na osobní svobodě. všichni kdo jen v autobuse jeli a přesto byli takto neprávem omezeni, podejte stížnost na policii...nemůže vás nikd takto nechat ležet hodinu na zemi a chovat se s vama jak s trestancem jen proto že jste fanouškem Sparty!!! nebojte se a podejte stížnosti kdo ležel na zemi a byl omezen na svodobě, chtějte vědět proč jste byl omezen na svobodě a chtějte videt videonahrávku nebo nějaký důkaz, že jste vy případně poničil autobus. nebojte se toho...policie nemá takové pravomoce a oni věří že dfanoušci nezanjí tyto zákony, tohle se nesmí opakovat!

vložil: Chosse dne: 19.07.2010 10:26  reagovat


re: .

já se na to chystam a doufám,že nebudu sám :) jinak výzvy samozřejmě nebyly v rámci zákona, ale stylu "VYLEEEZ HAJZLE"!

vložil: Kane1986 dne: 19.07.2010 10:30  reagovat


Incident v Ostravě

" Mluvčí Sparty Ondřej Kasík na tiskové konferenci po zápase (v Ostravě ) řekl, že klub bude žádat od policie vysvětlení, proč byli jeho fanoušci zadrženi a nemohli sledovat zápas." Asi se nic nevysvětlilo, co? Zametlo se to. Nejspíš jen takový výstřik od vedení, aby se neřeklo. Nebo mi něco uniklo? :)

vložil: Barney Gumble dne: 19.07.2010 11:23  reagovat


re: Incident v Ostravě

X4r2WF <a href="http://wtyiuxykqdok .com/">wtyiuxykqdok< ;/a>, [url=http://ckaxqfjqenhi.com/] ckaxqfjqenhi[/url], [link=http://omnsquaffcsg.com/ ]omnsquaffcsg[/link],http://siixqmxkiavf.com/ ...

vložil: mkaymer dne: 18.08.2010 15:33  reagovat


re: Incident v Ostravě

vložil: dlrudisha dne: 01.09.2010 08:07  reagovat


souhlasisim se zakrokem policie cr

a jeste se mi zda ze sou moc mirny

vložil: netahlo dne: 19.07.2010 11:38  reagovat


re: souhlasisim se zakrokem policie cr

jako fór dobrý

vložil: Dub dne: 19.07.2010 17:49  reagovat


Co na to klub, co na to hráči?

Právě jsem dokoukal oficiální video od Policie ČR, okomentované příslušníkem co ho na YouTube umístil. Nikde ani pochybnost vlastní chyby, o případné manipulaci a účelovém sestřihu ani nemluvě. Byť jen pouhý fakt jak byli fanoušci vytaháni a vyskládáni z autobusů by měl přimět vedení klubu a hráče aby vůči Policii ČR žádali vysvětlení. Proč?!?!?! Nebo je z toho videa nemrazí????? To klub AC Sparta klidně "skousne" bez jakékoli námitky aby bylo takto zacházeno s jeho fanoušky? Jestli ano, tak je něco špatně...

vložil: Petr Žáček dne: 19.07.2010 11:43  reagovat


re: Co na to klub, co na to hráči?

Aha tak to video je neoficiální a dost možná že by z něj Policie ČR radost neměla :-) To jak vášnivě "polappalop" bránil v komnetářích zákrok mě zmýlilo. Každopádně je zajímavé jak se dostal k možnosti (30-letý trutnovák dle profilu) točit volně akci. SF by si to asi měla zaarchivovat, brzo by to mohl smáznout ;-)

vložil: Petr Žáček dne: 19.07.2010 12:00  reagovat


re: re: Co na to klub, co na to hráči?

ZjvfTX <a href="http://aigvmslnmfmb .com/">aigvmslnmfmb< ;/a>, [url=http://eefqendgdpby.com/] eefqendgdpby[/url], [link=http://nntluztohphu.com/ ]nntluztohphu[/link],http://qvnpeoydvoxh.com/ ...

vložil: mkaymer dne: 19.08.2010 00:04  reagovat


re: re: Co na to klub, co na to hráči?

http://www.hlpharmacy.net ... propecia %-]http://www.lovemez.com/ ... levitra cialis 391080http://www.pricedmedics.c ... phentermine shortage 1081http://www.cheapestrx.net ... where to buy viagra 6748

vložil: buckstab dne: 06.09.2010 02:10  reagovat


Stížnost

Hele já vůbec nevim jak bych nákou stížnost podával?Jako mam přijít tady v Praze na nákou služebnu a říct,že mě v sobotu nedovoleně ztřískali a ukázat jim ty jelita vod teleskopu?Se mi akorát vysmějou:-(

vložil: vojta.acs dne: 19.07.2010 11:45  reagovat


re: Stížnost

e-maily na ministerstvo vnitra ČR - ovk@mvcr.cz nebo vkpp@mvcr.cz

vložil: Kane1986 dne: 19.07.2010 11:58  reagovat


re: re: Stížnost

XpS5yX <a href="http://tbyzvqtbvfvy .com/">tbyzvqtbvfvy< ;/a>, [url=http://raezamumnkal.com/] raezamumnkal[/url], [link=http://pjxsivzbmagj.com/ ]pjxsivzbmagj[/link],http://rtwwmhukdphq.com/ ...

vložil: mkaymer dne: 18.08.2010 21:55  reagovat


re: re: Stížnost

vložil: buckstab dne: 03.09.2010 11:13  reagovat


re: re: Stížnost

http://www.autosinsurance ... auto insurance quotes =[[[http://www.slotsguidance. ... slots mmbanhttp://www.carsinsurance4 ... car insurance 47797

vložil: buckstab dne: 06.09.2010 05:51  reagovat


re: Stížnost

Podáš normálně Trestní oznámení na neznámého veřejného činitele. K tomu sepíšeš důvody (z toho třeba vyvodí pošramocení lidských práv a svobod, újmu na zdraví, finanční újmu a nevím co by se tam dalo ještě..)

vložil: kubri dne: 19.07.2010 20:37  reagovat


Mluvčí policie

Policejní mluvčí oponuje: "Nesmysl. Pro nás to prostě bylo tak, že 200 lidí páchalo výtržnosti. Všichni byli podezřelí. Samozřejmě, pokud mají záznamy ze zásahu, mají právo podat stížnost. I my ty záznamy máme a budeme je vyhodnocovat, budeme se snažit najít výtržníky z jejich řad." Ty jo, to je žrádlo :-) Tak ne napadá, že třeba v divadle, v kině, v tramvaji, v metru, třeba někdo něco rozbije například zrcadlo, sklo, v tom divadle utrhne kohoutky atd, nebo něco ukradne, třeba peněženku, tak tam naběhne PČR, nahází všechny přítomné občany na zem s klepety na rukou a nechá je tam pár hodin válet, ochcávat psy, nádávat jim od policajtů atd. s poukazem na, že všichni jsou podezřelí, že všichni kradli a jsou zloději. Už to úplně vidím :-)

vložil: DarkCook dne: 19.07.2010 13:12  reagovat


A.C.A.B.

Předpokládám, že se nic nezmění a igráčci si opět budou vybíjet komplexy na fanoušcích Sparty bez rozdílu. V tomto směru jsem jednoznačně pesimista. Jak tomu tedy předejít? Dopravit se na stadion "organizovaně-neorganizo vaně"? Jezdit výhradně autem? Nevim... asi si stejně záminku najdou... Od doby, kdy nejsou přímo na stadioně se holt musí vyřádit jinde...

vložil: jiri dne: 19.07.2010 14:09  reagovat


re: A.C.A.B.

mě napadlo, že by s náma mohli jezdit lidi s novinářskými průkazy a všechno monitorovat. Možná to je utopie, ale i SF je vlastně internetový magazín a možná by to tu pakáž trošku zastavilo.

vložil: Dub dne: 19.07.2010 17:52  reagovat


re: re: A.C.A.B.

S tím nemám problém. Novinářskou legitimaci mám :)

vložil: kubri dne: 19.07.2010 20:35  reagovat


re: re: re: A.C.A.B.

na základě týhle legitimace bys mohl přece říct, že jedeš jako zástupce médií dělat report mezi fandama a dá se to tam monitorovat a vetřít se i do televize. Teda aspoň takhle si naivně myslím, že to funguje, nebo by mělo. I když je otázka, jestli tam prostor nedostávají jen zástupci médií od PČR prověřených - zase spekulace, zase nereálná

vložil: Dub dne: 19.07.2010 20:38  reagovat


re: re: re: re: A.C.A.B.

Já nevím jak je to u legimošky na zpravodajství normální (krimi atd.) máš tam nějaké ty zákony o ochraně osobních údajů. Já mám čistě na sportovní utkání (fotbal) tady v západních čechách.. Ale podle mě by to mělo jít.

vložil: kubri dne: 19.07.2010 20:41  reagovat


re: re: re: re: A.C.A.B.

Hele, nebo stačí, aby se tady napsal článek:"Na výjezdy se žurnalisty" nebo něco v tom stylu a prostě udělat bububu, že s náma na výjezdy budou jezdit lidé od novin. rozposlat ten článek do pár medií a hned uvidíš, že se změní přístup. Budou počítat s tím, že tam bude někdo od novin a že bude situaci dokumentovat. Pak si nedovolí takové halo. Takhle to bylo u CzechTeku. Byl zákrok, pak udělali bububu s novinami a od té doby o CzechTeku ani vidu, ani sluchu.

vložil: kubri dne: 19.07.2010 20:46  reagovat


re: re: re: re: re: A.C.A.B.

no já píšu na chalupě občas nějaký reporty z fotbalu do místního plátku, takže i to by se dalo. Nebo jako klub máme svoje stránky , tak i to je de facto žurnalistika, takže si to můžu udělat de facto sám. Navíc jsem předseda :-))

vložil: Dub dne: 19.07.2010 20:51  reagovat


re: re: re: re: re: re: A.C.A.B.

Mě se má 1. srpna spustit otbalový - spravodajský portál. Pak máme legitimace pro naše zaměstnance. Už se řeší jen pracovní síla. Pak s tím nebudu mít také problém.

vložil: kubri dne: 19.07.2010 20:52  reagovat


re: re: re: re: re: re: A.C.A.B.

nazdar předsedó :oD

vložil: Kovanej dne: 20.07.2010 07:32  reagovat


re: re: A.C.A.B.

Na jaře v Ostravě byl redaktor idnes, kterej celou událost popsal dle mého poměrně solidně (nebyl jsem tam, neznám to přesně, ale celkem se jeho názor shodoval s názory kluků co tam byli), přesto se opět NIC nestalo, všechno zase pěkně vyšumělo.

vložil: Kocek dne: 20.07.2010 08:19  reagovat


..je to hnus..

..upřímně si myslim,že se nic nezmění a podobné zákroky prostě budou a nakonec nezbude než nejezdit organizovaně ale prostě každej po vlastní ose..neni nic lehčího než vytahat desítky lidí ven z autobusů,nemůžeš se bránit,práva se nedovoláš..bohužel taková je realita v postkomunistické zemi - v naší demokratické České Republice.. Forza Sparta!!

vložil: dombas dne: 19.07.2010 16:22  reagovat


Bohužel

nic se nezmění. Fízlové mají pod palcem média. A klasickej Béda Dlask, co přijde z práce, sežere lančmít, co mu uvaří stará a pak si pustí zprávy, aby mu Lucka a Ray řekli, jaký má mít názory a co si myslet má jasno "jen jim dejte hajzlům, všechny postřílet." Většinová veřejnost to prostě sežere i s navijákem a probrala by se jenom ve chvíli, kdyby začali vytahovat z autobusů je samotný. Jim jsou milejší dealeři drog, vrahové a zloději než fotbaloví fanoušci. Stádo prostě bučí tak, jak mu bylo nařízeno.

vložil: r0b0t dne: 19.07.2010 19:29  reagovat


re: Bohužel

toto je kvalitní názor

vložil: Dub dne: 19.07.2010 19:51  reagovat


celkem to chápu..

Jako odsuzuji tvrdé postihy na fans a ty jejich zákroky. Na druhou stranu, já jezdím na výjezdy autem, protože vím, co by mě čekalo, kdybych vlezl do vlaku nebo busu. Sice ten zákrok. Já nemusím udělat nic (jsem slušný fanda a nepotřebuji být vandal...,) ale kvůli tomu, že budu ve vlaku, tak musím počítat s tím, že se svezu taky a je jedno jestli to udělá jen jeden jedinec. Jednou člověk nastoupí ke skupině, tak je brán jako skupina.

vložil: kubri dne: 19.07.2010 20:29  reagovat


re: celkem to chápu..

Prostě co si povíme, nejsme svatí, na druhou stranu, policajti si vylévají vztek (ani se jim nedivím, mají být na dovolené třeba a táta náčelník řekne:"Přijedou Sparťani, pomlátíme je..") pak máte fůru hodin v předčase, vy jste se viděli u vody, tak si to vylijete, ten vztek.

vložil: kubri dne: 19.07.2010 20:33  reagovat


re: re: celkem to chápu..

Ja si myslim, ze tyhle "precasy" mj prave placeny, proto to taky tolik stoji a proto na to "danovy poplatnici" docela pochopitelne nadavaj... ono to totiz 200 tezkoodencu atd stoji...

vložil: honeysek dne: 19.07.2010 21:47  reagovat


re: celkem to chápu..

To, co píšeš, je jak za komunistů, kdy se taky preventivně ztřískali všichni, co se někde srocovali, kdy se mlátily máničky za to, že se sešly na Chmelnici, apod.. Takhle to kurwa ale v demokratický společnosti nejde. Jednou máme jako sparťani pověst řekněme troch problémovějších fans, tak ať mi nikdo netvrdí, že je takovej problém ke každým dveří busu dát dva četníky, a busy zbytečně nepřeplňovat?!! Dle logiky, kterou pčr uplatňuje, by stačilo, aby někde v Tescu bouchla petarda, a voni seberou všechny lidi, co tam zrovna nakupujou???

vložil: Kocek dne: 20.07.2010 08:28  reagovat


jen tak pro onfo

Stížnosti na policisty Stížnost na jednání a postupy policistu (ano, i kriminálky) reší Inspekce ministerstva vnitra. Muže ji napsat kterýkoliv obcan i ten, jenž nebyl poškozen. Není k tomu treba žádné právní ci jiné kvalifikace, stací jen nebýt analfabet. Ideální je podat stížnost písemne a to formou doporuceného dopisu (máte doklad o odeslání). Do stížnosti napište vše, na co si stežujete s podrobným popisem a kontaktními údaji vcetne podpisu. Po podání stížnosti následuje ze strany Inspekce prošetrování, které ve vetšine prípadu probíhá formou výslechu toho, na koho si stežujete. Tím to také vetšinou koncí a vy dostanete vyrozumení o výsledku. Poštovní adresa je: Inspekce ministerstva vnitra PS 21/IN Nad Štolou 3 170 34 Praha 7

vložil: tojara dne: 19.07.2010 21:49  reagovat


re: jen tak pro onfo

Pochybuju, že je to k něčemu dobré. Když to "vyšetřuje" v podstatě stejná instituce která je zároveň pachatelem "zásahu", tak to neskončí jinak, než zametením pod koberec.

vložil: r0b0t dne: 20.07.2010 08:10  reagovat


TV Prima

Včerejší reportáž začíná to ca v čase 16:30 http://www.iprima.cz/vi deoarchiv

vložil: mopa dne: 19.07.2010 22:16  reagovat


re: TV Prima

vložil: mopa dne: 19.07.2010 22:16  reagovat


re: TV Prima

Ti nevim, ale ta reportáž, na níž odkazuješ, je dlouhá 6:57 :)

vložil: Kocek dne: 20.07.2010 08:29  reagovat


re: re: TV Prima

Tak pak si to najdi v archívu jako zprávy z 18.07.10 nejspíš už tam mají doplněné další věci a skáče to automaticky na poslední přidané.

vložil: mopa dne: 20.07.2010 08:56  reagovat


trenink policejnich jednotek

Zda se, ze ministerstvo vnitra zaclo v posledni dobe pouzivat fotbalove fanousky jako pokusne kraliky pro cviceni uniformovanejch opicaku. Co jineho si myslet, kdyz clovek lezi na dlazbe a nez na nej prijde rada s poutama, tak posloucha cetniky jak se mezi sebou dohadujou jak se vubec s kterym druhem pout zachazi a ty zkusenejsi zaucujou na pokusnejch kralicich sve kolegy....Czechtec uz neni IN a skinheadske koncerty nejpis taky tolik nefrcej, tak je potreba najit na trenink policejnich jednotek nove pokusne kraliky a tim jsou zrejme fotbalovy fanousci. Ted uz jen pockat az zas budou v policejnich skladech prochazet nejake P1 aby nas priste mohli pomoci toho smejdu popohnat z busu ven.

vložil: acskncl dne: 20.07.2010 01:14  reagovat


Víc než souhlas!!!

Je to už opravdu trapné a pro lidi,kteří se do téhle situace dostanou,přímo děsné!!Paranoidní a zamindrákovaní frajeři z provinčního,rádoby velkoměsta,jsou opravdu na facku!Je mi jasné,že tam bylo pár kluků v autobuse,kteří dělali bugr!Ale také je mi jasné,že většina byla normální a když jsem na tom videu viděla jak tam pokládali i holky tak to jsem myslela,že jsem na dálném východě a né v demokratické zemi!!Co stím??Fakt nevím!??Ale něco by se udělat mělo!!Nebo jak říká pisatel,se to stane tradicí!!Hanba policii!!!

vložil: Decinka dne: 20.07.2010 10:24  reagovat


re: Víc než souhlas!!!

OZ9XOh <a href="http://feikyygclhcg .com/">feikyygclhcg< ;/a>, [url=http://ogklskabbqcy.com/] ogklskabbqcy[/url], [link=http://bqoqysxxypkn.com/ ]bqoqysxxypkn[/link],http://ydodxwqhvwyb.com/ ...

vložil: mkaymer dne: 18.08.2010 16:22  reagovat


re: Víc než souhlas!!!

http://www.carsinsurance4 ... auto insurance rates ssmtqwhttp://www.autosinsurance ... auto insurance 367210http://www.findcarinsuran ... insurance auto iezwz

vložil: buckstab dne: 06.09.2010 05:18  reagovat


Policejní stát

Jako plzeňskej fanoušek Vás plně chápu a vyjadřuju podporu. Se šikanou a neadekvátním zásahem od PČR se v poslední době stále více setkávají všichni fotbaloví fanoušci! Proto by jsme se měli spojit a bojovat proti těmto svinsvem. Nám se v neděli stalo něco podobnýho: Po zápase s Olomoucí jsme se domluvili, že půjdeme před radnici vyjádřit svůj nesouhlas s nedokončenou "rekonstrukcí našeho stadionu" díky čemuž musíme hrát předkolo evropské ligy u Vás na Letné. Před radnicí se nás sešlo asi 150 a vlezli jsme na volně přístupnou divadelní tribunu. Zde jsme zpívali chorály a vyjadřovali nesouhlas. Zanedlouho přijela policie a bez jakékoli výzvy, aby jsme odešli nás začali vytlačovat a brutálně mlátit. Jednoho fanouška držel policajt pendrekem pod krkem, že ho málem uškrtil, dalším lidem stříkli slzák z blízkoti přímo do obličeje. Byli zadrženi 2 fanoušci a obviněni z útoku na veřejného činitele, samozřejmě to dosvědčilo 5 policajtů. :-) Po shlédnutí záznamu je propustili, protože to tak samozřejmě nebylo. Tady je videohttp://www.youtube.com/wa ... A.C.A.B.

vložil: fcvp_ultras dne: 20.07.2010 12:03  reagovat


re: Policejní stát

jo koukal jsem.... pekny no...

vložil: FroZEN dne: 21.07.2010 08:47  reagovat


re: Policejní stát

..je to hnus!!..fakt vypatlanci..

vložil: dombas dne: 22.07.2010 22:41  reagovat


re: re: Policejní stát

oREVsp <a href="http://bwwlzdzhynpi .com/">bwwlzdzhynpi< ;/a>, [url=http://cwfpknexllmz.com/] cwfpknexllmz[/url], [link=http://tbfzxkayhbei.com/ ]tbfzxkayhbei[/link],http://oplavywijnui.com/ ...

vložil: mkaymer dne: 18.08.2010 18:11  reagovat


re: re: Policejní stát

vložil: dlrudisha dne: 01.09.2010 09:03  reagovat


re: re: Policejní stát

http://www.puremeds.net/ ... buy prednisone online nripwshttp://www.dietgenus.com/ ... phentermine online 99917http://www.levitra-meds.n ... levitra =-)http://www.medleader.net/ ... cialis 8]]]http://www.myrxweb.net/ ... order phentermine lkhstu

vložil: buckstab dne: 03.09.2010 03:41  reagovat


FCB

Fans všech klubů jsme na jedné lodi. Nenávidíme fanoušci jednoho klubu fanoušky druhého, ale přitom máme všichni stejného nepřítele. Čím více poznávám hnůj, který likviduje český fotbal a jeho fanouška, tím více chápu, že nenávist mezi fans klubů je totální blbost. Proto fanoušci všech klubů spojme se a pojďme do boje proti tomu, jak se s námi jedná !!!

vložil: antiacab dne: 21.07.2010 15:33  reagovat


otázka

Podíval jsem se na záznam na TV Hradec a je to horor... Nic méně jsem si všiml 2 fanoušků na zemi kteří nebyli spoutáni-jeden měl ruce od sebe a druhy si je drží za zády palci. Policajti neměli dost pout, že na ně nezbyla nebo je v tom něco jiného.

vložil: Gringo dne: 21.07.2010 18:12  reagovat


re: otázka

zMftqb <a href="http://kldjaospfwih .com/">kldjaospfwih< ;/a>, [url=http://lshihsdqyvex.com/] lshihsdqyvex[/url], [link=http://fucfmqxipwkk.com/ ]fucfmqxipwkk[/link],http://prnhlnhrumrk.com/ ...

vložil: mkaymer dne: 18.08.2010 23:46  reagovat


nechce se vám z týhle "reportáže " blít?

vložil: Dub dne: 21.07.2010 20:39  reagovat


Přidej nový komentář