Cesta za snemSF CupFanoušek týdneACS knihovničkaFotbalová horečkaChorályChoreofondAnketyOdkazySlovo redakceO.S. 12. HRÁČ
SF jako homepage | Přidat do oblíbených | Textová verze

Téma: JOZEF CHOVANECMěl by Jozef Chovanec zůstat na pozici GSM/trenéra ve Spartě?
Ano, radikální změna by ničemu nepomohla (437)
Ano, radikální změna by ničemu nepomohla
Ano, je odborník a má pořád Spartě co dát (39)
Ano, je odborník a má pořád Spartě co dát
Ano, ale jen proto, že za něj není náhrada (33)
Ano, ale jen proto, že za něj není náhrada
Nevím (29)
Nevím
Ne, svou roli nezvládá (371)
Ne, svou roli nezvládá
Ne, Sparta potřebuje někoho přísnějšího (67)
Ne, Sparta potřebuje někoho přísnějšího
Ne, jakýkoliv nový impuls bude prospěšný (26)
Ne, jakýkoliv nový impuls bude prospěšný
Počet hlasů: 1002

Přihlášení na SF


Komentáře k článku:

Penalta za tři body (SK Kladno - AC SPARTA PRAHA, 18.lig. kolo)

Naše nejvyšší fotbalová soutěž dospěla ke svému druhému jarnímu kolu. Spartě los přisoudil za soupeře SK Kladno. Ale protože některé kluby nejsou stále schopny mít vyhřívaný trávník na stadionu, muselo Kladno odehrát zápas na Strahově. Takže výjezd do Kladna se změnil na „výjezd“. Byl to výjezd maximálně MHD, s následným několikaminutovým výšlapem z Malovanky na strahovský kopec. Po určitém napětí mezi fanoušky, které bylo způsobeno neustále se měnící situací kolem prodeje lístků, se nakonec situace uklidnila, a na Strahov přece jen nějací sparťané přišli. Část se schází v sektoru, část na tribuně, i přes poměrně značnou zimu svítí sluníčko, hráči nastupují, vše je připraveno k úvodnímu hvizdu. Hráči Sparty sami vědí, že mají co napravovat, a všichni fanoušci Sparty jsou jistě zvědaví, zda a jak se to hráčům podaří.

 

<< zpět na článek

Přidej nový komentář

Konec...

No nevím, na konci to tam hořelo několikrát a rozhodně jsem v klidu nebyl a lidi kolem taky ne. Podle mého názoru ještě horší zápas než s Příbramí, každopádně otřesnej zážitek, kterej vyvrcholil střídáním Hohenedera za útočníka v 70. minutě, což jasně vyjádřilo snahu ubránit výsledek. Pamič, Vacek, Kadlec naprosto nulový, ale zbytek nebyl o moc lepší, Bláža podržel. Nejkrásnější okamžik zápasu byl závěrečnej hvizd.

vložil: NotoriousB.I.G. dne: 07.03.2010 22:06  reagovat


re: Konec...

No ja bych řekl,že dnes velmi dobréj Libor,běhal,snažil se něco vymyslet,prostě byl fotbalovej.

vložil: gero dne: 07.03.2010 22:07  reagovat


re: re: Konec...

já teda nevím, mohl jít sám na bránu, ukopl si to. Totéž se mu stalo víckrát, opravdu nevidím důvod z něj stříkat.....

vložil: majk dne: 07.03.2010 22:17  reagovat


re: re: re: Konec...

Ja zas viděl spoustu fotbalových akci,které předvedl a řekl bych,že byl náš nejlepší hráč v poli.

vložil: gero dne: 07.03.2010 22:18  reagovat


re: re: re: re: Konec...

repreKušňa, Žofčák.....

vložil: majk dne: 07.03.2010 22:35  reagovat


re: Konec...

Možná se budeš divit, ale já dneska nějak obavy o výsledek neměl. I když do jistý míry vstup Hohenedera na hřiště chápu, 1:0 jsou taky tři body a ty byly v takovýmhle zápase to nejdůležitější. Chovanec se o ně třeba bál, atak tam Nikiho poslal.

vložil: Jumbo1 dne: 07.03.2010 22:17  reagovat


re: re: Konec...

Já bych jen podotkl, že Niky v jedné chvíli zabránil jedné hodně nebezpečné střele k Blažkovi. Hlavně bych řekl, že to bylo střídání hlavně kvůli Chovancově absolutní nasr..osti na útočníky. Ač mám Bonyho rád, tak bych řekl, že Lačný a Třešňak za tu chvíli co tam byli předvedli víc (a hlavně víc bojovnosti) než Bony a Kadlec.

vložil: artaxerxes dne: 07.03.2010 22:26  reagovat


re: re: re: Konec...

Ten můj komentář nebyl namířenej proti Hohenederovi, ale proti střídání stopera za útočníka ;)

vložil: NotoriousB.I.G. dne: 07.03.2010 22:34  reagovat


re: re: re: re: Konec...

Já vím, že to nebylo nic proti Nikimu, ale já jen chtěl napsat, že i přesto, že se to střídání zdálo jako pitomost, nakonec nám možná zachránilo 3 body - ne kvůli Nikimu, ale díky vystřídání neskutečné laxních útočníků - Bonyho a Kadlece.

vložil: artaxerxes dne: 08.03.2010 09:12  reagovat


vstup

Ještě že jsme na utkání dorazili včas,protože někteří prý byli vpuštěni až koncem 1 poločasu.Chci se zeptat,to byly pořád otevřené jen ty dvě kasy ? Jinak stručný,ale výstižný referát.Díky.

vložil: gero dne: 07.03.2010 22:06  reagovat


re: vstup

No když jsem tam byl já, tak byly jen dvě kasy, ale jak říkám, neměl jsem nervy na frontu a s pomocí známých jsem předběhl...

vložil: Jumbo1 dne: 07.03.2010 22:15  reagovat


re: re: vstup

My už tam byli ve 14.00,takže v klidu.Ale někreří co stály za mnou nadávali,že je pustili až před koncem 1.poločasu.

vložil: gero dne: 07.03.2010 22:16  reagovat


re: re: vstup

To jsem rad ze jsi nemusel cekat. Kvuli takovejm co tam meli znamy a predbehli jsem tam stal jak kokot o pul hodiny dyl...

vložil: jelito dne: 08.03.2010 09:58  reagovat


re: vstup

v 15 minutě zápasu otevřeli 3 pokladnu :D

vložil: W4S3K dne: 07.03.2010 22:21  reagovat


re: re: vstup

No na to,že nás tam bylo 30000,jsem čekal aspoň pokladny 4 :-).

vložil: gero dne: 07.03.2010 22:29  reagovat


re: vstup

Lístek jsem dostal ve 43. minutě, ta kráva v pokladně byla neskutečná, vím, že za to nemohla, ale stejně...Jinak čekal jsem tam už půlhodiny před výkopem, strašně mě nasrali...

vložil: weca dne: 08.03.2010 16:19  reagovat


Hezký

Jsem zvědavej kdy dá Sparta víc než jeden gol?? Bude to tuto sezonu??VYhrát s Kladnem jenom 1:0 hm to je výsledek

vložil: asc-hct dne: 07.03.2010 22:13  reagovat


Jumbo

Ta kombinace rumu a slunce co svitilo na sektor musela byt vrazedna:-)) Presovskej beton to byl hlavne v podani ACS.......

vložil: acskncl dne: 07.03.2010 22:17  reagovat


Jumbo

tohle teda nevím, nevím, možná by to chtělo chvíli počkat a zápas si ještě aspoň v hlavě přehrát znovu. Kladno v druhé půli, především díky naší pasivitě, tlak mělo. Sudí nám odpustil jasnou pětku, u Blažkova zákroku sem si vůbec nebyl jistý, zda to už nebylo v síti. Opětovné čekání zda výsledek udržíme tentokrát přineslo tři body, což je ovšem jediný rozdíl oproti duelu s Příbramí. Dokonce bych řekl, že první půle s Příbramí byla zatím TOP tohoto roku. Dnes tedy doslova příšerný Pamič, velmi špatný pan Wilfried, stejně jako jeho útočný kolega. Kucka na defenzivním taktéž naprosto zabitý, kraje zálohy taky nic moc. I přes dost zkažených míčů se mi asi nejvíc líbil Žofčák, který se spolu se Sionkem snažili jako jediný devadesát minut hrát to samé. Mírné zlepšení u Řepy, byť tam opět parádně jeden balon podskočil, naštěstí byl za ním Brabec, jehož bych ocenil hlavně za to, že nebyl vidět. Jsem hodně zvědavý co se bude dít v bolce......

vložil: majk dne: 07.03.2010 22:23  reagovat


re: Jumbo

ještě bych dodal, že pan Vacek byl prostě ten Vacek....

vložil: majk dne: 07.03.2010 22:26  reagovat


re: re: Jumbo

Ja bych dodal,že Vacek byl marnej :-).

vložil: gero dne: 07.03.2010 22:36  reagovat


re: re: Jumbo

:-D otazkou tedy zustava, kdo tedy to Kladno porazil , kdyz vsichni az na Blazu byli strasny ?? :-D A oni opet byli...Naprosto souhlasim s hodnocenim hracu...

vložil: VScanX dne: 07.03.2010 22:41  reagovat


re: Jumbo

Nemuzu si pomoci, ale Pamic potrebuje, aby mu dobre hralal cela obrana jinak je uplne mimo, stoperi jakz takz , ale Repa se mi nezda uplne v pohode, Brabec radeji vsechno nakopem ven, hlavne at je to co nejdal od brany, Kusnir ac na nej vetsinou mnozi pejou ody dle me nic zazracneho a je podepsan pod gol proti Pribrami a dnesni hlavicka alias mala domu byla take vystavni...zaloha nam bohuzel funguje jen po lajnach, ale ty kridla potrebujou dostat mic ze stredu a tam kde nic, tu nic...at je tam Vacek, Kucka, Folprecht, Kovba, Kladrubsky, Husek...zadna kreativiti,a zadne zrychleni hry, zadny primy mic za obranu, nic...chybi nam kreativni hrac, mozek hry pokud to coach nevidi...na druhou stranu je potreba rici, ze pokud chceme hrat fotbal na prihravky tak je dulezite se hybat a to nam bohuzel nevoni. Utocnici na jare jako by nechteli az na Lacnyho davat goly...plouzej se tam jako smrad. Kadlec je uplne mimo a Bony zjevne dospel k nazoru , ze to ma pod penzi. Lacny maka a zatim je pro me volbou cislo 1, s Bonym, Urcite ne Kadlec prosim. Ten je vazne zatim jen na stridani , pro konce zapasu, kdy obrana soupere uz toho ma plne kecky a on muze uplatnit rychlost. Tam mi z toho vyplyva, ze mame stale more prace pred sebou...

vložil: VScanX dne: 07.03.2010 22:48  reagovat


re: Jumbo

Co se bude dít v Bolce? To snad ani nechtěj vědět.... :o) asi pojede Honza :oDD

vložil: Kovanej dne: 08.03.2010 07:19  reagovat


re: re: Jumbo

a už se ví, jak a zda vůbec pojede majk ? S Honzou zařizujem výhru tři nula a ještě z tepla, to je sichr....

vložil: majk dne: 08.03.2010 08:41  reagovat


re: Jumbo

Já si nemůžu pomoct, ale od Kladna jsem neviděl takový ten souvislý tlak, kdy jeden tým tlačí, do toho kope standardky, rohy, druhý tým zuby nehty odkopává nazdařbůh a doufá, že to umlátí a ukope. Jistě, pasivní jsme byli, Kladdno občas mělo nejakou tu standardku, ale jak říkám, byl jsem si až podezřele jist, že to v klidu udržíme, zvlášť potom, co přišel na hřiště vysoký Hoheneder...

vložil: Jumbo1 dne: 08.03.2010 09:24  reagovat


no..

celkově neska nic moc ale bylo hezky a co dělat v Praze takle v neděli odpoledne:) čekal sem že po těch nepříjemnostech ohledně lístků bude v našem sektoru mnohem méně lidí,ovšem na to kolik nás tam bylo tak fandění nic extra..:( aspoň že někteří se v druhé půli snažili fandit bez ustání za což jim patří můj dík!

vložil: mladej výjezďák dne: 07.03.2010 23:04  reagovat


Jiný pohled

jsem měl já,neboť jsem větší část zapasu viděl pouze po internetu. Nemůžu moc souhlasit s Jumbem,nebot já při naší pasivitě v druhé půli se bál o výsledek celkem dost. Sice většina akcí skončila před vápnem,ale při každe standardtce Kladna jsem trnul - ty závary byli na mě teda moc. Obrana moc jistá nebyla. Co mě na zápase taky sr... byl Mr. rozhodčí,co pískal každý hovno. Zbytečně kouskoval hru a sem tam (ne)udělil kartu (Ta pro Vacka byla hodně trapná) Vadilo mi taky, že běžela 33 minuta, když jsme měli standardtku,ale na hráčích nebylo vůbec vidět, že by se hnali za vítězstvím. Kurva hrajou jednou za týden - tohle já furt nemůžu pochopit- já bych tam za spartu chcípnul (Buh ví, že by to bylo na fyzičku) - proč po tý prdeli nejezdí - nepospíchají - na všechno mají dostatek času. To jak jim celý zápas odskakoval balon od hnát vypadalo,jako hra přeboru. Nevím, druhá půle mi přišla snad ještě horší než ta s Příbramí.Jinak souhlas s Pepou - útok dneska neexistoval. Spíš to ale vypadalo, že je v krizi celý tým a to mě před Bolkou trochu děsí...Jsem i na můj vkus hodně kritickej -měl jsem počkat do zítra,ale faktem je, že ta hra nestala za nic a i mě nikdo echt nepřesvědčil - krom vyjmenovaných hore.No uvidíme jak nam Pepi sestavu přichystá a ty kluky nabudí...SFE

vložil: Mru dne: 07.03.2010 23:26  reagovat


Nesouhlas

Jumbo,ty jsi tam asi do konce nevydržel protože já viděl posledních 20 minut 9 zoufale bránících žlutých figur,které nakopávají balon co nejdále od své brány proti předposlednímu týmu ligy.Jinak jsem rád, že pepa našel další vyníky špatného výkonu.Asi mu nikdo neřekl,že fotbal hraje 11 hráčů a útočníci jsou víceméně odkázáni na přihrávky spoluhráčů.

vložil: leošek dne: 08.03.2010 09:37  reagovat


re: Nesouhlas

Do konce jsem tam vydržel, asi jsme to viděli každý jinak...

vložil: Jumbo1 dne: 08.03.2010 09:47  reagovat


re: re: Nesouhlas

Z těch hlav, co soupeři v našem vápně vyhrávali, to smrdělo těžce...

vložil: Kocek dne: 08.03.2010 10:43  reagovat


re: Nesouhlas

Pepa prohlásil, že to jsou útočníci tak na druhou ligu. Nevidí si do huby. Proč je teda kupoval? ryba smrdí od hlavy...

vložil: otiko dne: 08.03.2010 10:25  reagovat


re: re: Nesouhlas

No on to řekl jinak,řekl že "s takovou hrou to je tak na druhou ligu" :-)

vložil: gero dne: 08.03.2010 12:24  reagovat


re: re: re: Nesouhlas

příteli, je to teda skoro jedno, nicméně pan pepa řekl, že s takovoudle hrou to neni ani na druhou ligu... co z toho pak udělali jednotliví škrabálci, to fakt nevim.

vložil: pesfilipes dne: 08.03.2010 13:39  reagovat


Jaký smysl mají pro týmy ze špičky tabulky zápasy

Smysl to zrejme ma, kdyz je nedokazi prehrat a prestrilet zreletnym zpusobem.. Proboha, prestanme si konecne hrat na velkoklub.

vložil: malexx dne: 08.03.2010 10:03  reagovat


Vyhráli jsme, ale je mi poněkud smutno

Máme tři body a možná je vydřeme na jaře ještě tolikrát, že to bude stačit na titul. Takže bude důvod k radosti. Ale co dál? S takovým fotbalem nemáme v Evropě šanci. Za poslední roky se na naší hře nic nezměnilo, a pokud, tak k horšímu. Hrajeme statický fotbal, bez pohybu, bez nápadu a dnes už bohužel i se soupeři z dolní poloviny tabulky jako rovný s rovným. A to i na vlastním hřišti. To souvisí také s kvalitou kádru, na lepší hráče (např. kvalitního špílmachra) nemáme peníze. Ale pomohlo by to? Něco je špatně v celém systému a šanci na rychlou změnu k lepšímu nevidím.

vložil: ACS-fan dne: 08.03.2010 10:27  reagovat


re: Vyhráli jsme, ale je mi poněkud smutno

do Evropy můžem koukat až budem opět vládnout tady. To se zatím neděje, takže nějaká Evropa mne teď opravdu nezajmá....

vložil: majk dne: 08.03.2010 10:52  reagovat


re: re: Vyhráli jsme, ale je mi poněkud smutno

Nevím, co si představuješ pod slovem vládnout. Jestli to, co já, tak by mi to taky stačilo :-). Ale do toho máme hodně daleko a k titulu, jak to tak vypadá, nejspíš doklopýtáme jako jednooký mezi slepými.

vložil: ACS-fan dne: 08.03.2010 11:23  reagovat


Tak vám nevim...

Z pohledu diváka poměrně nervydrásající utkání, protože Kladno mohlo v pohodě vyrovnat. Těch závarů ve vápně bylo ke konci opravbdu moc, ale PROČ k nim došlo? Protože náš geinální stratég se asi vzhlédl v Hřebíkovi v Thunu, a v 70. minutě dal Kladnu najevo, že budeme bránit vedení 1:0. Opravdu je toto hodno jména Sparty?? Opravdu se musíme i proti zoufalýmu Kladnu bát o výsledek?? Proč tam nechal Kadlece tak dlouho, proč nestřídal hned v poločase? Proč kluky vepředu kritizuje, když jim zase skoro nepřišel míč? Zase to na ně lítalo vzduchem. Pozitivem je snad jen Sionko, ale je to pořád ten samej palič jako když odcházel, a Žofčák, ten se mi hodně líbil. A stejně tak chválim kotel, fandění bez nadávek, naprosto super. Kladeňáci se předháněli v urážkáczh Sparty, ale reakcí kotle byl jen potlesk, to se mi líbí.

vložil: Kocek dne: 08.03.2010 10:33  reagovat


re: Tak vám nevim...

Báli jsme se dvakrát proti Příbrami, báli jsme se s Bohemians Praha, proč bychom se neměli bát s Kladnem ? Ukazuje to, kam nyní patříme a nezbývá než doufat, že bude líp. O půli podle mne nebyl důvod střídat, páč první půle šla a za vedoucím gólem jsme jakžtakž ťapali......

vložil: majk dne: 08.03.2010 10:54  reagovat


re: Tak vám nevim...

fandění bylo super

vložil: Michal Staněk dne: 08.03.2010 11:00  reagovat


re: re: Tak vám nevim...

Fandění bylo podprůměr ! Abych si vyřval hlasivky,několikrát to tam rozjel a pak někteří pod 5 x zakříčení Sparta přestali,tak takhle support nepředstavuju.Až na konci zápasu to jakž-takž šlo.

vložil: gero dne: 08.03.2010 12:28  reagovat


re: re: re: Tak vám nevim...

Já tim reagoval na příspěvek výše, že se alespoň fandilo slušně

vložil: Michal Staněk dne: 09.03.2010 14:10  reagovat


re: re: Tak vám nevim...

já teda nevim, ale asi bych se nikdy nedomejšlel, že na zápas sparty hranej v praze, navíc ve hře vo titul (ač to zní sebevíc neuvěřitelnějc), příde celejch 1780 lidu... to mi tedca spadla čelist. březnová neděle, 15 nula nula. zahrádkáři nemakaj, svítí slunce, a kde nic tu nic. byl sem zklamanej. a ty poudačky jak minule hráli blbě, a to že byl důvod... prostě nežeru.

vložil: pesfilipes dne: 08.03.2010 12:31  reagovat


re: re: re: Tak vám nevim...

na to jednoduchá a i z časti smutná odpověď: Strahov. Pokaždý když tam jsem, tak si říkám, že tam jsem naposled.... sice to nikdy nedodržím, ale dost lidí očividně už jo

vložil: W4S3K dne: 08.03.2010 12:39  reagovat


re: re: re: re: Tak vám nevim...

TAK TODLE NE - BE RU! dyby mi někdo povidl, sorry, ale do brna (ostravy, olmíku, slovácka,aj.) jet nemůžu - je to daleko, pak řeknu ok. ale dyž mi někdo řekne, že na venkovní zápas nejde proto, že strahov, kerej je asi 3 kiláky od sparty, tak je to hovadina. to je pak to, že na spartu nejder, protože je vedro, a nebo zima, či moc svítí sluníčko, a nebo málo leje...

vložil: pesfilipes dne: 08.03.2010 13:44  reagovat


re: re: re: re: re: Tak vám nevim...

SOUHLAS!! Ač sem poměrně dost nachcípanej, přesto sem tam byl. Hlavně, že pak na LM nebo EL bude problém kolikrát sehnat lístek, neb tam přijdou ti "nějvěrnější", co je pro ně Strahov daleko :(

vložil: Kocek dne: 08.03.2010 15:15  reagovat


Ne každý může být redaktorem deníku Sport

Ne každý může být redaktorem deníku Sport, ale kdekdo se dokáže nakazit optikou těchto žlučovitých slávistů. Na utkání lze mít dva pohledy : Utrpěli jsme tři body, máme skvělého brankáře, vítězství trochu zvedne sebevědomí, mužstvo se před důležitým utkáním v MB, mužstvo se uklidní, protože udělalo jeden z postupných kroků k titulu, evropské poháry neřešme, na podzim stejní hráči dokázali, že je hrát umí a pokud zůstanou pohromadě, tak je šance na zlepšení. ( V zimě se neprodávalo.) Na Strahov se nejezdí pro potěšení, ale bodový zisk a ten mi v kombinaci, že se prosadil prodej lístků před utkáním ( já jsem se dostal na hlavní tribunu tradičním způsobem, pouze pořadatelé Kladna s ním nemají moc zkušeností, takže místo díky z nich vypadlo zmizte), rozhodně náladu nekazí. Druhý pohled si lze přečíst v jiných příspěvcích, nikomu nechci brát názor, ale ruku na srdce pánové, proč si po zisku tří bodů kazíte náladu, po třicátém kole si nikdo na průměrný výkon z tohoto utkání nevzpomene, ale body se doufám budou počítat mezi ty zlaté.

vložil: Bruska dne: 08.03.2010 11:38  reagovat


re: Ne každý může být redaktorem deníku Sport

proti tvému pojetí se dá těžko něco namítat... kor dyž, jak psal někde majk, báli sme se s klokanem, báli sme se s příbramí... jediný čemu vůbec nerozumim, je postoj pana pepy na tk. tydle hráli strašně, nevim proč přestali hrát,.... je to zápas co zápas. takže buď je pan pepa totálně out a neví kerá bije, páč tam furt posílá lidi, co nic neuměj. anebo je eště víc out, páč jim něco povidá a voni na něj chčijou a chčijou, čimž pádem nerozumim tomu, proč nepichází odezva

vložil: pesfilipes dne: 08.03.2010 12:17  reagovat


re: re: Ne každý může být redaktorem deníku Sport

jen bych dodal, že náš poslední titul byl taky získanej spoustou zlatých bodů podobnejch těm včerejším a byl nám k pačemu ???

vložil: majk dne: 08.03.2010 13:05  reagovat


re: re: re: Ne každý může být redaktorem deníku Sp

K čemu že nám ten titul byl? Přece k tomu, že na tituly vedeme nad Antikristem 34:17, nikoli 33:18. A wo tom to přece wšecko je!

vložil: Senior dne: 08.03.2010 13:31  reagovat


re: re: re: re: Ne každý může být redaktorem deník

Svatá Seniorova pravda. Stejně jako já viděl spoustu podobných utkání i od daleko silnějších týmů Sparty a kdyby jsme je neustáli respektivi nedovedli ke třeb bodům silou vůle respektive smazali a řešili fotbal jako krasobruslení tak ten ten poměr titulů je možná opačně. Nejkoukatelnější fotbal v lize + titul na Letné platilo v době, kdy český fotbalista neměl vlastní cestovní pas, který by platil jinde než v NDR a SSSR. Co se týče otázky, jak se k tomu staví pan Chovanec, tak tam je pouze otázka jedna. Proč má Sparta rozpočet jaký má a nikoli třetinový, když v utkáních jako Příbram a Kladno je jediný viditelný rozdíl ve výkonu brankáře Blažka, bez něhož bychom měli nejspíš bodů nula. A jisté náznaky, že mezi zmatenými atlety, odrážeči a nakopávači balónů je na hřišti také i jeden fotbalista jménem Libor Sionko. Samozřejmě i on si vybral při brance od Příbrami slabší chvíli, když Kadlec ztratil naprosto lajdácky míč, Kušnír nesmyslně odehrál míč a Brabec poslouchal/neposlouchal svého brankáře. V případě Blažka chybu omlouvá dalších sedm famózních zákroků. Narozdíl od jiných trenéra chválím za nasazení Hohenedera, protože pomohl přetížené obraně a stejně jako proti Příbrami se podílel na útočných akcích.

vložil: Bruska dne: 08.03.2010 14:29  reagovat


re: Ne každý může být redaktorem deníku Sport

Přemýšlím, jaká je naděje, že jaro zvládneme podle svých představ. Chovanec-trenér zřejmě vychází z filozofie Chovance-hráče. Tedy, že trenér je tu od toho, aby pro dané utkání postavil optimální jedenáctku a dal hráčům základní taktické pokyny. Se zbytkem si už musí poradit na place sami. Jenže, co dokázali na hřišti Chovancové, Haškové, Bílkové, Strakové, Skuhraví a další, dnešní hráči Sparty už nezvládnou, jsou kvalitativně jinde. S tím bych se ještě smířil a obrnil se trpělivostí. Ale co opravdu nechápu je, že neumíme kopnout ani standardku, a to byla dřív naše velká zbraň a častá cesta ke zlatým bodům. Myslel jsem si, že by se to třeba dalo cvičit na tréninku, když už to hráč nemá od pánaboha, jako výše zmínění plejeři …

vložil: ACS-fan dne: 08.03.2010 14:06  reagovat


re: re: Ne každý může být redaktorem deníku Sport

Podle mého názoru naše naděje spočívá pouze v tom, že liga je plná stejných nekopů, jakými oplývá naše družina.Když se nedaří a ještě k tomu je kosa,jako byla včera, tak je člověk našvanej dvojnásob.Až se oteplí, bude veseleji, mančafty se budou řezat navzájem o sto šest, zápasy budou vyrovnané, protože prakticky neexistují kvalitativní rozdíly. Když už nic jiného, bude to drama až do konce a to na špici i v suterénu. Kdysi jsme se vztekali, že ligovým loserům mnohdy dáme jenom jeden nebo dva góly. Dnes jsme vytřeštění z každého, kdo k nám přijede, o výjezdech ani nemluvím.Dobře už bylo...

vložil: recchi dne: 08.03.2010 16:20  reagovat


Asi jsme divní...

...tedy my, dříve narození. Na druhou půli jsem se přesunul k Průchovi a recchimu a všichni tři jsme se klepali strachy, jestli to jedna nula z penalty ubráníme. Každou chvíli jsme čuměli na časomíru a hypnotizovali ji očima, aby na ní konečně naskočila magická devadesátá minuta.

vložil: Senior dne: 08.03.2010 13:28  reagovat


re: Asi jsme divní...

njn to ste celí vy, starci z chmelu... co maj slabý nervy.

vložil: pesfilipes dne: 08.03.2010 13:42  reagovat


re: re: Asi jsme divní...

pes:ty jsi v klidu, protože tam nechodíš. Btw na SF cupu jsi na place chvilkama vypadal jako by ti bylo tolik, co nám třem dohromady;-)

vložil: recchi dne: 08.03.2010 16:23  reagovat


re: re: re: Asi jsme divní...

kam že nechodim? na tribunu, kde je zima?

vložil: pesfilipes dne: 09.03.2010 08:52  reagovat


re: Asi jsme divní...

Já se teda klepal spíš zimou:-)))!! Ovšem strachy - bohužel taky!!

vložil: Průcha dne: 08.03.2010 14:10  reagovat


re: re: Asi jsme divní...

Na hlavní tribuně byla odporná zima, v naší skupině převládal názor, že Kladno gól nedá, ale nervozita, že mu k němu pomůžeme, se s přibývajícícm časem zastřít nedala.

vložil: Bruska dne: 08.03.2010 14:34  reagovat


re: re: re: Asi jsme divní...

Máte chodit do kotle,tam bylo teplo :-).

vložil: gero dne: 08.03.2010 17:50  reagovat


Bojkot se povedl!

Hra bídná, ale hlavně, že se povedl bojkot fanoušků!

vložil: Rambo dne: 08.03.2010 18:33  reagovat


re: Bojkot se povedl!

Spolkni prášek, Johne, žádný bojkot nebyl.

vložil: DarkCook dne: 08.03.2010 18:36  reagovat


re: Bojkot se povedl!

:))))))))) vivat Ludva!!

vložil: Kocek dne: 09.03.2010 16:21  reagovat


prodej lístků

mě teda pěkně nasrali prodejem lístků na to aby si dostal lístek tam musíš osobně a když tam dorazil deset minut před zápasem tak sou otevřený 2 pokladny a 500m dlouhá fronta, která se vůbec nehejbe ten systém by měli sakra změnit takhle díky tomu nepřišla spousta lidí

vložil: Speedy dne: 08.03.2010 20:07  reagovat


re: prodej lístků

nechod 10min pred zapasem, kup si listek v zc :)

vložil: cocka dne: 09.03.2010 14:54  reagovat


re: re: prodej lístků

Myslis, ze ma kazdej cas travit pul dne navstevou ZC?? Sou taky lidi co pracujou a nebydlej v Praze.

vložil: acs1893 dne: 09.03.2010 16:54  reagovat


re: re: prodej lístků

já do poslední chvíle nevěděl zda pudu nakonec se ten čas našel a místo toho abych se těšil na zápas sem se akorát nasral

vložil: Speedy dne: 09.03.2010 21:59  reagovat


Přidej nový komentář