Tabulka
| 1. | Viktoria Plzeň | 19 |
| 2. | Sigma Olomouc | 15 |
| 3. | Mladá Boleslav | 13 |
| 4. | Sparta Praha | 12 |
| 5. | FK Jablonec 97 | 11 |
| 6. | FK Teplice | 11 |
| 7. | 1. FK Příbram | 9 |
| 8. | Slávyje | 9 |
| 9. | Dynamo Č. Bud. | 8 |
| 10. | FC Hradec Král. | 8 |
| 11. | Ústí nad Labem | 8 |
| 12. | Slovan Liberec | 7 |
| 13. | 1. FC Slovácko | 7 |
| 14. | Kolchoz 1905 | 6 |
| 15. | Baník Ostrava | 5 |
| 16. | Zbrojovka Brno | 3 |
Přihlášení na SF
Vyhledávání na SF
Novinky na internetu
07.09 - Předprodej vstupenek na derby!
06.09 - Víkendové výsledky přípravek
06.09 - Aktuální výsledky mládeže
Nejčtenější články
27.08 - Proč ne tuzemák?
31.08 - Proběhla 1. Sparťanská diskotéka
Nejživější diskuze
Komentáře k článku:
Opět druzí (FK Mladá Boleslav – AC SPARTA PRAHA, 30. lig. kolo)
Dnešním dnem končí naše ligová soutěž. Po nepovedeném podzimu jsme letos opět druzí. A já se ptám: je to úspěch nebo neúspěch? Těch pohledů může být mnoho. Za á:
je to úspěch. Být druhým v jakékoliv kategorii lidské činnosti není špatným výsledkem. Zejména v případě, že po první části soutěže jsme na tom byli neporovnatelně hůř. Za bé: je to neúspěch. Jsme Sparta a vyhráli sešívaní! A to je pro každého Sparťana ta největší potupa. Nedá se nic dělat, je slušností blahopřát vítězům k zaslouženému titulu a nám Sparťanům popřát, aby dny temna skončily právě dnes, v den pětitiset sedmdesáti pátého výročí bitvy u Lipan. 30.května 1434 nedaleko malé vesničky Lipany byla poražena husitská vojska a započal historický zlom v našich dějinách. Nejslavnější období českých středověkých dějin právě skončilo. Pevně věřím, že 30.květen 2009 bude opět zlomovým datem našich dějin a příští čas bude opět patřit nám, Sparťanům.
<< zpět na článek
díky Bombito
včera byla celková spokojenost. Ale nejvíce mi mile překvapil Patrik Berger, když mu to jde, hraje radost pohledět. Celkově na jaře se mi hodně líbil Kucka, ten se opravdu povedl, snad na podzim budou i s Kládou v pořádku. Druhé místo hodnotím jako ty. Ty výzvy, jak se mají měnit fanoušci, mi připadají to slavné "je třeba vyměnit lid !" :-)
Večer jsem se ještě díval na Marseille-Rennes, a měl jsem pocit, jako když jsem byl na divizi a teď koukám na fotbal, míním tím i ten stadion a návštěvu.
vložil: otiko dne: 31.05.2009 08:23 reagovat
re: díky Bombito
Mě se na jaře líbil nejvíce Roman Hubník.Jako jediný se zimních posil snad neměl výkyv formy a dokázal slušně zahrát na jinych postech.Pravého beka (derby) a def.zál.v posledních dvou kolech.
vložil: gero dne: 31.05.2009 08:54 reagovat
re: re: díky Bombito
omluva Hubníkovi, taky se mi moc líbil :)
vložil: otiko dne: 31.05.2009 09:14 reagovat
referát
Opět pěkný referát.A podepsal bych se hlavně pod větu o jednotě.Nejen jednota na hřišti,ale taky v hledišti nas vrátí (doufám,že brzy) tak kam patříme.Tedy na 1 místo !.Sparta forever ! :-).
vložil: gero dne: 31.05.2009 08:49 reagovat
Hubník
Hubník na konci roku musí odejít nebo na něj má Sparta opci? Já si myslim ze nema co?
vložil: Dynamo dne: 31.05.2009 09:01 reagovat
re: re: Hubník
hlavně je asi fuk, jestli opce je, nebo ne. Pokud by byla, tak by vyla stejně moc vysoká - dle mého. Musíme doufat, že opravdu přijde Hoheneder, či ještě někdo a stihne se do zimy zaklimatizovat. A že to bude Řepovi kopat ještě tak 10 let :-)
vložil: lucifer.pekelny dne: 31.05.2009 09:38 reagovat
re: re: re: Hubník
Ten Rakušan je jistá věc...Jinak za Hubníka dostala Olomouc 100mega...Tak na přestup by byl asi sakra drahý...
vložil: Lustrigoal dne: 07.06.2009 11:28 reagovat
diky Bombito
za tvoje objektivne psane pozapasove referaty a prejme vsichni Sparticce v pristim ligovem rocniku vice radosti a spokojenosti z predvedenych vykonu-a pokud mozno i zdarilou reprezentaci v poharove Evrope.
vložil: Rajky dne: 31.05.2009 10:20 reagovat
re: Co máš...
To možná nebude kopračka ten problém :-) Ale jistá strávnice koprovky :-)))
vložil: kuchi dne: 02.06.2009 11:14 reagovat
Support
Myslím, že od nás dobrej support. Snad v příští sezóně alespoň takto na co nejvíce zápasech a v co nejvíce lidech :-)
vložil: StarejHomolka dne: 31.05.2009 11:14 reagovat
Tiskový mluvčí koprové omáčky
se důrazně ohrazuje proti srovnávání čehokoli tak skvělého, jako je koprová omáčka, s něčím natolik opovrženíhodným, veskrze odporným a smrdutým , jako je červenobílý šaškovský spolek. Očekáváme veřejnou omluvu!!!
vložil: mowen dne: 31.05.2009 11:19 reagovat
dalsi sezona...
ono je myslim nejvic dulezity aby zase nedoslo k onomu slavnemu 8 hravu ven a 10 sem... pak budu verit ze to v pristi sezone bude dobre
vložil: BeoWulf dne: 31.05.2009 11:46 reagovat
Trochu statistiky
Trochu jsem hledal na netu a zpočítal jaká je průměrná návštěvnost na utkání Spartičky v samostatné české lize,tedy od sezony 1993/94.Pro mnohé to možná bude překvapení,ale na Spartu chodí nejvíc diváku od nástupu Křéti :-).
Takže:
93/94-5171
94/ 95-6849
95/96-5163 (bez titulu,ale pohár ČMFS)
96/97-7486
97/98-6532 98/99-5139
99/00-6896
00/01- 6289
01/02-6082 (bez titulu)
02/03-6175
03/04-770 6 (bez titulu,ale pohár ČMFS)
04/05-5138 (Strakova+Hřebíkova sezona,za Straky průměr-5251)
05/06-7211 (bez titulu,ale pohár ČMFS)
06/07-11848 (double)
07/08-9378 (bez titulu,ale pohár ČMFS)
08/09-8638 (bez titulu)
Co s toho plyne ? Že ani výsledky,ani oblíbený trenér nemají na návštěvnost Sparty zásadní vliv,naopak mimo "double" sezony chodilo na Spartu nejvíc diváků v sezonách,kdy ji to až tak moc nešlo :-).Sparta forever ! :-).
vložil: gero dne: 31.05.2009 11:57 reagovat
re: Trochu statistiky
Statistika je hezká věc, ale když se podíváš po tribunách při každým domácím zápase Sparty, uvidíš, že zdaleka není taková návštěva, jaká se uvádí.
vložil: Heiselpapier dne: 31.05.2009 16:10 reagovat
re: Trochu statistiky
Na Spartě každý zápas přidávají minimálně 2000 diváků, takže to není taková sláva.
vložil: Wega dne: 31.05.2009 16:16 reagovat
re: re: Trochu statistiky
asi započtou vždy všechny permanentky + ostatní prodej
vložil: otiko dne: 02.06.2009 14:52 reagovat
Fuj
V tom titulku je cosi, co k nám obecně nepatří, možná by se hodil ke článku o celé sezóně a nikoli k tomuto opravdu vydařenému utkání. V Boleslavi prohrávali i silnější týmy Sparty, než je ten výběr mládeže a starých pardálů. Utkání mi udělalo radost, možná je z hlediska budoucnosti podstatnější, než samotné druhé místo. Kromě náladového Zemana, který není ochotný bránit, hráli všichni velmi odpovědně, třeba si to konečně sedlo. Kromě Sparty potěšil i pohled na spratečka Uhrinů, který nerad přiznává porážku.
vložil: Bruska dne: 31.05.2009 12:19 reagovat
nejen výkon
výkon hlavně v druhý půli dobrý, o tom není pochyb.Páťa hrál jako zamlada, celý rok nehlavičkuje a pak uhasí 4 rohy Boleslavy hlavou.
Zastavil bych se ale u fanoušků. Myslím že držíme (nejen) letos smutný primát nejvíc přerušení během zápasů z důvodů házení světlic/dýmovnic/otabomb:) Také klub stojíme nemalé peníze - letos bomba, jindy nevhodné pokřiky.Na tomhle to chce určtě zapracovat do příští sezony.Podle mě to je jeden z hlavních důvodů proč hráči pak většinou nepřijdou na děkovačku.Jakmile se propojíme hráči - fanoušci bude to určitě zase šlapat o kus lépe (výkony hráčů cítících sounáležitost s fanoušky - výkony v hledišti , i když tu jsem o malinko skeptický).Toť muj subjektivní názor.
vložil: Pif dne: 31.05.2009 13:36 reagovat
Fanoušci
Ono by na uklidnění situace co se týká dýmovnic atd. úplně stačilo, kdyby se představitelé Ultras domluvili s vedením a to pyro bylo organizované. Jakmile se to dělá na černo a nikdo nikoho neposlouchá, tak to takhle dopadá. A ještě dodám jednu věc. Nesnáším Slávii a potom co vidím u nich v Edenu - kotel přes celou tribunu, tak bych si přál aby náš Sparťanský kotel byl po celé spodní šásti jižní tribuny a čítal ještě více lidí, než je tomu dosud. Návic bez plotu k hrřišti by to byla nádhera.
vložil: LuisACS dne: 31.05.2009 14:46 reagovat
re: Fanoušci
To je pravda to by bylo dobry kotel po cely tribune za brankou a ne jenom v rohu a jeste k tomu nahore co nejdal od hriste,co si pamatuju jeste na sektory tak to tak bylo kotel za branou.
vložil: palio dne: 31.05.2009 15:36 reagovat
re: Fanoušci
Taky bych si to přál,plný kotel za brankou po celé spodní části tribůny :-).
vložil: gero dne: 31.05.2009 19:20 reagovat
ende šlus
Konec sezony - asi díky Bohu, ikdyž kdo ví. Na jaře byl k vidění opravdu velký kus zlepšení. Tabulka to jasně dokazuje. To že jsou stále rezervy ve hře,netřeba pitvat. Za sebe můžu říct, že jsem s tou jarní sezonou spokojeny (škoda, že jediný tlak na Slavii, jsme byli my - věřím, že by jsme byli jinak svědky dalšího připosrání Seshitců). Zabudování mladíků do sestavy jenom kvituji. Velmi slibně hrající obrana (při absenci Řepy poloviční). Je to krom útoku ale místo ,kde je potřeba dotáhnout opravdu dobrý nákup. Škoda Hubníka. Souhlasím s Gerem. Dle mého absolutně nejlepší hráč na jaře, který neměl slabší zápas. Škoda ,že se s ním po podzimu rozloučíme.Řepa taky není nejmladší a asi proto to vidím jako hrozící apokalypsu v obraně (už 3 rokem).Záloha si musí ještě více sehrát,ale v Kuckovi je potenciál jako hrom a aniž bych ho osobně znal,tak ve mě vzbuzuje dojem, že chce ve fotbale něčeho dosáhnout. Ne o všech bych tohle mohl napsat. Útok je potřeba taktéž doplnit. Kulič je palič šanci i dříč,ale je potřeba na jeho úkor přivest někoho jiného.Bojím se v případě neúspěchu v LM (dá se očekávat),aby vedení nelepilo rozpočet prodejem hráčů (V. Kadlec) a nedostali se opět do stejné břečky jako poslední dvě sezony,kdy nejsme schopni sehnat adekvátní náhradu. S tím souvisí nechat hráče sehrát a nedělat v soupisce obr kolotoč.Pak věřím, že to budeme o5 my,kteří budeme řvát směrem k synagoze věčně druzí....Jinak Bombito skvělý referát a jako přání bych vyslovil "buďmě jednotní" a dokažme že nemáme v řadách tupá hovada a že má Sparta opravdu ty nejlepší fanoušky.Stop "vulgaritám" (mám na mysli židy a že oto nemá č.raka-ikdyž máme asi pravdu) a nekotrolovanýmu pyru...Tak v příští sezoně na stadionu .....
vložil: Mru dne: 31.05.2009 14:50 reagovat
re: ende šlus
Co bys říkal tomu,kdyby získali do útoku Lafatu ? Podle mě by ve Spartě ještě vyrostl a goly dávat umí.Podle mě jeden z mála kvalitních a cenově dostupných útočníku v lize.
vložil: gero dne: 31.05.2009 19:23 reagovat
re: re: ende šlus
No určitě je to jak říkáš jeden z mála, kdo by byl asi finančně dostupný. Jenom mě mrzí, že nezkusily toho Keriče dřív (už před půl druhým rokem jsem psal, že bude lepší a lepší).Lafata by byl určitě přínosem. Není to náladový hráč a věřím, že by i zapadl.Necháme se překvapit. Došek zkušený je,ale z jeho loktů jsem vždycky na nervy... Toho už zpět nevemou... By mě zajímalo kolik by si řekly za Opielu a Chramostu - jsou spíš záloha,ale .....
vložil: Mru dne: 01.06.2009 06:35 reagovat
žádná sláva tahle sezona
Nemůžeme být spokojení. Klub, který má rozpočet 300 mil. Kč (cca 3x větší než Slavie), musí mít lepší kádr a výsledky. Zdá se mi, že se s tím všichni smířili. Chabé výkony s ČB, Libercem, Slavií, Příbramí, Zlínem - o podzimu radši nemluvit. Zajímalo by mě, jak bychom dopadli, kdyby byl ve Spartě ještě Lavička..
vložil: Wega dne: 31.05.2009 16:25 reagovat
re: žádná sláva tahle sezona
s ČB to prosrali hlavně trenéři, kteří hráli na jednoho utočníka, na Slavii ač mi to neleze přes pysk prostě nemáme. S Libercem to byla spíše smůla - byli jsme lepším týmem a to se prostě stane, v Příbrami to byl prý super hnus - to nevím čím bylo...Ze Zlína máme prostě mindrák. Vím ,že existovali sezony, kdy jsme vyhrali co se dalo,ale v současný situaci, kdy není kde brát hráče,nebo spíš nemáme scouting,tak to proste jen tak lepší nebude. To že Lavička upozornoval, že nemáme dobrý kádr a Chovanec si na to musel přijít sám je daný. Je ted jenom na vedení,aby začali doplnovat kádr o hráče, kterí budou opravdu platní a ne že budou plnit celou gambrinus ligu průměrem...Nechci se s tím smířit,ale to v čem vidím zakopanýho hafana je, že neumíme koupit vhodného hráče a vymáčknout z něho maximum. V tomto je Slavie resp Jarolím o parník před Spartou. Většinu hráču si našel a přivedl sám a to byl v pozici asistenta Haška, kdy si tyto hráče dokazal najít. I z 2 ligy dokazal vytahnout hráče,kteří 1 ligu hrajou bez problému,tak jak je možny, že má Sparta člověka pouze na scouting a tyto hráče nenajde?????
vložil: Mru dne: 31.05.2009 16:42 reagovat
re: žádná sláva tahle sezona
Jak jsi přišel na to, že slátanci mají 3 x menší rozpočet než Sparta ? Podle deníku Sport měli rozpočet cca 309 mega.... http://deniksport.blesk.c ...
vložil: Barney Gumble dne: 31.05.2009 17:35 reagovat
re: re: žádná sláva tahle sezona
Pleteš pátý přes devátý. Nezaměňuj rozpočet s výsledovkou. Rozpočet nezahrnuje např. výnosy a náklady z přestupů. Rozpočet je plán. Vásledovka se vztahuje k minulému období. Pokud vím, slávisti maj rozpočet okolo stovky.
vložil: Pking dne: 02.06.2009 16:51 reagovat
re: re: re: žádná sláva tahle sezona
Já neříkám, že tomu rozumím, to vůbec. Ale když čtu, že vydali v letošní sezoně na platy 120 mega, na pronájem stadionu 20 mega, na přestupy 50 mega, na platy zaměstnanců 25 mega, na provoz 20 mega atd., tak by mne zajímalo, jak to mohli dokázat s rozpočtem sto mega ? Když tedy říkáš, že rozpočet je plán, tak oni v něm s těmi výdaji nepočítali ? Podle mne ano, ale zároveň v něm museli počítat i s příjmy ( od sponzorů, z přestupů apod.) Když věděli, že jen na platy a pronájem musí vynaložit cca 140 mega, tak přece nemůžou mít rozpočet jenom 100, ne ? Ale můžu se mýlit.
vložil: Barney Gumble dne: 02.06.2009 17:48 reagovat
re: re: re: re: žádná sláva tahle sezona
Ostatně, i sám Doležal o těch cifrách mluví jako o rozpočtu : Základní podmínkou je rozumné hospodaření. „Jdeme cestou vyrovnaného rozpočtu,“ hlásí Doležal, což znamená, že výdaje nepřevyšují příjmy a klub nežije na dluh.
vložil: Barney Gumble dne: 02.06.2009 17:55 reagovat
Skončit podruhé zasebou
za židem je prostě při sparťanském rozpočtu ostuda! Sezónu, nelze teda hodnotit nijak jinak než špatnou! Hodnotit se to musí jako celek a nekoukat, jen že na jaře jsme je malinko stáhli.Každopádně v některých hráčích je vidět potenciál!
vložil: Luban dne: 31.05.2009 17:26 reagovat
Jude Slavie
Po minulém pískání na domácím zápase od skupinek pochybnejch individuí, bylo včera příjemným zjištěním, že tento pokřik není jen dílem kotle! Ten v Bolce dal pouze antislavie. Mile překvapili normální fans co byli vedle sektoru hostů a tento pokřik spustili sami a to hnedka dvakrát:-P Odhadem se k němu připojila minimálně třetina fans v nekotelnické části a to včetně maminek s dětma a věkově starších sparťanů.
vložil: Luban dne: 31.05.2009 17:37 reagovat
re: Jude Slavie
Tak oni to rvali jude slavie maminky s detmi,to rvali asi i batolata s kocarku a zase by to svadeli na kotel.
vložil: palio dne: 31.05.2009 19:13 reagovat
re: re: Jude Slavie
Tak batolata jsem na stadionu neviděl.Maminky s odrostlejšíma děckama, ale jo:-) Mohu potvrdit, že tentokrát s Jude Slavie kotel neměl nic společného a vzešlo to asi dvakrát z části mimo sektor hostů, kde byli takzvaní "normálové" a fanoušci z okolí MB.
Jinak ta kombinace mládí a starejch psů se začíná docela dobře sehrávat a mohla by příští sezonu fungovat. Hlavně to chce sehnat střelce.
vložil: MichalS dne: 31.05.2009 20:10 reagovat
re: re: Jude Slavie
Dvě maminy s děckama(8-11 let)hrdě hlásí své zapojení do skandování Jude Slavie!! Byly jsme na tribuně vedle sektoru Sparty, kde se krom nás k tomu pokřiku zapojilo spousta normálních sparťanů(Kotel stím neměl nic společného) Prostě nenávist, k té sešívané židovské špíně je potřeba dětem vrýt do paměti už v útlém věku! Ty moralisti co se jim ten pokřik nelíbí, ať si trhnou nohou, nebo si případně vezmou domů pro zlepšení nálady nějakého nepřizpůsobivého chráněnce ze stáje tuneláře Kocába.
vložil: pajuška dne: 01.06.2009 15:18 reagovat
re: re: re: Jude Slavie
Bezvadně je to učíte.Až za pár let budou podobný výrazy používat vůči vám tak si vzpomeň kdo je to naučil......
vložil: RVS. dne: 01.06.2009 16:57 reagovat
re: re: re: Jude Slavie
špína ses akorat tak ty, fandim sparte a !ne! neonacizmu na stadinu... !!!ANTISLAVIE!!!
vložil: Homolka8 dne: 01.06.2009 20:37 reagovat
re: re: re: re: Jude Slavie
fandim Spartě a jude slavie!! Pleteš 2 rozdílný věci dohromady, je vidět že venku lidi mimo kotel nejsou tak blbý :-)
vložil: Jumbo dne: 02.06.2009 00:37 reagovat
re: re: re: re: re: Jude Slavie
Neblbni, zase si nás spletou, víš že já s Jude Slavie nesouhlasím...
vložil: Jumbo1 dne: 02.06.2009 12:28 reagovat
re: re: re: re: re: re: Jude Slavie
Své názory nezměnim a nick taky ne :-) Snad si lidi tady zvyknou...
vložil: Jumbo dne: 02.06.2009 19:58 reagovat
re: re: re: re: re: re: re: Jude Slavie
To je fakt, bude to taková zkouška pozornosti por zbytek :-) Bo my dva navzájem se zpravidla poznáme podle názorů
vložil: Jumbo1 dne: 04.06.2009 12:42 reagovat
re: re: re: Jude Slavie
Souhlasím, že nenávist ke Slavii je třeba budovat od útlého věku o to nic. Ale pokřik Jude Slavie, tedy Židovská Slávie, Židoslavie - to jen pro úplnost) je nesmysl už proto, že uráží ne Slávisty, ale Židy. Já sice osobně Židy dvakrát nemusím, nicméně nikdo, ani Žid, si nezaslouží, aby byl srovnáván nebo jakkoli jinak spojován s takovým ksindlem, jako je Slavia...Učte je Antislavie a fandit proti Slavii i v evrospkých pohárech, to pomůže víc :-) Btw, ve druhý půli jsem nestál v kotli, ale na normální tribuně, a ten pokřik tam rozjelo pár klučíků tak kolem 12-14 let, takoví ti Kinderultras. Přestali řvát hned poté co jsem je seřval buď já, nebo kluk velde mě. To že v tom pak pokračovali ostatní, je jiná věc. Píšu to ale proto, aby bylo jasně patrný, že naprostá většina sparťanů (a to i kotle) si uvědomuje, že ten pokřik je nesmysl, kór v zápase, kdy nehrajeme se Slavií....
vložil: Jumbo1 dne: 02.06.2009 12:34 reagovat
re: re: re: Jude Slavie
Mám 6ti letýho kluka a základní věci jako je JUDE SLAVIE!! a SMRT BANÍKU!! ovládá naprosto dokonale;)
vložil: Misak29 dne: 03.06.2009 21:23 reagovat
re: re: re: re: Jude Slavie
Nejmenuje se náhodou tvůj syn Martin a nechodíte tu a tam do Kamenného Džbánu
? :-D
vložil: Jumbo1 dne: 04.06.2009 12:43 reagovat
re: Jude Slavie
si byl asi v jinym sektoru ne? jo kotel to nezačal ale pořád se tam našlo spousta lidí, který se toho pokřiku chytla a hlavně v kotli takže furt stejný, žádná změna...
vložil: karell dne: 01.06.2009 07:37 reagovat
re: re: Jude Slavie
Ja byl na tribune kousek od plotu co ji oddeloval od kotle. A Jude Slavie bylo pouze z teto tribuny, kde se do pokriku zapojilo opravdu hodne lidi! Jestli se z kotle nekdo pridal, tak maximalne par jednotlivcu. Nevim proc se musis furt navazet do kotle(neni to u tebe poprve) Zrejme ti lezi v zaludku a mas z nej nejakej mindrak. Kotel v prvnim polocase zacal s antislavie a na tribune normalnich fans to preslo v Jude Slavie a zde to "kostata" jak normalnim fans nekteri rikaji rozjela v druhem polocase 2x sama.
vložil: VaclavV dne: 01.06.2009 14:22 reagovat
re: re: re: Jude Slavie
no vidiš já byl v kotli a v jednu chvíli to řvalo dost lidí ale je to jedno protože v kotli je to prostě takhle daný. Někdo to nemá rád a neřve to, jinejm to nevadí ale neřvou to a pak jsou Ti, kteří to řvou a ještě to obhajujou..nic proti kotli nemam, chodim tam na výjezdech a nikdy bych proti svejm nepískal. Jen jsem napsal, že se našlo hodně lidí který se přidali..nic víc a keci o mindráku si nech na doma :)
vložil: karell dne: 04.06.2009 07:33 reagovat
re: re: Jude Slavie
V kotli to skandovalo 30-50 jedinců, přičemž tam bylo 200-250 lidí, takže jasná menšina, de facto zlomek...
vložil: Jumbo1 dne: 02.06.2009 12:35 reagovat
re: re: re: Jude Slavie
Svazáku, pleteš se v kotli bylo jen antislavie. V Druhém poločase se k Jude od normálů přidali v kotli maximálně 3-4 jednotlivci. Já osobně bych se přidal také, neb doma do kotle nechodím a zde jsme byl. Před zápasem bylo ale tolik rumu, že už na to nebylo sil:-( A netvrd tady něco o většině, mluv pouze za sebe. Mimo Prahu bys nenašel na zápase primitiva co by pískal na jiné spartany. Na domácím zápase to bylo dílo buď placenejch provokatérů a nebo "fanoušků" co dojdou 2x za rok.
vložil: frajerluk dne: 02.06.2009 20:47 reagovat
re: re: re: re: Jude Slavie
A kde píšu o většině a pískotu?
vložil: Jumbo1 dne: 03.06.2009 12:11 reagovat
re: re: re: re: re: Jude Slavie
Tady: Píšu to ale proto, aby bylo jasně patrný, že naprostá většina sparťanů (a to i kotle) si uvědomuje, že ten pokřik je nesmysl, kór v zápase, kdy nehrajeme se Slavií....
Takže mluv za sebe a maximálné svejch 16000 nechodících virtuálních kámošů a nedělej ze sebe naprostou většinu, neb tomu tak NENÍ!!
Pískot byl myšlen pro změnu k té hrzce debilů na posledním domácím zápase...
vložil: frajerluk dne: 03.06.2009 20:27 reagovat
re: re: re: re: re: re: Jude Slavie
No ano, jistě, v kotli to řvalo pár lidí, většina ne, čili si většina uvědomuje, že je to nesmysl...a pískot? Sám píšeš, že pískot byl mířen k té hrstce debilů, či jak jsi ty lidi nazval, to je celkem fuk. Takže se pískalo na hrstku, a tedy na menšinu :-) A ještě něco...někdo jako ty mě rozhodně nebude učit, za koho mám mluvit...
vložil: Jumbo1 dne: 03.06.2009 20:42 reagovat
re: re: re: re: re: re: re: Jude Slavie
Svazáku, přečti si pořádně můj první příspěvek a pak pochopíš, že ten pískot jsem zmínil k té hrsce debilů, co pískala na kotel. Mimo Prahu bys takové debily na zápase Sparty nenašel. Na kotel pískala opravdu jen hrstka čů*áků, tedy zanedbatelné % návštěvníků stadionu, tak netvrď, že s Jude Slavie nesouhlasí naprostá většina sparťanů. Nesouhlasíš stím ty, jedna vesnice, Ota prase Černý a zanedbatelné % vandráků na protilehlý.
vložil: frajerluk dne: 03.06.2009 21:07 reagovat
re: re: re: re: re: re: re: re: Jude Slavie
S Jude Slavie nesouhlasí většina sparťanů, akorát že dávají najevo nesouhlas buď tak, že ten pořkik neřvou (jako třeba já), nebo (halvně doma) se to snaží překřičet něčím jiným. SHodneme se nicméně na tom, že pískajících byla opravdu hrstka, to máš pravdu.
vložil: Jumbo1 dne: 04.06.2009 12:39 reagovat
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Jude Slavie
Nemel tady blbosti!! Ja s JUDE SLAVIE třeba souhlasím, ale řvu to jen o derby. Netvrď tady laskavě nic o většině, to je pouze tvůj dojem, že tomu tak je. Kdyby zde nebyla redakce připosraná, tak udělali na toto téma anketu jak to někdo nedávno na fóru navrhoval. Pak teprve bys mohl tvrdit něco o většině, pokud by vyhrál nesouhlas. Pravdu má, ale i palec, že by to pak bylo určitě i na titulce v AHA(neb by určitě vyhrál souhlas s JUDE)
vložil: kořala dne: 04.06.2009 17:22 reagovat
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Jude Slavi
Nesmysl.Rozhodně má spíš pravdu Jumbo. A anketa zde nemá pražádnou vypovídací hodnotu, když kouknu a vidim že v anketě je 500 hlasů a z toho tam jsou hlasy , kdy lidi kliknou doma, kliknou v práci, tak ti to nic moc neřekne.Sem akorát chodí více skalní fans, tak proto by jude nejspíš vyhrálo.Na druhou stranu otázka je , jestli by protilehlá pískala na kotel i v derby, o čem silně pochybuji...
vložil: Pif dne: 04.06.2009 19:15 reagovat
ad.útočník
Teď řeknu jednu hříšnou myšlenku,za kterou mě asi pošlete někam,ale myslím,že by se měl zkusit ještě Libor Došek,až se vrátí z hostování :-).Přece jenom dokáže střílet branky.
vložil: gero dne: 31.05.2009 19:59 reagovat
re: ad.útočník
jestli přijde Jirouš ze Sokolova, tak by to byli dva typově stejný útočníci. Libor má už svůj věk, navíc v Řecku (a mnohde jinde) se platí líp jak u nás, bude chtít ještě něco vydělat..
vložil: looki dne: 31.05.2009 20:08 reagovat
re: re: ad.útočník
Pravě,že Libor má zkušenosti a ty Jirouš nemá.Navíc Jirouš není na tlak zviklej.No uvidíme.Stejně bych asi raději bral Lafatu.
vložil: gero dne: 31.05.2009 20:11 reagovat
spíš neúspěch
Proč? - seshitci měli jako obvykle na jaře silné zatmění a my ho nedokázali využít ...
vložil: fanda357 dne: 31.05.2009 20:05 reagovat
Konec dobrý, všechno dobré?
To určitě ne, už podruhé za sebou se nerozhlížíme po ostatních z nejvyššího patra. Každá jiná pozice je neúspěch. Ale jaro bylo úspěšnější než podzim a snad už jsme tedy našli recept, jak se vrátit do lepších časů. Mezi dvěma posledními sezónami je rozdíl. V té předchozí jsme závěrečné tři zápasy prohráli, tentokrát jsme v nich bodovali na 100%. Dvakrát jsme vydřeli hubené vítězství, MB jsme přehráli na jejím hřišti s přehledem, podobně jako Plzeň v poháru. V mužstvu je řada mladých, slibných hráčů, zimní změny se osvědčily. Ale až v létě a na podzim se ukáže, která tvář Sparty je ta pravá, jestli ta ze Zlína nebo ta z MB. V každém případě teď potřebujeme mít šťastnou ruku při doplnění a stabilizaci mužstva před další sezónou. Pro mě je prioritou domácí titul, až na druhém místě je příprava na návrat do LM. AŤ ŽIJE SPARTA!
vložil: ACS-fan dne: 01.06.2009 07:09 reagovat
sezona..
je pro mě spíše zklamáním, bejt druhej za seshitcema je to nejhorší takže nevim nevim, každopádně náš mladej perspektivní mančaft ukázal, že svojí sílu má. Chce to střelce do útoku a bude ještě líp. Snad příští sezonu to zlomíme a titul bude zase tam kde mí být. Na spartě!!
Mimochodem nevim jestli se pletu ale kdyby AEK Atény včera vyhrálo nad Panathinaikosem tak sparta mohla být nasazená v CHL...škoda!
FORZA SPARTA!!
vložil: dombas dne: 01.06.2009 07:45 reagovat
re: sezona..
to nenasazení v CHL je pozitivní - na Spartě aspoň uvidíme určitě známý klub - třeba Celtic, to šeshitce vyřadí třeba Ekranas Paněvežys z Litvy....
vložil: otiko dne: 01.06.2009 11:26 reagovat
re: sezona..
kčemu oslavujeme 2.místo ? že jsme za slavií ? že v LM vyšumíme v předkole např. zase s Arsenálem ? že se budeme dívat na sešívky jak postoupí do LM přes maximálně Slovan Bratislava? o tom je 2. místo !!
vložil: leošek dne: 01.06.2009 14:35 reagovat
re: sezona..
Nesmíme se bát nikoho i kdyż nejsme nasazený.
Šachtor,Celtik,An derlecht treste se,Železná Sparta vás roznese!:-)
vložil: palio dne: 01.06.2009 15:52 reagovat
patrik Berger
Jen bych chtěla vyzdvihnout jeho formu v posledních zápasech, proti Bolce Spartu opravdu táhnul a vzal na sebe veškerou zodpovědnost, což se od něj čekalo. Myslím, že je škoda spousta negativních pokřiků směrem na tohoto hráče, protože ukázal, že Spartě má co dát a pokud bude zdravej a mít důvěru, může nám ještě hodně pomoct, ať už důležitými góly nebo svojí zkušenností.. Sezonu máme za sebou, víceméně na ni koukám pozitivně. Proč? Konečně se něco děje, mám pocit, že Sparta se začala konečně ubírat nějakým směrem, který má smysl. Ostatní příjde (snad).
vložil: Celticgirl dne: 01.06.2009 12:29 reagovat
re: patrik Berger
Tak to máš opravdu jenom pocit.Pozitivní sezonu si představuji jinak.Co se týče Bergra.Velmi bych si přál aby hrál aspoň jako v Bolce.Ale opak je pravdou.A jedno povedené utkání za půl roku je zatraceně málo.A keci o zraněních nemají pro Spartu cenu .
vložil: leošek dne: 01.06.2009 14:47 reagovat
re: re: patrik Berger
No trochu mu křivdíš.Samozřejmě má na víc,i já jsem na něj párkrát nadával,ale těch povedenejch zápasů měl víc,tak např.Kladno (hattrick),v Olomouci,jaro Střížkov,Jablonec,Mladá Boleslav.Ja bych ho ještě nechal,zvlášť,když potřebujem v záloze zkušenost a kromě Bergra tam nikdo jiný zkušený není.A pochybuju,že by vedení někoho koupilo.
vložil: gero dne: 01.06.2009 15:02 reagovat
re: re: patrik Berger
Musíš se na to kouknout objektivně a ne tak, že jsi zvyklý na to, že za nás hrál Poborák v nejlepší formě nebo jsme měli nejlepší mančaft v lize, kterému nemohl dlouhá léta nikdo konkurovat. Realita je jiná, chce se probudit z toho, že budeme dál vládnout. Už i v Evropě máme problémy se Záhřebem, který (při vší úctě k tomuto klubu) bysme dávat měli. Koho jiného už máme "vyfasovat"? Co se Bergera týče, tam musíš brát v potaz také to, jak to má těžký, když na něj půlka stadionu řve, aniž by ještě kopl do míče, to, že v 80% zápasů hrál na místě, které mu nesedí a v neposlední řadě také nerozehranost, kdy byl poslední dobou zraněný a je těžké se do toho zpátky dostat. Problém nás fanoušků je, že chceme Spartu takovou, jaká byla, ale ta doba se jen tak nevrátí, pokud fotbal půjde takovýmto směrem. Musíme se spokojit tedy s tím, že konečně jdeme nějakou cestou, která má smysl a výsledky se dřív nebo později dostaví. Nelze všechno hned. Čtyři roky jsme se plácali od jednoho bodu k druhému, aniž bysme věděli, kterých bodů vlastně dosáhneme. To nejde jen tak vymazat, ztratili jsme své postavení a nejde během sezony zvládnout to, co se budovalo léta. Nejinak tomu bude i teď.
vložil: Celticgirl dne: 02.06.2009 12:24 reagovat
re: re: re: patrik Berger
Naprostej souhlas!! U nás bylo zvykem mít každej rok titul, k tomu občas pohár, a celkem pravidelně LM. Teď, když jsou roky horší, se místo podpory hráči setkávají s výhrůžkama, a to je ŠPATNĚ. Teď máme právě bejt trpěliví a ukázat, že nám na Spartě záleží, a že jí pomůžeme. Je to smutný, ale co se týče supportu, jsou sešívaný ludry vo parník před náma. Vždycky to byly socky, co neuměly fandit, ale teď svůj klub podporujou nejlíp z ligy. Doufám, že už na podzim jim ukážeme, že my jsme nejlepší fans, a ne voni, a nebo snad modní výstřelek v podobě chacharů.
vložil: Kocek dne: 03.06.2009 15:29 reagovat
odvazny myslenkovy pochod
nasledujici pulrok ukaze jak to s nama kretinsky mysli. nedavno byl v hn nebo kde rozhovor a kreta rekl neco jako: "pro me neni problem nalejt do sparty treba 200M do posileni kadru ktery by se tak dostal o hodne vys, ale do ted jsme do toho nesli protoze jsme nemeli jasnou strategii ktere bysme se dele dokazali drzet a treneri se menili co chvili, v okamziku kdy budou ustaleny pozice, personalni obsazeni tak neni problem do toho investovat".
A ted jsou dve moznosti, jedna optimisticka a jedna pesimisticka. ja verim te optimisticke: podzim bude(aspon v lize) ok, trenersky triumvirat bude mit dale duveru(ja proste verim ze hasek si vzal to nejlepsi z hrebika profesne a ten zbytek - on je proste sympatak a Spartan). Pak verim ze koupime i Hubnika i kdyby byl treba za 40M - kretinsky je OBCHODNIK a i takovemu teleti jako je on musi byt jasny ze ten chlap na to proste ma a ze tohle by byla nejlepsi investice za jeho pusobeni u nas(snad krome kucky). a zrovna tak mu musi byt jasny ze kdyz odejde a za rok skonci repa tak jsme zase v prdeli.
vložil: Karlos dne: 01.06.2009 18:06 reagovat
re: odvazny myslenkovy pochod
ty čekáš, že se stane zázrak a Křetínského osvítí Duch svatý ?
vložil: otiko dne: 02.06.2009 11:34 reagovat
re: re: odvazny myslenkovy pochod
Křetínský ví dobře co dělá, a je to především obchodník, takže Duch Svatý se obtěžovat nemusí, na tohle postačí Křetínskému jeho vlastní znalosti a obchodní zkušenosti...
vložil: Jumbo1 dne: 02.06.2009 12:38 reagovat
re: re: re: odvazny myslenkovy pochod
jak Křetínský ví, co dělá, již několik let předvádí. Nebo, že by Spartu ničil úmyslně ??
vložil: otiko dne: 02.06.2009 14:52 reagovat
re: re: re: re: odvazny myslenkovy pochod
Lidem jako ty se to blbě vysvětluje, ale to není chyba Křetínskýho, ale lidí pod ním. Resp. jeho chyba byla, že si neuměl vybrat ty správný lidi, hlavně jako trenéry. Teď je snad konečně má, tak uvidíme. Osobně v nové sezoně očekávám herní zlepšení (které se už projevilo i na jaře), s čímž postupně přijdou i zlepšené výsledky...
vložil: Jumbo1 dne: 02.06.2009 15:27 reagovat
re: re: re: re: re: odvazny myslenkovy pochod
za firmu i výběr lidí je vždy zodpovědný majitel a v tomto případě zároveň šéf.
vložil: otiko dne: 02.06.2009 15:40 reagovat
re: re: re: re: re: re: odvazny myslenkovy pochod
Však, jo, jak říkám asi jediná Křetínského chyba byla výběr nepsrávných osob na místo trenéra v ACS, neb ne každý je schopen treénovat klub jako je Sparta, tedy klub, který úspěchy potřebuje a titul se považuje téměř za povinnost. Ne každý nato má nervy nebo žaludek, což chápu. Nicméně po jaru to vypadá, že pan Křetínský vybral správně (ať už sám, nebo za pomoci někoho, to je jedno). A situace se začíná zlepšovat. Sice pomalu, ale to envadí, já nespěchám...
vložil: Jumbo1 dne: 03.06.2009 12:14 reagovat
re: re: re: re: re: re: re: odvazny myslenkovy poc
když se něco podělá, nezáleží jestli "malou" nebo "velkou" chybou, prostě výsledek je týž - poděláno.
Pokud Křetínský opravdu do Sparty dává tolik peněz a rozpočet je 300 mil. Kč, tak s velkými penězi málo muziky. Prostě musíme se smířit s tím, že Křetínský ze Sparty žádný jím kdysi proklamovaný evropský velkoklub není schopen udělat. A dokud bude mít Slavie vedení, které má, tak budeme v nejlepším případě "věčně druzí"...
vložil: otiko dne: 04.06.2009 09:26 reagovat
re: re: re: re: re: re: re: re: odvazny myslenkovy
Tak pravda je, že s pouhými 300 miliony Kč opravdu evropský velkoklub nebude...Takový Anderlecht je lepší průměr a má rozpočet cca 3x větší než Sparta...Nicméně teď to vypadá, že jsou konečně správní lidé na správných místech, tak uvidíme...
vložil: Jumbo1 dne: 04.06.2009 12:37 reagovat
Jumbo1 dej si pár facek!!!
Kde se v tobě vůbec bere ta drzost pokládat tvůj názor na Jude za názor většiny sparťanů? Dělal si snad nějaké průzkumy, že tvrdíš, že většina stím nesouhlasí?? Já a spousta mejch známejch co chodí na protilehlou to o zápasech jako byl s Jabloncem neřveme, neb k tomu nevidíme důvod(O derby se rádi přidáme),ale s pokřikem naprosto souhlasíme!!! A nějakej vocas jako seš ty bude tvrdit, že kdo to nekřičí stím nesouhlasí...Laskavě netvrď nic co nemáš dostatečně podložené!
PS: Jude Slavie!!
vložil: pepa z depa dne: 04.06.2009 19:45 reagovat
re: Jumbo1 dej si pár facek!!!
No když vezmeš všechny sparťany v repubklice, tak většina určitě s Jude Slavie nesouhlasí, to si buď jistej. Ovšem při derby je to jiná situace, tam se dá ten pokřik pochopit (i když i při derby se já omezuji pouze na Antislavie). Jak říkám, nemám potřebu urážet Židy tím, že je budu jakýmkoli způsobem spojovat s takovým ksindlem, jako je Slavie...
vložil: Jumbo1 dne: 05.06.2009 08:50 reagovat
re: re: Jumbo1 dej si pár facek!!!
Z tohodle pohledu, když vezmeš i ty "Sparťany" co na stadionu nejspíš nikdy nebyli a ke Spartě se začli hlásit když byla dlouho první tak asi jo, neb ty budou zmasírovaný Novou , nebo Bleskem. Ale kdyby se jednalo o přítomné na stadionu, tak s Jude bude souhlasit tak 80-90%.
vložil: Dušan dne: 05.06.2009 10:47 reagovat
re: re: re: Jumbo1 dej si pár facek!!!
Ježišikriste to je konina. Zaprvé jak může někdo souhlasit s pokřikem? Jestli to myslíš tak, že 80-90% lidí na stadionu souhlasně pokyvuje hlavou, když desítky fanoušků skandujou Jude Slavie, tak se nejspíš špatně díváš. Absolutně nemám chuť tady řešit spor kotel-protější tribuna neb mi přijde nesmyslnej. Faktem je, že jsem na protější tribuně neviděl nikoho, kdo by chválil chlapce, co mají potřebu takto silně trapným způsobem předvádět, že pro ně není problém riskovat pověst Sparty jen proto, aby mohli během zápasu urážet soupeře se kterým ani nehrajeme. Neříkám, že urážky na stadion nepatří, jelikož tu byly a budou, jen to, že by měly mít aspoň trochu opodstatnění. Nechápu, proč by se ti dobráci, co stále užívají tohodle pokřiku, nemohli smířit s tím, že prostě už na stadion nepatří. Házet tady čísla jakože třeba ze 7000 návštěvníků jich 6300 podporuje skandování Jude Slavie je samozřejmě blbost a jestli si to neuvědomuješ, tak je to poněkud smutný. Support by mohl bejt parádní - stačilo by, aby se sešlo pár věcí - bojovnej výkon Sparty, slušný počasí a řádný fandění v kotli, protože potom i lidi z protější tribuny, kteří za celej zápas sotva párkrát zatleskaj, budou fandit jaksepatří (což můžu doložit i obrazovým záznamem svého otce).
vložil: cale dne: 05.06.2009 11:58 reagovat
re: re: re: re: Jumbo1 dej si p�r facek!!!
Podle slov mého tatika bylo Jude Slavie pouzivano uz na zacatku 90 let!(osobne si to moc nevybavuju, neb tou dobou me bylo nejakych ca 8 let. p Tesne pred rokem 2000 si to pamatuju i ja. Nevim proc je z toho takova hysterie. Dle me se proti tomu bouri akorat par blbecku co se nechaj zmanipulovat Bleskem a Novou. Nic spatneho na tom nevidim a vubec bych se nedivil kdyby se to priste zaclo ozyvat i z protilehle jako tomu je bezne o Derby.
vložil: gavlik dne: 05.06.2009 16:23 reagovat
A dost !
Kurva a dost !!! Přestaňte se tady hádat kvůli jednomu blbímu pokřiku "Jude Slávie" !!! Jste přece Sparťani a né "babky" na trhu !!! Bavte se raději o fotbale a zlepšení atmosféry na stadioně v příští sezoně,vždyť každému slávistovi,který to tady čte musíme být k smíchu !!! Sparta forever ! :-).
vložil: gero dne: 04.06.2009 22:20 reagovat
re: A dost !
No rozumní příznivci toho pokřiku se se mnou nehádají, neb vědí, že to nemá smysl..:A ty pokémoni co tu zoufale kopou kolem sebe? Pche :-D
vložil: Jumbo1 dne: 05.06.2009 08:52 reagovat
re: re: A dost !
může být příznivec pokřiku "Jude Slavie!" rozumný ?? Je to stejné jako by křičel: " Jsem rasista ! nebo Moje IQ je dvojciferné, rozum jsem nepobral!"
vložil: otiko dne: 05.06.2009 10:15 reagovat
re: re: re: A dost !
Znám těch rozumných dost. Sice si zajudují, ale nekopou to kolem sebe jak malí frackové, a chápou, že s tím někdo může nesouhlasit...
vložil: Jumbo1 dne: 05.06.2009 10:18 reagovat
re: re: re: re: A dost !
Jenom mi přijde divný, že to tu nikomu pomalu dvacet let nevadilo a najednou takový "haló"....
vložil: vejvič dne: 05.06.2009 12:04 reagovat
re: re: re: re: re: A dost !
Doba se mění - homosexualita byla ještě před pár lety úchylkou a dnes máš oficiální homo-sňatky a za názor, že je úchylkou, vyhazujou pomalu kantory ze školy ...
vložil: fanda357 dne: 10.06.2009 08:47 reagovat
Jude
Chodím na Spartu už od dob bolševika, pamatuju i slavnej výjezd do BB. Jude Slávie se používá někdy od začátku devadesátejch let. Nikdy to nikomu nevadilo a o Derby to řvalo 3/4 protilehlý, nebo celej sektor na Strahově či staré synagoze a najednou se začnou nějaký psedohumanisti rozčilovat. Moc žerete tuneláře Kocába a Džamelu a co vám nabulíkuje kdejakej bulvár. Smiřte se stím, že kdo nemá rád ty zkurvysyny od trati, tak to řvát bude pořád, ať se vám to líbí nebo nelíbí. A ty chudáčci co pískaj na jiné Sparťany ať si raději koupěj brambůrky a seděj doma na gauči.
