roboACS | 06.04.2014 08:42

Je sobota 5.4.2014 a já se chystám na mnou dlouho plánovaný výlet do Kunic. Obvykle se snažím psát reporty tak nějak všeobecně nezacházet příliš do detailů. Dneska svůj report sepíšu výjimečně tak, jak jsem sobotu prožil vyloženě a hlavně já.

13:30 - Odjíždím z Modřan. Venku zataženo ale poměrně teplo. Polojasno si představuji trochu jinak. Huhuhu ČHMU. Jsem rád, že jsem si vzal silnější mikču dvanáctého hráče. První kilometry přemýšlím, jestli se najde nějaký šílenec, který pojede se mnou.

13:55 Příjezd na místo srazu na Kunratické spojce. Na místě jen dva policisté v autě, ale nikde žádný fanoušek. Přijíždí autobus 197 ale nikdo nevystupuje. No co, do srazu je přece jen ještě pět minut. Najednou cyklista. Říkám si sláva, ale nevypadá to, že by chtěl zastavit... Policisté odjíždí a o chvilku později zastavuje auto. Že by? Ale ne to se jen zpěvák Karel Vágner potřeboval zeptat, jak se dostane do nějaké hospody. Já navštěvuji jen knajpy, nedokázal jsem mu poradit.

14:30 Už je mi jasné, že jedu sám. Fotím si kolo u zastávky a hurá do pedálů. Píše ségra, že tedy jako na mě počká v Jažlovicích na křižovatce a pojede se mnou. Asi ze soucitu :)

15:10 Jsem v Kuří. Cesta utíká celkem rychle. Nezastavuji ani v pohostinství u Procházků v Rozkoši. Proč taky, jedu sám a vody mam dost. Já přece na kole alkohol nepiji. Zastavuji pod kopcem a srabácky táhnu kolo asi 300m. Tenhle kopec mě vždycky hrozně sere.

15:15 Na kruháku v Říčanech čekám jestli si to kámoši z tohoto městečka nerozmysleli a nepřidají se ke mě. Podle očekávání pokračuji dál sám.

15:35 Vyfuněl jsem kopec v Jažlovicích a koukám kde je ségra. Nikde. Kurva co je? U místního koloniálu nečekaně potkávám mamču a nevlastního otce popíjejícího lahodnýho Kozlika. Jsem spocenej jak prase. Že prej jsem blázen a jestli nechci taky pivo. Dal bych si a poseděl bych s nimi, ale já to prostě dneska musím dojet. Ségra píše, že má po zimě málo nahuštěné kolo a že z malou pumpičkou pumpuje jak o život. Nemůžu čekat jedu dál.

15:55 Na uzavřeném mostu přes D1 přidali další zábrany bránící v průjezdu. Kurva jako by nestačila jedna. Auta neprojedou a já musím čtyřikrát slézat z kola.

16:00 Kašovice - ségra volá, že vyhrála souboj s pumpičkou a že už na mě čeká v Kunicích u vstupu.

16:20 Jsem na místě. Se ségrou kupujeme vstupenky za pade a jde se na staďák. Zdržíme se u hlavní tribuny neboť se hráči právě chystají k nástupu. Trochu to vázne. Dvakrát hraje hymna místního klubu. Že prej když se nedaří, tak se zapaří - to je celkem sympatické :) Aleš výjimečně fotí a stihne ještě vyzpovídat Andreje Keriče. Konečně přicházejí kámoši z Říčan i rozhodčí a jde se na hřiště. A je uvolněn průchod dále na tribunu a za branku, kde se nakonec uhnízdíme.

16:30 Utkání začíná. Fandů Sparty je na stadionu dost, ale jsme tak nějak po skupinkách roztroušeni po celém areálu a tak se bohužel nějak hromadně nefandí. Sparta je zpočátku aktivnější, ale nějak to vázne před brankou a šance nikde. Jdu pro pivko. Dva velký kozlíci a jeden malej za 65,- - tomu říkám lidové ceny. Vedle sedící mladý fanda vypadá jako slušnej kluk fandící Spartě.

16:50 Hráči už se vypotili natolik, že se jim zdá zbytečné být aktivní i v dalších fázích utkání. Hra se vyrovnává a na hřišti se nic neděje. Vedle sedící mladej fanda vytahuje šálu Dukly a nedokáže pochopit, že když brankáře kopne útočník do hrudi, že ho to prostě bolí. Vysvětlujeme mu, ať si to jde zkusit sám a že to tak prostě je. Na tribuně zvané orlí hnízdo začínají alkohol a emoce přesahovat únosnou mez.

17:15 Rozhodčí ukončuje poločas. Udělovat žluté karty za prasácké zákroky domácích se mu nechce a nenastavuje ani minutu. Černá svině. Naší skupinku opouští chlapec Michal s maminkou. Tatínek slibuje, že dorazí domu dříve než jako obvykle v pět ráno. Že prej třeba v půl pátý :) Opouští mě i moje sestřička. Poprvé na výjezdu a už po půli prchá pryč. Asi jde jako Majk raději do hospody... Duklák si slavně vyměnil dres s jedním místním alkoholikem a spokojeně odchází asi za druhou branku. Přestávku zpestří i oblíbený sparťanský dělbuch.

17:30 Začíná druhá půle. Sparta bude útočit na branku za kterou sedíme a tak se těšíme, jak si užijeme parádní fotbal pěkně zblízka. Jdu si dát klobásu a pivko a těším se na ten super koncert. A ten skutečně přichází. Jenže u druhé branky. Domácí naše hráče předčí v bojovnosti a v 75. minutě prohráváme 0:3. Orlí hnízdo si koleduje o přes držku. Alkohol z těch vidláků udělal hrozný machry. By se divili, kdybychom se všichni sparťani na stadionu spojili a šli na ně. Konečně se hraje i u nás. První větší šance našich. Po osmdesáti minutách hry. To asi nebude ten slibovaný totální fotbal. Kerič ani Bederka hlavou neskórují.

18:20 Konec. Prohráváme 0:3. Loni jsme tu dostali 1:5, takže sláva ten progres tam je a ne že ne. Říčaňáci odcházejí, já vyčkávám až odjede co nejvíc aut, aby se dalo v klidu odjet. Aleš se fotí s košem.

18:30 Odjezd. Stále zataženo. Říkám si, že vyšlápnu kopeček v Kunicích a uvidím. Stále ještě tak nějak koketuji s myšlenkou jet i zpět na kole. U hřiště ve Strančicích zahýbám vpravo a je definitivně jasno - jedu na vlak. Navštěvuji ještě rodinku a chvilku tak nějak v klidu pokecáme na dvorku.

19:22 Odjezd vlakem ze Strančic. Vlaky ČD už teď jezdí přesně na čas a nikdy jinak. Ve vlaku je poměrně dost lidí. Ve Vršovicích výstup a myšlenka dojet odsud domu na kole. Je to necelých 9km ale převážně do kopce. Vyhrává mé lenivější já a tak přestupuji na vlak S8. Máme asi deset minut zpoždění. Takže jsem ty naše dráhy asi trochu přechválil.

20:15 Výstup na zastávce v Modřanech. Tma. Ale stále poměrně teplo. Domu je to asi jen dva kiláky, ale převážně do kopce. Do autobusu se s kolem nesmí, takže tohle už musím opravdu dojet.

20:30 Jsem doma.

Co říci závěrem? Bylo to příjemně strávené odpoledne a rád na ten svůj výlet do Kunic budu vzpomínat. Fotbal je jen záminka.

Užijte si výlet na Slovácko, já bohužel nejdu...

Ve čtvrtek zafandíme hokejkám v semifinále proti Brnu a v sobotu už nás čeká nejslavnější české derby. Už se těšim. Ať už je sobota.

roboACS

FK Kunice - AC Sparta Praha B 3:0 (0:0)

Góly: 55.Svoboda 64.a 75. Kordiak

Žk: Ilko, Jiroška - Jurdík, Pešek, Krátký

Kunice: Tetour - Jeřábek, Kucalas, Juroška, Kordiak (90.Farkaš), Balšánek (88.Štancl),Kotlík, Jíra (59.Rejhon), Fryčer, Svoboda (73.Kolmistr), Ilko. Trenér Peřina.

ACS B: Nguyen - Krátký, Karafiát, Bederka, Nový - Záviška (80.Moravec), Sýkora, Matoušek (61.Miskovič), Pešek (80.Hašek) - Jurdík (70.Hájek), Kerič. Trenér Hašek.